zaterdag 19 maart 2022

Jarig, de (bijna) definitieve stek en een vraag..

Vandaag is Ineke jarig en omdat ik er vanuit ging dat de verhuizing van 1 maart door zou gaan heb ik het gecombineerd. Helaas moeten zij en haar man nog geduld hebben tot eind april maar dan is het óók in hun spiksplinternieuwe appartement HOERA!

Eindelijk zelf ook weer eens een paperclip gepakt want het is al weer knap lang geleden dat deze op mijn blog stond. Gerie riep direct "oh die mag je aan mij sturen in december" en sindsdien is zij er behoorlijk aan verslaafd en een heuse paperclip-queen 😀!! Inmiddels weten jullie wel dat ik niét van bomvol en veel frutsels ben dus dit is het geworden.

 

Al het dp is uit het blokje van Authentique Lovely. Eigenlijk een Valentijnsblokje maar zo ook leuk , zéker met al die sleutels. Zelfs een teckeltje (Memorybox) mag niet ontbreken en ook weer eens een gelegenheid om een sleutel-charm te gebruiken. Een aantal jaren achter elkaar kocht ik me suf op de beurs in Hardenberg en net als alle bloemen en lintjes zijn ze nog maar zelden op mijn kaartjes te vinden dus leuk dat het nu weer eens van pas kwam!

Donderdag kregen we om 18.00 uur allebei de 2e booster en we zijn weer net zo beroerd als van de eerste, waardeloos! We zijn blij dat we de afgelopen 2 jaar Corona-vrij zijn doorgekomen en met deze extra bescherming hoop ik van harte dat het zo blijft en dat óók de griepgolf ons overslaat...

De kerstkaart kreeg een ei én een topplekje


En ook een topplekje voor de koe 


 VRAAG: Ik kreeg al verjaardagspost en 2 dagen later een kaart van post NL of ik maar even 3,84 wil betalen omdat er niet genoeg postzegels op zaten en er géén afzender op stond 😡! In het verleden heb ik dit  wél betaald maar ik meen me te herinneren dat er bloggers zijn die dat niét doen. Ik heb er zó géén zin in maar krijg je dan wéér een betaalverzoek en misschien nóg hoger??? Als het zó moet heb ik eerlijk gezegd net zo lief géén post.

Gezellig weekend, 



Craftinghappiness-121  Friendship-72 Diecutdivas-march/birthday  LTSCB-154  LTCCB-67  Craftyfriends-15  CraftyCalendar-march Alphabetchallenge-y/fav colour comb=black, white, red and kraft  MTTC-477 PIP-2211  TTCRD-15 march  Penny's-517

31 opmerkingen:

Ina ( Frysk Famke ) zei

Wat een gave paperclip Irene,

Hele mooie kleuren en een lief teckeltje. Je Hardenberg verhaal zo herkenbaar...ben er ook vaak geweest. Ga je dit weekend Ook?

Wat naar dat jullie weer zo heftig reageerden op de booster. Ik hoop dat het mijn deur voorbij gaat. Ok scharrel overal nog tussendoor. Johan is nu wel snotterig maar gelukkig negatief.

Wat de postzegel vraag betreft...gewoon weggooien, je krijgt waarschijnlijk herinneringen ook gewoon negeren. Ik doe dat ook als ik zulke post krijg en het stopt vanzelf. Zij besluiten om die verkeerd frankeerde post te bezorge. Je hebt er niet om gevraagd of opdracht voor gegeven.

Fijn weekend Ina xx

Caroline zei

Hele leuke kaart voor Ineke!
O wat balen van de strafpost. Ik betaal die ook nooit. Je krijgt nog een herinnering en die betaal ik ook niet. Dan stopt het vanzelf.....
En gefeliciteerd met je toppertjes, blijft zo leuk he!
Groetjes Caroline

Anita van Deur zei

Wat erg dat jullie beide zo ziek van de booster zijn de 2de nu als ik het goed begrijp, ik ben van de eerste 3 zo ziek geweest hoop dat de 4de beter verloopt. Gefeliciteerd met je toppertje, het kaartje voor de jarige Ineke is zo gaaf Irene, het papier en alle andere leuke details past perfect bij elkaar! Wat ik op Facebook zo las was dat er vele op 8 maart post hadden gekregen die te weinig gefrankeerd was en de melding van pas op kon wel eens niet van post NL afkomen. Fijne dag xx

Scraptastisch zei

Paperclip queen 🤣 nou dat valt wel mee hoor maar ik vind het zo gaaf om te maken! Enig is je paperclip hanger geworden Irene! Heel feestelijk en past bij Ineke! Hum ... hangdagen dus weer door de booster, als het maar weer werkt voor jullie! Super weer twee top plekjes met je prachtige kaarten!!! NIET BETALEN de porto hoor!!! Goed weekend ondanks de prik!
Liefs Gerie

