donderdag 2 november 2023

Shaker

Al tijden lagen gekochte blisters en zakjes schudmateriaal me aan te kijken en nu zijn ze dan eindelijk gebruikt. Het gedoe met foamtape dacht ik zo te vermijden maar ook dit was niet appeltje eitje en ook hier kleeft eea rondom .. misschien ben ik gewoon een onhandige freubelaarster 🙄😉. 



Het dp is van Craft Sensations. De ijspegelrand is een oudje van MD maar nog steeds heel leuk. Om de blister heen nog een witte rand en wat sneeuwsterren uitgestanst met een roze hotfixsteentje in het hart. De schattige pinguïns zijn van Hello Blue Bird Penguin on Ice en zijn ingekleurd met Promarkers. In het bolletje staat hij op een ijsschots maar daar is niet veel van te zien (ook niet van zijn voetjes) want ik heb een beetje te véél schudmateriaal gebruikt -leermomentje🤔- maar als je schudt komt het allemaal tevoorschijn!! De tekst is uit roze en wit gestanst en verspringend opgeplakt en zo komen alle kleurtjes van het schudmateriaal terug op de kaart. 

Op de kaart voor Merit kwamen zulke onwijs leuke reacties *glim glim* en viel ik in de prijzen en heb 3 schattige Polkadoodles-digis mogen uitzoeken, leuk! 




En ook nog een top 3 plekje



Gerie zei 'het ligt aan Blogger want ik ben je echt niét ontvolgt' maar ik ben van 370 in een paar weken tijd naar 359 volgers en daarvan zijn er zijn er heel wat totaal onbekend. Hebben jullie dat óók - net als veel spamreacties?? 


                                                                                    Ornament holidays sentiment blue

Gezellige donderdag, 





60 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi schudkaartje met de leuke zachte kleur en leuke stempeltjes en details
gefeliciteerd met je toppertjes
gezellig dat je meedoet met onze challenge bij the holly and the ivy christmas
groetjes Ellen DT H&I

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oooh wat een dot van een kaart Irene. Lief die stempels en de kleurtjes en het schudgedeelte heb je heel mooi gevuld. Je kunt met een beetje poeder langs de plakrand gaan maar ik vind het niet storen, net of het nog sneeuwt hihi.
Gefeliciteerd met je toppertjes, superleuk. Ik moet nog wel steeds reacties uit de spam vissen en beland zelf regelmatig in de spam maar verder (nog) geen problemen.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC xxx

Caroline zei

Schattig kaartje en ik heb ook zoveel schudmateriaal staan op mijn bureau. Het geeft altijd wel een leuk idee!
Gefelciteerd met je leuke toppertjes!
Ik haal elke dag spam uit mijn reacties en het reageren geeft bij mij soms problemen
Groetjes Caroline

Jantine zei

Heel mooie kaart, Irene. Schudkaartjes vind ik altijd wel "gedoe" er plakt altijd wel iets waar het niet moet. Maar dat weten wij, de ontvangers waarschijnlijk niet :-)
Gefeliciteerd met je topper!
Blogger doet wel raar de laatste tijd, misschien ook met de volgers.
Gezellig dat je meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Jantine zei

Weet niet of jij reacties modereren aan hebt staan, maar mijn reactie zie ik nu niet meer terug en ik wilde er nog een PS aan toevoegen: naar aanleiding van wat jij schreef over je volgers ging ik even op mijn blog kijken en bij mij zijn de volgers helemaal verdwenen :-(
Nou ja, we doen het voor de mooie kaarten en de inspiratie van elkaar, maar het is wel jammer dat er steeds iets is met blogger...
Groetjes
Jantine

Eri zei

Je kaart ziet er prachtig uit met die leuke pinguïn en het leuke schudmateriaal. Ik merk dat er ook weer meer reacties in de spam komen. Je mag zeker glimmen van trots met die leuke toppers!
Groetjes, Eri

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuke schudkaart is het geworden Irene, ook ik heb niks met schudkaarten, maar ik heb er laatst dankzij een challenge toch een paar gemaakt, en toch vind ik het wel weer leuk, is toch weer eens wat anders. En die kant en klare shaker blisters zijn heel fijn om mee te werken. Gefeliciteerd met je toppertjes. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. groetjes Ingrid.

