Wat ben ik verwend met beeldige verjaardagskaarten.....het is elke keer zo leuk die grote plof op de mat te horen en te zien wat voor moois er uit de enveloppen komt...
DANK JE WEL
Gerie, Ans, Danoesja, Miranda, Nicole, Nancy, Diny, Rosina, Marjan, Marianne, Mieke, Isolina, Sarah, Lia, Jeanet, Annerieke, Trijntje, Anita, GerJanne, Colinda, Angela, Durvina, Corry, AussieAnnie en natuurlijk Annemarie -vandaag jarig!!! en Merit!!!
Ik laat ze tot na de Pasen staan en daarna gaan ze mee naar mijn hobbyzolder waar ze wat oudere kaarten op mijn pinwand (1 x 1,5 meter) gaan vervangen zodat ik ze nog heel lang kan bewonderen!
Lastig alles goed op de foto te krijgen dus ik laat er maar veel zien en sorry als niet elke kaart er 100% op staat: ze zijn me allemaal even lief!!!!
Nu de uitslag van de weggevertjes:
7 Gypsies vintage clearstamp:
- Nancy
Druppels Craft Emotions en Wild Rose beertje:
- Marjan de druppels
- Colinda het beertje
Memory Box/Poppy Stamps kerstornament:
- Anita
ScrapBerry's konijntjes:
- Isolina (Crealientje)
Veel plezier er mee!!!
Het lentekaartje hier onder heeft gewonnen bij de lots of green challenge op het Di's Blog en ik heb weer 2 dotjes mogen uitzoeken......blij mee!
Fijne avond, tot de donderdagse kerstkaart.........

DANK JE WEL
Gerie, Ans, Danoesja, Miranda, Nicole, Nancy, Diny, Rosina, Marjan, Marianne, Mieke, Isolina, Sarah, Lia, Jeanet, Annerieke, Trijntje, Anita, GerJanne, Colinda, Angela, Durvina, Corry, AussieAnnie en natuurlijk Annemarie -vandaag jarig!!! en Merit!!!
Ik laat ze tot na de Pasen staan en daarna gaan ze mee naar mijn hobbyzolder waar ze wat oudere kaarten op mijn pinwand (1 x 1,5 meter) gaan vervangen zodat ik ze nog heel lang kan bewonderen!
Lastig alles goed op de foto te krijgen dus ik laat er maar veel zien en sorry als niet elke kaart er 100% op staat: ze zijn me allemaal even lief!!!!
Nu de uitslag van de weggevertjes:
7 Gypsies vintage clearstamp:
- Nancy
Druppels Craft Emotions en Wild Rose beertje:
- Marjan de druppels
- Colinda het beertje
- Anita
ScrapBerry's konijntjes:
- Isolina (Crealientje)
Veel plezier er mee!!!
Het lentekaartje hier onder heeft gewonnen bij de lots of green challenge op het Di's Blog en ik heb weer 2 dotjes mogen uitzoeken......blij mee!
Fijne avond, tot de donderdagse kerstkaart.........











