maandag 26 augustus 2013

Fijne Kerstdagen

Rood kaartje met uiltje en zilveren details, cute and simple!!


De cirkel is gemaakt met een Spellbinder en is van het leuke kerstpapier van Daisy & Dandelion "Penelope & Percy", blauwe inkt langs de rand en er met blauwe inkt nog wat sneeuwvlokjes op gestempeld. Fijne Kerstdagen is van MD net als de boom en Santa die aan komt vliegen met zijn rendieren. Ik heb hem eerst gestempeld en ben er daarna met een zilveren gelpen overheen gegaan. De zilveren sterretjes op de boom zaten in een knutselpakket vol kokertjes met glitterpoeder en andere leuke dingetjes dat ik jaaaaaaaaaren geleden bij de Aldi heb gekocht. De 3 wybertjes zijn overblijfsels van tijden geleden toen ik voor Krea2Day (begin deze maand ben ik als DT-lid gestopt) iets met alufolie moest maken .......ik gooi dus echt niets weg zoals jullie merken!!!

Fijne week allemaal. Straks duik ik weer de tuin in met een boek want het oude gezegde "strenge winter, mooie zomer" klopt dit jaar helemaal, heerlijk!!!!



Challenge:

Winterwonderland/Rudolph
ABCChristmas/Q for quick
Sweetstampinchristmaschallenge-9/winter animals

43 opmerkingen:

Louise zei

Nou, dat probleem heb ik dus ook Irene vandaar dat mijn kamer uitpuilt van de rotzooi, hahaha. Maar ja, aan de andere kant toch wel weer heel makkelijk. Beeld van een Kerstkaartje, leuk gecombineerd dat rood met blauw. Geniet van je dag, ik ga eerst de ramen lappen en daarna met een haakwerkje genieten van het mooie weer!.

Liefs LOuise

Unknown zei

Wat een schatje Irene en wat leuk dat je het met een gelpen hebt overgeschreven je zit ook vol goede ideeen hahahaha

Liefs Nellie

Annemarie en Merit zei

Heerlijk kerstkaartje Irene, kijk die schat van een uil nu zitten!!!

Liefs annemarie en merit

Scraptastische hobby zei

Hoi Irene,

Je hebt het uiltje uit `t knipvel van Marianne gebruikt, ze zijn weer gaaf, en we kunnen niet genoeg bewaren hè! Soms ga ik drastisch mijn hobby kamer opruimen en dan naderhand kan ik me soms voor mijn hoofd slaan omdat ik iets weg heb gegooid, wat ik dan net kon gebruiken, hihi. Geniet lekker v.d week van het mooie weer!
Liefs van Gerie

Ingrid Reyners zei

Oh dat ken ik ook jaaaaaaaren lang iets bewaren, vooral op mijn hobbykamer, daar gooi ik maar zelden iets weg, want stel ik kan het nog ergens voor gebruiken. Je uiltjes,aart is een schatje geworden, ik vind het nog steeds een van de leukste figuurtjes die uiltjes. Geniet van je dag. Ik moet het eerst hier nog eens zien wat voor weer het wordt, we hebben een koud en regenachtig weekend achter de rug! Groetjes Ingrid

Mieke'S zei

Heel mooi kaartje!
Het Kerstuiltje is zó schattig!
En de arrenslee vind ik ook prachtig.
Veel lees plezier!
Groetjes Mieke'S

Deborah zei

Wat een schattig kaartje zeg! Hele leuke uiltjes zijn dat toch :-)
Liefs, Deborah

Thea zei

leuk kaartje Irene, ik heb ook een kamertje met spulletjes , en ik wil ook niks weg gooien vind ik zo zonde! geniet maar van deze mooie aan komende week.
liefs Thea

Het zonnetje in huis zei

Hallo,

Schattige kerstkaart !

Groetjes, Jaimie

Erica ♥ zei

Die uiltjes blijven altijd leuk,
mooie kaart heb je gemaakt ☺

Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
Liefs en grtjsss Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Ans Gilbert zei

Hoi Irene,
Wat boffen wij in het Noorden met het mooie weer, het is ook vandaag weer een prachtige dag..Ik dacht al dat je gestopt was bij Krea2Day, alleen doen wat je leuk vind, je kaartje is schattig, mooi de slee met rendieren..en de restjes kwamen weer mooi van pas..liefs van Ans

marion zei

Je kaartje ziet er toppie uit, liefs, Marion

Anoniem zei

Wat een leuk kaartje Irene! Toch maar weer de uiltjes erbij gepakt? ;) Groot gelijk, ze blijven leuk!
Liefs, San

Thea zei

Groot gelijk dat je de tuin induikt. Hier wil het ook nog niet echt wat freubelen betreft, maar het weer is ook veel te mooi gelukkig. Inderdaad een goed boek, of een handwerkje, lekker in de tuin bezig. Heb zin om nog platen te kopen, MAAR GEEN HERFSTBOLLEN die je overal al ziet, wahaaaa!!!
Leuk kerstkaartje en de uiltjes blijven zo schattig.

Fijne dag!
Liefs Thea

jolanda zei

leuke kaart

Lia zei

Leuk Irene, heb de uiltjes ook nog liggen, maar weet even niet wat ik er mee aan moet haha,
groetjes Lia

Tinie zei

Wat blijven die uiltjes toch gaaf en wat heb jij al een voorraad kerstkaarten, ik moet er nog aan beginnen:)!!! Deze is weer bijzonder mooi!!!

