woensdag 30 augustus 2023

Vlinder

Met alcoholinkt knoeien is super leuk maar op het moment komt het er hier gewoon niet van. Laat ik nu bij de Action een prachtig blokje zien mét en zonder goud.


Ik heb voor zonder goud gekozen en het gemat op warm ecru cardstock met een glansje en het geheel op een roomwitte kaart geplakt. Ook de dubbele vlinder - bovenste alleen het lijfje vastgeplakt -  is uit het cardstock met een glansje gestanst.
Uit heel fijn glitterpapier het lijfje van de vlinder en Gefeliciteerd van Crealies en hier en daar nog wat glimsteentjes geplakt. 


Zondag ben ik er weer met een kaart voor Zoe (net als deze al een hele tijd geleden gemaakt ). 







23 opmerkingen:

Je@net zei

Mooi papier en wat een pracht van een kaart heb je er zo mee gemaakt, Irene!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke dp en de mooie vlinder het past zo mooi bij elkaar
groetjes ellen

Trijntje zei

Het lijkt zeker net een achtergrond met alcohol inkt. Heel leuke kaart heb je er zo van gemaakt. Een vlinder is altijd mooi op een kaart. Groeten Trijntje

Diny zei

Wat een mooi blokje papier heb je gekocht Irene....en er al gelijk een leuke kaart mee gemaakt!
Groetjes Diny

Hermien zei

Mooi papier heeft niet veel nodig, dat laat je wel zien met dit kaartje.

groetjes Hermien

Dena J zei

Gorgeous paper and made quite elegant with your beautiful matting. That butterfly is so delicate!! Thank you so much for joining the challenge at Allsorts this week and using the butterfly theme as well.

Hobby Hoogland zei

Mooi kaartje en leuk papier ik heb het blokje ook minder geklieder met alcohol inkt .
Kan voor vele doeleindes gebruikt worden.
groetjes Marjan.

Wilma zei

Prachtige kaart Irene, chique ook met dit mooie DP en de fijne vlinder. Erg mooi gedaan zo!
Fijne avond.
GROET, Wilma.

Anoniem zei

Schitterende kaart Irene, mooi gecombineerd met de prachtige vlinder…top!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Anita van Deur zei

Wauw wat is dit papier mooi en de de sierlijke vlinder erbij super. xx

Nelleke zei

Wat mooi Irene, ik heb het bij ons niet zien liggen of ik keek er overheen…. Maar goed ook, ik had vanochtend ook een blok in mijn handen, maar toch weer teruggelegd. Wel goed van mij zelf. Hihi. Maar jouw kaart geeft een leuk effect en je bent weer even bezig geweest en dat is leuk om te zien dat je toch weer wat freubelt. Groetjes Nelleke

brenda zei

A pretty summery design, many thanks for sharing with us at Allsorts and following the Butterfly option.

B x

Martha zei

Hele mooie kaart Irene
Het dp is prachtig
Liefs Martha

Margreet zei

Mooi! Net echt.
Je kaart hieronder is geweldig met die hilarische stempel.
Fijn dat het de goede kant op gaat met Ben.
xxx Margreet

Colinda zei

Mooie kaart!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat heb je mooi papier gevonden Irene. Het is een prachtige kaart in mooie kleuren geworden. Die opengewerkte vlinder is een mooie blikvanger.
Lieve groetjes Miranda xxx

Sarah zei

Ik snap wat je bedoeld, maar dit papier is dan ideaal om even snel te kunnen knutselen en toch een tof resultaat te hebben. Fijn dat je tot knutselen toe kwam. Super bedankt voor je lieve berichtje. 😉

Eri zei

Wat een gave kaart is dit geworden met het "nep" alcoholinkt achtergrondje, en de mooie grote vlinder.
Groetjes, Eri

Angélique zei

Een heel elegante kaart Irene, erg mooi.

Rainey's Craft Room zei

Many thanks for joining in our challenge at Allsorts this week.
Lorraine

!neke zei

Gaaf dat blokje !!!!!
Mooie kaart geworden !
Groeten Ineke

Marjan zei

Beeldig en slimme keus voor het papier!

GerJanne zei

Ben ik nou gek? Zonder goud schrijf je, maar ik zie toch allemaal goud op het papier? Ik ben dan wel heel benieuwd hoe het papier met goud eruit ziet.
Het is heel mooie kaart !