donderdag 12 oktober 2023

Kerst serietje

Op deze kerstdonderdag een aantal kaarten - in etappes - gemaakt met de leuke Postage Collage set van Waffle Flowers.  Een hele klus want het zijn "laagjes-stencils" en dat vond ik best een uitzoekerij maar als je eenmaal weet hoe eea moet is het zo leuk om te doen!!! De eerste poging was geen succes omdat ik eerst de postzegelstans had gebruikt en daarna aan de stencils begon...andersom werkt stukken beter hihi! Ik ben dolblij met deze set, eindeloos "speelplezier" zoals jullie hier zien (en over een poosje nog een keer maar dan heel anders)!!!

Deze eerste op lichte Bazill-kraft was nog een beetje oefenen. Over het geel hier en daar ben ik nog met een glitter-gelpen gegaan voor wat extra feestelijkheid.



Bij deze tweede kaart ben ik op wit gaan stencillen, frisse kleuren! 



En hier helemaal in blauwtinten (met één ondersteboven stempeltje 🙄), ik vind het zó leuk! 




Ben had vorige week griep en helaas is het nu weer helemaal mis met zijn longen. Wat nog het moeilijkste aan alles is dat hij sinds alle narigheid van mei/juni nogal paniekerig is (héél begrijpelijk maar zó niks voor hem) en dát maakt het er allemaal niet makkelijker op 😪. De huisarts - die hier maar 5 minuten vandaan zit - houdt hem goed in de gaten en we hopen dat het niet wéér ziekenhuis wordt. 

Fijne dag,





47 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

wauw, die zijn leuk geworden ! helemaal leuk !
succes bij de dokter
grtjs,martina

Anita van Deur zei

o, wat vervelend voor Ben, het zit hem ook niet mee. Ik snap zijn paniek goed.
Je kaarten zijn super stuk voor stuk. Wat een leuk set is dit. Sterke en hopen dat ben niet naar het ziekenhuis hoeft xx

Caroline Cards zei

Superrrrr mooie kaarten en wat een leuk stencil en stans is dit.
Sterkte voor jullie en hopelijk kan Ben gewoon thuis blijven.
Groetjes, Caroline

Kaartenkraam zei

Wat naar dat je man door de griep weer zo achterop is geraakt. Hopelijk herstelt hij zonder naar het ziekenhuis te hoeven.

Je kaarten vind ik super alledrie. Geweldige set waar je veel kanten mee op kunt.

groetjes van Ank

Nicolette zei

Hele leuke serie kaarten. Begrijp alleen niet helemaal hoe de mal werkt. Ga je per vakjes alles stempelen en inkleuren?
En sterkte met Ben, jammer dat het zo loopt.
Groetjes Nicolette

Scraptastisch zei

Ik heb eerst eens een filmpje opgezocht van deze set en zag dat het uit laagjes stencils bestaat. Volgens mij heb je er lol in gehad en wat een gaaf resultaat het is net een velletje postzegels, hele mooie kaarten en set ... echt iets voor jou!
Hele dikke knuffel voor jullie allebei en neeeeeee ... niet weer ziekenhuis!!!
xx Gerie

Annemarie en Merit zei

wat een gave kaarten Irene, zo leuke die postzegelsstans, en die 30 cent die vergeven we je hoo nies oor die daar op let , als je niks had gezegd had er niemand op gelet (ik ben gaan speuren natuurlijk haha).
Wat een narigheid weer, hopelijk blijft het ziekenhuis VER weg... en ja begrijpelijk dat iemand angstig wordt, maar als iemand niet zo is normaal is dat moeilijk.. Dikke knuffel en het aller beste ermee.
Gezellig dat je vandaag weer meedoet met een wekelijkse kerst/winterkaart.
Lieve groetjes en een fijne dag Annemarie en merit DT52WTC.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ooh wat een gave serie. Ik heb ook een postzegel stansset maar van een ander merk, zit nog in de verpakking :( Heel leuk zoals je ze in verschillende uitvoeringen hebt gemaakt Irene en je kan deze set voor heel veel gelegenheden gebruiken door alleen andere stencils/stempels te gebruiken en dat sprak mij zo aan. Heel mooi!
Wat naar dat Ben weer longproblemen heeft en ik snap die paniek wel, ook bij jou zal de schrik er weer inzitten. Hopelijk wordt het (snel) weer beter. Sterkte en beterschap voor Ben.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC xxx

