maandag 11 december 2023

Kakelbonte Kerst

Bij DCL-379 willen ze kleurrijke kaarten zien. In de Sint/Kerstdoos zat de shakerkaart maar deze is nog speciaal naar Zoe gestuurd want post krijgen vindt ze zó leuk maar of de kaart dat ook is voor op het blog en de challenge???? Ben zei: gewoon DOEN, dus bij deze! 


Op een witte basiskaart heb ik randen afgeplakt en ben met blauwe inkt de SSS-winter words gaan stempelen en daarna ben ik met Promarkers de witte randen gaan inkleuren. Diezelfde kleuren komen terug op de leuke digi van Whimsy Stamps die ik jaaaren gelden mocht uitzoeken nadat ik daar had gewonnen (helaas zoals zoveel naar Facebook en Instagram en geen challengeblog meer). Dit ondeugende grietje heet Ready set duck en kwam ik opeens weer tegen in onafgewerkte plaatjes, precies leuk voor onze kleine ondernemende glimworm! Ze is gemat op een blauwe postzegelmal die weer op rood dp zit, op de sneeuwballen zit Stickles stardust....vrolijk en bont genoeg toch??

Het egeltje scoorde nog een keer.. 


en werd winnaar bij 


Ik heb weer twee dotjes uitgezocht 🥰

En het bedankhondje viel óók in de prijzen, ik hoef me niet te vervelen met al die leuke digis die op een kleurtje wachten maar éérst..... 


opknappen want ik heb het me toch te pakken 🤒 dus ik ben NOOIT ziek hoor je mij niet meer zeggen... 





23 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje nou kleurrijk issie zeker wat een leuke stempel heb je gebruikt
gefeliciteerd met je toppertjes
groetjes ellen

Je@net zei

Wat een super schattig winters kaartje heb je gemaakt, Irene.
En gefeliciteerd met je toppertjes!

Femminde zei

Wat een super leuke kaart Irene!! En kleurrijk genoeg toch.
En je maakt je kleine oogappeltje er vast super blij mee.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Zw@@n zei

Wat een schattig kaart, Irene. En heerlijk frisse kleuren. Je kleindochter zal er blij mee zijn. Leuk dat je meedoet met As You Like It. xx Wilma

Nicolette zei

Een heel lief kaartje maakte je voor Zoë.
Beterschap hoor, ik hoor het al zoveel om me heen.
Groetjes Nicolette

Martha zei

Prachtig kaarje Irene
Daar zal Zoë toch wel heel blij mee zijn
Beterschap voor je!
Liefs Martha

Anita van Deur zei

Leuk kaartje Irene en gefelciteerd met je topper. Ach toch ziek geworden, veel beterschap gewenst. xx

Lia zei

Deze kaart vindt niet alleen Zoë leuk, want ik vind hem ook super! Wat een schattige digi.
En ziek? Ik kan je de hand geven, want ik ben sinds gisteren flink in de lappenmand: snipverkouden, hoesten en knallende hoofdpijn. Hopelijk zijn we gauw weer beter!
Lia xx

Eri zei

Huh, dit een een geweldig leuk kaart! Ook voor op het blog! Je hebt dit grietje leuk en kleurrijk gekleurd! Gefeliciteerd met je toppers! En heel veel beterschap toegewenst!
Groetjes, Eri

Angélique zei

Haha, wat een leukerd, deze vrolijke meid! Je hebt haar prachtig ingekleurd, lekker fris van kleur.
Gefeliciteerd met je toppers en heel veel beterschap.

Marjan zei

Hij is enig en voldoet ook aan de eisen van onze challenge, hoor! Zoë zal hem geweldig vinden, Emmy krijgt van mij ook een eigen kaartje, daar is het doosjeskaartje in roze naartoe. Fijn dat je meedoet met DCL en beterschap, het heerst enorm!

Margreet zei

Dat meisje heb je prachtig en kleurrijk ingekleurd (volgens mij heb ik die stempel ook).
Proficiat met je toppertjes en je winnende kaart.
Vervelend dat je ziek bent. Sterkte en beterschap!
xxx Margreet

Scraptastisch zei

Nog één voor Zoe en ze wordt van Oma's post altijd heel blij, dus gaat vast weer bij haar verzameling! Ben heeft gelijk, kleurrijk genoeg voor de challenge! Heel veel beterschap Irene ... Ben niet aansteken hoor! Snel weer beter zijn!!!
xx Gerie

Becca Sadler zei

Irene: Thanks for returning to MTTCC with this colorful wintery scene! Your card is fun, bright, and cheerful! And the S-items for Christmas/winter holiday time are spot-on! Delightful! --Becca

Carol zei

Cute card with great coloring of the image. A requirement of our challenge is to add our current graphic to your post. Come back and play again in the future!!

GerJanne zei

Heel leuk en vrolijk indeed! Maar wat baken dat je zo de griep hebt! Hopelijk ben je vrijdag beter!!
Wat een toppers weer... van harte!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat naar dat je ziek bent Irene, goed uitzieken maar. Je bonte kerstkaart vind ik echt leuk geworden ,het is door de matchende kleuren die steeds terugkomen niet té. Zoe zal er zeker blij mee zijn. Gefeliciteerd met je toppertjes en natuurlijk van harte beterschap gewenst.
Lieve groetjes Miranda xxx

Colinda zei

Nou, vrolijk is die zeker hoor!!
Hoop dat je jezelf ook weer gauw vrolijk voelt, wat vervelend dat je ziek bent. Heel veel beterschap!!

Ellen zei

Wat een leuke vrolijke kerstkaart Irene! Bedankt voor het meedoen met DCL. Groetjes Ellen

Linda Mc Enery zei

This is such a cute image! Fabulous paper and sucha. great idea to have a multi-coloured border. Your frame for the image is great too! Thanks for playing along in our MEGA CHRISTMAS CHALLENGE at Passion for Markers! Good luck!
Linda

Nelleke zei

Wat een leukerd is dit weer. Je kleurt ook zo geweldig, Zoë zal hier vast wel blij en gek mee zijn. Beterschap gewenst, balen dat je het zo te pakken hebt. Groetjes Nelleke

Crafty KJ zei

Love this bright and colorful Christmas card! A great image and your colouring is fab. Love how you've created the background with the sentiments too! Thanks for sharing at Passion for Markers. Hugs, Karen x

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een grappig plaatje! Leuk en kleurrijk kaartje. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL! Beterschap!! CreaTEAve groetjes, Yvonne 🌺☕️