Groetjes Tinie

Unknown zei

Erg leuk met dat uiltje. Daar raak je nooit op uitgekeken. Ik heb nog helemaal geen kerstkaarten gemaakt! ( oeps!) dat wordt sraks weer flink aanpoten. Maar op de één of andere manier kan ik me er niet toe zetten met dit mooie weer. Dan straks maar iets harder werken.
Liefs Angelique

Trijntje zei

Hoi Irene. Leuke kaart. Dat boompje wat je erbij hebt gebruikt blijft een toppertje, Het was de eerste kerstboom maar ik vind het de mooiste van MD. Uiltjes zijn ook mooi voor de kerst. Groeten Trijntje

Aleida zei

Mooie kerstkaart!
Hier waai je de tuin uit, ik zit binnen.
groetjes,

Ans S. zei

Prachtige kerstkaart, die uiltjes blijven leuk om te gebruiken.

Groetjes Ans

Wybrich zei

blijft leuk een kaart met een uiltje!!

dan hoop ik niet dat het zo is van mooie zomer, strenge winter!

ik ga de tuin eerst maar in, het is hier prachtig weer vandaag!

manuela zei

Die uiltjes blijven altijd leuk,
mooie kaart heb je gemaakt met een uiltje

Liefs Manuela

Margo zei

Hoi Irene,
wat een leuke kerstkaart !
Bedankt voor je lieve berichtje op m'n blog ! Ik ben nu echt vast van plan om het niet meer te laten slabakken !
Het is gewoon echt een erg druk jaar geweest met de buitenschoolse activiteiten van de meisjes en als je dan nog werkt en je huishouden helemaal zelf doet, moet ik er vast geen tekening bij maken :)
Maar ik ga er gewoon weer voor en heb er ook weer plezier in gevonden om te knutselen, dus er volgt zeker weer wat op m'n blog !
Liefs
Margo

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Irene,je zegt "clean and simple"maar hij is wel heel leuk,lieve groetjes Miranda

Marlies zei

Een mooie vrolijke kerstkaart met een schattige uiltje! Leuk met Santa en zijn rendieren erbij. Hopelijk heb je vandaag genoten van het zonnetje! groetjes, Marlies

Jolanda zei

enig kaartje Irene net als je tuin tafereeltje! geniet en lees ze:0)
grtz Jolanda

Marianne Schut zei

Hai Irene, super lief (uil)kaartje weer! Geniet lekker nog even van de mooie nazomer Irene, lekker rustig aan doen met je rug en heerlijk een boek lezen in de tuin is echt geen straf! Liefs Marianne

Je@net zei

Wat een leuk kaartje, Irene, die uiltjes blijven zo schattig!

Anita Meijer zei

Wat een schitterend kerstkaartje heb je gemaakt Irene, heel mooi.
Liefs van Anita

Christine zei

Leuk kaartje Irene! De drukte rond de kerstkaartjes zal weer stilletjes aan beginnen. Ik moet er ook eens werk van maken!!
Liefs
Christine

Aartje zei

Hallo Iren, jij bent ook al in winterse sferen zie ik. Deze leuke uiltjes blijven leuk om te zien. Lek ook zoals je rudolf bewerkt hebt. Je kunt je kaartje nog insturen voor de challenge van Winterwonderland. Daar vragen ze om rudolf volgens mij.
Groeten, Aartje

Tina zei

Guten Morgen liebe Irene,
eine wunderschöne gelungene Weihnachtskarte. Das Motiv finde ich lustig. Ja Weihnachten kommt ja immer so schnell. Ich bin auch schon dabei karten für das Fest zu machen.
Ich wünsche Dir einen wunderschönen Tag.
LG Tina

Nicole zei

Ha zonaanbidster!! Een geweldig leuke en simpele kaart. Cute and simple inderdaad. Geniet nog maar lekker van het zonnetje!! Liefs, Nicole

Marjan zei

Cute en simple en zo leuk, leuk leuk!! Ook qua kleur! Ja, lekker hè, wij hebben in geen jaaaaaren zo'n mooie zomervakantie gehad!

downrightcrafty zei

thank you for joining us at the Winter Wonderland with this gorgeous card and super Rudolph
Hugs Kate xx

Marijke zei

Mooi kerstkaartje en leuk dat uiltje, blijven lief!! Heerlijk is deze zomer. ik geniet er ook van en zit regelmatig in de tuin met een boek!!

Groetjes,
Marijke

GerJanne zei

Hoi Irene,
wat een lief kaartje! Die uiltjes zijn zo leuk. Ik heb ze in de vakantie geknipt en 'gestapeld' en ze liggen klaar voor een kaart. Ik moest meteen denken aan de challenge van ABCchristmaschallenge, daar vragen ze een snelle kerstkaart. Kun je hem ook voor inzetten!
Groetjes en hopelijk kun je vandaag weer in de tuin. Het is wel minder zonnig, maar de temperaturen zijn goed!
Groetjes,
GerJanne

Ans zei

Wat een schattig kaartje, dat uiltje is zo lief!!!!! En weggooien....nee dat kan ik ook niet, zou er een cursus voor zijn.

Liefs Ans

Unknown zei

Wat een lief kaartje en dat uiltje is echt schattig!

Groetjes, Joke

Marilyn zei

Such a cute little scene you've created Irene. Love the antlers on the owl and the wonderful way you've added the die cuts.
Thanks for joining us at Christmas at Sweet Stampin' and I hope you'll join us again.
Marilyn

Annette zei

OMG I love the antlers on the owl. Soooo cute.
Thank you so much for joining in with our ‘Quick’ challenge at the ABC Christmas Challenge.
Annette
Netty's Cards
Proud to design for :
ABC Christmas Challenge,
As You Like It Challenge,
Top Tip Tuesday,
The Stamp Basket, and
Stamp Fairy.

Anoniem zei

haha mega cute! Great card, Thanks for Playing along with us this time at ABC Christmas Challenge, hugs Samantha :0)