donderdag 24 mei 2018

9 jaar!!!

Wát ben ik lui op freubel- en bloggebied, kan het gewoon amper opbrengen met het heerlijke weer dat me naar buiten lokt en ik geef er dan ook heerlijk aan toe want je weet maar nooit hoe lang het zo blijft in ons stukje van de wereld.
Maar zo af en toe is er iemand jarig en natuurlijk ga ik dan met plezier aan de slag en zo dus ook voor ons stoere Duitse achterneefje Moritz dat op 7 juni al weer 9 jaar wordt!
Omdat ik graag aan wat challenges mee wil doen en de familie toch niet op mijn blog kijkt laat ik de kaart nu al zien.
Zijn grote passie is voetballen maar hij zit ook op een speciale zwemclub waar echt ongelooflijk veel van die mannekes wordt gevraagd maar hij draait er kennelijk zijn hand niet voor om en....geniet!! Dat doet hij met mooi weer ook in de (plastic) pool in de tuin dus ipv een voetbalkaart deze keer iets voor een waterratje!!

Bij  Marleen zag ik die enige schuifkaart dus daar ben ik mee aan de slag gegaan. Ik ben echt een ramp met patroontjes maar dit was appeltje eitje, pff opluchting whaha!


Op de witte kaart een stuk papier bewerkt  met de MFT-houtnerfstempel en Sahara Sand Memento inkt, de randjes nog even aangezet met Vintage Photo.
In de gleuf en op de strook die je optrekt een stukje golvenpapier uit de voorraad.
Het leuke manneke is Curly van CC Designs en is zoals altijd ingekleurd met Promarkers.
De metallic-karton golven zijn gemaakt met een Ali-stans, net als het visnet en de grote inktvis met wiebeloogjes die zo perfect bij de stempel past en weer eens iets anders is om "aan te trekken" hihi!
Nog wat visjes van MD, een zonnetje van Crealies, Joy-bubbels uit de snorkel,  wat sequins voor de bling en natuurlijk een 9 om het af te maken.


Geniet van het stralende weer, het weekend nog een schepje er boven op heb ik begrepen dus misschien moeten wij ook maar een verfrissende duik nemen😄😄!





Challenges:

PFP-445/special anniversary-birthday creations
CraftyFriends-84/B=birthday, boys, blue, beach, bubbles
LilPatch-82/anything goes
CCTC-531/little boy blue
AYLI-fav flora--fauna/IBesides crafting my garden is my other passion and I love love all the gorgeous flowers that surprise me every year but when it comes to card making I prefer cute scenes with characters and animals (sea life this time)
Seizetheb-day/patterned paper
Penny's-381/anything goes

43 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw die is superleuk Irene en is hij nu alwéér jarig, voor mijn gevoel is het pas geleden :0 Tijd vliegt. Heel gaaf dat schuifgedeelte en je afwerking is weer top. Dit is weer een prijzenpakkertje denk ik. Duimen dat hij aankomt, dat blijft spannend vind ik. Ik ben ook "luier" dan normaal maar ik kan ook zo slecht tegen de warmte..pff. Badje maar weer opblazen denk ik whahaha ;p
Lieve groetjes Miranda xx

GerJanne zei

Superleuke kaart voor Moritz. De voetbalkaart van vorig jaar herinner ik me nog. Fijn
Fijn dat hij ook zwemt, hoef je je hoofd niet te breken over voetbalvariaties.... EN ja, soms moet je gewoon even aan de knutsel omdat er mensen jarig zijn of een huwelijksjubileum hebben...maar genieten van het weer gaan we, hoewel 30 graden een beetje teveel is voor mij
Groetjes,
GerJanne

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart heb je ervan gemaakt. Zoveel moois op te zien en leuk zo met het schuifgedeelte. Wil die toch ook nog een keer gaan maken.
Wat je zegt, genieten van het weer, zo lang het kan, hier in dit land.
Op dit moment regent het hier, dus valt er nu weinig van de zon te genieten.
23/24 graden is mooi zat, het weer van het weekend is eigenlijk weer te warm.

Groetjes, Astrid.

Scraptastisch zei

Wat een toffe kaart voor die kanjer!!! Moritz alweer 9 en ik denk dat hij
alweer een super kaart van jou zal krijgen! Geweldig alle gebruikte stansjes bij elkaar Irene een feestje om naar te kijken!!! Nog twee avonddiensten en dan lekker 4 vrij, dus kan net als jou genieten van het mooie weekend!!!
xx Gerie

Trijntje zei

Hoi Irene. schitterende kaart heb je gemaakt. supermooi zoals je alles hebt gecombineerd. Er zit vreugde en plezier in! ik snap het dat je lekker buiten wil zijn met dit weer ik ook. straks even lekker buiten in de tuin. Even zie of ik nog even kan freubelen. Geniet van het mooie weer. Wij treffen het hier... Groeten Trijntje

