vrijdag 19 januari 2024

Verzoekkaartje

Saskia van het Creatief Café vroeg of wij wel een kaartje wilden maken voor iemand in Amerika die door een moeilijke chemotijd gaat en dat doen we natuurlijk graag. Alle kaarten gaan naar haar en dan stuurt zij een dikke envelop de oceaan over, leuk! Beterschap vind ik altijd heel moeilijk in dit soort gevallen dus ik heb voor een ander soort "opkikker" gekozen. Opkikker is trouwens wel typisch Nederlands want ik zou geen andere land weten waarin je kikkers stuurt om iemand een hart onder de riem te steken...jullie wel??


Omdat het nogal een beestenboel is bij de persoon waar het om gaat heb ik voor deze geinige Uplifting poes van Penny Black gekozen en er zelf op de pc een tekst boven gezet. Ingekleurd heb ik weer met Promarkers, het mooie geembosste dp en de chipboard-dingetjes zijn van de Action. 

Al sinds het ziek zijn in dec voel ik me niet goed dus nu toch maar naar de dokter gegaan. Virusinfectie luchtwegen zoals bij heel veel mensen deze winter: erg benauwd, akelig kuchje, hoofdpijn en zó moe dus géén puf voor wat dan ook. Helaas géén medicatie voor en kan  weken duren 🥴. 






29 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

mooi kaartje heb je gemaakt,
grtjs,martina

Angélique zei

Wat een prachtige kaart, mooie kleur!, met gave stempel.
Oei,
Heel veel beterschap Irene, hang in there 😉

Anita van Deur zei

Geweldig hoe je het vertaalde naar de dame in the USA die gaat ze heel leuk vinden. He wat vervelend voor je Irene, beterschap xx

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de geinige stempel daar word je toch wel blij van
Jij ook beterschap gewenst
groetjes ellen

alma.heijenk@gmail.com zei

Een hele leuke kaart. Soms best moeilijk iemand een beterschap kaart sturen in een zware periode.
Van harte beterschap!
Groetjes Alma

Nicolette zei

Een heel leuk kaartje En heel veel beterschap, vooral dat hoesten wordt je zo moe van.
Groetjes Nicolette

Martha zei

Prachtige kaart Irene
die atempel is erg geinig en mooi gekleurd
Wat vervelend die griep nasleep, beterschap
Fijne dag liefs Martha

Bernadet zei

Wat een pracht van een opkikkerkaart maakte je Irene.
Hoesten ja, bij ons in de omgeving ook al zoveel, inclusief mezelf.
Beterschap voor je!

Marjan zei

Superleuk deze relaxte poes in de "hangmat" :) en heel mooi gekleurd! De achtergrond en de zwart en witte accenten combineren mooi ermee!
Wat naar joh, heel veel beterschap, het is een hardnekkig virusje, we weten er alles van. Bij ons na vier weken zon nog niet over, al is het wat milder dan bij jou. Rustig aan XXX

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ach wat een lief, attent gebaar van Saskia en dat jullie hier gehoor aan geven natuurlijk. Zag het er overal in de wereld maar zo uit als in Blogland :)
Je hebt een hele leuke kaart gemaakt om de persoon in kwestie een hart onder de riem te steken, een heel leuk afdrukje en heel mooi ingekleurd Irene. Wat vervelend dat je niet echt opgeknapt bent. Ik lig met een longontsteking op bed en heb antibiotica gehad maar de huisarts zei dat het hoesten zeker 6 weken aan kon houden, pfft we zijn er klaar mee.
Lieve groetjes Miranda xxx

Anoniem zei

Wat een mooi kaartje en ook een heel mooi gebaar om dit te doen met elkaar!
Heel leuk gedaan en lang geleden ooit op het punt gestaan deze stempel te kopen maar tis er nooit van gekomen en nu zie ik hem bij jou en kriebelt het weer haha.
Wat naar dat je niet opknapt, het is een nare hoest die wij ook al weken hebben bah!
Ik wens je beterschap 🍀
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Trijntje zei

Je hebt een leuke kaart gemaakt om iemand een haet onser de riem te steken. Erg leuke digi. Vervelend dat je niet fit bent . Heel veel beterschap. Groeten Trijntje

Je@net zei

Wat een leuk en gezellig kaartje heb je gemaakt.
En ja, ik voel met je mee. Ook hier blijft het virus lang hangen en we sukkelen er maar mee door. Sterkte en beterschap!

