zaterdag 27 april 2024

Just for you: muizen en aardbeitjes

Vandaag is M@rjan - inmiddels véél meer dan een blogmaatje, we zijn pen-dinnen en delen van alles - jarig en die heeft een tijd zo'n last van muizen gehad dus daar moest ik wat mee 😊. Deze schatjes vindt ze vast stukken minder eng dan die in huis en wie smult er nu niet van die heerlijke aardbeitjes die al weer volop in de winkels liggen!


Witte basis met een met inkt bewerkte achtergrond en wat watergespetter, stipjes inkt en gelpen. Er op de schattige muisjes van de Hello Blue Bird Strawberry Patch stempel en daar is ook de tak aardbeitjes linksboven van die is uitgeknipt en verhoogd opgeplakt. De leuke Berry Basket vol aardbeien is van het zelfde merk. Het frame met schulprand is een 'overblijfsel' van een andere stans (ik weet nu even niet meer hoe of wat anders had ik er meerdere op elkaar geplakt  🤔). Ik heb alles uit witte cardstock gestanst en ingekleurd met Promarkers. De tekst met groene inkt gestempeld en er nog een klein aardbeitje bij geplakt. Tot slot het geheel verhoogd op een uit groene cardstock gesneden kaart geplakt. 

Fijne dag Marjan en iedereen een gezellige Koningsdag en goed weekend gewenst. 






24 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het schattige muizen tafereeltje ziet er zo gezellig uit
groetjes ellen

Martha zei

Mooie kaart Irene
Zo schattig met die muisjes
Fijne dag liefs Martha

Marjan zei

Ik heb hem net opengemaakt, zooooo leuk deze schattige kaart en ja hoor, deze muizen kan ik erg waarderen! Mooi kaartje, lieve Irene, dank je wel !!! XXX

Trijntje zei

Schattige kaart heb je voor Marjan gemaakt met de de leuke mand vol aardbeitjes en de muizen erbij. Supermooi gemaakt een echte topper. Jullie ook goed weekend . Groeten Trijntje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele mooie felicitatiekaart heb je met die leuke snoepende muisjes gemaakt Irene. Mooi opgebouwd en ingekleurd en echt een leuk tafereeltje.
Jullie ook een fijn weekend.
Lieve groetjes Miranda xxx

!neke zei

Wat een leukerd voor Marjan !!!!
groeten Ineke

ScrappyHorses zei

Oh my, what a beautiful basket of berries with all the blooms about! The blue sky is the perfect touch! You really took advantage of the "B's" on this one! Great card! Thanks for playing along at Cut It Up! Katrina

Margreet zei


wat een schattig muizenkaartje. Daar is Marjan vast niet bang van.
xxx Margreet

Nelleke zei

WoW wat een feestelijke kaartenstandaard die aardbeien en schattige muisjes. Prachtig hoe je dit elke keer weer bedenkt. Groetjes Nelleke

Angélique zei

Wat een superleuke kaart met die schattige muizen en vrolijke aardbeien.

Anita van Deur zei

Zo schattig deze kaart met die leuke muisjes. xx

brenda zei

A very sweet card with all those strawberries, many thanks for sharing with us at We Love Stamping challenge.

B x

Colinda zei

Het is een snoes van een kaart en heel vrolijk!! Zo vind ik muisjes ook heel lief maar in het echt, brrr. Het voorste muisje kijkt je echt zo leuk aan maar toch ook wel een beetje betrapt!
Een fijne zondag!

Rainey's Craft Room zei

A fantastic design using these cute little mice and such a scrumptious basket of strawberries too. Thank you for joining us at the Crafts Galore Encore Challenge.
Lorraine

Trudy zei

Super schattig en vrolijk kaartje Irene!
Groetjes Trudy

Scraptastisch zei

Een super mooie kaart heb je voor Marjan gemaakt en heel grappig dat je er muizen op hebt gedaan (muizenplaag) Hele mooie zelf gekleurde aardbeien in de berry basket! Had gister een hele leuke koningsdag met aanloop en doos tompoucen, die het slechte weer wat gezelliger maakten. Straks naar Joke de 2 weken zijn alweer om en we hebben besloten even lekker uit eten te gaan in Alkmaar, zin in!
xx Gerie

Diny zei

Wat een schitterend kaartje heb je voor Marjan gemaakt Irene....heel erg leuk gedaan met de muisjes!
Groetjes Diny

Alice (scrAPpamondo) zei

How cute and cheerful card! Love how you mixed the stamps with the diecuts to create this sweet scene!
Thanks so much for joining us at We Love Stamping!

Nicolette zei

Zo zijn muisjes inderdaad niet eng, haha. Leuke kaart.
Groetjes Nicolette

Lia zei

O, wat ontzettend leuk! Marjan zal er van smullen!!(figuurlijk dan...)
Lia xx

Lia zei

Ik kom nog even naar je terug, want ik zie dat ik weer e.e.a. heb gemist, dus ook de toestand met Ben. Het spijt me zo, dat ik dat niet eerder heb gezien. Ik wens je heel veel sterkte met alles...Ik kan wel zeggen: let ook goed op jezelf, maar dat is heel moeilijk als je man zo ziek is. Dat begrijp ik heel goed.
IK denk aan je. Hou je taai meid!!
Lia xx

Femminde zei

Wat een mooie Irene!! JIj bent zo goed in toepasselijke kaarten maken.
Deze wordt vast super gewaardeerd.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Angela zei

Geweldig zoals jij inspeelt op persoonlijke situaties. GerJanne met haar laptop en nu Marjan en haar muizen. Echt zo knap van je!
Een heerlijk frisse vrolijke kaart is het geworden!
Denk aan je xxxx

Arlene zei

So very cute and it certainly makes me think of Spring and nice ripe strawberries. So glad you joined us at Die Cut Divas for our Spring Challenge this month.