zondag 9 oktober 2022

Herfst 2x

Liftchallenge-173, gevalletje doe ik het wel doe ik het niet.......Zulke gave dt-kaarten en het bleef door mijn hoofd spoken dus vooruit met de geit en zoeken zoeken zoeken tussen alle stempeltjes maar vooral naar iets om er de kleur in aan te brengen! Ik heb voor herfst gekozen en moest echt wel even uit mijn comfort zone 😉. 

Op een kant en klare roestkleurige glanskaart dp Apple Cider van Imaginisce. Met Memento Rich Cocoa één van de schattige Happy Hedgehogs van MFT gestempeld met er tussen nog wat met Promarkers ingekleurde blaadjes en eikeltjes waar ik Glossy Accents op heb gedaan. Ook de tekst is van dezelfde stempel. De lijfjes zijn "gekleurd" met de stempel Gewoon Speciaal van Karin Joan en daarvoor heb ik zowel Memento- als Distress-inkt gebruikt. 

Ik ben nog een keer met de stempelset aan de gang gegaan maar dan op de mij meer vertrouwde manier met de sketch van de Egel als uitgangspunt.

 

Hier is kraft en ook weer het Apple Cider designpapier gebruikt. De randen naast de groene strook zijn gemaakt met een heel oude Crealies borderstans, ik heb de middelste gebruikt. De blaadjes zijn van MD, uit wit gestanst en op kleur gebracht met Promarkers en daar is de rest natuurlijk ook mee ingekleurd en hier en daar is weer Glossy Accents gebruikt. De tekst is van een Gerda Steiner stempel

Gezellige zondag,




Letscreate-188/fall DeEgel-149/herfst schetsHobbyVision-125/herfstDoubleD-octoberfest FourSeasons/fallCraftyCatz-609Alphabet-N=natureDAISYCHAIN-62Scrapping4fun-207 HobbyshopVeldmaat-okt TPS-528/3 or more dp HLS-oct/dies


30 opmerkingen:

Martha zei

Prachtife kaarten Irene
De bovenste is een leuke stempelkaart met een leuke techniek, maar mijn voorkeur gaat nar de onderste die vind ik zo mooi met al die herfstige dingetjes en zo schattig ingekleurd!
Fijne dag liefs Martha

Wilma zei

Goed dat je het toch gedaan hebt Irene. Het zijn 2 mooie herfstkaarten geworden waarbij de onderste ook mijn voorkeur heeft. Mooi papier heb je gebruikt en weer prachtig ingekleurd!
Fijne 🌞dag, aan het weer kan het niet liggen, zoals ik hoorde.
GROET, Wilma.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartje leuk zo heel verschillend de lift kaart is goed gelukt ik vind hem erg lastig en heb nog geen geschikte stempels gevonden,
de tweede kaart met de leuke sketch en de frisse herfst kleurtjes en schattige stempel is helemaal leuk geworden
groetjes ellen

Angélique zei

Geweldige kaarten allebei! Het zou mij niets verbazen als ze allebei winnen of in ieder geval toppers worden. Ik vind ze echt wel top.

Doris knippenenplakken zei

Prachtige kaarten Marjan, zo leuk gedaan met de stempeltjes. Mooie herfstpapiertjes bij de onderste kaart de egeltjes zijn zo schattig.
Fijn weekend, groetjes Doris

Lia zei

Ik vind ze allebei superleuk! En ja...egeltjes zijn toch helemaal mijn ding...!
Lia xx

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauwww, wat zijn ze leukkk!! Ik ben weg van de eerste met die lieve egeltjes, dwarrelende blaadjes en eikeltjes. Zo mooi ook die glossy accents, duidelijk te zien. Ook de onderste is een plaatje, mooi gebruik van de sketch en ook weer dat lieve egeltje. Ik vind de herfstkleuren zo mooi. Er staat hier een boom voor ons huis en die is nu goudgeel. Op zo'n zonnige dag als vandaag tegen de strakblauwe lucht lijkt hij wel licht te geven, genieten vind ik.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel Irene.
Lieve groetjes Miranda dt De Egel xxx

Trijntje zei

Wat heb je twee mooie kaarten gemaakt. Knap om buiten je comfortezone te gaan. Het is je goed gelukt. De kaart met de schets van de egel is heel erg mooi geworden. Ik vind het persoonlijk best een lastige schets. Maar het jou goed afgegaan. Mooie kleuren heb je op beide kaarten gebruikt. Ook leuk designpapier. Groeten Trijntje

Colinda zei

Leuke herfstige kaartjes en wat een leuk DP met die herfstteksten!

GerJanne zei

Wauw Irene! Een schitterende kaart met onze sketch en het herfstthema met egeltjes! Chapeau! Dank je wel voor het meedoen bij de Egel.
EN je liftkaart is ook een plaatje met die schattige egeltjes. Zou je toch niet zeggen hoor dat je uit je comfortzone bent gegaan...