Trijntje zei

Je hebt een schattige schudkaart gemaakt met de lieve pinguïns. Heel mooi schudmateriaal je . Het is zeker een genie om zo’n kaart te maken ik heb er onlangs ook een gemaakt. Ik hr. Er ook heel erg mee zitten te prutsen… ik dacht handig te zijn maar dat werd een geknoei. Ik had er een grote strook dubbelzijdig tape achter geplakt en toen gestanst..l ik dacht dan hoef ik niet rond te plakken… maar dan heb je een groot stuk wat kleeft… Die blogger doet soms inderdaad vreemd. Ik heb het met de volgers niet gezien maar wel dat bij sommige berichten geen foto’s meer staan.. ik graag geen idee hoe dat komt..l als dat door spammers komt.. ik heb. ook regelmatig veel reacties in de spam en soms al van jaren oud. … ik verwijder ze… gefeliciteerd met je top plekjes en leuke prijzen. Altijd een leuke eer. . Groeten Trijntje

Kaartenkraam zei

Superschattig schudkaartje! Het blijft lastig om het netjes te doen langs de randen maar ook statische blisters geven mij nog wel eens problemen. Maar ik vind het op jouw kaart helemaal niet misstaan hoor.
Gefeliciteerd met je topkaarten!
Zelf ben ik een paar volgers kwijtgeraakt en er staan ineens weer foto's bij de blogs in mijn volglijst, dat is heel lang niet zo geweest. Ook kan ik me zelf niet bij anderen als volger aanmelden, dat laatste is al jaren zo.

groetjes van Ank

Trudy zei

Haha volgens mij ben jij echt geen onhandige knutselaarster! Je kaartje is schattig en super leuk!
Ik kan bij sommigen helemaal geen reactie meer achterlaten en bij anderen kan ik dat pas nadat ik op VOLGENOPHEFFEN hebt gedrukt. Het is mij ook een raadsel allemaal.
Groetjes Trudy

Trudy zei

Ik heb net een heel verhaal naar je getypt en hopelijk heb je het ontvangen.
Groetjes Trudy

chrissy xx zei

What a sweetie it is! GORgeous colours and design.
Thank you so much for joining us this week at Crafty Catz.
Chrissyxx

Colinda zei

Een heel lief kaartje en door je tkest zit ik gelijk te zingen achter de laptop, hihihi!
En weer een paar top plekjes, het gaat goed zeg, maar dat kan ook eigenlijk niet anders met zulke mooie kaartjes!!

Marijke zei

Een super mooi kaartje! Ik vind een shaker gedeelte ook altijd een gedoe! Bij mij komt er ook altijd weer van alles tussenuit! Maar jouw kaartje vind ik top hoor! Leuk deze kleuren en mooie details. Leuk gedaan! Gezellig dat je weer meedoet met 52 WTC. Ik heb ook al een tijdje last met Blogger, het blijft een toestand af en toe! Groetjes Marijke

Jenny L zei

Hi Irene,
oh I love this wonderful shaker card and your fabulous design.
Those penguins are so sweet.
Thank you for joining the MAWTT Challenge.
Lots of crafty love. Jenny L. DT

Sarah zei

Heel mooi gedaan. Super lief en mooie kleuren. Ik moet mijn schudmateriaal ook nog eens boven halen. Tja en blogger, die doet wat hij wil, niks aan te doen.

Annemarie en Merit zei

Oh, schudkaarten daar krijgen wij het ook altijd warm van haha ;) Maar jou is het toch ff goed gelukt zeg, knap hoor. Super lief winters kaartje is het geworden!! Heel leuk! Gezellig dat je meedoet bij 52 weeks to christmas! Gefeliciteerd met je topplekjes, je kaartje voor mij was ook zo lief!!!

Lieve groetjes, Merit en Annemarie
DT52WTC

Wilma zei

Je hebt ondanks je zelfkritiek een supermooie kaart Irene en leren...is altijd goed, nu weet je dat ook weer. Ik heb dat gelukkig (nog) niet met Blogger, maar wat niet is, kan nog komen... Niet dat je ernaar uit zit te kijken, want het zijn toch vervelende dingen. Van harte met je prachtige toppertjes, leuk voor je!
Nog een fijne dag vandaag.
GROET, Wilma.