Martha zei

Prachtige serie postzegelkaarten, Irene
Mooi gemaakt
Heel veel sterkte voor jullie, hopelijk knapt je man wat op en hoeft hij niet naar het ziekenhuis
Liefs Martha

Lia zei

O, wat een gave stans is dat! Helemaal 'ons' ding om er lekker mee bezig te zijn en jij had duidelijk de smaak te pakken. Zo gaaf...!
Ook heel veel sterkte met Ben. Wat spannend allemaal weer en ik wens jullie echt het allerbeste!!
Lia xx (nu ook voor DT POE)

Trudy zei

Wow wat een prachtige kaarten, erg leuk met die postzegelstans!
Sterkte met Ben en fijn dat de huisarts zo vlakbij zit.
Groetjes Trudy

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat een mooie kaarten heb je gemaakt. Leuk met die stans.
Sterkte met Ben. Fijn dat de huisarts hem goed in de gaten houdt.
Groetjes Miranda

marian zei

Je hebt drie prachtige kaart gemaakt ,heel leuk en zo verschillend van kleur. Heel veel beterschap gewenst voor je man.
Groetjes van Marian.

Marlies zei

Je hebt hele mooie vrolijke kaarten gemaakt met de postzegel stans. Een heel mooi effect geeft het. Gelukkig is jullie Huisarts dichtbij en wordt Ben goed in de gaten gehouden. Beterschap en sterkte. groetjes, Marlies

Je@net zei

Oooh...wat een gave set is dit en de serie kaarten die ermee gemaakt hebt, vind ik helemaal geweldig!
Beterschap voor Ben. Fijn dat de huisarts zo dichtbij zit en hij goed in de gaten gehouden wordt!

Wilma zei

Wát 'n gave serie is dit Irene, superleuke mal ook! Je hebt er iets moois mee gedaan. Wat 'n narigheid weer bij jullie... De weerstand is natuurlijk ook erg afgenomen door de perikelen in mei... Ik hoop echt heel erg voor jullie dat het weer geen ziekenhuis gaat worden... veel sterkte voor jullie beiden. 🍀🍀
En een goede dag gewenst.
GROET, Wilma.

Marijke zei

Dit is zeker een mooie set en ik dacht eerst dat je de kinderpostzegels had gekregen! Heel leuk gedaan met al die kleuren en zo mooi gestempeld. heel goed gedaan hoor! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

As.I.Do.Rodos. zei

These are fabulous cards
Thank you for joining us at CRAFT Challenge Blog challenge.
Good luck Ginny DT for CRAFT Challenge Blog

Creaellenknutselsite zei

wow wow wat een gave serie kaartjes met de postzegel stans wat een mooie stempeltje heb je gebruikt en al de vrolijke kleurtjes
wat vervelend voor je man heel veel sterkte gewenst en beterschap
gezellig dat je meedoet met onze challenge bij the holly and the ivy christmas
groetjes Ellen DT H&I

Jantine zei

Wat een geweldige serie kaarten, Irene. Dit is zo'n leuke set, die staat ook op mijn verlanglijstje.
Wat naar dat Ben zo ziek en angstig is. Veel sterkte voor jullie allebei!
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Diny zei

Wat een gave serie heb je gemaakt met de postzegel stans Irene....erg leuk gedaan!
Wat ontzetten naar dat Ben zo angstig is en ziek is....ik duim voor jullie dat het weer geen ziekenhuisopname wordt.....sterkte hoor!
Groetjes Diny