Lia zei

Wat een gave kaart is dit geworden. Ik vind hem helemaal top en het model is zo leuk.
Binnenkort zwemmen er hier 2 kleintjes af voor diploma A dus ik denk dat ik even bij je ga 'lenen' als dat goed is?!
Het resultaat zie je dan later zeker op mijn blog!
Ha, je kikkerkaart is ook geweldig en een terechte winnaar.
Lia xx

Trudy zei

Wat een super leuk kaartje heb je gemaakt! Mijn familie kijkt ook niet op mijn blog. Alleen mijn moeder kijkt af en toe omdat ze zelf kaarten maakt. Gelukkig maar dat een heleboel andere mensen genieten van je mooie vrolijke kaarten. Groetjes Trudy

Sylvia zei

Hoi Irene,

Wat een enige kaart voor Moritz.De stansjes zijn zo mooi gecombineerd.Zo leuk die inktvis met zijn wiebelogen en het mannetje met zijn snorkel.Heel mooi gemaakt.Ik denk dat het weer een toppertje wordt :).

Groetjes,Sylvia.

Jantine zei

Wat een gave kaart voor Moritz (ik dacht wel: is ie nu alweer jarig...wat vliegt de tijd toch!) Fijn dat het patroontje zo ontzettend mee viel. En ja, dat mooie weer, daar moet je gewoon heerlijk van genieten. Hartstikke leuk dat je toch af en toe weer "opduikt":-)
Groetjes
Jantine

Creaine zei

superleuk! Gezellig dat je meedoet bij Crafty Friends.
Groetjes van Ine (DT)
http://creaine-cards.blogspot.nl/

Joanne kramer zei

Wat een geweldige kaart!!! Super.
Geniet maar lekker van het mooie weer.
Groetjes Joanne

Rimmie zei

Jeetje wat een geweldig mooie kaart en wat past die goed bij dit heerlijke zomerse weer! Je zou zo je zwembroek aan gaan trekken en het water in plonzen!
Erg mooi gemaakt.

Groetjes

Rimmie

Ans Gilbert zei

Prachtige kaart heb je voor Moritz gemaakt en weer met een leuk thema, ik ben net zo'n ster als jij als het om aparte modelletjes gaat, maar deze is super gelukt, leuk visnet.en ook de digi is grappig, zeker met de bubbels
Ansx

!neke zei

Wat een topper !!!!

groeten Ineke

Caroline Cards zei

Wat een super leuke kaart heb je gemaakt!
groetjes, Caroline

Enny zei

Wauw, wat een prachtige jongenskaart, zo mooi versierd, en super dat het kan omhoog schuiven (leuke inktvis !) Ja, het wordt een heel warm weekend, genieten maar ! Groetjes, Enny

Annemarie en Merit zei

wat een geweldig leuke kaart Irene, dat wordt weer een KLAPPER dat kan niet anders!!
en ja dat buiten trekt heel erg,,,ben ook een slechte blogger de laatste tijd...maar maak het van de winter weer goed hoor.

liefs Annemarie en merit

Nancy Soetaert zei

schitterende kaart, wat zal de jarige daar blij mee zijn!
fijne avond
Nancy

Je@net zei

Wauw...wat is dit ook weer een super gave kaart, Irene. Moritz zal er vast en zeker blij mee zijn!

Rosina zei

Wat een super lief en vrolijk kaartje Irene, zo een geweldig leuk modelletje is dit...daar zal je achterneefje vast heel blij mee zijn...
en gefeliciteerd dat je met dat mooie kikkerkaartje in de prijzen viel...Geniet ervan!!!

groetjes Rosina

Crafty KJ zei

Wow. this is absolutely amazing! All those details are fantastic - I love them all! The octopus is fab and I love that it's a slider card too. The waves and the net are perfect and I also love those bubbles. I'm sure your nephew will really love this card! Thanks for joining in with our special Anniversary challenge at Passion for Promarkers. Hugs, Karen xx

Dora zei

Prachtige kaart en wat mooi al die details erop.

Linda Mc Enery zei

Wow!!! This is wonderful!!! Everything is perfect, and there's so much to see! Love all your die cuts, and the interactive nature of the card! So great! Thanks for sharing this with us at Passion for Promarkers!
Linda

SylS creaties zei

Wat een superleuk kaart heb je gemaakt. Dit model staat bij mij ook nog steeds in de planning een keer te proberen.
Geniet van het mooie weer! Van het weekend wordt het heel warm heb ik begrepen.
groetjes,
Syl

Crealientje zei

Tof kaartje!
Mooie details, je hebt je stempel prachtig ingekleurd.
Ook modelletje is leuk, ik ben nog niet aan dit model toegekomen om hem te maken. Het lijkt moeilijk, maar als ik het goed begrijp valt het mee.
Ik kom tijd te kort, hahaha.
Ga het zeker proberen!
Komend weekend barbecueën met moeders erbij, gezellig in de tuin.
Heel fijn weekend en geniet!
Liefs Crealientje.