Annie H zei

De weg ernaartoe was misschien wat hobbelig maar het eindresultaat is schitterend, prachtig, super … moet ik nog doorgaan. Lief, schattig, mooi van kleur én met schudgedeelte, goed gedaan !! Ook gefeliciteerd met je toppers ook welverdiend.
Fijne dag, Annie

Nicolette zei

Het is een schattige kaart geworden. Deze stans leent zich goed voor schudkaartjes.
En blogger blijft een dingetje. Ik verwijder soms wel 20 spam reacties per dag.
Groetjes Nicolette

Diny zei

Wat een aller schattigst kaartje heb je gemaakt met de leuke pinguins Irene!
Gefeliciteerd met je topper en winnende kaartje....het blijft leuk he!
Groetjes Diny

Margreet zei

Wat een enig kaartje in die lieve kleurtjes. Gaaf schudgedeelte! Ik stel het ook steeds uit om er een kaartje mee te maken, maar jou is het toch mooi gelukt!
Proficiat met je mooie topper en winner.
xxx Margreet

Crea Astrid zei

Wat een mooie winterse kaart heb je gemaakt met deze schattige penguins. Mooi schudmatriaal heb je ook gebruikt.
Ik heb inderdaad ook dat er de laatste weken ineens volgers weg zijn. Spam krijg ik ook ertussen, helaas. Was een tijdje niet meer geweest. Ik denk dat Blogger weer met iets nieuws bezig is, die blijven maar bezig en als het nu een verbetering zou zijn, maar meestal is dat helaas niet.

Groetjes, Astrid.

joke zei

Geweldig schudkaartje heb je gemaakt in deze zachte kleurtjes en gezellige pinquins.
Groetjes Joke

KarinsArtScrap zei

een mooi lief kaartje heb je gemaakt Irene en gefeliciteerd met je toppertjes

gr karin

Suzan zei

Prachtig kerstkaartje Irene!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Linda W. (ScrappinBari) zei

Darling pair of penguins, Irene, and I love your shaker! Thanks for sharing at Die Cut Divas!!

Anoniem zei

Je kaartje is supermooi geworden Irene en deze kleurtjes zijn zo lief bij elkaar, erg leuk gedaan!
Er is niet veel meer aan door blogger vind ik. Er verdwijnen bij mij ook volgers en ik kan vaak ook niet reageren.
Proficiat met je toppertjes, leuk!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Anita van Deur zei

Je hebt een heel schattige schudkaart gemaakt met de lieve pinguïns, gefeliciteerd met je topper, Spam heb ik ook veel volgers zijn het zelfde gebleven, xx

Martha zei

Wat een leukerd Irene
Mooi met dat schudgedeelte en mooi ingekleurde pinquinnetjes
Ja blogger blijft aan het kuren
Van harte met je leuke creaties
Liefs Martha

Nancy Soetaert zei

fantastisch leuk schudkaartje! Zeker meer maken hoor!
Blogger doet vaak wel raar, net als FB...
Groetjes
Nancy 52WTC

ElizStewart zei

Irene... just looked at your shaker card over at 52CCT... just adorable! Thanks so much for joining and sharing at Tic Tac Toe this week.

Andreja zei

What a beautiful festive card! I like your shaker card!
Thank you so much for playing along with 52CCT❤️

Daniëlle - voorjougedaan zei

Hoi Irene, nou zeg, Je resultaat mag er meer dan zijn hoor, een prachtig shaker kaartje waarop ook nog eens veel te zien is! Bedankt voor je deelname aan onze 4 seasons challenge, groetjes Danielle

Nelly zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt voor onze shaker challenge bij 4-Season Challenge Blog.
Bedankt voor je deelname.

Groetjes Nelly (DT 4-SCB)

cass zei

Fun shaker card, love the touch of pink in the shaker, thanks for joining us at Pearly Sparkles this month for our Christmas/Winter challenge

Rosmarie zei

Awww, this is absolutely gorgeous! Love the icicle border, and the penguins are just so cute! Thank you so much for playing along with 52CCT. Rosi x

Marjan zei

Prachtig is jouw schudkaartje, heel mooie kleurtjes en zo lief die pinguïns! Leuk ook die sterretjes en ijspegels, een dotje!

