dinsdag 8 maart 2022

Have a pawfect birthday

Vandaag is Cornelie jarig en ze had ooit een blogfoto met een kat dus ik denk dat ze daar wel van houdt - in ieder geval niét van teckels zoals ze liet weten bij mijn MFT-kerstkaarten met die énige hondjes  😉. Ik doe het in mijn broek als ik katten zie, gelukkig kan ik er op een kaartje wel tegen hihi! Zij is de shaker-queen dus dáár heb ik me niet aan gewaagd!!!


Katjes van Clearly Besotted, papier Lawn Fawn, tekst MFT, ballon van MD en zoals altijd ingekleurd met Promarkers.

De polar bear kreeg een kopje 🙂



Hier doet dit kaartje aan mee

Groetjes,




TimeOut-208/8thb-dayspecial  Papercraft-79  Craftyanimals-59  Friendship-75  LTSCB-154 Craftrocket-9/animal Crittercrazy-60 Cupcakeinspirations-539  Hereisaplacetostart-3/two by two

28 opmerkingen:

Angélique zei

Een heel leuke kaart, speels. De stijl past heel goed bij Cornelie.
Gefeliciteerd met je topper/kopje.

Martha zei

Schattig kaartje voor de jarige, Irene
Mooi gemaakt met die leuke katjes
Liefs Martha

Wilma zei

Leuke verjaardagskaart Irene, fijne frisse kleurtjes en proficiat met je beer. Die is óók erg leuk!
Mooie dag vandaag.
GROET, Wilma

Trijntje zei

Wat een grappige kaart met de poezen. Ze staan er leuk op. Je hoeft hier niet bang voor te zijn….. fijne dag. Geniet van het zonnetje. Gefeliciteerd met je topper. Groeten Trijntje

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de schattige poesjes erop, leuk dp heb je gebruikt
gefeliciteerd met je toppertje
groetjes ellen

Scraptastisch zei

Dit kaartje vind Cornelie vast een lievie, altijd tof een ruitje!
Ja, je bent poezen liefhebber of niet...ik vind ze ook altijd beetje eng, die nagels zijn zo scherp maar ben wel een honden liefhebber!
Gefeliciteerd met je ijsbeer die 3x een topper is geworden, whoep woei
xx Gerie

Anita van Deur zei

Wat een leuke verjaardagskaart Irene, enig met de poesjes, xx

Anita van Deur zei

Nog gefeliciteerd met je toppers.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Och wat een dot van een kaart met die leuke katjes erop. Mooi dessin-papier ook Irene, ik wordt er helemaal blij van en Cornelie vast ook.
Gefeliciteerd met je toppertje.
Lieve groetjes Miranda xxx

GerJanne zei

Ah.... dat is een heel leuk kaartje! Met de poesjes..Ja de shaker-queen, ik heb me er wel aan gewaagd! Dat zie je dan morgen!

Trudy zei

Haha ik ben banger voor honden dan voor katten!
Erg leuk kaartje met die leuke poesjes! Gefeliciteerd met je toppers!
Groetjes Trudy

Lia zei

Ik ben ook geen kattenmens, maar deze zijn wel heel schattig! Cornelie zal ze leuk vinden.
Lia xx

Doris knippenenplakken zei

Wat een super leuke kaart met de schattige poesjes.
Groetjes Doris

theras kartenblog zei

Wonderful and cute! I love the colours and the background papers.
Thanks for playing along with us at Friendship Challenge.
Good luck and happy crafting!
Ilse (thera)

Cornelie zei

Ja, super leuk om deze kaart te krijgen en idd het klopt ik ben gek op katten. Heerlijke beesten met lekker een eigen willetje. Ik hou ervan ;-) We hebben dan ook twee van die poezenbeesten rondlopen!
Nogmaals super bedankt voor je kaartje. Hij staat te pronken op de vensterbank X

Margreet zei

Wat een enige katjes op je mooie kaart.
Proficiat met je topper.
xxx Margreet

Eri zei

Deze poezen op je kaart zien er heel tevreden uit! Je hebt er een superleuke en vrolijke kaart mee gemaakt. Gefeliciteerd met je topper!
Groetjes, Eri

Hermien zei

Een leuke poezenkaart voor de jarige.

Groetjes Hermien

Hobby Hoogland zei

Leuke kaart met de poezen , heb een schoondochter die niet wijs is van poezen en heeft er ook twee , af en toe heeft ze via een stichting een loge ook wel zwangere poes en dan die jongkies opvoeden is helemaal haar ding.
Dus ja dan is het maar goed dat je die beestjes ook leuk vind . Ook onze zoon vind het leuk hoor want anders gaat dat niet lukken.
Gefeliciteerd met je topper.
groetjes Marjan.

Caroline zei

Een hele leuke kaart voor een poezenliefhebber. Ik ben en allergisch en ik vind ze ook gewoon niet leuk! De ontvangster van de kaart zal er vast wel heel blij mee zijn hihi
groetjes Caroline

Marjan zei

Ze heeft er twee, leuke beestjes! Ik vind katten wèl leuk, Claire heeft ook zo'n stoute poezenpuber. Deze kaart viel in de smaak las, en helemaal terecht!

aussie aNNie zei

Very cute card and absolutley purrrfect in every way. x

Celeste zei

Very cute! I love your color combinations. Thank you for participating “A Place to Start” challenge!

Nora Noll zei

This is so cute!! I love your colors and those little cats are too sweet!! Thanks for playing with us over at Cupcake Inspiration Challenges!!

Nora
CIC DT Member

Granmargaret zei

Lovely cute card. Thank you for joining the Critter Crazy challenge. Hope to see you again next time.

Chana Malkah zei

Irene, your card is beautiful and so aesthetically pleasing to the eye! The paper choices, palette, composition are graphically perfect!

Thanks for stopping by A Place To Start !
Hugz,
Chana Malkah, Owner
Redora Lee Designs , My Blog
A Place to Start , Owner
613 Avenue Create , Owner

Sweta Changela zei

Pawfect card !

Thanks for joining us at Cupcake Inspirations Challenge!

Sweta
CIC DT

Quillish zei

This is so cute! Love your playful kittens. Thank you for joining us with your pets at Cupcake Inspirations. Hugs ~ Ishani