Creaellenknutselsite zei

wat een geweldig gave schuifkaart heb je gemaakt , ben zo wie zo gek op zee en strand thema
groetjes ellen

Creanita60.blogspot.nl zei

Ohhh Irene wat heb je deze weer gaaf gemaakt! Het patroontje is idd niet moeilijk maar jij hebt er een geweldige leuke uitvoering van gemaakt!
deze kaart gaat weer flink in de prijzen vallen hoor! Echt weer een toppertje!
miij privacy staat erop heeft Linda even voor mij gefikst nogmaals bedankt!
xx Anita

Margreet zei

Wat een supergave kaart, Irene. Wat super dat dat leuke afdrukje kan 'bewegen'. Het metallic karton doet het erg goed op deze kaart en ik ben gek op wiebeloogjes.
Ik heb mijn verklaring er nogmaals op gezet en nu maar hopen dat ie blijft staan.
Fijn weekend!
xxx Margreet

Annerieke zei

Geweldig Irene, wat heb je dit super leuk gemaakt. En jij maar zeggen dat je niet goed bent in patroontjes. Ik vind het erg knap van je hoor, want mij lijkt deze juist erg ingewikkeld ;-).
Het is echt een kunstwerkje hoor, zo leuk ook met de inktvis.
(hoe is het trouwens met Laura na haar operatie?

Linda zei

Hoi Irene,

Wat een súper leuke kaart!
Ook super fijn dat je de privacy verklaring met ons hebt gedeeld en dat we die mochten gebruiken. Ik heb er ook 1 voor mijn eigen bedrijf moeten samenstellen en ben nog steeds bezig om alles zo goed mogelijk te regelen.
Toen ik jouw bericht las, schrok ik eerst... oh nee niet hier ook al, dacht ik toen. Maar toen las ik verder en was ik erg blij met je voorwerk.
Inmiddels heb ik hem ook naar mijn zin aangepast en op mijn blog staan.
Ik had vandaag echt een AVG dag :( blegh.. Nu lekker genieten van je mooie kaartjes!
Ik vind je inktvis echt super cool met dit glans papier!

Goed weekend!
Lieve groet, LindaT

Jean zei

Oh wow this is stunning, love everything about it.
Thanks for joining us over at Penny's.
Jean xx



Sarah zei

Wat een super leuke kaart! Zo tof gemaakt!
Ik wil je nog eens bedanken voor de privacyverklaring die je deelde. Ze staat er nu bij mij ook op. Op mijn eentje zou dat nooit gelukt zij! X

Angela zei

Had dit patroon ook bij een aantal bloggers gezien..... maar de uitvoering van jou is wél héél érg super gaaf!!! Een geheide winnaar!

Het hele arsenaal aan stansmerken komt voorbij hahaha! Maar wél perfect verwerkt op je kaart!
Je stempel van CC-design is ook zooooo cute!
Kan nog meer superlatieven je blog opslingeren; doe het maar niet :). Je kaart is gewoon driewerf MOOI.

Geniet nog maar lekker van het mooie weer!
dikke knuffel
Angela

aussie aNNie zei

hELLO lovely lady...love love love this card, so much to see and it's amazing. I need to sort my stamps out as I have so many I am not sure how to do it.

Like you my emails are not coming through anymore all due to this privacy stuff, it was so much easier before but now it's all so much different, a real pain, but I guess it's done for a reason....
enjoy your heat, I have my heater on... :)
[aussie aNNie blog]

Marjan zei

Hier ook een luilak w.b. kaartjes maken, ik ben blij dat ik voorwerk heb verricht, want er komt weinig uit mijn handen.
Jouw schuifkaart uitwerking is een topper, erg gaaf en dat zal je neefje ook vinden, leuk hoor!!
Fijn weekend!

Marleen zei

Oh!! Hij is fantastisch Irene!
Echt een super leuke kaart en heerlijk zomers.
Zo leuk met de visjes en sequins in het net.
Mooi gemaakt en bedankt voor het linkje naar mijn blog ;)
Lieve groetjes, Marleen

Sherry zei

Beautiful Card ... Thanxx For Sharing With Us At Lil Patch Of Crafty Friends.
Sherry Lynn
DT

Ellen zei

Geweldige kaart is dit zeg...superleuk gedaan!
Ik vind het te warm hoor...superdruk naar er komt niks uit mn handen.
Groetjes Ellen

Aunty Sue zei

This is brilliant love all the detail and thanks for sharing in our special birthday celebrations at PFP

Durvina zei

Deze kaart is ecgt TE gek!!
Wat een gaaf tafereel!
Wat ben je toch een kei in het maken van leuke kaarten, ik houd ervan.

liefs, Durvina

The Crafty Den zei

What a clever card Irene; your nephew is going to love it! The image is super cute and your colouring is perfect. I love all the die cuts and details. Thanks for helping us celebrate over at PFP this week and good luck in the prize draw. Hugs, Denise x

Ella's Design zei

What a great kinetic card, Irene! Love the fun image and themed die cut details too. Thanks for playing along with our Anniversary challenge at Passion for Promarkers! Lisa x

Vicki Dutcher zei

How fun is this card! I love the octopus on the top of it too. Thanks for joining in at STB.