donderdag 1 oktober 2020

Vrolijk Kerstfeest

Ook al mocht ik gastdesigner zijn voor de leuke maandchallenge bij 52 weeks to christmas waar ze een kaars of lantaarn willen zien, vandaag doe ik er gewoon gezellig aan mee met een totaal andere kaart die wel leuk is voor iemand die niet van cute houdt.

Op een kraftkaart een stuk wit dp dat is geembosst met een prachtige 15x15 folder van de ActionDe tekst is van de kerst-randwoorden van Carlijn Design en om die nog leuker uit te laten komen heb ik het geembosste deel schuin weggesneden en er een stukje Action-dp met goud onder geplakt. Dat goud komt ook weer terug in de lantaarn van MD (misschien idd op de kop maar andersom vond ik het er niet leuk uitzien  hihi) en op een aantal sterretjes met goudkleurig poeder. Voor nog meer bling wat gouden lint uit de voorraad.

Van een blogrondje komt even niets want Ben is gisteren eindelijk geopereerd in Zutphen (hier veel te lange wachttijden en dolblij dat het gebeurd is want nu Corona weer zo om zich heen slaat weet je maar nooit of je nog wel geholpen wordt). Het is nog even afwachten hoe hij er doorheen is gekomen en of hij snel naar huis mag...duimen jullie mee??

Het luie egeltje heeft een plekje veroverd 


Groetjes,



29 opmerkingen:

Je@net zei

Erg mooie kerstkaart, Irene.
Gefeliciteerd met je toppertje en beterschap voor Ben!

Anita van Deur zei

Geweldig je kaart, leuke EF, die heb ik ook ik doe inspiratie op bij je. Gefeliciteerd met je toppertje. Beterschap wensen voor Ben en ik duim mee xx

Annemarie en Merit zei

Een prachtige stijl volle kaart....
Leuk dat je meedoet bij 52WTC.
Gelukig dat de operatie gebeurd is, en door kon gaan...nu afwachten , we duimen KEIhard voor jullie..
Veel liefs Annemarie en Merit

Sarah zei

Stijlvol met die lantaarn. Maar ik ben helemaal weg van je schattige egel!
Fijn nieuws voor Ben,wel spannend, hopelijk herstelt hij goed.
En... Ik moest lachen met je reactie over mijn trouwkaart. Niemand van ons heeft aan Ikea gedacht. Wij wonen er nochtans vlakbij en kijken regelmatig op de grote blauwe gevel met in de hoek het gele woordje. Als de kleuren omgekeerd waren op mijn kaart, dan hadden we misschien een link gelegd. Maar nu dus niet, alleen jij. Hihi. En trouwens blauw en geel zijn de kleuren van Wilrijk. Doei lieve Irene. 😉

Hobby Hoogland zei

Wat een leuke kerstkaart weinig poespas erop maar toch wel een mooie uitstraling door de achtergrond.
fijn dat de operatie achter de rug is ,hoop op een goed herstel. Je kan het maar gehad hebben met alle nieuwe corona gevallen.
Alle mensen die nu wachten op een operatie moeten het maar weer afwachten.
groetjes Marjan.

Miranda Slagboom-de Groot zei

Een hele leuke kaart heb je gemaakt. Volgens mij heb je de lantaarn op zijn kop geplakt.
Fijn dat Ben geopereerd is.
Groetjes Miranda

Marja zei

Prachtige kaart Irene!
Fijn dat Ben geopereerd is ga heel hard voor jullie duimen.
Groetjes Marja.

Angela zei

Woww wat een stijlvolle kaart Irene. Inderdaad niet iedereen houdt van cute...
Fijn te lezen dat alles in Zutphen wél door kon gaan en dat Ben het weer achter de rug heeft. Ik duim met je mee 😘...

