donderdag 20 april 2023

Sending warm&loving thoughts

Over uitdagingen gesproken....lijkt het zo makkelijk maar er is heel wat in de prullenbak beland! Alleen al het gezoek naar stempels was wel even een dingetje, het is dan ook een mengelmoesje geworden op dit kerstkaartje (de laatste was al weer van februari dus dat mocht wel weer eens) waarmee ik graag aan Liftchallenge-178  meedoe.

 
 
Op de kraftkaart een matchend stuk oudroze dp en daar de uitdaging op, ik vond het wel leuk een eikeltjes er uit te laten piepen 😉. De gebruikte stempels zijn: vogel en takjes MFT-Winter Songbird, de poinsettia vond ik bij Morehead-Twinkle Fairy  (had ik misschien óók onderaan nog een keer terug moeten laten komen???) en ook nog wat takjes van Karen Joan-Gewoon Speciaal. Ingekleurd heb ik met Promarkers en als finishing touch nog wat sequins in groen en roze.

 Fijne dag, 

 



52WTC CCCAYR-april/bird MTTCC-58 Thehollyandivy - 138 HLS-april christmas ATS-444/any occasion CRAFT675/christmas Countryview-wings CreativeMoments-244/wibgs abd things

36 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

een leuk en lief kaartje
grtjs,martina

Caroline Cards zei

Een prachtige kaart met mooi stempel- en kleurwerk!
Groetjes, Caroline

Annemarie en Merit zei

Het is weer een echte leuke IRENE kaart geworden...knap hoe jij alles bij elkaar weet te "matchen".
Je vorige kaart voor Sylvia is ook geweldig!!!

Fijn dat we je vandaag weer zien op kerstkaarten donderdag.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Wilma zei

Wat 'n mooie Irene. Je hebt heel fijn gestempeld en ingekleurd. Ik vind het net genoeg zo met de poinsettia. Anders was de verhouding van de bloemen t.o.v. elkaar helemaal anders geworden. Super zo!
Fijne dag vandaag.
GROET, Wilma.

Anita van Deur zei

Hij is super mooi geworden zo schattig met de vogeltjes. xx

Jantine zei

Wauw, wat een prachtig kaartje, Irene! Leuke techniek is dat, maar wat een gepuzzel als ik het zo lees...
Het resultaat is wel prachtig geworden!
En wat fijn dat Sylvia zo'n mooie promotie heeft gemaakt (dankzij de koffie?)
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Eri zei

Oh wow, wat heb jij die uitdaging tot een prachtig resultaat gemaakt Irene! Hij is echt super mooi, en wat een mooie kleuren heb je gebruikt!
Groetjes, Eri

Marjan zei

Goed gematcht, de diverse merken, ik hou daar van! Mooi dat ovaal met de prachtige stempeltjes en dan het schattige birdie erin, ze blijven leuk hè? Mooi kleurwerk, Irene! Heb ze ook. Fijn dat je weer meedoet met de Liftchallenge! xx Marjan

Yvonne zei

Het is een hele leuke kaart geworden Irene. Mooie kleurtjes bij elkaar zo.
Bij mij gaat ook altijd de meeste tijd zitten in het bij elkaar zoeken van spulletjes en kleurtjes.
Groetjes, Yvonne.

!neke zei

Heel mooi Irene !
Operatie goed , nasleep minder !!!!!
Groeten Ineke

Creaellenknutselsite zei

wow wat een mooi kaartje met de mooie bloemen stempel wat een mooi zachte kleurtjes, wat schattig vogeltje heb je gebruikt
groetjes ellen

Nicolette zei

Ik vind hem prachtig Irene.
En je vroeg wat ik in de accordeon ga bewaren, ik denk dat ik hem gewoon zo neerzet voor de sier.
Groetjes Nicolette

Janis Lewis zei

Sweet Christmas card! Thanks for sharing at Christmas Crafts All Year Round.
Janis, Design Team Member

Trijntje zei

Dit lijkt me zeker niet eenvoudig om zo’n ovaal te stempelen. Met al deze bloemen en takjes . Het is je uiteindelijk goed gelukt. Ik vindt 3 poinsettia’s leuk hoor . Ik denk dat 4 wel een beetje te wordt. . Grappig vogeltje heb je erop. Het is weer een leukerd geworden. Groeten Trijntje

Margreet zei

De voorbereidingen hebben veel tijd gekost, maar het resultaat is er dan ook naar. Heel lieflijk in die kleurtjes. En ik mis een poinsettia onderaan helemaal niet. Precies goed zo!
xxx Margreet

marian zei

Een super mooie kaart heb je gemaakt.
Groetjes van Marian.

