vrijdag 23 augustus 2013

I'm in the garden

Voor een jarige vriendin een langwerpige kaart zonder veel poespas want daar moet ze niets van hebben en voor mij dus weer een hele uitdaging.


Ze hebben een woonboerderij in Noord-Holland met een enorme lap grond waar inmiddels een moestuin en een heuse boomgaard zijn aangelegd dus er worden heel wat vrije uurtjes "in the garden" doorgebracht en zo ben ik op dit kaartje gekomen!


Op de blauwe basis prachtig papier met glimmers uit een groot boek ooit bij de Aldi gekocht. In de hexagon een 3D-knipplaatje (bezem een beetje ingekort ) dat ik al heel lang geleden heb uitgeknipt. Verder alleen nog "Wishing you Sunshine" van Noor er op gestempeld.


Zo ziet de binnenkant er uit......ik had al iets geschreven dus dat moest voor de foto even worden weggewerkt met de "verfkwast" maar dat mag de pret niet drukken toch???

Gezellig weekend allemaal en voor wie zo gelukkig is dat er een beursbezoekje in zit, heel veel plezier!!
Ik ben een beetje aan de sukkel met mijn rug dus geen beurs en weinig reacties van mij maar 't ergste is gelukkig weer achter de rug.....ik hoop tot gauw!!!

30 opmerkingen:

Mariëtte zei

Wat vvelend van je rug. Beterschap toegewenst. En je kaartje is prachtig gemaakt. Groetjes mariëtte

Erica ♥ zei

Een hele mooie kaart, prachtig zo
rustig maar ook de binnenkant mee
versierd, toppie ☺

Gezellig (knutsel) weekend
Liefss Erica ☼

Ingrid Reyners zei

Wat een mooi garden kaartje heb je gemaakt! Daar zal je vriendin heel blij mee zijn, zo heerlijk persoonlijk! Vervelend van je rug, heel veel beterschap! Ik zit net in de trein terug naar huis, ben al op de beurs geweest! Groetjes Ingrid

Scraptastische hobby zei

Hoi Irene,
Een heel mooi persoonlijk kaartje! Deze kan ze zo bij de voordeur voor het raam zetten, als ze in de tuin aan het tuinieren is! Prachtig bij elkaar gezocht Irene. Balen met je rug, heel veel beterschap van mij.
Liefs Gerie

Annemarie en Merit zei

prachtig kaartje Irene voor tuinliefhebbers!!
vervelend zeg rugproblemen..hopen dat je snel op mag knappen..

liefs annemarie en merit

GerJanne zei

Ha Irene,
wat een lief kaartje voor je vriendin. Zo persoonlijk met die tekst. En de binnenkant, ook nog aan gedacht. Ik dacht eerst even dat je ging vertellen dat je de komende dagen in de tuin was en niet op het blog, maar de reden dat je er niet veel bent is minder leuk!! Balen zeg. Je schrijft dat het al beter gaat. Kalm aan !
Liefs,
GerJanne

Ans Gilbert zei

Hoi Irene,
Lastig als je rugpijn hebt..maar je hebt het ergste achter de rug..hihi..gelukkig..je kaartje is mooi, simpel en helemaal leuk voor de ontvanger, die daar van houdt..beterschap, liefs van Ans

corryskaart zei

hoi irene
jeetje wat een pech zo met je rug,hopelijk snel weer wat beter!!
je kaart ziet er erg leuk uit en niet te druk voor je vriendin maar wel een bjoetie!!
groetjes...corry

Tinie zei

Heel veel sterkte met je rug Irene, bah heel vervelend. Maar wat laat je een bijzondere mooie kaart zien, ik heb de foto's even vergroot, komen ze nog mooier tot hun recht!!!

Groetjes Tinie

Lia zei

Wat een mooi rustig kaartje, heel mooi gemaakt,
groetjes Lia

Sieta zei

Wat een snoepie van een kaart Irene.
Mooi in al zijn eenvoud.
Hopelijk gaat het spoedig weer wat beter met je rug.