Trudy zei

Wat een prachtig stijlvol kaartje, leuk bedacht die bruine lantaarn op die witte achtergrond!
Heel veel sterkte met Ben en inderdaad net op tijd met al die coronatoestanden die weer terug komen.
Sterkte en groetjes Trudy

Doreen zei

A gorgeous card,love the embossed background.xxx

aussie aNNie zei

Brilliant colours and design. xx

Colinda zei

Hij is prachtig, Irene!!
Gefeliciteerd met je topplek!
Heel veel beterschap voor Ben, ik duim met je mee!
Lieve groetjes,
Colinda

Diny zei

Jij hebt ook al zo'n leuke lantaarn gebruikt Irene....prachtig kaartje in mijn lievelingskleuren!
Groetjes en gefeliciteerd met je topper,
Diny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie sfeervolle kerstkaart heb je met die (op z'n kop) lantaarn gemaakt Irene. Leuk die kleine balletjes erin en de geëmboste achtergrond geeft net wat meer body, top.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC. En ik duim mee hoor.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC xxx

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ps. Gefeliciteerd met je toppertje. Ik ben er nu achter bij Blogger dat als je het formaat van je foto (die je in de side-bar zou willen)niet aanpast in grootte, dan verschijnt hij bij mensen in de side-bar. Twee keer geprobeerd :) en jouw egeltjesfoto is ook niet aangepast en die verschijnt dus in mijn side-bar.

Irene zei

Sorry voor het ongemak Miranda, Blogger is nog stééds een probleem! Als ik een reactie achterlaat krijg ik van de mailserver een bericht dat mijn message aan...niét afgeleverd kon worden en dus in mijn spam staat..Word er niét vrolijk van!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje leuk met de lantaarn die is al oud moet ik ook nog ergens hebben
heel veel beterschap voor je man en gefeliciteerd met je topplekje
groetjes ellen

Eri zei

Ik vind je kaart supermooi Irene, dat kraft, wit en een tikkeltje goud blijft toch een sublieme combinatie! Ik dacht ook dat je lantaarn op z'n kop staat, maar zo kan het natuurlijk ook!
Het zijn voor jullie dus spannende tijden, heel veel sterkte en beterschap voor Ben toegewenst!
Groetjes, Eri

Rosina zei

Heel mooi je kerstkaartje Irene...leuk embossing ook en de lantaarn komt er prachtig op uit...
nog gefeliciteerd met je toppertje...altijd leuk dat je kaartjes zo gewaardeerd worden
Heel veel beterschap voor Ben, en hopelijk is hij weer snel thuis
Groetjes Rosina
DT 52 WTC

Jantine zei

Heel leuk kerstkaartje Irene, met een mooi lantaarntje.
En fijn dat Ben is geholpen, hopelijk verloopt het allemaal goed en knapt hij spoedig op.
Leuk dat je meedoet aan de challenge van 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Martha zei

Mooi kerstkaartje met lantaarn, Irene!
Beterschap voor je man Ben!
Liefs Martha

Margreet zei

Wat een mooie embossingmal is dat. Leuk dat je de lantaarn op zijn kop hebt gehangen. Tof effect geeft dat.
Spannend dat Ben nu eindelijk geopereerd is. Ik zal heel hard duimen dat de operatie succesvol is geweest en dat hij snel naar huis mag.
Sterkte voor allebei!
xxx Margreet

Caroline zei

Heel leuk kaartje hoor! En sterkte met Ben.
En gefeliciteerd met je toppertje!
Groetjes Caroline

Annerieke zei

Wat een mooie combinatie op je prachtige kaart Irene. Kraft met wit en goud. De goud accenten zijn mooi subtiel aangebracht, daar houd ik van.
Fijn dat Ben geopereerd is, wachten op een operatie is ook niets. Hopelijk mag hij snel naar huis, ik duim voor jullie hoor, xx.

Ilonka zei

Wat een prachtige kaart
Groetjes Ilonka
https://meandmyscrapworld.blogspot.com/

Marjan zei

Mooie kaart Irene, het kaartje heeft door het wit met goud ook iets chics! Leuk die schuine tekst erop!

Inmiddels weet ik dat Ben gelukkig weer thuis is, heel veel beterschap voor hem!

!neke zei

Mooi kaartje Irene !
Mooie tekststempel !
Groeten Ineke
DT 52WTC

Suzan zei

Prachtige kaart heb je gemaakt voor de Challenge! dank je wel voor het meedoen!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Trijntje zei

Wat een leuke kerstkaart met de lantaarn op de ge-emboste achtergrond. Blijft ook mooi voor kerstkaarten. Groeten Trijntje