Scraptastisch zei

Heel leuk die mix van stempels en heel knap gedaan vind ik je lift Irene!
Heel apart en prachtig kerstkaartje! Het voorspelde lenteweer is niet helemaal uitgekomen brrrrr... wat is het koud zeg!
xx Gerie

Nelleke zei

Geweldige kaart, jij maakt ze prachtig, ik zie hier die mislukte kaarten niet, haha. Dat is nou ene uitdaging die ik ook nog wilde maken...... Kijk wel of het mij lukt. groet, Nelleke

Marja zei

Ondanks het mengelmoesje is het toch weer een hele leuke kaart geworden!
Groetjes Marja.

joke zei

Wat een leuke techniek is dit en zo mooi gekleurd.
Groetjes Joke

Angélique zei

Een heel mooie liftkaart, knap gedaan. Je hebt originele stempels gebruikt.

GerJanne zei

Hij is uiteindelijk wel supermooi geworden! Lieve kleuren bij elkaar.

Kerry Charles zei

A beautiful card. Thanks for joining us at CRAFT Challenges. Kerry (DT)

Martha zei

Wat een prachtkaart Irene
Heel knap gestempeld en inderdaad leuk dat buitenpiepende eikeltje
Fijne dag liefs Martha

Trudy zei

Wat een ontzettend mooi kaartje en wat knap gestempeld zo met dat ovaal!
Lieve tekst heb je erbij gezet!
Groetjes Trudy

nicolevb zei

Knap hoor zo in een ovaal en dat eikeltje dat er dan uitpiept. Geweldig

Nicole Parmentier zei

oh snoezig met dat leuke vogeltje! Heel gaaf gedaan. Dankjewel voor je bijdrage aan de lift!

Deanne Saunders zei

Beautiful card!!! Thanks so much for participating in our CHRISTMAS CRAFTS ALL YEAR ROUND challenge!!! I appreciate that you play along and I enjoy visiting your blog!! Have a happy crafty day!! Deanne at A Little Bit O’ Paper

Ingen zei

Wat een geweldig leuke kaart Irene! Dat vogeltje is echt super lief en ik vind de kleuren die je gebruikt hebt ook erg mooi.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Je hebt schitterend gemixt Irene, ik vind het een dot van een kerstkaart. Lieve stempels en mooie kleuren heb je gebruikt.
Lieve groetjes Miranda

Femminde zei

Hallo Irene,
Dacht dat ik hier al geweest was maar blijkbaar toch niet.
Wat een toffe kaart is het geworden. Zo'n mooi geheel met al die vrolijke kleurtjes die perfect bij elkaar passen.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Kate zei

A really pretty card Irene - love the pink! Thanks for sharing it with us at The Holly and Ivy Christmas Challenge! Hope we'll see you again soon!
Hugs, Kate (Cards a la Kate)!

Nancy Soetaert zei

heel mooi stempel- en kleurwerk! Leuke uitwerking van de liftchallenge!
Groetjes
Nancy 52WTC

Darline Maes zei

prachtige kaart, bedankt om mee te doen, groetjes Darline

Cornelie zei

Dat ziet het met CAS kaartjes wel vaker, hè. Lijkt heel makkelijk. Nou ik vond het ook lastig hoor! Maar je uiteindelijke inzending vind ik echt super tof en wat een mooie kleurtjes! Heel mooi gedaan Irene. Bedankt voor het meedoen!

Sheryl zei

A lovely card.
Thank you so much for entering our challenge this week at CRAFT Challenge looking forward to see you again next challenge.
Hugs Sheryl CRAFT DT xx