maandag 20 juni 2022

Mixed Media Reminder

Omdat ik gewonnen had met het shadowboxtuintje ben ik vandaag gastdesigner bij 4 Seasons Challengeblog #57 waar ze deze maand een Mixed Media creatie willen zien. Ik ga de kaart in augustus naar vriendin Lilian in Spanbroek sturen...zijn echt haar kleurtjes!


Ik ben begonnen met een stuk aquarelpapier van 15x15 vast te plakken. Daarna gespeeld met Distress Inkt in paars, blauw en zeegroen en er diverse stempels in zwart op gezet. De volgende stap was Gesso met een stencil, lekker dik zodat het er op ligt. De stengel van de bloem heb ik direct op het papier gestempeld, de bloem apart op een ander stuk aquarelpapier, ingekleurd met Derwent Coloursoft , uitgeknipt en op de steel geplakt. Met een gummetje heb ik weer wat kleur weggehaald en op het bovenste deel met een witte gelpen stippen gezet. De tekst heb ik ook op aquarelpapier gestempeld, in stukjes geknipt, opgeplakt en er met potlood een rand omheen getekend.

Er gaat aardig tijd in zitten en veel bijzondere MM-spulletjes heb ik niet maar het is super super leuk om te doen!!

Het bloggen is een ramp: ik heb helemaal niets veranderd maar ineens is mijn reactie anoniem op sommige blogs waar ik al jaren kom en nu krijg ik óók op mijn telefoon de melding LOG IN MET GOOGLE-ACCOUNT en dat lukt NIET wat we ook proberen bij instellingen ... ik geef het op... 

Fijne week, 





25 opmerkingen:

Margreet zei

Wat een prachtige mixed media creatie, Irene. Het is idd tijdrovend, maar wel heel leuk om te doen!
xxx Margreet

Anita van Deur zei

Hij is prachtig de kaart en wat een mooie kleuren. Blogger is echt van slag.xx

Hobby Hoogland zei

Een prachtige creatie , mooi de achtergrond.
Kaart naar Spanbroek ligt naast ons wat grappig.
groetjes Marjan.

Angélique zei

Een heel geslaagde mixed media kaart, je hebt je lekker uitgeleefd, goed gedaan.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje mooi zoals de kleuren in elkaar overlopen mooie stempels heb je gebruikt
ja blogger het is wat op het moment
groetjes ellen

Scraptastisch zei

Prachtig gedaan Irene!!!
xx Gerie

Wilma zei

Práchtige creatie Irene. Wat heb je dit knap gedaan! Ondanks wat minder veel mm spulletjes heb je een hele gave kaart gemaakt, erg mooi. Ook nog leuk voor de ontvanger, in de favoriete kleuren. Ik zei al bij Ans, Blogger zal nog wel een pijnpunt blijven voorlopig, niet leuk nee.
Maar desondanks, hele mooie dag.
GROET, Wilma

Marjan zei

Irene en mixed media, dat is nog eens leuk! Heel heel geslaagd en leuk ook dat je het leuk vond om te doen!
Ook je Zoë kaartje is een toppertje, superschattig!! Het meisje op het plaatje past volgend mij ook goed bij de echte Zoë :) Mooi gekleurd!

Martha zei

Wat mooi Irene
Prachtige mixed media kaart in prachtige kleurtjes
O nee dat heb ik ook bij google chŕoome, ik ga nu via een andere browser inloggen bij google de browser die ik gebruik is Microsoft Edge, je moet dan je hele internetblogadres bij Edge invoeren dus, http enzovoorts, bij mij werkt het goed, het gekke is dat ik wel creaties kan plaatsen via de browser Chroome
Ik hoop dat het werkt voor je
Liefs Martha

Trudy zei

Wow wat een schitterende kaart en wat is je kaartje hieronder super super lief!
Dat bloggen is een drama, ik moet de hele tijd van alles uit de spam halen.
Groetjes Trudy

Trijntje zei

Je hebt een prachtige mm kaart gemaakt. Leuke kleuren combi. Leuk dat je gd mocht zijn. Blogger is heel vervelend. Jammer voor ons!. Begrijpelijk dat je moedeloos wordt.. Groeten Trijntje