Colien zei

Hartstikke leuk schudkaartje, mooi geworden!
Bedankt voor je deelname aan onze challenge op het 4 Seasons blog.
Ik vind het ook altijd een gedoe om ze te maken, maar het geeft wel een leuk resultaat. Het inschatten van de hoeveelheid schudmateriaal is inderdaad ook een dingetje...
grtz Colien

Furrbster zei

What a fabulously cute shaker card

Thanks for playing along with our Christmas Animals theme at MAWTT,
Hugz Tinz

Rainey's Craft Room zei

A fabulous shaker card with these cute penguins. Thanks for sharing at Passion For Markers this week.
Lorraine

Deanne Saunders zei

So sweet!!! Thanks so much for participating in our CHRISTMAS CRAFTS ALL YEAR 'ROUND challenge!!! I appreciate that you play along and I enjoy visiting your blog!! Have a happy crafty day!! Deanne at A Little Bit O’ Paper

Chrissy zei

Adorable little penguins and love the soft colours plus shaker, gorgeous..
Thank you so much for joining in with our challenge this fortnight at As You Like It..

Luv CHRISSYxx

Heather zei

This is adorable!! I LOVE Your gorgeous snowflakes, and of course, the shaker element is a win in my book!! And I believe I have a snowy border die like that! Thanks for the reminder to use it! Thanks for playing with Critter Crazy Challenge.

Bernadet zei

Ooow wat is dit een geweldige gave shaker Irene>
Oooh jij hebt dat dus ook. Dat er ineens een heleboel volgers minder zijn.
Ik dus ook, geen idee hoe?

Silke Ledlow zei

Super cute card...glad you shared it with us over at the TTTC!!!

Julie zei

What a super cute Christmas card! Thanks for joining us at Passion for Markers, this week. Juliexx

The Crafty Den zei

What an adorable shaker card Irene. The penguins are so sweet and your colouring is perfect. Love the drippy snow and die cut sentiment. Thanks for sharing with us at Passion for Markers this week. Hugs, Denise x

Arlene zei

Such a very cute card. Those little penguins are adorable. I have so many bags of stuff for shaker cards and not used them. These fit perfectly with your darling penguins.

Thank you for joining us at Die Cut Divas for the Any Holiday Challenge this month. Arlene

Ink Outside The Box With Diane zei

I love shaker cards and yours is no exception! You had me with the penguins though. And you chose great colours.
Most wonderful card! Thanks for joining us at Krafty Chicks Challenge this past week for our Stamp Act theme :) Hope you join us again soon.
Diane - DT KCC

Cards By MI zei

Such sweet looking card. Love the color theme and the sweet image. Thanks for playing along with us over at PFM this week.
Love n hugs
Marie

Helen zei

Super cute shaker card - love the die cuts you've added.

Thanks for joining us at the Krafty Chicks Challenge.

Helen x
(Guest Chick)

Caroline zei

schitterende schudkaart, hou van deze zachte tinten.
Groetjes Caroline

Karren zei

This is so cute! Your penguins are adorable. Thanks so much for joining us at Tic Tac Toe.

Shona Erlenborn zei

This is totally adorable. The super cute penguins and the icicles! Thanks for sharing with us over at the Holly and Ivy Challenge.

Pia S zei

This is sooo cute! Love the colors, the icicles and the shaker elemenets for an extra bit of fun. Thanks for joining our challenge at Try it on Tuesday.

Mrs.B zei

A lovely card,
Thanks for sharing with us at Try it on Tuesday.
Avril x

Zw@@n zei

Hoi Irene, wat een leuke schutkaart met die grappige pinguïns. Lieve kleurtjes ook. Leuk dat je meedoet met As You Like It. xx Wilma

Paper Scissors Glitter zei

Cute card, coloured beautifully. I love the sprinkles! Thanks for joining us at Creative Inspirations Jayne DT

foleysfriend zei

Fabulous shaker card. I love the adorable penguins and the pretty sprinkles inside the shaker. I like how you staggered the pink and white die cut sentiments. Thanks for joining us at Die Cut Divas.

sue n.