zondag 26 november 2023

GerJanne is 61!

Feest in Twello en vast een vol huis want het is zondag!!! Een paar maanden geleden heeft ze een nieuwe laptop aangeschaft en laat ik daar nu net de passende stempel van Mo Manning voor hebben. Deze heet welliswaar  Checking Facebook  en ik geloof niet dat ze dáár erg actief is maar bloggen is in ieder geval wél dagelijkse kost (al is het in de avonduren ipv direct bij het opstaan 😂😉)!!! Ver vooruit gewerkt zoals jullie aan de buiten genomen foto met groene bomen zien want binnen kreeg ik de juiste kleuren niet te pakken. 


Het dp is van een groot Action-blok, een beetje de kleuren die ook in hun interieur aanwezig zijn. Matten doe ik vrijwel nooit maar hier heb ik een uitzondering gemaakt. Ingekleurd heb ik weer met Promarkers en op de beker, de hartjes en de cijfers zit Glossy Accents en tot slot nog een vlaggenlijntje en wat serpentines.

Nog wat plekjes - de shaker zat in de Sint/Kerstdoos naar Engeland en die is gisteren bezorgd dus mooi op tijd voor schoentje zetten!



Gezellige zondag,





21 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat een prachtige kaart voor GerJanne, vind hem zo leuk en grappig, gefeliciteerd met je toppers, xx

Scraptastisch zei

Haha wat weer een leukerd met deze digi en past helemaal bij haar, bloggen is zeker dagelijkse kost, hoe ze dit allemaal voor elkaar krijgt al die ballen hoog houden?! heel knap! Gefeliciteerd met je toppers en jippie je Sint pakket is ook gearriveerd, dat worden weer gezellige filmpjes Irene!!!
Fijn weekend, ik krijg met een uurtje Tim, Lin en de kleine meid op de koffie.
xx Gerie

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de gave stempel en het leuke design papier zie haar zo wel zitten op haar laptop
gefeliciteerd met je toppertjes
groetjes ellen

Hobby Hoogland zei

Wat een prachtige kaart en wat een leuke digi heb je er voor gebruikt.
groetjes Marjan.

Martha zei

Ha wt toepasselijk, dit felicitatiekaartje voor GerJanne, Irene
Heel leuk en vrolijk gemaskt
Fijne dag liefs Martha

Angélique zei

Geweldig die stempel! Heel mooi gekleurd en de kaart verder ook mooi afgewerkt, het is een feestelijk geheel en heel goed gevonden.
Gefeliciteerd met je toppers, fijne zondag.

Eri zei

Geweldig leuke kaart Irene! Hihi, Ik zie Gerjanne al op de rand van het bed zitten om haar blog te checken.
Gefeliciteerd met je toppers! Fijne zondag!
Groetjes, Eri

Miranda Slagboom-de Groot zei

Een hele mooie toepasselijke kaart.
Groetjes Miranda

Margreet zei

Toepasselijke kan het niet Irene. Wat een supergave kaart voor GerJanne en zo mooi gekleurd!
Proficiat met je toppers.
xxx Margreet

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een prachtige (en toepasselijke) felicitatie-kaart voor GerJanne heb je gemaakt Irene. Hier geeft het matten wel wat extra pit aan de kaart en pit is iets wat ook in de jarige zit whahaha. Leuke digi en mooi ingekleurd, de glossy accents laten de hartjes en de leeftijd mooi naar voren komen, top!
Gefeliciteerd met je toppertjes, dik verdiend en fijn dat de cadeaudoos op tijd gearriveerd is.
Lieve groetjes Miranda xxx

Diny zei

Prachtig kaartje heb je voor GerJanne gemaakt Irene....zo leuk gedan met de digi!
Gefeliciteerd met je toppers....blijft leuk!
Wat fijn dat de cadeautjes zijn aangekomen.....bij ons is nog niet alles aangekomen....dus hopelijk gaat het nog goed komen!
Groetjes Diny

Nelleke zei

Een geweldige kaart Irene, ik zag hem vanmiddag in het echt. En ik verbaas mij altijd weer hoe je het weet te bedenken. Geweldige stempel en ook zo mooi gekleurd, en dan die leuke glossyaccents. Die vind ik ook zo leuk om te gebruiken. Echt een plaatje. Groetjes Nelleke

Doris P. zei

Great image and so beautiful colors. Thanks for joining us at the Papercraft Challenge.

GerJanne zei

Hihihi.... dat heb je goed! Het is meestal in de avond, 's morgens heb ik daar geen tijd voor. Behalve dan vandaag, want ik wil iedereen zo snel mogelijk bedanken voor de moeite die ze voor me gedaan hebben. Je kaart is werkelijk weer geweldig! Annebeth vond hem ook zo gaaf en toepasselijk!
Zij kijkt altijd heel aandachtig naar de kaarten die ik krijg! Maar dat wist je al...

Colinda zei

Wat is die leuk en feestelijk met die vlaggetjes! Gefeliciteerd met je toppers!

Marjan zei

Dit past zeker bij haar, bloggen doet ze trouw en veel en ook met die nieuwe laptop is ze blij! Heel gaaf gedaan en wat mooi gekleurd, Irene!

Femminde zei

Wow wat leuk en toepasselijk!! En haha je lijkt mij wel met dat vooruit werken. Fijn he dat het op tijd klaar is.
En je hebt dit zo goed bedacht. Hoe ze de benen in die muiltjes heeft. Haha.
En ja ze had volgens mij ook onlangs een andere laptop. Helemaal actueel dus.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Doris knippenenplakken zei

Wat een leukerd met de toffe digi. Gefeliciteerd met je toppertjes. Groetjes Doris

Angela zei

Wat heb je toch weer een schitterende persoonlijke kaart gemaakt voor GerJanne. Zo knap van je!

Renske zei

Super leuke kaart, dank je wel voor het meedoen aan de Polkadoodles challenge deze week. Succes.

Groetjes Renske, Polkadoodles DT

Helen zei

Great card and I see it was much appreciated!

Thanks for joining us at The Cutie Pie Challenge.

Helen x
DT