vrijdag 15 december 2023

Voor Trijntje

Op 4 december was Trijntje jarig maar door de gastdesignerbijdrage voor de spiegelkaartchallenge van 4 Seasons en diverse andere creaties laat ik vandaag pas zien wat ik voor haar heb gemaakt. 
Zelfs op de vele vakanties freubelt ze fanatiek door, vaak een borduurtje maar dáár heb ik me niet aan gewaagd.


Kleine standaard kraftkaart en er op dp van lang geleden maar perfect voor het thema. De embroidery-hoop-stans is van Ali, 2 keer gestanst en op elkaar geplakt en daarna nog bewerkt met Versamagic Cloud White inkt want ik vond het kraft iets te hard. Er in een leuk stempeltje van Love Cynthia handmade with love dat is ingekleurd met Promarkers met Glossy Accents op de hartjes en de schaar. Rondom met metallic inkt nog wat hartjes gestempeld, hier niet te zien maar ze glanzen leuk! Ja en toen?? Ook al wilde ik alle aandacht voor het midden, het was toch wel een beetje kaal . Een schaartje, naald en draad, vingerhoedjes.........het zag er allemaal niet uit maar een kleine hartencharm met de tekst made with love en een strikje bij de leuke labeltjes van LOTV brachten uitkomst. 

Nog een topplekje met het kaartje voor Merit en Pascal 


En ook met de kaart voor GerJanne 


Vandaag is weer Creatief Café bij Nelleke, helaas kan ik er niet bij zijn door Corona en waar ik al bang voor was: Ben óók ziek 🥴! Aartje woont ook in Apeldoorn en zij komt vanmiddag iets ophalen dat al wekenlang klaar staat en wat dat is laat ik volgende week op mijn blog zien. 

Goed weekend, 

25 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

wat een schatje ! lief kaartje
grtjs,martina

Margreet zei

Wat een enig kaartje voor Trijntje. Heeeel toepasselijk.
En Corona.....wat supervervelend voor je en nog erger dat Ben ook ziek is. Heel veel beterschap voor jullie allebei!
Een lichte troost is dat je weer 2 toppers hebt.
xxx Margreet

Anita van Deur zei

Lief kaartje! O dat is naar corona, en Ben ook ziek heel veel beterschap, Gefeliciteerd met je toppertjes.

Caroline zei

Heel leuk en toepasselijk kaartje!
Tja, het is de wereld niet uit, zal ook niet gebeuren denk ik. Ik hoop dat je er niet al te ziek van bent. Betereschap voor Ben ook!
Groetjes Caroline

Eri zei

Deze leukerd zal vast in de smaak vallen bij Trijntje, het is helemaal in haar straatje. Je hebt er superleuk bijpassend papier bij gevonden. Gefeliciteerd met je leuke toppers! En heel veel beterschap voor jullie. Ik hoop dat jullie er allebei snel weer bovenop zijn.
Groetjes, Eri

Anoniem zei

Je kaartje is een dotje Irene, erg leuk gedaan!
Wat een narigheid bij jullie bah en nu Ben ook nog ziek ppff…ik wens jullie sterkte en een snel herstel toe!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Sarah zei

Veel beterschap. Na 3 weken begin ik eindelijk op te knappen.
Dit kaartje is zo leuk! Het kijken er naar maakt me blij.
Verzorg je goed en ook Ben. Veel vitamientjes stuur ik je op.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke plaatje, helemaal in trijntjes straatje
heel veel beterschap gewenst voor jou en voor je man
groetjes ellen

Creaellenknutselsite zei

oeps en natuurlijk gefeliciteerd met je toppertjes
groetjes ellen

bolletjelucky.blogspot.com zei

Chips, wat een ellende dat Corona jullie weer gevonden heeft en ook Ben weer de klos. Je houdt vast je hart vast Irene? Als ik kon toveren maakte ik jullie meteen beter maar helaas. Je kaart voor Trijntje is een plaatje, heel mooi gemaakt en ze is al 3 weken op vakantie en komt pas volgende week thuis dus dan zal,ze vast reageren. Dat meisje heb je heel mooi ingekleurd en die labeltjes met strik maken het helemaal af. Gefeliciteerd met je toppertjes en heel veel beterschap voor jullie allebei.
Lieve groetjes Miranda xxx

Martha zei

Mooi dit felicitatiekaartje, Irene
Leuk met dat borduurmeisje
Beterschap voor jullie, hopelijk zijn jullie niet al te erg ziek!
Liefs Martha

Colinda zei

Ach nee, balen, heel veel beterschap!
Je hebt een erg leuke persoonlijke kaart gemaakt en gefeliciteerd met je toppertjes!

GerJanne zei

Ja ontzettend balen Irene, dat je er niet bij kon zijn. Saskia had nog en leuk nieuwtje!!
Maar het is natuurlijk vervelender waarom je er niet bij kon zijn. Ik hoop dat jullie heel snel opknappen!
Je kaart is heel gaaf! Echt leuk voor Trijntje. En van harte met je toppers!

Linda Mc Enery zei

This is so cute! Adorable image and perfect paper! I love your little sentiment tags. Thanks for playing along in our MEGA CHRISTMAS CHALLENGE at Passion for Markers! Good luck!
Linda

ScrappyHorses zei

Oh my, how adorable is this image with such a sweetie sewing her little heart on her shirt while it is on her! ;) Perfect paper and hoop die cut! Thanks so much for sharing with us at Cut It Up! ~Katrina

Scraptastisch zei

Ik zie wel kruissteekjes , hihi Je hebt er dus wel degelijk aan gedacht! Trijntje zal hem zeker ook mooi vinden!
liefs Gerie

Trijntje zei

Wat heb je een mooie,lieve kaart voor mij gemaakt. Ik kan de kaart nog niet on het echt bewonderen. We zijn nog 1 dag in Kaapstad. We genieten volop van deze mooie reis. Als we thuis zijn stuur ik je een berichtje voor ontvangst. Groeten uit Kaapstad
Ps gefeliciteerd met je welverdiende toppertjes

Heather zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Diny zei

Wat een leuke kaart heb je voor Trijntje gemaakt Irene! Gefeliciteerd met je toppers....ook allebei leuk. Groetjes en heel veel beterschap hoor, Diny

Crafty KJ zei

An adorable image and that embroidery hoop die is just perfect! Great papers and a lovely card design too. Thanks for sharing at Passion for Markers. Hugs, Karen x

Miranda Slagboom-de Groot zei

Een heel mooi toepasselijk kaartje.
Groetjes Miranda

Nelleke zei

Nouja, ik dacht toch echt dat ik op jouw kaart gereageerd had. Wat is die leuk geworden zeg. Je weet er altijd weer wat moois van te maken. Ik wil je nogmaals bedanken voor de leuke attenties die je vanmiddag kwam brengen. Jammer dat je niet kon blijven. Ik hoop dat jullie beiden toch weer opknappen en samen goede kerstdagen hebben met elkaar. Groetjes Nelleke

Alyson Mayo zei

Super cute crafty girl card! Thanks for sharing with us at HLS Birthday :)

Femminde zei

Wat een ontzettend mooi en toepasselijk kaartje voor Trijntje!! En zulke leuke details weer.
En hopelijk helpt de vaccinatie en zijn jullie niet zo ziek van de *C.
Beterschap en fijne week!! (en alvast fijne feestdagen)
Groeten van Femminde

Larelyn zei

Thank you for joining our Cut it Up challenge. We hope you'll continue to play along with us in 2024.
Hugs,
Larelyn (CIU owner)