donderdag 20 januari 2022

Sneeuwman

Dank voor alle lieve reacties op mijn vorige post, ik ben duidelijk niet de enige met zere handjes! Op doktersadvies heb ik nu 5 weken lang 3 x daags 2 Paracetamol plus 1 Ibuprofen geslikt maar daar kan ik ook niet oneindig mee doorgaan en zó lang niks freubelen is ronduit straf 🤣. Injecties kan altijd nog en een handtherapeut is ook een optie maar voorlopig heeft de rust me wel goed gedaan en nu is het vooral een kwestie van heeeeel goed álles doseren. Inkleuren en knippen is een brug te ver op het moment maar gelukkig kunnen we ook stansjes gebruiken en ik ben de afgelopen weken los gegaan met de leuke MD-sneeuwman.  Vandaag laat ik er 1 zien, volgende week komt de rest. Géén omschrijvingen meer, jullie zien wel wat ik heb gedaan.

Deze doet mee bij:

52WTCHLS-jan/diesABCCC-jan/A and B are for = B for broom en CCAYR-jan/snow people

 Lieve groet, tot volgende week

42 opmerkingen:

Diny zei

Wat fijn om weer een kaartje van je te zien Irene....en ook nog eens een hele leuke! Doe rustig aan....maar ik geloof best dat je in de startblokken staat om weer iets te maken!
Lieve groetjes,
Diny

Lia zei

Fijn dat je er weer bent en dat het rustig aan beter gaat! Je begint in ieder geval met een superleuke sneeuwpop!!
Lia xx

Trijntje zei

Wat een supermooi kaart met de kerstkaart. Ook met stansjes weet jij wel weer een hele mooie kaart te maken. Mooi papier heb je erbij gecombineerd.Fijn dat rust je handen goed heeft gedaan… maar we willen zo graag wat met ze doen… doseren dan maar. Ik begrijp dat het best frustrerend is want het is zo leuk om te freubelen. Maar toch maar rustig aan…Lastig van dit soort vervelende pijnlijke klachten… en vooral omdat het bij jou dubbelop gaat… Heel veel sterkte en toch maar rustig aan. Groeten Trijntje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Fijn dat de rust goed gedaan heeft Irene en dan inderdaad maar doseren hoe moeilijk het ook is. Het zijn natuurlijk twee heel nare aandoeningen die beperkingen meebrengen. Deze leuke sneeuwpop heeft zijn handen goed beschermd met hele leuke wanten. Je hebt zijn neus, das en muts ook heel vrolijk en mooi gemaakt met die witte streepjes en dat hulsttoefje. Een vrolijke ,mooie kerstkaart weer.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC xxx

Anita van Deur zei

Het is een schattig kaartje leuk papier toffe bezem en een enige sneeuwpop, het typen vraagt ook veel van de handjes Irene en doseren dat is het ik zeg het vaak genoeg tegen me zelf en dan is het meestel te laat. Fijn dat de rust je goed heeft gedaan! Fijne middag liefs xx

Annemarie en Merit zei

Hoihoi lieve Irene, fijn dat we weer zo'n super leuk kaartje van je zien.
Rustig aan maar met de handjes, heel veel doseren...
Gezellig dat je er weer bij bent vandaag.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Scraptastisch zei

Hé gezellig dat je er weer bij bent vandaag Irene en het is een heel tof kaartje geworden! Alle materialen iedere keer op schrijven dat doe ik zelf ook niet, daar gaat zoveel typewerk inzitten en als ze vragen hebben dan hoor je het wel! Heel goed, blijf nog maar even doseren!!!
liefs Gerie

Hobby Hoogland zei

Hoi Irene .
een super lief kaartje met de sneeuwpop .
Wat naar dat je last van je handen heb ,Heb er een jaar mee gelopen en bij de handtherapeut geweest elke week heen , mocht niet veel in het begin en wat is dat toch moeilijk met onze hobby.
Je kan natuurlijk altijd een afspraak maken met de handtherapeut ,beter dan dat ze spuiten, kan altijd nog.
Zou het proberen.
Blijft natuurlijk moeilijk.
liefs Marjan.