Ilonka zei

Een prachtige kaarten dank je wel voor je bijdrage aan The Paper Shelter Challenge blog.
Groetjes Ilonka DT

Marjan zei

Goed van jou om het toch te doen, ook al is het helemaal uit je comfortzone! Het liften is je heel goed afgegaan en dat vulstempeltje past er echt goed bij! Heel leuk met de egeltjes rollebollend over je papier!
Ook je kaart voor Egel is gaaf, inderdaad meer jouw ding, en met een superleuke combinatie van alles.
Dank je wel voor je deelname aan de Liftchallenge!

Zag je opmerking op mijn blog over meer kerstkaartjes, dat is niet zo hoor, maak er al jaren rond de 40 en meer ook niet. En alleen voor degenen die het waarderen. Ik ben wel gestopt met sturen naar mensen die vroeger vaak reageerden, maar nu nooit meer op mijn blog komen.

Darlene zei

OMG what a cute image! LOVE your overall design showcasing these cute little hedgehogs. Thanks so much for joining in the fun at our Four Seasons Challenge! Good Luck and we hope you’ll come back again soon.

Darlene
FOUR SEASONS CHALLENGE
DAR’S CRAFTY CREATIONS

PS ... thanks for also sharing in our fun at Double D! Good Luck!

Ellibelle zei

These hedgehogs are so very cut and such adorable cards! Thank you so much for joining us at Four Seasons challenge!
Ellie
Ellibelle's Corner

Eri zei

Wow, zo supergeinig met die leuke egeltjes! En wat knap gevonden waarmee je de lijfjes gekleurd hebt! De tweede is ook erg leuk geworden met die vrolijke herfstpapiertjes, en hoe je de egeltjes daarop verwerkt hebt.
Groetjes, Eri

Diny zei

Dat heb ik nou ook Irene....doe ik het wel doe ik het niet....maar bij mij is er nog niet van gekomen....jij hebt er een hele leuke kaart van gemaakt!
Ook je andere kaart is er echt een voor de herfst....mooi gedaan!
Groetjes Diny

Margreet zei

Knap dat je uit je comfortzone bent getreden, Irene. Je hebt een superleuke kaart met de buitelende egeltjes gemaakt.
De kaart met de schets is een beauty van een herfstkaartje geworden. Mooie kleuren!
xxx Margreet

Scraptastisch zei

Ik had exact hetzelfde bij deze lift zal ik wel ... of toch niet, hihi wat goed dat je mee lift en ik vind je kaart hartstikke mooi met de egeltjes en je glossy accentjes!!! Je bent lekker met de herfst bezig geweest en je 2de kaart is is ook een een leukerd Irene met heel mooi kleurwerk! Lekker bezig geweest hoor!
xx Gerie

Aartje zei

Wat leuk om te zien dat je met dezelfde stempelset 2 zo heel verschillende kaarten hebt gemaakt. Beide challenges spoken ook nog door mijn hoofd, nu nog wat tijd zien te vinden.
Groetjes Aartje

Cheryl W zei

I love your cute hedgehogs and pretty autumn leaves. So glad you've entered your sweet card into our latest challenge at Let's Craft and Create. Cheryl W, DT

Nicolette zei

Ik vind ze alle 2 eigenlijk superleuk. Zo schattig met die egeltjes.
Groetjes Nicolette

Trudy zei

Twee hele leuke kaartjes en wat zijn die egeltjes super schattig!
Die sketch van de egel is best lastig maar voor jou geen probleem zo te zien!
Groetjes Trudy

Caroline Cards zei

Mooie kaarten met lieve egeltjes! Je hebt de sketch leuk uitgewerkt.
Groetjes, Caroline

Diane zei

Beautifully and fun created fall cards!! Thank you for joining our challenegs at Double D and Four Seasons!
Diane DD and FS Co-Owner
{Nellies Nest}
{Double D}

Nicole Parmentier zei

Dat doen we graag hè, jullie uit je comfort zone trekken. Zeker als we dit soort leuke resultaten krijgen! Beide kaartjes zijn heerlijke herfstkaartjes geworden, dankjewel voor je bijdrage aan de liftchallenge!

cheiro urgia zei

You've created beautiful seasonal cards, so funny and cute. I love the warm shades you used, and the little hedgehogs are absolutely adorable. I'm sure somebody will be delighted to receive these autumn-inspired greetings. Thanks for joining the Alphabet challenge.

Hugs, Veronika

Angela zei

Ook hier een dikke dankjewel voor je gelifte egeltjes; de kaart staat te pronken in mijn kast! Ook al is het buiten je comfortzone het is een supergeslaagde lift!
Je 2e kaart is echt anders.... meer jouw ding denk ik.

Nelleke zei

Wat een leuke kaarten heb je gemaakt. Eigenlijk wel heel mooi dat het 2 heel verschillende kaarten zijn geworden. Ze zijn beiden mooi. Dank je wel voor jouw bijdrage aan de herfst/sketch uitdaging van de Egel. groetjes, Nelleke

Billie A zei

Sweet card. Thanks for sharing over at Alphabet challenge.

Cornelie zei

Wat tof Irene dat je toch hebt meegedaan! Het is heel anders en daar moet je dan even over nadenken, had ik ook. Maar het is vooral de juiste stempels vinden vond ik. Je egeltjes zijn super cute. Beide kaarten, hoe anders ook, zijn super leuk! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge Irene!