Liefs, Sieta

Aartje zei

Hallo Irene, wat een geweldig leuke kaart. Ik vind het model prachtig en zo leuk met die hexagon erin.
Groeten, Aartje

Christine zei

Een heel toffe kaart Irene! Ook je kerstkaart vind ik super, die wantjes zou ik ook wel willen...
Verzorg je goed hé, want rugpijn is geen lachertje, we kunnen er hier over meepraten.
Veel liefs
Christine

Antoinette Voorn zei

Wat een mooi persoonlijk kaartje en gaaf modelletje. Heel veel beterschap met je rug, uitkijken hoor!

Gr Antoinette

Trijntje zei

Hoi Irene, Sterkte met je rug. Mooi kaartje voor iemand die niet van veel frutsels houd. Dat is best lastig!. Groeten Trijntje

Anita Meijer zei

Heel veel sterkte met je rug Irene, hoop dat het snel weer over gaat. Ik vind je kaart supermooi geworden, prachtig.
Liefs van Anita

Marianne zei

Heel mooi gedaan.
Liefs, Marianne

Mieke'S zei

Schitterend kaartje heb je gemaakt voor je vriendin.
Die zal ze best wel heel mooi vinden! Ik wens je veel beterschap en een fijn weekend.
Groetjes Mieke'S

Je@net zei

Wat een ontzettend leuke kaart, Irene!

Cornelie zei

Vervelend van je rug! Fijn dat t wat beter gaat, houden zo!!
Je kaartje is mooi zeg. Ook het doorkijkje!!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh fijn dat het wat beter gaat met je rug,altijd heel vervelend als die opspeelt.Je kaart is knap gelukt,mooi dat papier en een heel toepasselijk knipplaatje...lekker verder opknappen,xxx Miranda

Marlies zei

Een prachtige kaart en een heel mooi design! Heel origineel en leuk dat je het zo persoonlijk hebt gemaakt.Beterschap met je rug. groetjes, Marlies

Anoniem zei

Super kaartje Irene en wat een leuk model kaart! Top!
Liefs, Sandra

Aleida zei

Mooi kaartje! Ondanks de "opdracht" dat het een simpel kaartje zonder poespas moest worden, heb je er een heel mooi geheel van gemaakt. Leuk dat het octagonnetje op de binnenkant zit!
Sterkte met je rug!
groetjes,

Marianne Schut zei

Hai Irene, wat een super lief kaartje heb je weer gemaakt! Klinkt als een droom voor mij, een boerderij...heerlijk al die ruimte en rust! Maar goed er moet ook hard gewerkt worden in de tuin...je vriendin zal vast heel blij zijn geweest met deze voor haar speciaal gemaakte kaart. Heel veel succes met je rug meis, ik hoop van harte dat het snel beter mag gaan! Rustig aan... Liefs Marianne

Nicole zei

Wat een creativiteit weer Irene!! Geweldig goed bedacht! Je hebt er een vrolijke en fleurige kaart van gemaakt. Fijne zondag. Liefs, Nicole

Danoesja zei

Hoi Irene

Wat een prachtig kaartje zonder veel poespas voor je vriendin....en uitdagingen zijn altijd leuk toch?
Hopelijk gaat het al wat beter met je en kan je weer wat meer doen.
Bedankt voor je lieve reactie op mijn LO, dit is ook zo leuk om te doen, je ziet het onder je handen groeien en je staat stil bij die momenten....gewoon genieten.
Fijne zondag nog.

Liefs, Danoesja

Wybrich zei

Leuke kaart Irene, erg mooi in dit formaat.

Sterkte met je rug!!

Ans S. zei

Wat een super leuke kaart, heel persoonlijk.

Groetjes Ans

Liesbeth zei

Mooi gemaakt Irene, gr. Liesbeth