donderdag 12 september 2024

Wishing you a rainbow of happiness

Voor jarige Aartje - die ik heel veel regenbogen en geluk toewens - een passende card in a box-gnomekaart.






De wolken en het gras binnenin zijn gemaakt met MFT-stencils en distressinkt, de bovenste graspuntjes heb ik met de hand geknipt. Het zonnetje is van Crealies, het wolkje van  Memorybox. De Rainbow Gnome van Woodware is ingekleurd met Promarkers, uitgeknipt en achter een van de randen geplakt. De buitenkanten beplakt met zachtgele cardstock, het Magnolia-hekje uit paars met wat  gezellige bloemetjes en een geel vlindertje (ze zijn allemaal van MD) dat een spoor van strasssteentjes met een hartje achterlaat πŸ’œ. 


Op de zijkanten twee uitgestanste klavertjes 4 (met nog wat andere van Gerie gekregen bij mijn verjaardagskaart 😍) en twee lieveheersbeestjes: als dat niet voor  heel veel happiness zorgt!!!
 
Lieve groet,





Tryitontuesday/colourful  TripleB-sept  Crafts galore-september LTCCB-80Paperfundays-69/background EllibellesCraftyWednesday-september CreativeInspirations-september 



21 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

oh, deze is heel leuk geworden ! mooi en positief kaartje, lekker veel kleurtjes
grtjs,martina

Anita van Deur zei

O, Irene wat is dit een dot van een box daar wordt je heel blij van!xx

Martha zei

Wat een ontzettend blij en vrolijke felicitatie creatie, Irene
Prachtig ingekleurd!
Liefs Martha

Trudy zei

Wow wat prachtig gemaakt en wat super schattig en vrolijk!
Groetjes Trudy

Trijntje zei

De vrolijkheid spat er vanaf. Hier wordt de jarige wel blij van. Heel mooi gemaakt met alle vrolijke kleurtjes. Groeten Trijntje

AngΓ©lique zei

Een heel gave card-in-a-box, heel vrolijk. Mooie kleuren heb je gebruikt. Heel leuk met die gnome op die regenboog.

Jane Savage zei

What a joyful project! Love it!
Thank you for joining us at Creative Inspirations! Jane (DT) Paper, Pencils & Pretty Things xxx

Lia zei

Irene, die is echt 'supercool' zoals de kleinkinderen zeggen! En...heel erg bedankt voor je leuke kaart die ik gisteren voor mijn verjaardag kreeg. Verrassing, dus extra leuk!!
Lia xx

Lia zei

Nog even dit: in het echt is hij nog mooier dan hieronder!
xx

Marjan zei

Heel tof deze kaart voor Aartje, erg mooi die regenboog! En wat een leuk model en gnome ook!

GerJanne zei

Wat een vrolijke en mooie kaart Irene! Weer veel zorg aan besteed, dat kun je goed zien.
En het is niet zo dat het me teveel wordt hoor, die volle agenda, maar er zijn nog zoveel andere dingen die ook leuk zijn! En ik ben van de generatie die niet meer vervroegd kunnen, dus sparen....

Sarah zei

Wauw!!!!! Deze is zo leuk! Ik word er instant happy van. 🌈🌈🌈 Dit weekend bij mij ook regenbogen op mijn blog. Lieve groetjes x

Margreet zei

Wat een geweldig leuke gnome in a box kaart is dit met veel mooi kleurwerk en leuke details.
xxx Margreet

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hier zal Aartje vast en zeker heel blij mee zijn, wat een plaatje. Heel vrolijk en veel geluksbrengers heb je erop aangebracht Irene. Die gnome is een dotje.
Lieve groetjes Miranda

Aartje zei

Deze kaart bracht hier zeker happiness. Dank je wel er voor. Binnenkort maar weer eens gezellig bij kletsen.
Groetjes Aartje

Marjolijn van Elsberg zei

Oh wat een gezellige gnome box card!!!

Darlene zei

What a fun & fabulous creation! Sure to bring a smile! Thanks so much for joining in the fun at our Triple B challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

Darlene
DAR’S CRAFTY CREATIONS
Co-Owner … Can You Handle the Pressure, Double D, Four Seasons, Peace On Earth, Stencil Fun, Simply Clean & Simple, Two Old Bats, Triple B, Word Power, Love Those Pretty Papers

Wendy zei

What a colorful and adorable project! Box cards are one of my favorite types of cards! Thank you for sharing and playing along with Polkadoodles ~Wendy

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat een leuke vrolijke kaart.
Groetjes Miranda

Femminde zei

Wat leuk om je hier weer te zien en weer met zulke gave kaartjes!! Zo tof gemaakt allemaal.
Dit is ook echt weer een topper maar dat verdiend Aartje ook.
Fijne zondag verder!!
Groeten van Femminde
ps. ik las dat je geblesseerd bent. Heb je nog wel een beetje kunnen genieten van het bezoek van de meiden uit Engeland??

Margo zei

Lieve Irene,
Wat een geweldig leuke kaart is dit geworden, zo heerlijk kleurrijk.
Zo'n doosjeskaart is een hoop werk maar zo'n mooi resultaat.
Ik hoop inderdaad ook dat het me lukt om weer wat meer te knutselen en kaartjes te maken, het deed me echt wel deugd.
Volgende week zit ik wel weer een weekje in Portugal en ook deze week is buiten het werk nog behoorlijk druk, nog even kijken wanneer ik mijn koffer ga inpakken haha maar dat komt vast wel goed.
Groetjes
Margo