Martha zei

Wat een leuke paperclip kaart Irene
Mooi vrolijk!
Liefs Martha

Trijntje zei

Wat een prachtige kaart heb je aan de paperclip gemaakt. Ik heb er ook één liggen... maar op dit moment niet aan de kaart. Lekker veel op de fiets. De kasrt erg leuk samengesteld. Wat naar dat jullie zo ziek waren van de prik. Mijn moeder had helemaal geen last.. ze heeft 4 keer Pfizer gehad.. wat naar vsn die pist. Ik mik ze weg. Ik had er ook in december met mijn verjaardag... in december. Zelf heb ik eens een kaart met voldoende port verstuurd en degene kreeg toch een aanmaning. Je begrijpt het niet... gefeliciteerd met al je toppertjes. Ze zijn het ook waard. Nog veel beterschap en masr rustig aan. Groeten Trijntje

Angélique zei

Een leuke feestelijke kaart, je hebt je flink uutgeleefd.
PostNL doet volgens mij een sticker op de post of een kaartje erbij, zeker niet 2 dagen later en via mail. Gewoon negeren, ook als het wel van Post NL komt.

theras kartenblog zei

That´s a beautiful project.
Thanks for playing along with us at Friendship Challenge.
Good luck and happy crafting!
Ilse (thera)

Eri zei

Wat een gave paperclip kart Irene! Zo vrolijk met al die leuke items. Wel balen dat jullie zo beroerd zijn van die booster, hopelijk blijven jullie verder van alles bespaard!
Jammer, dat de ontvanger altijd de pineut is, ik zou het ook niet betalen! Zo is post ontvangen inderdaad niet zo leuk.
Een fijn zonnig weekend!
Groetjes, Eri

Margreet zei

Wat een gave creatie heb je gemaakt met die paperclip. Superleuk.
Wij moeten tot eind van de maand wachten met de 2e booster. Mijn moeder heeft hem al wel gekregen en had er totaal geen last van (Moderna).
Proficiat met je toppers.
Waardeloos is dat als iemand er niet genoeg porto op plakt en jij er voor op moet draaien. Heb dat zelf ook wel meegemaakt en je krijgt vaak zo laat bericht dat de envelop al weg is en je niet meer kunt achterhalen van wie hij kwam.
Ik heb weleens betaald, maar als ik hierboven lees, moet je dat dus niet doen.
De mijne doe ik vandaag op de bus en hij is voldoende gefrankeerd!
Geniet van deze mooie zaterdag!
xxx Margreet

Wilma zei

Mooie, vrolijke kaart Irene, leuk samengesteld. En als ik zo de berichten eens lees, hoef ik me bij een mogelijk zelfde 'postgeval' helemaal niet druk te maken! 😉 Fijn weekend hoor.
GROET, Wilma

Ellen zei

Prachtige creatie maakte je…top!
Jammer dat jullie zo’n last hebben van de booster maar je kreeg hem tenminste. Ik wil hem graag maar krijg hem niet…beterschap hoor!
Die porto nooit betalen, is niet jouw schuld en het stopt vanzelf. Ze proberen het!
Groetjes Ellen

marja zei

Wat een leuk idee zeg met zo'n paperclip. Dat is weer eens wat anders. Mooi papier heb je gebruikt en inderdaad vol genoeg zo. Hij is gewoon mooi, af.
Wat rot dat je ziek bent geworden van de booster, maar als je covid hiermee buiten de deur weet te houden is het het waard. Hier nu zojuist voor de tweede keer covid door moeten maken ondanks de vaccinaties en de booster. Het is en blijft een gedoe. Lekker niet betalen hoor voor de fanmail :)

Groetjes Marja

GerJanne zei

Ha Irene,
je kaart aan de paperclip is geweldig! En vol hoeft toch ook niet? Dit is al zo apart.. hij is leuk en Ineke zal er vast en zeker blij van worden.
Heel jammer dat jullie beiden er zo ziek van worden, maar ik denk dan altijd maar: Hij doet zijn werk, je lichaam is aan het vechten tegen de antistoffen waardoor je straks beschermd bent.
Beterschap!

