vrijdag 14 januari 2022

Gerie = 64

Mijn eerste kaart in 2022 is voor jarige Gerie. Door de lockdown viert ze het al de hele week  met steeds een paar mensen op bezoek maar deze vriendinnen trekken zich daar niets van aan en hebben zo te zien wel zin in een feestje 😄🥳 !! 


Art Impressions We're here stempel, Promarkers, stipjes-dp MD, alfabet Action, diverse kleine tekststempels. 

Dik 1 maand géén gefreubel en hier heb ik lang over gedaan. Behalve al ruim 3 jaar véél last van het fenomeen van Raynaud - ook in huis - blijk ik nu óók artrose te hebben 😖. Mijn handen zijn  krachteloos en doen zeer,  de vingers zijn stijf en worden steeds dikker. Naar hartelust freubelen zit er dus helaas niet in, de huishouding is al vervelend genoeg. Pas over 1 maand weer jarigen dus ik kan er de tijd voor nemen, ik hoop dat het lukt en dat er zelfs héél misschien tussendoor ook nog een kerstkaartje gemaakt kan worden....

De slimline scoorde nog een keer





En Santa was een winner én een topper
 

Lieve groet, 






32 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat een gezellige en super mooie verdaagskaart voor Gerie! Ach Irene toch het zijn zo`n vreselijke pijnen, dat krachtellos zijn in de vinger herken ik een dun velletje papier valt nog uit mijn handen.
Na de welkelijks chemo spuiten wat eerst verlichting gaf maar te veel bijwerkingen had zit ik nu aan de wiet druppels dat gaat wat beter zonder bijwerkingen. Veel sterkte xx

Dewi Lestari zei

Adorable! Thanks for joining at The Paper Shelter Challenge 3494 Anything Goes
Hugs
Dewi

Eri zei

Oh, wat een vrolijke kaart met al die vriendinnen die bij Gerie op verjaardagsvisite komen! Gefeliciteerd met je toppers!
Wat balen dat je er nu ook artrose bij blijkt te hebben. Ik wens je veel sterkte om hier mee om te gaan!
Groetjes, Eri

Martha zei

Wat een leuke vrolijke kaart, Irene
Ach wat vervelend dat je zo'n last van je handen hebt en zo jammer dat het knutselen daardoor zo minder goed gaat, heel veel sterkte!
Liefs Martha

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de gave stempel van de dames reken maar dat het gezellig word al ze binnen zijn
gefeliciteerd met je toppertjes
groetjes ellen

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ojee artrose, praat me er niet van. Hier ook dikke knobbels en 1000 priknaalden erin. Nu met al die mist doen zelfs mijn pinken zeer. Je kaart vind ik supergeweldigfantastisch hihi. De vrolijkheid spat er vanaf met die leuke vriendinnen, de kleurtjes en de confetti. Geweldig mooi gemaakt Irene. Gefeliciteerd met je toppertjes, dit is er ook weer een hoor.
Veel liefs en sterkte Miranda xxx

Colinda zei

Ik vind hem echt GEWELDIG!!!! Dit is zo'n leuke stempel, je hebt er echt een feestje mee gemaakt met de confetti erbij en zo mooi gekleurd!
Gefeliciteerd met je toppers!!
Bah, wat naar en dat is natuurlijk nog licht uitgedrukt, dat je nu ook artrose hebt. Sterkte, ik hoop al zal het minder vaak zijn als je zou willen, je toch nog een beetje kaarten kan blijven maken,
Colinda

Hobby Hoogland zei

Kom net bij Gerie vandaan en je kaart valt meteen op , zo een vrolijk geheel met al die dames.
Zo druk was het niet maar wel gezellig.
Wat een strop Irene met deze diagnose , gewoon k...
Hoop dat je toch zo af en toe nog iets van je hobby kan doen .
Sterkte.

Liefs Marjan.

Lia zei

O, wat vind ik dat naar om te lezen. Ik heb zelf artrose en weet dat het flink pijn kan doen, dus ik leef helemaal met je mee! Ik vind het knap dat je toch zoveel energie hebt dat je het knutselen af en toe wel wilt proberen en ik hoop, dat je er afleiding in kunt vinden. Ik probeer elke dag wel iets te doen en dat lukt redelijk, als ik niet veel hoef te knippen.
Jer kaart is (zoals altijd) weer een topper met die grappige afgbeelding.
Sterkte Irene!!
Lia xx

Caroline zei

Dan wordt een kaartje des te meer gewaardeerd toch? En wat vervelend zeg van je handen! Zo naar dat je niet meer heerlijk achter elkaar kunt freubelen. Ik hoop dat je af en toe momenten met minder pijn zult hebben om even lekker te knutselen. Sterkte!
Groetjes Caroline

Scraptastisch zei

Iedere keer als ik je kaart zie moet ik lachen, zo lekker vrolijk en feestelijk, maar dat wist je al hé!
Drie mensen op de koffie met taart natuurlijk en dat is het voor vandaag! Ga avonddienstje werken want kan er immers toch geen feest van maken en nu even gezellig bij jullie langs! Ik ben enorm verwend door alle post en appjes dus voel me toch beetje jarig daardoor! Gefeliciteerd met je toppers, blijft leuk hè! Veel sterkte Irene en dikke knuf!
xx Gerie

Margreet zei

Wat een leuke surprisepartykaart heb je gemaakt, Irene.
Jeetje, wat is dat balen, nog arthrose erbij ook. Veel sterkte en hopen dat je toch nog kaartjes kunt maken, al is het in een traag tempo.
Proficiat met al die toppers en winner!
xxx Margreet

Femminde zei

Dat is wel een hele toffe kaart!! Je zou toch willen dat je zo'n supriseparty zou kunnen vieren. Ik ga met je mee hoor!!
En wat jammer dat je zo'n last hebt van je handen. Het weer zit dan ook niet helemaal mee.
Fijn weekend!!
Groeten van Femminde

Ina ( Frysk Famke ) zei

Ach Jakkes Irene,

Wat ontzettend naar en pijnlijk voor je. Ik hoop dat
de pijn wat draaglijker voor je wordt, dit vochtige weer helpt
ook niet mee.