Caroline Cards zei

Een prachtige kaart en het is zo leuk om met mixed media bezig te zijn.
Google heeft inderdaad een verandering toegepast. Je krijgt geen toegang meer tot bepaalde apps als je daar via een andere app ingelogd bent, bijvoorbeeld via Facebook, maar alleen nog als je direct bent ingelogd met een Google account. Op de computer werkt het bij mij met Google Chrome en Microsoft Edge. Als ik het via mijn telefoon wil doen, krijg ik ook de melding dat ik moet inloggen met mijn Google account, maar ik werk altijd op de computer. Die reacties in het spam mapje vind ik ook vervelend!
Groetjes, Caroline

Eri zei

Wow, ik vind hem geweldig Irene! Prachtige kleuren, en alles zo leuk bij elkaar gestempeld! Ik zou willen dat ik dat zo kon! Een echte topper!
Groetjes, Eri

Angelique zei

Wat een gave mixed media kaart, mooie kleuren en prachtig afgewerkt. Zo gigantisch irritant als blogger niet doet wat je wilt, gelukkig heb je al wat tips gehad. Geweldige kaart voor Zoe, leuk dp en een schattige digi, al het roze maakt het een echte meidenkaart.
lieve groetjes Angelique

Nicolette zei

Wow wat gaaf. En de kleuren zijn zo mooi.
Groetjes Nicolette

GerJanne zei

Zoooooo Irene! Dna is misschien Irene en embossingpoeder geen goede combi.... dit wel! Wat een mooierd!
Ik hoop dat het probleem snel is opgelost. Tot nu toe heb ik alleen wat reacties in de spam, die ik weer terug kan zetten. Dus mij hoor je niet klagen.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Nou Irene, deze mixed media kaart ziet er super uit. Mooie kleuren, gave laagjes van inkt, gesso en kleurpotloden. Het ziet er heel professioneel uit hoor. Ja Blogger is een drama. Ik doe wat ik kan en ik hoop dat mijn reacties de mensen bereiken.
Lieve groetjes Miranda xxx

Jane zei

Absolutely love the art journal vibe of your card, looks stunning! Thanks for playing at AAA Birthday, hope to see you join in with future challenges too. Stay safe & keep crafting!

Sarah zei

Wat een geweldige kaart. Ik hou van de kleuren en als ik dit zie heb ik zo'n zin om nog eens in mijn AJ te werken en lekker te kliederen. Heel tof hoe je alles combineerde!
Ik hoop dat je gauw weer vlot kan reageren!

aussie aNNie zei

Beautiful card and lovely colours as always, this is stunning xx

Doris knippenenplakken zei

Wow...Wat een prachtige kaart. Prachtige kleuren en details top.
Groetjes Doris

Femminde zei

Wat super leuk om samen met jou GD te zijn bij 4 seasons. Jij bent echt helemaal los gegaan. Prachtige kaart!!
Fijn weekend!!
Groeten van Femminde

Lia zei

Hoi Irene, ik heb de afgelopen weken e.e.a. van je gemist. Ik heb alles terug gekeken en gelezen en ja: bij blogger is het niet al te best op dit moment. Ik krijg in de leeslijst nooit te zien dat jij iets hebt geplaatst (je bent niet de enige!) en ik heb toch zo mijn vaste 'adresjes' waarbij ik graag een reactie wil geven.
Wat gaaf dat de meisjes deze kant op komen: dat wordt niet alleen voor hen dolle pret, dat weet ik zeker! Nog proficiat met de kleine meid...Onze Chloë wordt al zo groot....ze gaat de laatste weken op de basisschool doorbrengen en daarna is het fietsen geblazen naar de volgende school. Gelukkig wel in ons dorp, maar wel een eind verder weg, dus dat wordt spannend.
Ja, ik ben wel bezig geweest met kaarten maken, maar de meeste zijn al van een tijd geleden en zijn 'geprogrammeerd'. Ik maak er gemiddeld 2, soms 3 in de week, dus dat valt mee...Ik moet nu echter aan seriewerk beginnen, want in sept. vieren we ??? (LOL!) bruiloft en daar hoort voor familie en goede vrienden een feestje bij. Dus nu worden er uitnodigingen gemaakt!
Het was leuk om weer even bij je langs te komen. Geniet maar goed van de komende tijd.
Liefs,
Lia xx

Jane.D zei

Stunning card! Love the mixed media! Thank you for sharing and playing along at AAA Birthday! Hope to see you in future challenges too! Take care and keep crafting!

Sarah zei

Het is een super mooie kaart. Ook mijn kleurtjes x