Martha zei

Wat een leuke sneeuwpop kaart Irene
Fijn dat de rust je handen zo goed heeft gedaan
Probeer inderdaad te doseren dan kun je vast nog wat knutselen
Sterkte ermee
Liefs Martha

Creaellenknutselsite zei

wat fijn dat het gelukt is om zo'n mooi kaartje te maken met de schattige sneeuwpop wat een leuke kleurtjes heb je gebruikt en blijf lekker rustig aan doen
groetjes ellen

Nancy Soetaert zei

Schattige kaart met die lieve sneeuwpop. Ik hoop dat het beter wordt met je handen, maar altijd die medicatie is dan vaak voor andere dingen helaas niet zo goed.
Lieve groetjes
Nancy 52WTC

Angélique zei

Een enige kaart, zo vrolijk en schattig tegelijk. Dit is een vast veel beter voor je dan een echte sneeuwpop maken, die kou is vaak funest. Sterkte met doseren, dat zal niet meevallen.

Eri zei

Oh wow Irene, je kaart is supergaaf met die leuke sneeuwpop en papier. Ik hoop dat je je een beetje kunt inhouden, en niet te hard van stapel loopt!
Groetjes, Eri

!neke zei

Nou Irene , klinkt niet echt goed.
Doe maar erg voorzichtig !
Je kaart is weer top !!!
Groeten Ineke

Doris knippenenplakken zei

OO zo leuk met de super leuke sneeuwpop , mooie kleuren.
Groetjes Doris

Margreet zei

Fijn om je weer in blogland te zien, Irene. Lekker knutselen en aan ons showen moet maar genoeg zijn.
Je sneeuwpop is een scheetje in deze mooie kleure!
xxx Margreet

Antjes kaartcreaties zei

Oh, wat een schattige kerstkaart met de sneeuwpop Irene.
Het dp en de kleuren zijn prachtig en staan zo mooi bij elkaar!
Ik heb nog even nagekeken wat het fenomeen van Raynaud is, ik had er nog nooit van gehoord.
Respect dat je toch nog kaarten maakt.
Zoals je zelf al zegt: rustig aan en niets overhaasten.
Groetjes Antje


Marja zei

Wat een leuke kaart heb je met de sneeuwman gemaakt!
Gelukkig heb je toch een oplossing gevonden om te kunnen knutselen...moet er ook niet aan denken om niet te kunnen freubelen. Doseren is lastig kom me zelf ook vaak tegen dat ik weer teveel wil.
Groetjes Marja.

Monique zei

Mooi Irene!
Gelukkig gaat het wat beter. En nu goed doseren!
Liefs Monique

gerrie zei

Hele leuke kerstkaart.
Groetjes, Gerrie.

GerJanne zei

Ha Irene,
leuk weer wat je van te lezen en wat slim om met stansjes te werken in plaats van kleuren. De sneeuwman van MD is erg leuk en je hebt er super papier bij gevonden. Ik hoop dat je zo af en toe toch weer kunt gaan freubelen..

Jantine zei

Wat een schat van een sneeuwpop, Irene. Fijn dat stansen wel gaat. Want inderdaad wat een straf om geen kaarten te kunnen maken. Sterkte!
Gezellig dat je weer meedoet aan 52WTC deze week.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Caroline Cards zei

Een geweldig leuke sneeuwpop op deze mooie kaart. Leuke combinatie van papier.
Fijn dat je weer wat kunt knutselen!
groetjes, Caroline

Nicolette zei

Een mooie kaart met de leuke sneeuwpop.
Groetjes Nicolette

Femminde zei

Wat fijn om hier weer even wat van je te horen. Gelukkig lukt het weer een beetje bij je. Maar wel balen dat je jezelf zo in moet houden. Sterkte ermee en hopelijk knapt het vanzelf ook nog verder op.
Je heb wel weer een tof kaartje!!
Fijn weekend!!
Groeten van Femminde