Diane zei

ALL the cards ae beautifully done, I have this set myself and just added the fall one to a pre-order, I just need more time to sit down and do it, you have inspired me!
Thank you for joining our challenge at Peace On Earth!
Diane POE Co-Owner
{Nellies Nest}
{Peace On Earth}

!neke zei

Wat een gave serie !!!!!
Groeten Ineke
DT52WTC

Margreet zei

Wat een gave serie heb je gemaakt, Irene. Het is dat je het meldde, anders had ik denk ik over de op z'n kop stempel heengekeken. Moest nu best naar het foutje zoeken.
Wat ongelooflijk balen dat Ben de griep kreeg (jullie hadden je toch al laten vaccineren, dacht ik?) en dat het daardoor helemaal mis is met zijn longen. Logisch dat hij paniekerig is, maar dat maakt het voor jou des te moeilijker, al is het wel fijn dat de huisarts hem goed in de gaten houdt.
Ik ga heel hard voor jullie duimen dat Ben niet naar het ziekenhuis moet.
Liefs,
xxx Margreet

Crea Astrid zei

Drie prachtige kerstkaarten heb je gemaakt met deze mooie postzegel mal. Leuk om te zien ,dat ze toch alle drie anders zijn, al gebruik je hetzelfde.
Wel balen dat Ben weer last heeft van z'n longen. Wel fijn dat je de huisarts dichtbij hebt en hij het goed in de gaten houdt.
Sterkte voor beiden.

Groetjes, Astrid.

joke zei

Wat een gave serie heb je gemaakt, hoop dat je man thuis mag blijven, veel sterkte.
Groetjes joke

Eri zei

Wat een super de sup leuke serie is dit geworden! Ik geloof direct dat je er veel plezier aan hebt beleeft! Wat kleur toch een verschil kan maken.
Wat balen dat Ben griep heeft gekregen, met die vervelende gevolgen voor hem! Heel veel beterschap toegewenst, en voor jou ook veel sterkte. Het valt allemaal niet mee.
Groetjes, Eri

Angélique zei

Een heel leuke set kaarten, erg origineel ook, tof gedaan.
O jeetje, wat naar dat het met Ben weer zo mis is, zoveel zorgen. Heel veel beterschap voor hem en sterkte voor jullie beide.

GerJanne zei

Ja, je liet het me al weten. Zo naar dat Ben zo kwetsbaar is! Gevoelig voor elke ziektekiem, lijkt het wel.
Ik hoop dat hij elke dag weer meer opknapt hoor. Zal natuurlijk ook een aanslag zijn op zijn conditie die net weer enigszins op peil was.
Je kaarten zijn fantastisch! Ik ben al aan het google geslagen 😉😉

Marjan zei

Onwijs gave kaartjes met die stencils en in verschillende kleurtjes! De postzegelstans is zooo leuk!!

Wat naar dat het weer zo is met Ben, hij is inderdaad kwetsbaar en dat hij paniekerig is begrijpt iedereen, hij heeft al zoveel meegemaakt en jij ook. Stertke lieve Irene en ik hoop natuurlijk dat hij gewoon thuis kan blijven.

Nog een antwoord op je vraagje: ik heb ze om de dag staan gieten, dat moest. Nu met al die regen niet natuurlijk. Je ziet ze letterlijk groeien, alweer jonge blaadjes. Vandaag komende nieuwe planten, heb ik weer wat te doen.
Knuf! XX

Antjes kaartcreaties zei

Wow Irene, wat een super leuke kerstkaarten heb je gemaakt met het postzegelmodel! Ook je kerstwiebelkaarten zijn fantastisch. Zo leuk gemaakt met het vogeltje en Santa's helper. Leuke kleurencombinaties.
Groetjes Antje

Trijntje zei

Je hebt prachtige jaarten met deze set gemaakt. Je kunt er zeker veel mee. Door andere kleuren of indeling iedere keer weer andere kaarten.
Wat jammer dat Ben weer ziek is... hopelijk valt het mee en kan hij thuis bij jou blijven.. het weer slaat om en dan is het voor mensen met longproblemen en of zwakke gezondheid vervelend..en zijn ze snel vatbaar . Im wens jullie herl veel sterkte.en duim dat het nee gast vslkdn. Groeten Trijntje

Nicolette zei

Bedankt voor de link. Heb de filmpjes bekeken, ziet er leuk uit!

