donderdag 15 oktober 2020

It's the most wonderful time of the year

Vandaag probeer ik het zo met de foto..ben heel benieuwd of nu deze of nog stééds de handtekening in jullie sidebar verschijnt!


Op deze kerstdonderdag een kaart met papier uit het grote Christmas block van Craft Sensations van vorig jaar, de randen gedistressed met de schaar. Bij Knutsels&Kadootjes willen ze bomen zien en die staan volop op het blauwe papier maar óók naast de schattige rendieren in het dubbelgestanste frame - allebei van Ali. Extra heb ik nog de kale boom van Memorybox uitgestanst.


De wolktekst komt uit dit paperblock van Décotime.
 
 
Groetjes,





Challenges:

41 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

Ha Irene, wat een leukerds zijn die rendiertjes!!!
Prachtig dit kaartje met het mooie blauw op de achtergrond, alles komt lekker goed in de schijnwerpers te staan zo.
Wij doen het nu ook zo eerst plaatsen we onze kaart groot en dan aan het eind van het bericht sluiten we af met een fragmentje uit de kaart (klein)...en dat kleine stukje blijf je dan in de sitebar zien.
wij hebben alleen geen handtekening...e wachten dus af wat hij bij jou gaat doen.
Gezellig dat je weer meedoet deze week.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de schattige hertjes in het kader, leuk dat blauwe dp papier
groetjes ellen

Caroline zei

Heel leuk kaartje en ik zie wel je kaartje in mijn leeslijst, wel een beetje uitgerekt.
Ik ben benieuwd hoe mijn kaartje er eigenlijk uitziet bij jullie.
Groetjes Caroline

Caroline Cards zei

Een leuke kaart Irene en de rendieren komen leuk uit achter het vierkant!
groetjes, Caroline

Rosina zei

Heel mooi deze kerstkaart met het leuke designpapier Irene...
SUPER!!!
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Trudy zei

Prachtig kaartje met mooi blauw papier! Ik zie nu niet je handtekening maar het blauwe kaartje in de sidebar!
Groetjes Trudy

Eri zei

Een leuk winteers tafereeltje op je kaart met die supergave rendiertjes! Ze komen prachtig uit op het blauwe bomenpapier.
Groetjes, Eri

Crea Astrid zei

Een leuk winters tafereel heb je ervan gemaakt. Mooi papier gebruikt en prachtige mallen.

Groetjes, Astrid.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een leuk tafereeltje op je mooie kerstkaart Irene. Leuk dat extra frame eromheen.
Ik zie een stukje van je eerste kaart, hertje met blauwe achtergrond.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Doreen zei

A gorgeous card,love the dies you have used.xxx

Epie zei

Prachtig Irene je leuke dieren int wit op die mooie achtergrond ,
Gezellig dat je weer meedoet met week 42 , thanks ....
Fijne dag en groeten Epie DT52WTC

Anita van Deur zei

Ik zie je met foto staan Irene op mijn blog. En wat is hij leuk je kaart! xx

Martha zei

Leuk kerstkaartje Irene!
Ikheb dit jaar geen kerstdp gekocht
ik had nog zulk leuk dp van de Action van vorig jaar
Net als jij en het is prachtig dp!
In de zijbalk zie ik het fotootje van je eerste blogafbeelding
Fijne dag liefs Martha

Margreet zei

Ik kreeg je 1e foto te zien en was meteen verliefd op die rendieren.
Gave kaart!
xxx Margreet

Marijke zei

Een super leuk kaartje en deze rendiertjes zijn erg leuk! Het papier en de kleurtjes bij elkaar goed gekozen! Een mooi kaartje! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes marijke.

Jantine zei

Nou dacht ik dat ik net heb gereageerd, maar er kwam iemand met een pakketje aan de deur en nu zie ik mijn reactie niet meer....dus misschien heb je er zo twee van mij...maar ik vind je kaart dus erg leuk met al die bomen in soorten en maten. mooi papier, leuke stansen.
Leuk dat je weer meedoet met 52WTC deze week!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Crealientje zei

Prachtige Kerstkaart!
Handig met zo'n mal van Ali, je brengt me op een idee! Ik denk dat ik ook nog een dergelijke mal heb. Even opzoeken:)
Het mooie design papier vind ik super.
Heel leuk gedaan Irene!
Fijne dag verder, liefs Crealientje.

