zondag 1 oktober 2023

Kerstwiebel

Bij de maandchallenge van 52 WTC wil Martina graag wiebelkaartjes zien, altijd leuk! 


Stitched cirkels van Crealies, die met schulp is van MFT. De bovenste witte cirkel  is bewerkt met een sneeuw-embossingfolder van MD. Het designpapier en de vogel met takken en hulst zijn van de Action. De kleine poinsettia is van Joy en eea is bewerkt met de witte gelpen voor een extra winters effect.

De kaart voor Heiko kreeg maar liefst 41 reacties - dat is tijden niét gebeurd - en zelfs een ereplekje


Het zijn en blijven volle, drukke (soms chaotische) weken en het valt niet mee om alle ballen in de lucht te houden voor deze dame die zó van rust en regelmaat houdt 😉 maar óók de ramen zijn gelapt en het dakterras is winterklaar (heerlijk 🔅weer voor deze klussen en voldaan gevoel!). Deze zondag heb ik mezelf op een freubeldag getrakteerd want dat kom er nog maar zelden van helaas...

Groetjes,



41 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige wiebelkaart mooie kleurtjes, de vogel is enig ik twijfelde of ik hem mee zo nemen hmmm toch maar doen bij het volgende bezoek aan de Action :) Oja de ballen in de lucht houden herken het goed fijn dat je een dag voor je zelf neemt moet je echt doen. Ik neem deze middag voor me zelf xx

Scraptastisch zei

Wat is je wiebelkaart TOF Irene, het blijft een leuk model en ben er ook mee bezig tussen de bedrijven door, hihi Wat een leuke vogel en prachtig kaartje!!!
xx Gerie

Michelle N. zei

What a darling little bird, and I love your circle card! Thanks for joining us at Die Cut Divas!

Angélique zei

Wat een gave wiebelkerstkaart! Mooie kleuren heb je gekozen en de vogel en takjes zijn precies goed geschikt op de kaart.
Fijn dat de buitenklussen achter je liggen, heel goed dat je vandaag een dagje ontspanning hebt genomen (ik neem tenminste aan dat het knutselen ontspanning bracht)

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een prachtige vogel heb je op je kerst wiebelkaart gezet Irene, het is echt een plaatje geworden. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid

Margreet zei

Wat een enige wiebelkaart met die fraaie vogel. Fijn dat je ramen zijn gelapt en het dakterras winterklaar is. Dat zijn weer 2 ballen die je kunt laten vallen. Het valt ook niet mee om alles te onderhouden in je eentje. En dan alle andere zorgen nog!
Je mooie kaart oor Heiko had ik gemist. Proficiat met je toppertje.
xxx Margreet

Marijke zei

Een heel mooi wiebelkaartje heb je gemaakt met dit leuke vogeltje! Mooi gemaakt hoor en Gezellig dat je weer meedoet met de uitdaging van 52 WTC. Groetjes Marijke

Sarah zei

Wat is dit een prachtige kaart! Zo mooi samengesteld. En ik snap je, ik probeer ook al de ballen in de lucht te houden, maar wat is dat moeilijk. En toch lapte ook ik de ramen, dat was in tijden niet gebeurd. Rust en regelmaat is hier ook al zo lang zoek, ik hoop het weer te vinden. Succes daar x

Martha zei

Wat een mooie wiebelkaartje Irene
Mooie kleuren bij elkaar en leuke stansjes heb je gebruikt
Fijn dat je wat klusjes hebt kunnen doen de regelmaat komt wel weer!
Liefs Martha

Crealientje zei

Hallo Irene,
Prachtige wiebelkaart met erg mooi Vogeltje erop! Hier ook tuinwerk gedaan,was lekker weer voor.
Gefeliciteerd met je toppertje.
Ook hier valt het soms niet mee,jammer dat er 24 uur in een dag zit ik kom altijd tekort. Ook hier moet alles weer op zijn pootjes landen,komt wel weer.
Groetjes Crealientje.

Heather zei

Oh my goodness, Irene, this is lovely! Such a beautiful shaped card - is it a rocker? That bird is just stunning, and your bunting is perfect for our flower challenge! Thanks so much for playing at Sparkles!