Ingrid's Scrapfrutsels zei

oh dit is heel erg gaaf, wat een leuke stans zet is dit, net een velletje postzegels, wat je helemaal zelf kan bewerken, echt SUPER..
en bah wat vervelend voor Ben dat hij de griep heeft te pakken, met de daarbij behorende longklachten, heel veel sterkte en beterschap gewenst, het is begrijpelijk dat je angstig wordt, je vertrouwen in lichaam is kwijt, als je zoiets heftigs mee hebt gemaakt. Duimen dat het snel weer wat beter gaat met Ben zijn longen. Bedankt dat je deze weer meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

Marjolein zei

Och jee, beterschap!

Wat een mooie serie kaarten! Heel leuk hoe verschillend het uitpakt.

Groetjes Marjolein

Carol zei

I love all three cards and especially the monochromatic one for our Christmas Craft Creations challenge! Those blues are beautiful! We are so happy you joined us with these perfectly stenciled and stamped postage-themed cards!

Brenda zei

I absolutely LOVE all your cards. An amazing illustration of the different feel color can make. Thanks so much for joining us this week at CRAFT Challenge!

Catie Cuddles zei

Fabulous use of the stencils and dies … I’ve been admiring these and wondering if I need them for my stash… you aren’t helping with these lovely cards.
Thank you for joining us at Happy Little Stampers anything goes with dies challenge.
Happy crafting!
Catherine x DT

Ink Outside The Box With Diane zei

Wow! All such great cards!! And they look so different from each other. My favourite is the blue monochromatic one! Thanks for playing with the Krafty Chicks Christmas Challenge.
Diane - DT

Angela zei

Wat een gave set is dit! En wat heb je er drie totaal verschillend lijkende kaarten mee weten te maken. Geweldig!

Hopelijk is Ben inmiddels herstellende van de griep, zodat ziekenhuisopname niet nodig is.
Heel veel sterkte meis!

Vicki Dutcher zei

I do love these stenciled postage size squares - 2 fabulous cards. Thanks for joining in at HLS Stencil

Doris knippenenplakken zei

Wow...Die zijn heel leuk geworden!
Mooie kleuren en leuk gedaan op de postzegels.
Succes bij de dokter.
Groetjes Doris

Nelleke zei

Wat zijn dit mooie kaartjes en wat een geweldige set heb je gebruikt. Ik denk dat ik begrijp hoe je te werk gaat. Mooie en frisse kleuren, je kan ze ook echt scheuren denk ik en dan persten ergens opplakken. Mooi gedaan, mijn complimenten. Groetjes Nelleke

Sarah zei

Wat een geweldige leuke reeks!! Zo plezant en ik zie je zo voor me als je bezig bent. ( tussen alle zorgen door). Ik duim dat hij snel opknapt. X

Colinda zei

Ohh, wat zijn die mooie geworden!!

Cornelie zei

O, ja ik zie het! Leuk met het kerst stencil. Die met het Kraft vind ik echt súper mooi! Ik heb dit stencil niet, maar wel het basis stencil. Ik probeer altijd te zoeken naar wat nog niet is gedaan/gezien, maarrrr soms ook heerlijk liften hoor ;-))
Het is een prachtige stans, met heel veel mogelijkheden. Leuk om deze mooie variant bij jou te zien!
Wat vervelend voor Ben, maar ook voor jou. Zoveel zorgen! Sterkte.

Helen zei

This is so effective and looks great!

Thanks for sharing with us at the Christmas Craft Creations Challenge.

Helen x
DT