vrijdag 16 december 2022

Voor Jantine

Voor de jarige Jantine een kaartje gemaakt met alcoholinktachtergrond #3 op de dag bij GerJanne. Nu heb ik niets meer en moet wachten op mijn inktjes uit China maar nadat ze 2 weken in het distributiecentrum hier in Apeldoorn hebben gelegen krijg ik nu het bericht *delivery failed*????? Ik wacht wel af en anders volgend jaar nog maar een poging. Deze keer heb ik er zoals jullie zien iets heel anders mee gedaan.

Witte basiskaart bespikkelt met metallic inkt Wine Stains van de Action. De stroken alcoholinkt gemat met glanscardstock en hetzelfde heb ik gedaan bij de Happy Birthday stans van Winnie&Walter. Nog wat MD-bloemetjes er uit gestanst met een pareltje in het hart.

Vast een gezellig weekend, 




HLS-dies CraftyCalendar-dec


17 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje mooie hoe je de letters heb bewerkt en de kleuren lopen mooi in elkaar over
groetjes ellen

Martha zei

Heel mooi Irene
Ook zoals je ketters hebt verwerkt!
Liefs Martha

Sarah zei

Super mooi! Leuke kleuren! 😉

Trijntje zei

Ik vind het een prachtige kaart Irene. Leuk idee om dit met de achtergronden te doen. Want je krijgt effecten met deze inkt. Ik hou het voor het nieuwe jaar… staat hier nog steeds te wachten. Mijn moeder komt hier net aan. We gaan na de koffie aan de knutsel.
Groeten Trijntje

Eri zei

Wow, ik vind het een prachtige kaart, wat geeft die alcoholinkt een leuk effect! Je hebt ook een heel gave HB stans gebruikt.
Groetjes, Eri

Margreet zei

Supermooi! Vind die alcoholinktachtergrondjes te gek!
xxx Margreet

!neke zei

Mooi Irene !!!!!
Groeten Ineke

Diny zei

Wat een mooi effect met de alcoholinkt Irene....leuk kaartje!
Groetjes Diny

Hobby Hoogland zei

Leuk gemaakt met vrolijke kleuren.
Fijn weekend .
groetjes Marjan.

Anoniem zei

Prachtige kaart Irene…mooie kleurencombi ook!
Groetjes Ellen

GerJanne zei

Oh ik word helemaal enthousiast. Wat heb je dit gaaf gedaan. Heel mooi! Balen van die inkt. Nou ja afwachten maar. Ik heb het ook eens gehad toen ik op vakantie was. Werd door DHL bezorgd en ze bewaren het dan maar een week en dan sturen ze het doodleuk terug naar China.....nooit meer wat van gehoord. ik hoop dat jij meer geluk hebt en anders maar naar Action, daar hebben ze het af en toe ook....

Anita van Deur zei

Wow schitterende vrolijke kaart. xx

Scraptastisch zei

Mooi felicitatie kaartje voor Jantine met gaaf achtergrondje en mooie woord stans! Balen zeg van je pakketje, vooral als het al in de buurt lag 😤
Fijn weekend Irene ik ben blij dat ik vrij ben want niet leuk de weg op te moeten!
xx Gerie

Wilma zei

Wat is dit een supergave kaart geworden Irene, met deze inktjes zo. En helemaal mooi wat je met de bijpassende tekst hebt gedaan! Fijn geheel dit zo.
Goed weekend gewenst.
GROET, Wilma.

Femminde zei

Wat een mooie kaart is het geworden. En die spetters zijn er ook super bij. Balen van je pakketje. Misschien komt het nog boven water.
Fijn weekend verder!!
Groeten van Femminde

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heel vrolijk en fleurig deze felicitatie-kaart voor Jantine. Hopelijk komt je pakketje nog boven water Irene.
Lieve groetjes Miranda xxx

Colinda zei

Wat gaaf die tekst zo met die verschillende kleurtje!! Mooie kaart!