donderdag 5 juni 2014

Kerstkaart nummer 9

Het is donderdag dus kerstkaartjes dag bij 52 weeks of Christmas en daar heb ik deze keer de Liftchallenge voor gebruikt.
 
 
Wat een super leuke lift maar oh oh oh wat moeilijk!
Ook al heb ik aardig wat stempels: een mengelmoesje Nederlands/Engels is niet leuk, dan moet er ook nog verschil in lettertypes en afmeting zitten en het aller aller moeilijkste......recht stempelen.
Chapeau voor al die kanjers die kaarten bomvol tekst hebben gestempeld, na 4 pogingen hou ik het bij dit niet zo rechte exemplaar (ondanks de lijntjes die ik had getrokken maar ja, als je stempeltje dan scheef ligt..............)!
  

Het papier is van Eline's Woodland Christmas. Er naast een donkergroen satijnlint en op de fishtail een grote rode knoop met groen/wit twine geplakt.
Gestempeld heb ik met Memento-inkt en bij Twinkle ben ik er nog met een gelpen overheen gegaan omdat die heeeel licht was uitgevallen...word ik nu gediskwalificeerd??
 
Zaterdag ben ik er weer met een jongenskaartje, tot dan
 
 
 
 
Challenge:
 

36 opmerkingen:

Gea zei

Hij is hartstikke leuk!! Groetjes Gea

Annemarie en Merit zei

Hoi Irene,

Meid hij is super geworden ...en zo leuk met al die verschillende teksten...
TOP kaartje.

liefs Annemarie en Merit

Ans S. zei

Nou, ik vind je lift super goed gelukt,echt heel mooi.

Groetjes Ans

Wilma zei

Nou Irene.....zonder stempelliniaal doe ik zoiets niet na.....een heel MOOI kerstkaartje.
Liefs Wilma ☺☺☺

Jolanda zei

knap gedaan Irene! een idee om te onthouden:0)
grtz Jolanda

Je@net zei

Super leuke lift, Irene.
Een erg mooi kerstkaartje geworden!
Nog een fijne avond :o)

Trijntje zei

Hoi Irene. Wat leuk bedacht en hoe eenvoudig kan het zijn maar weer heel mooi. super. Groeten Trijntje

Neline zei

Heel erg leuk geworden!
groetjes
Neline

Ans Gilbert zei

Hoi Irene,
die twinkle is net zó leuk, springt er helemaal uit, prachtig gedaan een hele mooie lift, ik doe het je niet na..leuk dat je weer meedoet aan 52 WOC..liefs Ans

Colinda zei

Hij is leuk!! Leuk een kerst versie!
Hihihi, was gelukkig dus niet de enige die hem moeilijk vond :) Mijn kaartje was poging 3.
Een fijne avond,
Colinda

Wybrich zei

Welke krant zal ik bellen Irene, voor je kerstkaart nr 9??

Prachtige kaart Irene! Wel een leuke challenge.

Louise zei

Nee, hoor voor mij niet, ik vind hem super.

gr.LOuise

Marjan zei

Nou, jouw vijfde poging, toch? Kan me goed voorstellen, want het is ook best lastig, vond ik zelf ook, qua net stempelwerk. Ik vind je lift heel goed gelukt!! Mooie kerstkaart en lekker speels. Erg leuk dat je meedoet met de Liftchallenge!

Diny zei

Ik vind dat het je aardig gelukt is Irene. Het valt inderdaad niet mee om mooi recht te stempelen....het zijn twee leuke kaartjes geworden.

Groetjes Diny

Rosina zei

Een prachtige liftkaart Irene schitterend hoe je die tekst allemaal zo mooi erop hebt gemaakt....KNAP gedaan!!!

groetjes Rosina

Marianne Schut zei

Een geweldige Lift hoor Irene, inderdaad best nog lastig maar ik vind dat je er goed in bent geslaagd! Liefs Marianne

Anita Meijer zei

Wat is die super gelukt Irene je gelifte kaartje, heel mooi.
Liefs van Anita

bolletjelucky.blogspot.com zei

Goed idee Irene om de liftchallenge te gebruiken voor een kerstversie. Ik vind hem super geslaagd en er is niet eens een uiltje op te bekennen...whaaaaa...ik kon het niet laten ;p lieve groetjes Miranda

Thea zei

Hallo Troela, het is een HANDGEMAAKTE kaart dus kan het niet recht zijn. Maar ja we zijn nu eenmaal pietlutt'n en willen alles perfect hebben
Irene ik vind je kaart supergeslaagd en een goed idee om er een kerstkaart van te maken.

