donderdag 30 november 2023

Happy Christmas

Kerstkaartdonderdag in blogland! 



Tijdens het opruimen vond ik een stukje dp met mooie sneeuwsterren, ik denk van Bo Bunny maar weet het niet zeker. In het midden een stitched arch stans er uit gestanst en alle randen met inkt bewerkt. En toen ik alles verhoogd had opgeplakt zag ik pas de fout: verkeerd opgeplakt en nu zit de arch up side down 🙄☹️😕......hoe fanatiek kun je bezig zijn???!!!! De schattige digi is Prickly Hedgy van Di's Digis en daar loopt ook de challenge géén rood en groen. Ik heb de kleur van het dp gekozen en er wat warm geel aan toegevoegd, op de besjes Glossy Accents. De Happy Christmas stans is van Simon Says Stamps. Ik heb de omtrek op kleur gebracht met één van de Promarkers en de witte tekst 2x op elkaar geplakt zodat hij er lekker uitspringt. Tot slot nog een dubbele sneeuwvlok met een hotfixsteentje in het hart.

Het babykaartje kreeg een plekje én ik heb een schattige pinguïndigi uitgezocht, er liggen nog zoveel leukerds op een kleurtje te wachten .... 


Fijne dag,








40 opmerkingen:

Nicolette zei

De fout was me nog niet eens opgevallen.
Een heel leuk kaartje.
Groetjes Nicolette

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke dp en schattige stempeltje het foutje is me niet opgevallen
gefeliciteerd met je toppertje
gezellig dat je meedoet met onze challenge bij the holly and the ivy christmas
groetjes Ellen DT H&I

Margreet zei

Ik vond het juist zo'n aparte stans....haha. Mooi DP en wat heb je weer mooi gekleurd.
Proficiat met je toppertje (en volgens mij zag ik je naam net ook weer ergens als winner opduiken).
xxx Margreet

Caroline zei

Ik zie geen foutje hoor alleen maar een mooie kaart!
Groetjes Caroline

Diny zei

Ook ik zie geen foutje alleen een hele mooie kaart Irene!
Groetjes en gefeliciteerd met je topper,
Diny

Lia zei

O, wat een snoezige kaart!! Dat egeltje is zo leuk en dat hij in een omgekeerde stansvorm zit maakt hem niet uit hoor!
Proficiat met je topkaart.
Lia xx

Eri zei

Haha, als je het niet geschreven had, had ik het niet gezien! Je hebt het ook mooi gecamoufleerd met de tekst. En alle aandacht gaat ook naar die prachtig ingekleurde digi! Je bent er een kei in!
Gefeliciteerd met je babytopper!
Groetjes, Eri

Wilma zei

Superlieve kaart Irene, in deze mooie kleur. En als je niets gezegd had... maar het misstaat ook niet. Wat kleur je mooi, oefening heeft bij jou veel kunst gebaard! 😊 En wat 'n leuke kaart voor GerJanne met deze gezellige digi. Ook weer mooi gedaan! Van harte met je toppertjes, leuk voor je! Fijne dag vandaag.
GROET, Wilma.

Trudy zei

Ach wat een super lief kaartje en die fout zie ik helemaal niet!
Groetjes Trudy

Martha zei

Ha die Irene
Wat een leuke kaart, de digi komt juist mooi uit op deze manier, ik vind het absoluut bietatoren
Frachtig ingekleurd dat leuke egeltje
Liefs Martha

Martha zei

Niet storen bedoelde ik ahum...

Crea Astrid zei

Wat een lieve kaart met een schattige digi. Mooi ingekleurd en een prachtige tekst.

Groetjes, Astrid.

Scraptastisch zei

Totaal niet storend je arch verkeerd om, ik vind het juist apart en als je niets had gezegd dan had niemand het gezien, haha Je digi steelt weer de show en ook de hele mooie tekst!
Koning winter ben ik niet zo blij mee en ook zo vroeg in november! Gelukkig hoefde ik de deur niet uit vanmorgen vroeg, vanmiddag mijn kleine meid weer halen dan is de gladheid wel over al voorspellen ze vanmiddag weer sneeuw.
Gefeliciteerd met je topper en het winnen van een mooie digi! Fijne dag Irene,
xx Gerie

alma.heijenk@gmail.com zei

een hele mooie kaart geworden en die voor Gerjanne ook.
gr Alma

Annemarie en Merit zei

UPSIDE DOWN is die toch ook heel leuk!!!
wat een super leuk kaartje , heerlijk passend voor de kou die we nu hebben.
Gezellig dat je er vandaag weer bij bent, Fijne dag lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.
En ja die babykaart, is ook gewoon een TOPPER!!!!


