dinsdag 4 april 2023

Embossen

Weer een  leuke uitdaging bij DCL-370 waar ze embossen willen zien. Nou dat ik niet met poeder en de heat tool in de weer ben geweest zal niemand verbazen whaha, gelukkig kan het ook anders (al is het maar een klein stukje)! 

 

Ik ben niet zo van paars maar dit grote dubbelzijdige papierblok van Craft Sensations plofte direct in mijn mandje, zo leuk! Alles is uitgestanst met een stitched rechthoek van Crealies. Ook het mini-plantje komt van de bekende winkel en zit op een geembosste fishtail van Lawn Fawn. Gefeliciteerd is van Craft Emotions.

Dan had ik nog een winner en mag shoppen bij The Paper Shelter 🥳



En ook nog wat toppertjes, het blijft leuk 😊





Fijne dag,

 



Diecutdivas-april CraftyCalendar-april/die cuts Dreamvalley-29/any Celebrations AudSentiments-300/embossing

27 opmerkingen:

Sarah zei

Wat een super mooi kaartje! I love it! 💜

Martha zei

Prachtig kaartje, Irene
Mooi in die paarse tineen, net als jij ben ik geen groot fan van pasrs, maar op dit kaartje komen de kleurtjes mooi uit!
Fijne dag liefs Martha

Trijntje zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Trijntje zei

Wat een superleuke kaart. Heel mooi papier bij elkaar gecombineerd. Mooie zachte kleuren. Gefeliciteerd met al je prachtige toppers. Altijd een leuk eer.. Groeten Trijntje

Sarah zei

Dank zij jou heb ik mijn kaartje ook gelinkt bij DCL. 😉🐣

Caroline zei

Heel leuk en ik heb ook deze achtergrond nog, net als nog veel andere embossingachtergronden.....
Gefeliciteerd met je toppertjes, de muisjes zijn geweldig!
Groetjes Caroline

Anita van Deur zei

Heel leuk je paarse kaart gave dp papier met mooie embossing er bij. Gefeliciteerd met je toppertjes!! xx

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke paarse dp wat een leuk plantje heb je gebruikt
gefeliciteerd met je toppertjes
groetjes ellen

Lia zei

Je kaart is goed gelukt en je hebt hele mooie kleuren gebruikt!
Mijn kaart met kipjes hoeft voor Melle niet 'stoer' te zijn, want vaak doet hij wel of hij heel stoer is, maar hij heeft een heeeeel klein hartje en vindt alle dieren lief en leuk. Hij heeft zelfs zijn bed volgebouwd met knuffels! Dus ik denk dat de kaart precies goed is.....
Groetjes en geniet van de zon,
Lia xx

Eri zei

Je hebt een leuke kaart gemaakt met dit mooie papier, en het mooie plantje dat meteen in het oog springt. Wow, gefeliciteerd met al je toppers! Helemaal verdiend!
Groetjes, Eri

Margreet zei

Wat matcht je pot met plantje mooi met het DP. Het gebloemde embossing stuk is ook leuk.
Proficiat met je toppers (zie dat mijn verjaarskaartje ook gewonnen heeft! Logisch, en in het echt is hij nog veel mooier).
xxx Margreet

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een lieve kaart, lijkt wel een beetje patchwork zo! Mooi gedaan Irene. Leuk dat je meedoet bij DCL!

Nicolette zei

Mooie kaart, ik heb dit blok ook, en er zitten mooie printjes in.
gefeliciteerd met je toppertjes.
Groetjes Nicolette

Wilma zei

En tóch heb je een hele mooie kaart gemaakt Irene, in deze zachte kleurtjes. En de mooie, geëmboste fishtail. Fijn geheel zo. Van Harte met je winnertje en toppertjes, is ook weer welverdiend, leuk voor je!
Fijne avond.
GROET, Wilma.

Marja zei

Wat een mooie kaart in deze zachte kleurtjes!
Gefeliciteerd met je toppertjes.
Groetjes Marja.

Nelleke zei

Prachtig hoe je met het paarse papier aan de slag bent gegaan. Soms mag je je ook wel uitdagen toch? Je kaart is leuk geworden en gaaf dat het bloemetje weer terug komt. groet, Nelleke

Angélique zei

Een mooie kaart, alles past perfect bij elkaar.
Gefeliciteerd met de winnende kaart en de toppers.

GerJanne zei

Heel mooi kaartje Irene! Ik vind paars op een kaart wel erg leuk, hoor. En ik snap ook dat dit blok in je mandje viel.
Mooi met die banner, trouwens.

Caroline Cards zei

Een mooie kaart in deze kleur en een leuk embossing stencil!
Gefeliciteerd met je toppers.
Groetjes, Caroline

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw jij gaat lekker met je toppertjes Irene, dik verdiend hoor. Ik vind je kaart met embossing beeldig, wat een lieve kleurtjes en zo leuk dat kleine plantje ook in kleur van het dessin-papier.
Lieve groetjes Miranda xxx

Marjan zei

Nou, dit is toch wel heel mooi in paars/lila hoor! Mooie embossing, fijn dat je niet hoefde te knoeien met poeder, ik weet dat je daar niet blij van wordt! :)
Mooie kaart, lente-achtig ook! Fijn dat je meedoet met DCL, Irene en natuurlijk van harte met je toppers!

Diny zei

mooie kaart heb je gemaakt Irene!
gefeliciteerd met je toppers...dat zijn er veel!
Groetjes Diny

Scraptastisch zei

Goed bezigggg!!! Doe jij maar lekker embossen zonder poeder hoor het wordt evengoed nice!!! Wat een toppers heb je Irene ik ben niet de enige die je kaartjes leuk vind!!!
xx Gerie

Trudy zei

Wat een leuke kaart met dat gezellige kleine mini plantje!
Je kaartjes hieronder zijn ook allemaal weer erg leuk!
groetjes en fijne Paasdagen, Trudy

Rosalien Zwackhalen zei

Ontzettend leuk kaartje, Mooie kleurencombi en idd gelukkig kan je op andere manieren embossen. :) Bedankt voor je deelname bij de DCL.

Cindy C. zei

Such pretty card, thanks for sharing at Die Cut Divas.

SarahR zei

Your card is really elegant, gorgeous colour combination. Thanks for joining in with us at Crafty Calendar Challenge, Sarah - DT