Anoniem zei

Wow…wat een beeldje is dit, ben er weg van ☺️ en ook heel fijntjes dus mijn complimenten hoor.
Ik wens je sterkte maar neem ook je rustmomentjes.
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

GerJanne zei

Je wiebelkaart is geweldig! Leuke vogel.
En knap dat je de ramen hebt gelapt! Ik weet hoeveel het er zijn! En hoe hoog!
EN terras ook al winterklaar. Dat geeft een voldaan gevoel, denk ik zo!
Ja de kaart voor Heiko was ook een toffe!

Melanie Hungerford zei

Love your pretty colored bird, it is perfect perched up on that circle shaped card! Thanks for sharing with us at Sparkles Christmas Challenge!

Je@net zei

Wat een super schattig wiebelkaartje heb je gemaakt, Irene!

Colinda zei

Een hele vrolijke wiebel!! Gefeliciteerd met je toppertje!
Fijn dat je weer wat hebt kunnen afstrepen van je to do lijstje en super goed dat je jezelf op een freubeldagje hebt getrakteerd, ontspanning is ook goed om te nemen!!

Doris knippenenplakken zei

Prachtige wiebelkaart met mooie papiertjes. Groetjes Doris

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi wiebelkaartje met het mooie dp en het schattige vogeltje
groetjes ellen

Trudy zei

Prachtige wiebelkaart met het leuke vogeltje!
Sterkte met alles wat je nog moet doen.
Groetjes Trudy

Wilma zei

Hele mooie kaart Irene, je hebt een gave kleurencombi gebruikt, ziet er echt mooi uit zo. Leuk voor je, je kaart voor Heiko zo'n succes. Kan ook niet anders want hij was prachtig, welverdiend!
Succes en sterkte met de dingen die je bezighouden. 🍀
Fijne avond gewenst.
GROET, Wilma.

Viv zei

Lovely circle card! Thanks so much for sharing with us at TIOT!

Jantine zei

Wat een mooie kaart in deze zachte kleurtjes, Irene!
Sterkte met al die ballen in de lucht.
Gezellig dat je meedoet met de uitdaging van 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Diny zei

Wat een schitterende wiebelkaart heb je gemaakt Irene!
Jij bent weer lekker actief geweest....fijn dat het terras al winterklaar is gemaakt....geeft een beetje rust he!
Groetjes Diny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele mooie wiebelkaart met een schattige vogel Irene. Wat een leukerd met dat kleine kuifje. Ik ben weg van de kleurtjes van deze kerstkaart, heel mooi! Fijn dat die grote klussen gedaan zijn. Hier ook chaos op het moment. De achtertuin ligt al een maand op schop, stoep ophogen, vijver weg, vaste bloembakken maken én er komen nieuwe hardhouten kozijnen in het hele huis dus moet alles in de buurt van de muur af...pfft.
Ach we doen wat we kunnen, het is wat het is niet dan?
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC en gefeliciteerd met je toppertje.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC xxx

Marjan zei

Daar ben ik dan eindelijk, maar je weet waarom, hier ook druk gehad, maar de grootste klus is geklaard gelukkig. Ik vind het een prachtige wiebelkaart, Irene! De kleurtjes zijn al prachtig en die vogel is supermooi i.c. daarmee! Heel mooi!!!
Jij ook weer alles gedaan wat je wilde doen, ook wel fijn. Maar goed ook, vandaag en komende dagen weer behoorlijk nat!

Darlene zei

So so pretty ... beautiful design! Thanks so much for joining in the fun at our Peace On Earth challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

Darlene
DAR’S CRAFTY CREATIONS
Co-Owner … Can You Handle the Pressure, Double D, Four Seasons, Peace On Earth, Stencil Fun, Simply Clean & Simple, Two Old Bats, Triple B

Annemarie en Merit zei

wat een enige wiebelkaart!!! Fijn dat alles winterklaar is, en dat je lekker even een knutseldag in kon lassen....
Hier gelukkig ook alles winter klaar op een haar na...maar ga we het weekend aan werken..geven nog even lekker rustig herfst weer op...
De markiezen nog van de muur maar dat doen we 1 voor 1 en worden gelijk weer in de verf gezet en terug gehangen dan de volgende er weer af...anders is het niet te overzien...
Succes met alles,
Gezellig dat je meedoet met de uitdaging bij 52WTC.
Lieve groetjes Annemarie en Merit Dt52WTC.