Colinda zei

Hallo, meneer de sneeuwman 🙋‍♀️
Gezellig om weer zo'n vrolijk kaartje van je te zien, lieve zoete kleurtjes!
Groetjes,
Colinda

Angelique zei

Hele leuke, vrolijke kaart met de sneeuwman. Gelukkig dat de maand rust je een beetje goed heeft gedaan. Vervelend dat je niet kan doen wat je wilt maar gelukkig toch weer een beetje knutselen. Ik vind het ook altijd vervelend zoveel pijnstillers maar soms kan het niet ander. En wachten op warmer weer dat scheelt ook al iets.
lieve groetjes Angelique

Aartje zei

Fijn dat de rust je handen goed heeft gedaan, nu proberen om het goed te doseren en hopenlijk blijven de klachten dan wat te doen.
Ik vind je stansen kaart heel erg leuk geworden.
Groetjes, Aartje

Trudy zei

Wat een super leuke en vrolijke sneeuwpopkaart en leuk die tekst erbij!
Fijn dat de rust je goed doet maar verplicht rust houden is vaak lastig!
Sterkte met je handen en succes met stansen, wel prettig dat dat nog wel lukt.
Groetjes en nog een fijn weekend, Trudy

Marjolein zei

Wat vervelend dat alleen rust helpt :( Gelukkig kunnen wij creatievelingen alle kanten op, dat is dan weer een voordeel. Deze kaart is prachtig, leuk in oranjetinten. Groeten Marjolein

Ellen zei

Hoi Irene, dank voor je reactie…lief! Fijn dat je me wil volgen, ik zie dus niet bij mn volgers en om iemand in de leeslijst te krijgen moet dat via de instellingen…wel een heel gedoe met blogger…ik word er niet vrolijk van! 🤷‍♀️
Groetjes en ik zie je wel verschijnen hoop ik!

Ellen zei

Jij staat wel in mn bloglijst maar helemaal onderaan en ik krijg jou niet bovenaan.
Je het via “lay-outs” doen!
Groetjes Ellen

Doris knippenenplakken zei

Wat een vrolijke leuke sneeuwman een prachtige winterse kaart!
Groetjes Doris

Cornelie zei

O, die is super cute die sneeuwman! Heel leuk.
Vervelend te lezen dat je kwakkelt met je gezondheid. Je handen nog wel, mijn grootste angst! Hoop dat je er niet al teveel last van zult krijgen!!
Ik las je reactie op mijn blog. Lief! Ik zit idd in een flow. Mijn hoofd loopt over en ik kom tijd tekort. Mijn wisseling van werk doet mij zo goed! Vind mezelf weer helemaal terug. Heerlijk!
Sterkte Irene! X

sonja callebaut zei

Hoi, ik heb nog eens de weg naar blogland gevonden haha. Een supermooi kaartje net als alle vorige. Nog veel knutselplezier, Sonja van scrapadoe

Deanne Saunders zei

Adorable card!!! Thanks so much for participating in our CHRISTMAS CRAFTS ALL YEAR ROUND challenge!!! I appreciate that you play along and I enjoy visiting your blog!! Stay safe and healthy!!
Deanne at A Little Bit O’ Paper

aussie aNNie zei

A most brilliantly designed card, great colours and texture. x

Bernadet zei

Wat een gave sneeuwpop is dit Irene.
Mooie kleurtjes heb je gebruikt.
Hoop echt dat je handen binnenkort pijnvrij zijn, zodat je toch weer lekker kunt freubelen.

gerrie zei

Wat een leuke sneeuwman, prachtig. Lieve groetjes, Gerrie.

Nandini zei

Very cute! Great to see you in the HLS Challenge gallery. Hope to see you again soon! Nandini, DT

Angela zei

Nog zo'n gave sneeuwman! Verstandig om met stansen te werken (als het bedienen van de stansmachine tenminste geen grote belasting is)... en dan kun je inkleuren als het écht 'moet'😉.

Sterkte met je handjes😘😍

Helen zei

So cute!
Thanks for playing at the ABC Christmas Challenge!
Helen x