Ilonka zei

Wat een schitterend kaartje Irene.
Groetjes Ilonka

theras kartenblog zei

That´s a wonderful project. I like the colours and the layout so much.
Thanks for sharing at Friendship Challenge.
Good luck and best wishes!
Ilse (thera)

Enny zei

Wat een prachtige kaart, heel mooi papier en die mal met rendieren en bomen is super ! Groetjes, Enny

Diny zei

wat leuk gedaan met het kader waar de hertjes in staan Irene....mooie kaart zo in het blauw/wit!
Groetjes Diny

Marja zei

Mooie kerstkaart Irene!..leuk zo alleen met de stansjes.
Groetjes Marja.

!neke zei

Super leuk met die rendiertjes !
Groeten Ineke
DT52WTC

marian zei

Heel erg leuk deze kerstkaart.
Groetjes van Marian.

Annerieke zei

Ahh die rendieren, geweldig zijn ze! En je kaart ook, wat een mooie heb je gemaakt Irene. Leuk dat je de randen gedistressed hebt, mooi effect. Ik zie nu een foto in mijn zijbalk hoor.
Groetjes, Annerieke

Margo zei

Wat een leuke kaart, lief tafereeltje
Groetjes
Margo

Scraptastisch zei

Ik zie een beetje vintage bij je Irene met de gedistrestte randjes, hihi Mooi zo in het blauw/wit en bijgevoegde boompjes, weer super gedaan!!! Ennuh ook je kaart in beeld op mijn blog....gezelligggggggggg! fijne avond!
xx Gerie

Marjolein zei

Wat een leuk tafereeltje op deze kaart! Erg mooi met de witte silhouetten tegen de gave achtergrond. Groetjes Marjolein

Lindsey zei

This is such a sweet winter scene. Love those cute reindeer. Thanks for joining us at ABC Christmas Challenge!

aussie aNNie zei

Great card full of gorgeousness here Irene, love the Christmas feel.. xx

GerJanne zei

Ja hoor , nu zie ik een foto in de zijbalk verschijnen. Ook een idee om het zo te doen. Ik heb u twee keer een grote en een kleine foto op mijn blog, maar als je op de telefoon kijkt, is de grote foto het kleinst.. Ik snap het niet. Morgen maar eens proberen zoals jij het nu hebt gedaan.
Je kaart is heel erg leuk. Dat frame blijft mooi en de tekst is handig...
Gisteravond weer last van de Robotvraag bij elk blog. Zo gek, elke woensdagavond begint het tot donderdagavond laat. Misschien omdat ik door de kerstkaarten donderdag dan het actiefst ben?

GerJanne zei

Helaas te vroeg gejuicht. Je was de enige zonder robot. Kijk, dan ga ik echt alleen een reactie achterlaten bij mensen die dat ook bij mij doen. De rest sla ik dan over. Daar kijk ik alleen even...
Deze reactie dus ook met Robotvraag....

Marjan zei

Je zou op het eerste gezicht zeggen dat het boompje bij de stans hoort, combineert heel goed. Ik vind het een heel gaaf kaartje, Irene!

aussie aNNie zei

Most beautiful designed creation, the colours are stunning, love your LOTS OF LAYERS design. Many thanks for joining us in our current challenge at The Sisterhood Of Crafters Challenge.. good luck with your lovely entry.[aNNie design team member for The Sisterhood of Crafters Challenges
https://thejourneyisthestarthere.blogspot.com/{My Blog}


Colinda zei

Een mooi "schilderijtje", Irene!
Fijn weekend,
Colinda

Kaartjes door Elise zei

Wat een super mooie kerstkaart is dit! Prachtig die blauwe achtergrond en die boompjes en rendier zijn ook erg leuk.

Pop's Cards zei

I love the scene you have created and that paper is perfect for this, hugs Pops x

Trijntje zei

Ja ja, het is gelukt ik zie een foto van de kaart op mijn blog... de kaart is erg leuk geworden. Het witte tafereeltje op het mooie blauwe papier. leuk samengesteld. Hoe gaat het bij jullie? Ik hoop dat je man Ben weer wat is hersteld . Het ga jullie goed. Groeten Trijntje

Darlene zei

OH WOW I just love this! Thanks so much for joining in the fun at our Sisterhood of Crafters challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

Darlene
SISTERHOOD OF CRAFTERS
DAR’S CRAFTY CREATIONS
Please stop in for a visit!

Colien zei

Heel gaaf kaartje, mooi met het silhouet in wit!
Bedankt voor je deelname aan onze bomenchallenge bij Knutsels en Kadootjes.
grtz Colien

Wei zei

Just stunning! Thanks for playing along with us at ABC Christmas Challenge. Looking forward to seeing your creative projects in the future galleries again.