Liefs Thea
xx

Pop's Cards zei

Beautiful creation sweetie, hugs Pops x

corryskaart zei

Hoi irene
Nou je kaart is geweldig leuk en mooi geworden grappig met al die gekleurde teksten en stijlvol
Groetjes corry

Mieke'S zei

Hij is schitterend!
Apart en goed gelukt!
Groetjes Mieke'S

Jacqueline (Sjakkie) zei

Prachtig kerstkaartje Irene, heel mooi!
Groetjes van Jacqueline

Scraptastische hobby zei

Ik vind het heel erg knap gedaan en dat allemaal uit het handje en dan zo recht....sjappoo!!! En je twinkel springt er juist mooi tussen uit! Hoe is het met je slakken??????
lieve groetjes van Gerie

Nelleke zei

Mijn complimenten hoor, ik doe je het niet na, en laat het ook deze lift overgaan. Leuk dat je ook meedoet met 52 weeks of Christmas. Groetjes, Nelleke

Wil Frutsel zei

Prachtige kerstkaart Irene, en ik zie niks scheef hoor!!!
liefs Wilma

Original handmade by Janneke zei

Hoi Irene,

Ik vind je kaartje prachtig geworden. Soms is het goed om even uit je comfortzone te komen en eens iets anders te maken. Dat geeft toch weer een goed gevoel als het resultaat er mag zijn!
Wat fijn dat ik je volger mag zijn , hihi dat rijmt nog ook.

Groetjes en een fijne dag toegewenst,

Janneke

LAURA KANT zei

Echt een hele leuke kerstkaart, Irene! Mooi hoor, die verschilllende teksten in verschillende kleuren onder elkaar! Dat wil ik ook wel eens een keertje uitproberen! Bedankt voor de inspiratie!

Hugs, Laura

Cornelie zei

De aanhouder wint! Helemaal goed vind ik h'm! Erg mooi strak, leuke teksten en gewoon een goede lift! Fijn dat je met ons meedoet Irene!

Alina zei

heel erg mooi geworden, Irene, leuk idee om een kerstkaart te maken!!

Stella zei

Heel herkenbaar; tig pgoingen. Ik denk dat we vele te kritisch voor onszelf zijn. Wat nou scheef; Irende het is de handtekening van de meester. Het is ZELF GEMAAKT EN UNIEK. Je steekt er tijd en aandacht in en dat telt. Ik vind hem helemaal top. Ik koos lekker veilig voor een verjardagskaart. Jouw kerstkaart vind ik de 1e plaats waard!
XX

GerJanne zei

Ha die Irene,
ik vind je kaartje echt supergoed gelukt. Het is niet helemaal jouw ding, volgens mij. Maar hij is echt leuk!!
Jij was nog op tijd. Het is mij gewoon helemaal niet gelukt....
Nou ja, volgende keer beter.
Morgen lekker genieten van de schaduwplekjes in de tuin!
Lieve groetjes,
GerJanne

Nicole zei

GEWELDIG!!!! Wat een superleuke sketch en kaart. Al die leuke tekststempels op één kaart.......helemaal top!!!!
Liefs, Nicole

Misseke zei

Prachtige kerstkaart heb je gemaakt Irene en als liftkaart vind ik hem heel geslaagd...superleuk toch zo en wat scheef? tja heb er mijn vergrootglas moeten bijnemen ;).....trouwens wij noemen dat niet scheef maar artistieke vrijheden :)
Groetjes,
Misseke

Tinie zei

Ooh deze is ook echt leuk!! Die ga ik nog een keertje van jou liften, als dat mag! Ik vind m geweldig!!
Groetjes Tinie

Nadine zei

Het is een ideale kaart voor (snelle) kerstkaartjes, goed idee! Jouw uitvoering mag er zijn! Mooie kerstkleuren. Leuk dat je meedoet weer met ons Irene!