dinsdag 20 december 2022

Voor Angela

Feed the birds zo heet deze schattige stempel van Hello Blue Bird en ik wist direct dat ik hem voor  jarige Angela zou gebruiken. Ik ben voor bruin en blauw gegaan, altijd een mooie combinatie.


Op een standaard kraftkaart, lichtblauw dp met wat sneeuwvlokken en twee stitched heuvels die een beetje met blauwe inkt bewerkt zijn. Ingekleurd heb ik weer met Promarkers en hier en daar een Derwentje (die dikke punten van de Promarkers gaan me soms wel opbreken maar ja, een koffer vol en een lade vol reserves dus om dan te gaan switchen naar Copics?). Ook al bezit ik de bijpassende stansjes: ik heb - in etappes - geknipt want hier vond ik die witte randen niet mooi!

De rendiertje kregen een plekje


Dit is mijn laatste kaart voor dit jaar. Dank voor alle reacties, inspiratie en gezelligheid! 


Gezellige Feestdagen

Tot 2023!!!! 


Liefs, 





26 opmerkingen:

Caroline zei

Schattig kaartje!
gefeliciteerd met je rendiertje.
Fijne dag!
Groetjes Caroline

Trijntje zei

Wat een schattige kaart voor Angela. Gefeliciteerd met je topper. Fijne dagen en tot het nieuwe jaar. Groeten Trijntje

Anita van Deur zei

O wat een lief winterkaartje! Gefeliciteerd met je topper, mooie dag en fijne feestdagen xx

Eri zei

Een prachtige kaart met die mooi ingekleurde en uitgeknipte kinderen en vogeltjes. En super van kleur. Gefeliciteerd met je toppertje! Ik wens je alvast Fijne Feestdagen en een goed begin van 2023! Tot volgend jaar;-)
Groetjes, Eri

Margreet zei

Enig tafereeltje voor Angela.
Proficiat met je rendiertjes.
Fijne dagen en een goed begin!
xxx Margreet

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de schattige stempels leuk tafereeltje heb je ermee gemaakt
gefeliciteerd met je toppertje
groetjes en ook voor jou fijne feestdagen
ellen

Darlene zei

What a sweet scene you have created! Thanks so much for joining in the fun at our Four Seasons Challenge! Good Luck and we hope you’ll come back again soon.

Darlene
FOUR SEASONS CHALLENGE
DAR’S CRAFTY CREATIONS

Sarah zei

Wat mooi in deze kleuren! Heel tof kaartje ๐Ÿ’œ

Martha zei

Mooi felicitatiekaartje Irene
Heel leuk met die stempelafdrukjes!
Van harte met jebleuke rendier kaart!
Voor jullie ook fijne feestdagen en een goed 2023
Tot snel, liefs Martha

brenda zei

Thank you for joining us again, we wish you a Merry Christmas and thank you for your support of Stamping Sensations challenge this year.

B x

Wilma zei

Wรกt een prachtige kaart is dit Irene, heel mooi gedaan! En zo goed kunnen knippen... 'n plaatje werkelijk. Van Harte met je mooie toppertje, ook leuk! Jij ook hele fijne dagen gewenst en dat je een mooi nieuw jaar tegemoet mag gaan. ๐ŸŽ„
Fijne dag vandaag.
GROET en Voorspoed, Wilma.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een dot van een kaart heb je voor Angela gemaakt Irene. Knap om dit met je pijnlijke vingers te knippen en hier is het inderdaad mooier om het zo te doen. Gefeliciteerd met je toppertje! Fijne, knusse dagen gewenst en tot in 2023.
Lieve groetjes Miranda xxx

Els zei

Een hele leuke winterse kaart en wat een leuke plaatjes.
Gefeliciteerd met je topkaart.
Ik wens je gezellige feestdagen.
Groetjes, Els

Sandra zei

Wat een leuk winters kaartje !

Groetjes Sandra

Angela zei

Snap helemaal dat jij de vogeltjes (met schattige kindjes) wilde maken voor mij.... ben er superblij mee! Nogmaals dankjewel Irene!
Proficiat met je toppertje.... had niet ander verwacht eigenlijk ๐Ÿ˜.

Jullie ook heel fijne feestdagen en hopelijk rollen jullie zonder te veel gezondheidsproblemen het nieuwe jaar in ๐Ÿ˜˜

xxxx

Linby zei

This is just adorable and reminds me of the little paper dolls you used to get to dress up. Thanks for taking part at Stamping Sensations challenge.

Colinda zei

Wat een schat van een kaart een lieflijk tafereeltje!!
Gefeliciteerd met je topper en wat een lieve teckel, mooie foto!
Gezellige feestdagen!!

Doris knippenenplakken zei

Prachtige winterse kaart!Fijne feestdagen, groetjes Doris

Karen Letchworth zei

This card is darling, Irene. WOW, how fun and creative. thank you so much for sharing with us at The Four Seasons Challenge. We're grateful to have you play along and we look forward to seeing you again soon. Your art is a welcome and uplifting blessing to us all.

P.S. I'd LOVE to have you come play along with us at Word Art Wednesday.
Always Anything Goes/Family Friendly and LOTS of great prizes.
Our Annual Blog Hop is taking place now and there are LOTS of great PRIZES to be won.
You can find all the fun here:
www.wordartwednesday.blogspot.com

Karen L, DT
The Four Seasons Challenge
Word Art Wednesday

Femminde zei

Wat een super leuke kaart voor Angela!! Is geschikt voor een verjaardag of voor kerst.
En ja soms moet je ook gewoon tevreden zijn met wat je hebt. Ik gebruik vaak wel de bijpassende stansjes. De ontvanger ziet vaak al die moeite er niet aan af. Maar goed, je moet er zelf ook tevreden over zijn.
En dat is het teckeltje van Zoe toch?? Wat een lieverd!!
Alvast fijne feestdagen!!
Groeten van Femminde

Bunny zei

Cute card and tags. Thank you for joining us. Bunny - designer for The Four Seasons Challenge

Suze zei

Lovely scenic card Irene. The blue inking adds an illusion of depth to the card. Thank you for entering the Anything Goes Challenge at Lil Patch of Crafty Friends.

Dora zei

Prachtige winterse kaart. Mooi ingekleurd. Dank je wel voor het meedoen aan de challenge van stamping sensations.

Aartje zei

Prachtige kaart ging er richting Markelo Irene.
Leuk dat je rendiertjes in de prijzen vielen.
Groetjes Aartje

GerJanne zei

Ha Irene,
Wat een lief kaartje is het geworden voor Angela. Zo leuk met de vogeltjes. Past helemaal bij haar. Hadden jullie goede kerstdagen? Rustig, zonder gekke dingen? Ik wilde in mijn nachtdienst een reactie geven op mijn I-pad en dat lukte me niet. Ik houd het toch maar bij de laptop...en daar zit ik dan ook letterlijk mee op schoot.

The Crafty Den zei

Another beautiful card Irene. The images are so sweet and your colouring is perfect. Again a great job with the fussy cutting and creating your little scene. Thank you for taking part in our Mega Christmas challenge and good luck in the prize draw. Hugs, Denise x