Wat een vrolijke en gezellige dames heb je naar Gerie op visite gestuurd.
Is een feestje om deze kaart op je matje te vinden.

Leafs fan Ina xx

Nicolette zei

Wat is dit een gezellige kaart voor Gerie.
En wat naar om te lezen dat je zoveel pijn hebt, heel veel sterkte.
Groetjes Nicolette

Angélique zei

Je kaart is een groot feest opzich, zo vrolijk, geweldig!
Wat naar dat je zoveel pijn en ongemak moet ervaren, dat je zo geremd wordt in het uitvoeren van je hobby's, heel veel sterkte.

Trijntje zei

Wat heb je een schitterende kaart voor Gerie gemaakt. Al heeft het je veel moeite gekost… Het resultaat is geweldig. Een superleuke digi. Heel toepasselijk . Wat naar dat je nu ook nog artrose erbij hebt gekregen..En dus nog meer klachten. Heel jammer. Ik wens je veel sterkte. Groeten Trijntje

Trijntje zei

Ps gefeliciteerd met je toppertjes dat moet je weer goed doen! Want hoe leuk kan het zijn…

Trudy zei

Wow wat een super gave en vrolijk kaart voor Gerie! Prachtig ingekleurd!
Heel veel sterkte met je handen, ik hoop dat het ooit nog iets beter gaat daarmee.
Veel liefs en groetjes, Trudy

Marja zei

Wat vervelend dat je zo'n last van je handen hebt.
Maar je hebt een superleuke verjaardagskaart voor Gerie gemaakt!!..daar is ze vast heel blij mee.
Groetjes Marja.

Diny zei

wat een superleuke kaart heb je voor Gerie gemaakt Irene.
En ook nog een paar keer in de prijzen gevallen....dat doet een mens goed he!
Heel vervelend dat je zo'n pijn aan je handen hebt.....heel veel sterkte!
Groetjes Diny

Ella's Design zei

Fabulous colouring of that fun image, Irene and I love the bright colour tones!
Thanks for playing along with my challenge at Passion for Markers this week! Lisa x

Rainey's Craft Room zei

A bright and cheerful party themed birthday card, thanks for sharing it with us at Passion for Markers this week.
Lorraine

Miranda Slagboom-de Groot zei

Je hebt een prachtige kaart gemaakt.
Balen dat je zo'n last van je handen hebt.
Groetjes Miranda

Aartje zei

Wat een geweldige kaart Irene, zo wil je toch op je verjaardag verrast worden. (in het echt of met een kaartje)
Wat vervelend dat je klachten in plaats van verminderen nu ook nog verder verslechteren. Hoop dat er iets aan je klachten gedaan kan worden, hetzij verlicht of echt verholpen als dat mogelijk is.
groetjes Aartje

Antjes kaartcreaties zei

Wat een supergezellige verjaardagskaart Irene!
Wat een leuke stempel en zo vrolijk ingekleurd.

Artrose ... helaas is daar nog geen medicijn voor.
Ook mijn vingers zijn al flink aangetast.
Ik kreeg te horen dat ik bij erge pijn maar paracetamol moest slikken.
Sterkte!!
Groetjes Antje

Monique zei

Hè bah Irene, wat vervelend dat je zo met je handen zit. Ik kan me inderdaad voorstellen dat dat niet echt fijn is. Je kaartje voor Gerie is prachtig geworden. Heel gezellig. Ik hoop voor je dat het toch weer een beetje (veel) gemakkelijker wordt.
Lieve groetjes, Monique

Aunty Sue zei

Oh wow loving this card great image and do pleased you shared at Passion for Markers

Lori Podolsky zei

What a fun, fabulous and colourful card you've made, Irene. Love it. So glad you joined in the fun on The Paper Shelter Challenge Blog. Good luck with your entry, and hope to see you again. Hugs, Lori (DT at TPS)

Margo zei

Wat een superleuke kaart Irene, die stempels zijn altijd zo leuk ! Maar wat jammer om te lezen dat het met je gezondheid maar niet wil beteren, zo jammer dat het leuke hobby'en niet zo vlot meer gaat. Ik hoop toch dat er nog beterschap in zicht is voor jou.
Ik wilde je ook nog even bedanken voor de prachtige kerstkaart die ik van jou mocht ontvangen, het was me nog steeds niet gelukt om een bedankrondje te maken en dat hoort er toch wel bij vind ik.
Veel groetjes
Margo

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt voor de jarige Gerie, Irene, en wat heftig dat je zo'n last van artrose aan je handen hebt...heel veel sterkte ermee. Bedankt dat je mee doet bij K&K. Groetjes Ingrid.

GerJanne zei

Wat idioot! Ik weet zeker dat ik een reactie heb achtergelaten, maar ik zie hem nergens.
Het is zo'n superleuke kaart voor Gerie en de dames door de deur zijn weer geschikt voor K&K.
Dank je wel voor het meedoen!