woensdag 15 juni 2022

With sympathy....

Veel sneller dan iedereen had verwacht is Martin, de man van Angela overleden. Vorige week stuurde ik nog een kaart - die volgende maand op mijn blog komt - en nu deze...beide met vogels want Martin genoot intens van zijn volière en er staat ook een prachtige vogel op de rouwkaart. Vanavond is er gelegenheid tot condoleren waar Aartje en ik heen gaan, GerJanne en Nelleke gaan morgenmiddag naar de crematieplechtigheid. 

Kraft basiskaart,  witte cardstock met de Cuttlebug embossingfolder met swirls en vogeltjes en van MD drie vogeltjes uit kraft een beetje bewerkt met Derwent potlood. De tekst is van Clearly Besotted (muv sterkte heb ik géén Nederlandse teksten). 

Overmorgen ben ik er met de kaart voor Zoe en de winnaar van het weggevertje, een groter contrast kan  bijna niet... 


22 opmerkingen:

Sarah zei

Hier word ik stil van. Je kaart is echt prachtig en heel persoonlijk. Groetjes x

Eri zei

Ach, wat verdrietig en zo snel! Ik schrik ervan. Je hebt een prachtige en ingetogen kaart gemaakt voor deze gelegenheid.
Groetjes, Eri

Caroline zei

Heel mooi ingetogen en passend kaartje heb gemaakt.
Groetjes Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaart met de embossing met vogeltjes en de losse vogeltjes
ja het triest dat het zo snel is gegaan
groetjes ellen

Caroline Cards zei

Mooie kaart en de achtergrond met vogeltjes is prachtig!
Groetjes, Caroline

Anita van Deur zei

Daar word men heel stil van zo vlug, je maakte een hele mooi persoonlijke kaart. xx

Nelleke zei

Het is al gezegd een mooie ingetogen kaart Irene.
Prachtig gemaakt en heel fijntjes.
Ja zo verdrietig nieuws, ben er ook veel mee bezig.
groetjes, Nelleke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een triest nieuws Irene. Ik las al bij Angela dat hij zo snel achteruit ging. Je hebt een mooie stemmige condoleance kaart gemaakt. Lief die kleine vogeltjes.
Lieve groetjes Miranda xxx

Scraptastisch zei

Bijna niet te bevatten nog hè Irene, heel verdrietig!
Mooi gedaan je kaart met vogeltjes waar Martin zo van hield!
Veel sterkte vanavond en fijn om er met Aartje heen te gaan.
Dikke knuf Gerie

Angélique zei

Wat een naar nieuws.
Je hebt een mooie kaart gemaakt, zo persoonlijk.

Marjan zei

Wat verdrietig... ik ken haar niet echt, maar Angela komt wel eens op mijn blog en ik weet hoe ze betrokken was bij haar Martin. Ik stuur haar een kaart.
Jouw kaartje is mooi, Irene.

Nicolette zei

Ach wat een verdrietig nieuws. Een mooi kaart maakte je voor haar.
Groetjes Nicolette

Jantine zei

Jeetje, ik had helemaal gemist dat het met Angela's man niet goed ging... wat heftig. Ik zal snel een kaartje sturen. Mooi dat jullie naar het afscheid en de uitvaart gaan. Wat verdrietig zeg.
Groetjes
Jantine

Margreet zei

Wat ontzettend verdrietig en wat is dat snel gegaan.
Je hebt een prachtige ingetogen kaart voor Angela gemaakt.
xxx Margreet

Wilma zei

Alles is al gezegd Irene... heel triest allemaal. Je hebt een prachtige kaart gemaakt. Dat doet altijd zo goed...
Sterkte vanavond.
GROET, Wilma

Martha zei

Ach dat is snel gegaan zeg...
Wat verdrietig voor Angela, lief dat je gaat condoleren
Een mooie kaart heb je gemaakt
Liefs Martha

Aartje zei

Hele mooie kaart Irene en met de verwijzing naar de vogels waar Martin van hield perfect voor deze gelegenheid.
Fijn dat we vanavond samen konden gaan.
Groetjes Aartje

GerJanne zei

Heel mooi en toepasselijk kaartje is het Irene. De vogels van Martin, waren kleuriger... maar dit is heel geschikt.

Doris knippenenplakken zei

Heel triest ,een heel mooie toepasselijke kaart.
Groetjes Doris

Angelique zei

Mooie, stijlvolle en toepasselijke condoleance kaart. Ik ken haar niet maar ik weet zeker dat alle kaartjes haar goed zullen doen. Lief van je om een weggevertje te doen maar ik weet zeker dat niemand een probleem maakt van wel of wat minder reageren. Je kaart voor Moritz is geweldig, daar word je vrolijk van.
lieve groetjes Angelique

Diane zei

A beautiful card! Thank you for joining our challenge at Can You handle The Pressure!
Diane CYHTP DT {Nellies Nest}
{Can You Handle The Pressure}

Angela zei

Ook hier is de kaart schitterend Irene.... zo lief dat je op de kaarten voor Martin altijd vogels verwerkte. Hij kon dat zeer waarderen.
Ik vond het zó fijn dat jij en Aartje kwamen condoleren.... dit heeft ons erg goed gedaan!
xxAngela