Caroline Cards zei

Een mooie kaart. Ik vind het juist wel leuk de omgekeerde boog. Als je het niet had gezegd, had ik verwacht dat het een bewuste keuze was. Een lieve stempel met mooi DP.
Groetjes, Caroline

bolletjelucky.blogspot.com zei

Haha, ik had je tekst nog niet gelezen en dacht " wat een leuk idee om deze stans zo te gebruiken " dus als je niets gezegd had had ik je nog creatiever gevonden Irene LOL. Nu is maar mwah...hahaha, nee hoor, ik vind het weer een plaatje. Zo mooi dat ijsblauw met een beetje goudgeel. Prachtig ingekleurd en mooi die terug ingelegde tekst. Gefeliciteerd met je toppertje.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Marijke zei

Een prachtig kaartj4e met die mooie papier! Als je niet had gezegd hadden we ook niet geweten dat ie andersom zat! Ik vind hem zo ook leuk! De digi erbij is ook een schatje! Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

Jantine zei

Wat een mooie kaart, Irene! Mooi gekleurd en mooi papier. En dat die arch verkeerd om zit was me echt niet opgevallen als jij het niet benoemd had :-D
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Marjan zei

Joh, misshcien zet je wel een nieuwe trend met de omgekeerd dome, zo is het ook heel leuk! Wat een dotje dat egeltje en mooi kleurwerk weer! Gave kaart, Irene!
Van harte met de toppers.

Lori Podolsky zei

I think the upside down arch looks great, Irene! Very creative. Love the beautiful background paper also, and the sweet image, Thank you for sharing your lovey card with us on The Paper Shelter Challenge Blog. Good luck, and hope to see you again soon. Lori - DT

Antjes kaartcreaties zei

Wat een schatje Irene!
Gefeliciteerd met je toppertje.
Groetjes Antje

Femminde zei

Wat een mooie en lieve kaart!! En als je niets gezegt had was het echt niet opgevallen. Ik vind het eigenlijk wel mooi zo met die tekst er onder.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Anita van Deur zei

Super schattig kerstkaartje met zo`n leuk papier en digi. Dankjewel voor het mee doen bij The Holly and Ivy Christmas Challenge. Groetjes Anita DT Gefeliciteerd met je topper xx

Colinda zei

Ik vind hem wel leuk zo, valt niet echt op hoor door je tekst! Een snoezig en mooi ingekleurd egeltje en heel mooi DP!!
Gefeliciteerd met je top plek, we kunnen niet genoeg digi's hebben toch ;)

GerJanne zei

Enig! En wat een leuke fout dat de boog onderaan zit. Kan toch prima?

joke zei

Als je het niet geschreven had was het mij niet opgevallen, lief kaartje.
Groetjes Joke

Nelleke zei

Zo zeg, wat een mooi kleurwerk weer. Mijn complimenten. En dat het op de kop zit, had ik nog niet eens gezien. Gewoon een heel leuk kaartje. Oja en 15 december gaat vast goed komen hoor. En anders is er altijd iemand die je op wil halen…..Groetjes Nelleke

Becca Sadler zei

Your card is wonderfully made and the hedgehog matches the snowflake cardstock perfectly! Such a lovely card! Thanks for sharing at MTTCC! --Becca

Kaartenkraam zei

Ik bedacht net dat ik het zo origineel vond om de arch ondersteboven te gebruiken en toen las ik dat het een vergissing was. Maar het staat erg leuk hoor, kan heel goed zo!
Wat een schattige kaart, die kleuren zijn prachtig.

groetjes van Ank

Angela zei

Héél herkenbaar.... zo fanatiek bezig zijn, dat je óf het DP óf de stans (en soms zelfs de afbeelding 🙈) op de kop hebt. Ik dacht trouwens dat het een nieuwe stans was en dat het zo hoorde (met andere woorden... het stoort totaal niét!).
Je kleurencombinatie is supergaaf... heerlijk zachte tinten; dat is voor de verandering ook wel een keer leuk. De digi komt zo héél goed tot zijn recht.
Ik heb mijn 6e 😆 kerstkaart klaar en deze komt morgen op mijn blog....

Proficiat met je topnotering! Gaaf kaartje!

Anoniem zei

Prachtige kaart Irene en ik zie geen foutje hoor…zo hoort het gewoon toch?!
Heel mooi dp erachter, echt winters, heel mooi!
Ik stuur jou een mailtje.
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Rainey's Craft Room zei

A fabulous snowflake background and cute hedgehog image in this Christmas themed card. Thanks for sharing at Passion For Markers this week.
Lorraine

Miss Mudge zei

What a beautiful card. The color pallet is beautiful and the layout it fantastic! Thanks for playing along at DI'S DIGI Challenge!

Dewi Lestari zei

Wonderful! Thanks for joining at The Paper Shelter Challenge #578 Colours of Winter
Hugs
Dewi

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat een ontzettend leuk en lief kaartje. Schattig egeltje ook.
Groetjes Miranda

Julie zei

Gorgeous card - I love the snowflake paper! Thanks for joining in our challenge at Passion for Markers this week - good luck! Juliexx

Aunty Sue zei

lovely card ad colouring and looks very chilly thanks for sharing at Passion For Markers

Anoniem zei

So cute! Thank you so much for entering this week's CRAFT Challenge, hope to see you again next challenge.
Naomi

Leanne zei

Nice card, and love the background, very nicely done, and so pleased you played our ATG Challenge at Krafty Chicks Challenge. Have a wonderful day!

Leanne DT Member/KCC
Krafty Chicks Challenge