Eri zei

Ohoh, wat een gave stempel heb je gebruikt, de zieke zal hier zeker om deze leuke kaart moeten lachen!
Heel veel beterschap Irene, jammer dat er niets voor is! Vooral jezelf verwennen!
Groetjes, Eri

Scraptastisch zei

Een mooi verzoek van Saskia, leuk om haar te verwennen met post uit Holland!
Dit is een nare periode voor haar dus hart onder de riem en dat mensen aan je denken is dan fijn! Ik kijk ook steeds naar je gestuurde verjaardagskaartje, ik wordt er zo vrolijk van! Verwen jezelf maar goed Irene, duurt lang deze griep hè, ik hoop dat ik wordt overgeslagen!
xx Gerie

Hermien zei

Hallo Irene,

je mooie kaartje gaat de oceaan over...
Beterschap met je infectie.

groetjes Hermien

GerJanne zei

Ja, alleen prednison, maar dat wil je ook niet.... Beterschap!
Je kaart is wel een plaatje!

Nelleke zei

Ach wat een schatje Irene. Een geweldige digi, prachtig gekleurd en mooi papier bij gebruikt.
Balen een virus, ook nog hardnekkig. Hopelijk knap je gauw weer op. Groetjes Nelleke

Marlies zei

Een hele leuke vrolijke kaart en wat een schattig en toepasselijk stempel en tekst. Jij ook beterschap gewenst. groetjes, Marlies

Wilma zei

Superkaart heb je gemaakt Irene en je hebt de wens knap aangepast voor de situatie! Ziet er heel leuk uit zo.
Je zou hopen op iets van antibiotica voor een infectie... Dat het niet zolang meer voor je gaat duren en ik wens je een spoedig herstel. 💐
GROET en Voorspoed, Wilma. 🍀

Colinda zei

Wat lief dat je dit mooie kaartje hebt gemaakt ondanks dat je jezelf ook niet lekker voelt, heel veel beterschap!!

JanR zei

Great card! That stamp is so much fun! Thanks for joining us at Little Red Wagon.

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat een lief gebaar. Je hebt een hele mooie kaart gemaakt.
Groetjes Miranda

Lia zei

Irene, wat een supergave stempel is dit. Als je daar niet van opkikkert weet ik het niet meer. geweldig!!
Lia xx

!neke zei

Wat een gave stempel !!!
Mooi geheel zo !!!
groeten Ineke

Femminde zei

Wat een super gezellig kaartje!! En ja weer heel gaaf hoe je het hebt ingekleurd.
En ja ik weet ook niet waarom we opkikkers sturen. Het zal vast ergens vandaan komen. Ik vind het wel handig die kikkers omdat je daar ook makkelijk mannenkaarten van kan maken.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Trudy zei

Super leuk kaartje! Hopelijk ben je ondertussen weer wat opgeknapt.
Sterkte en groetjes Trudy

Ginny zei

great card, thanks for joining us at FnF :)

Jantine zei

Sterkte met je vervelende virus, Irene! Ik kreeg een paar weken geleden ook een griepje en heb nu een terugslag in mijn Long Covid, meer moe, meer duizelig en wazig in mijn hoofd. Nou ja, hopelijk trekt het allemaal weer bij. Jij beterschap!
Je kaartje is een mooie opkikker (en inderdaad, volgens mij is opKIKKER typisch Nederlands).
Ik wilde je even laten weten dat mijn kerstkaart van vandaag door jou geïnspireerd is!
Groetjes
Jantine