woensdag 20 december 2023

Warm Birthday Wishes

De winter is ver weg maar aan jarige Angela heb ik een lekker warme kaart gestuurd. 


Glanzende kant en klare kaart in mooie terracottakleur. Er op een MD-breisteek-embossingfolder uit glanzende cardstock in warm beige. Die folder is vierkant en ik dacht "die verleng ik wel even" nou vergeet het maar, want dan loopt het patroon niet door dus heb ik het opgelost door onderaan Birthday Wishes uit hetzelfde cardstock te plakken. Het woordje warm is uit dp van een heel groot Craft Sensations blok en daar heb ik ook de trui en muts mee gemaakt. Die stansjes zijn van Concord&9th en daar kan ik eindeloos mee variëren want er zit van alles bij, óók leuke stempels (hier naast de muts). Het schattige stempeltje is van MFT/Pure Innocence en heb ik ingekleurd met Promarkers. Van de Postage Collage van Waffle Flowers heb ik nu wat losse postzegels geknipt en daar alles opgeplakt. 

Tot morgen met mijn laatste kerstcreatie.





15 opmerkingen:

Sarah zei

Heel mooie, hartverwarmende kaart. X

Eri zei

Je kaart voor Angela is enig met deze warme verjaardagswensen!
Groetjes, Eri

Martha zei

Leuke gezellige felicitatiekaart, Irene
Mooi gemaakt!
Liefs Martha

Hobby Hoogland zei

Een prachtige kaart en leuke achtergrond gebruikt.
groetjes Marjan.

Ellen’s Greetingcards zei

Wat een leuke kaart laat je zien…alles past zo leuk bij elkaar, top gedaan!
Ook de kleuren vind ik mooi en warm!
Ik heb jou een mailtje gestuurd maar wist dat je ziek was en geen puf had maar misschien heb je hem over het hoofd gezien.
Je vroeg er nog naar in een reactie bij mij.
Geen haast mee hoor.
Fijne dag, groetjes Ellen

Margreet zei

Wat een mooie 'warme' kaart voor de jarige Angela.
Ik hoop dat jullie al wat opgeknapt zijn.
xxx Margreet

Colinda zei

Wat een leuke kaart, leuk met die geëmboste achtergrond!

GerJanne zei

Slim gedaan met die embossingfolder en wat een enige kaart is geworden.

brenda zei

A fun Winter card, many thanks for sharing at Stamping Sensations challenge.

B x

Nelleke zei

Deze gemist gisteren, wat een mooie warme kaart voor Angela. Ik maakte ook een warme kaart maar weer een anders. Haha. Groetjes Nelleke

Chrissy zei

Fabulous fun card, love the textures.. Thank you so much for joining in with our challenge this fortnight at As You Like It..

Luv CHRISSYxx

Gerrina zei

Leuke kaart en bijzonder deze kleurencombinatie! Fijn sat je meedoet bij Stamping Sensations!

Zw@@n zei

O dat is een leuke kaart. Een erg mooie achtergrond en kleurtjes. Leuk dat je meedoet met As You like It. xx Wilma

pinky zei

This is really sweet, love your sentiments too! Thanks for joining us at Stamping Sensations this month.
Pinky

Larelyn zei

Thank you for joining our Cut it Up challenge. We hope you'll continue to play along in 2024.
Hugs,
Larelyn (CIU owner)