Annemarie en Merit zei

Ik zie dat mams vanmorgen al gereageerd heeft op dit super leuke schommelkaartje, wat is ie mooi!!
Ik doe ook nog een berichtje, want ik wil je via deze weg bedanken voor je super lieve en mooie kaartje voor mijn verjaardag. Las dat hij pas eind oktober op de blog verschijnt, dus vandaar plaats ik de reactie nu alvast onder dit kaartje. Heel erg bedankt!!

Liefs, Merit

!neke zei

Helemaal leuk met die vogel !!!!!
En alles bij jou al winterklaar......ik moet nog beginnen...
Groeten Ineke
DT52WTC

Caroline Cards zei

Fijn dat je een freubeldag had. Je hebt een mooie wiebelkaart met een leuke vogel gemaakt. Gefeliciteerd met je ereplekje!
Groetjes, Caroline

Nelleke zei

Wat een plaatje en wat een mooie vogelstans. Ik moet geloof ik hoognodig naar de Action. haha. Doe rustig aan Irene, dan breekt het lijntje niet. Soms helpt een paar weken uitstellen heel veel, wat vandaag niet kan kan morgen misschien wel. Groetjes, Nelleke

Femminde zei

Wat een super mooie kerstwiebel in deze toffe kleurtjes!! Echt een plaatje.
Ja hier ook na lange tijd de ramen maar weer eens gedaan. Weet niet hoe lang het mooi blijft. De tegels zijn eruit dus mijn mooie gelapte deur is al weer vies. Maar goed. Het is gewoon gedaan (ik zet er de volgende keer wel een datum op haha)
En ja dat klimbos is volgend jaar super voor jullie Zoe. Ik las dat ze in Apeldoorn maar 120 cm hoeft te zijn. Onze jongste is net 130 en kon in Paasloo ook net overal bij.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Neltine zei

Ha Irene, wat lang geleden dat ik al deze mooie Blogs heb bezocht.
Het is hier genieten en blijf maar scrollen!! Je kaartjes zijn ergg leuk en ik word er helemaal enthousiast van.

Leuk dat je mallen combineert van allerlei merken. En zelfs deze vogel bij de Action!! Ongelooflijk. Ik geloof dat ik binnenkort eens snel daarheen ga. Haha. Heerlijk om hier weer te snuffelen.

Groetjes, Neltine

Trijntje zei

Ik had je leuke wiebelkaart al gezien. Maar ik kon alleen op de telefoon reageren en dat is niet altijd wat… ik vind je kaart erg leuk met dit vogeltje. . Ik lees dat je erg druk bent met het zorgen en andere beslommeringen.. maar rustig aan en veel sterkte voor jullie. Groeten Trijntje

Eri zei

Wow, deze is ook super en zo mooi van kleur! Veel succes met zorgen, en alle andere dingen die erbij komen.
Groetjes, Eri

marian zei

Een prachtige wiebelkaart heb je gemaakt met die mooie vogel.
Groetjes van Marian.

Lia zei

Een hele late reactie vanwege familie omstandigheden, maar ik wil toch even laten weten dat ik je wiebelende vogel supermooi vind.
Heel herkenbaar dat je onrustig wordt van 'van alles en nog wat', maar doe het maar rustig aan (dat probeer ik ook SOMS!)
Lia xx

Renate zei

Prachtige wiebelkaart Irene.
Dank je wel voor je deelname bij KIC
Groetjes Renate

Nicolette zei

Een heel leuk kaartje.
Leuk dat je meedoet bij KIC.
Groetjes Nicolette DT

I Card Everyone zei

Irene, I saw your card in the Top 3 at Peace on Earth - congratulations! It is SO beautiful - and I LOVE your pink bird!
=] Michele

Heather zei

This is adorable and ho, so fun!! The wobble element is fabulous and so are the soft pinks and greens you used. Thanks for playing with Critter Crazy Challenge.