Marjan zei

Echt kleuren voor Ineke en ook nog een teckeltje erop, super! Slim om te combineren en ze zal het echt wel snappen dat jij niet wist dat het uitgesteld was.
Wat naar dat jullie je van de 2e booster ook weer rot voelden, hopelijk is dat inmiddels over! Ik kreeg van de booster ook meer verschijnselen, eerst twee keer Pfizer en de booster met Moderna.
Porto betaal ik nooit, ik heb er niet te weinig porto op gedaan tenslotte. Dan houden ze kaart maar. Ik heb het ieder jaar wel weer en krijg nooit nog een betaalverzoek eroverheen.
Fijn weekend nog!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke kleurtjes en details wat leuk de grote papierclip en het schattig houten teckeltje
gefeliciteerd met je toppertjes
wat betreft de post, gewoon weggooien je krijgt nog een herinnering en daar niet meer tenslotte heb jij er niet te weinig op gedaan als het niet genoeg is moeten ze hem niet door sturen ooit in een ver verleden 1 keer betaald daarna nooit meer
beterschap met je klachten van de prik van tante Corona
groetjes ellen

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heel leuk en origineel deze paperclip kaart. Het dessin-papier herkende ik meteen, dat blokje heb ik ook nog en die sleutels zijn voor deze gelegenheid erg leuk. Wat vervelend dat jullie weer zo ellendig van de booster zijn geweest. Hopelijk de laatste keer. Fijn weekend.
Lieve groetjes Miranda xxx

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ps..vergeet ik je nog te feliciteren met je toppertjes *oeps*, bij deze ;)

Arlene zei

Great combination card for moving and birthday. So glad you entered our challenge at Die Cut Divas this month.

Bonnie Lynn zei

This is so cool! I love all of the different elements you added. Thanks for joining us at Pammie's Inky Pinkies. Hope to see you again. Bonnie DT

Hobby Hoogland zei

Hele leuke paperclip kaart ,mooie verdeling en grappig met het teckeltje erop.
Mooi met het sleutel papier.
Wat leuk al die toppertjes .
groetjes Marjan.

Miranda Slagboom-de Groot zei

Hele leuke kaart heb je gemaakt. Grappig met die paperclip.
Groetjes Miranda

Trudy zei

Hele leuke paperclipkaart voor Ineke!
Ik reageer een beetje laat want ik loop wat achter.
Ik zet altijd op de achterkant van de envelop mijn postcode en huisnummer en dan komt de rekening van Post.nl naar mij toe in plaats van naar de ontvanger.
Groetjes Trudy

SarahR zei

Hello there, what a fabulous project! Love your papers and layout - just wonderful.

Thanks for joining in with us at Crafty Calendar Challenge and hope to see you again.
Sarah
DT - Crafty Calendar

aussie aNNie zei

Beautiful card, love that gorgeous colour and pretty design...

Doris knippenenplakken zei

Super mooie kaart!Mooie papiertjes en details , leuk idee met de sleutel.
Groetjes Doris

MagsB zei

This is so cool, Irene, I love the paperclip! Your papers are so bright and cheerful, and the Dachshund is adorable! Thanks for joining in at My Time to Craft!

love Mags B x

Angelique zei

Wat een superleuke paperclip voor Ineke, leuke combinatie van alles, zeker de teckel. Je kaart met de koe is superleuk geworden. Nederlands schijnt toch wel heel lastig zijn om te spreken.
Gefeliciteerd met je topkaartjes.
lieve groetjes Angelique

Lia zei

Hoi Irene, wij krijgen komende week de 2e booster en we hopen dat we er geen last van krijgen. De eerste keer alleen een zere arm, maar verder wel ok.
Gelukkig zijn we toto nu toe ook niet ziek geweest en hopen dat zo te houden.
Ik heb je al enkele weken geleden een kaart voor je verjaardag gestuurd en hoop heel erg dat hij wel voldoende gefrankeerd was. Mocht dat niet zo zijn, laat het dan even weten!!!
Lia xx

Femminde zei

Wat een leuke kaart voor de jarige!!
En ik wil graag de jarige van vandaag ook feliciteren!! Irene van harte gefeliciteerd met je 70e verjaardag. Geniet samen met Ben van deze dag en nog veel gezonde jaren samen toegewenst!!
En dat je handen maar weer een beetje beter mogen worden. En dat je dit jaar die lieve 3 uit Engeland nog kan zien. Dat zijn mijn wensen voor jou.
Fijn dag!! en een fijn weekend!!
Groeten van Femminde

Bernadet zei

Supermooie kaart Irene!
Zo leuk gedaan met die grote paperclip.
Erg dat jullie zo ziek zijn van de booster.Hopelijk zijn jullie snel weer opgekanpt.
Wat die strafporto betreft, ik doe het net als de meeste andere dames, gewoon negeren, je krijgt meestal 1 of 2 herinneringen en dan stopt het vanzelf.