zondag 3 maart 2024

I love stamps

Bij DCL-382 willen ze een kaartje voor een crafty friend zien, zó leuk! 




Muv wat piepkleine roze details ben ik bij dit kaartje bij wit, zwart en lila gebleven, iets dat ik niet vaak doe maar ik vind het resultaat heel leuk. 
Het MFT-PI-stempeltje Crafty Friends is ingekleurd met Promarkers (en ik heb haar héél vaag wenkbrauwtjes gegeven want eigenlijk is het toch een raar koppie met dat enorme voorhoofd of ligt dat aan mij??) en daarna 3x de stitched arch uitgestanst. De tekststempel bovenin hoort er bij en zit met nietjes vast. De kleine hartjes en de leuke ronde tekst zijn van Altenew Crafty Life.




Nog een plekje gekregen met het liftkaartje


En met het Happy New Year kaartje.... al weer dik 3 maanden geleden en bijna vergeten 



Groetjes,





30 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke stempels en zachte kleurtjes
gefeliciteerd met je toppertjes altijd leuk
groetjes ellen

Martha zei

Heel leuk dit kaartje Irene
Mooi in die zachte kleurtjes
Het ligt niet aan het hoofd, maar de haargrens zit te hoog, maar op zich wel grappig
Liefs Martha

alma.heijenk@gmail.com zei

wel een grappig poppetje, leuke kaart geworden.
groetjes Alma

Colinda zei

Wat een leuke kaart!! Zo leuk dat je haar in een soort erkertje hebt geplaatst, het is net of je een kijkje door het raam neemt in haar hobbykamer en zo'n leuke crafty tekst stempel!!
Gefeliciteerd met je toppers!!

Margreet zei

Wat een enig toepasselijk kaartje. En die wenkbrauwen staan haar goed!
Proficiat met je topeprtjes.
xxx Margreet

Hermien zei

Schattig kaartje Irene, van harte met je toppers.

Groetjes Hermien

Scraptastisch zei

De kaart is super leuk geworden Irene en de wenkbrauwen staan haar heel goed! Mooie kleurencombi en gave crafty tekststempels! Toffe toppers, van harte!!! dit wordt er vast ook één!
Hele fijne zondag verder, de 14 dagen zijn al weer om en komt Joke alweer vanmiddag 😀
xx Gerie

Lia zei

I love stamping....wie niet?? Jij in ieder geval wel, want je kaart is weer snoezig! En proficiat met je toppertjes.
Lia xx

Marjan zei

Jaaa, die crafty friend ben ik! Zo'n schattig kaartje, ik ben er blij mee en het hangt aan mijn kaartenhart boven mijn bureau. Die wenkbrauwtjes heb je mooi subtiel gedaan, ik dacht dat ze die van zichzelf had :) Mooie tintjes bij elkaar ook. En heel leuk dat je meedoet met DCL!
Van harte met je toppertjes!

Eri zei

Wow, wat is die leuk geworden Irene! Super met die toepasselijke tekst! Gefeliciteerd met al je toppers!
Groetjes, Eri

Angélique zei

Een heel leuke kaart, mooi gemaakt met de beperkte kleur.
Gefeliciteerd met je toppers.

Pat zei

Lovely card with a sweet image, great colours and design. Thanks for sharing your pretty card with us at Fab’n’Funky.

Pat xx

Bonnie zei

Your ability to know when to layer and how to add contrast. Makes that soft purple really be the star.

Trudy zei

Schattig kaartje met het leuke stempelende meisje!
Groetjes Trudy

!neke zei

Super leuk Irene !!!!
Ik vind deze uitdaging wel moeilijk...
we gaan het zien !
groeten Ineke

Marjeta zei

Adorable card. Thanks for playing with us at Penny's.

Femminde zei

Wat een leuke kaart voor een crafty friend. En die stempels zijn ook zo leuk. Ik dacht dat ik nog bijpassende stempels had maar dat blijkt niet zo te zijn. Misschien ga ik nog meedoen maar deze stempels zijn echt tof voor die challenge.
Fijne avond!!
Groeten van Femminde

Nelleke zei

Wat een schattig kaartje Irene, mooi effect geeft het zo met minimaal kleur erbij. Ik hou daar wel van. Missie weer helemaal geslaagd. Groetjes Nelleke

Trijntje zei

Heel mooi lief kaartje heb je gemaakt. Hele leuke digi, .mooi gekleurd en leuke stansen. Gefeliciteerd met je toppertjes. Ik zag er zojuist nog eentje voorbij komen. Altijd een leuke eer. Groeten Trijntje

GerJanne zei

Het is een enig kaartje! Het afdrukje vind ik toch wel erg leuk hoor. En de wenkbrauwen lijken alsof het erbij hoorde, dus goed gedaan! EN van harte met je toppers. Een post van jou zonder zou vreemd zijn ;-)
Is het intussen gelukt met de enveloppen? Ik hoor het wel, he?

Diny zei

Hoi Irene,
Eindelijk weer een berichtje van mij.
Ik ben nog niet helemaal terug in blogland.....
Ik heb veel moois gemist bij je zag ik......ook dit is een een hele leuke kaart!
Hopelijk kan ik het weer een beetje oppakken.
Groetjes Diny

brenda zei

A very sweet girly card, many thanks for joining us at We Love Stamping March challenge.

B x

Nicolette zei

Heel mooi kaartje. En leuk dat je weer zoveel toppertjes had.
Groetjes Nicolette

Card Creator zei

She is too adorable! I love the little flower gem you have in her shirt too...just darling

Thank you so much for joining us at 613 Avenue
~Tamara

bolletjelucky.blogspot.com zei

Daar komt spuit 11 nog even aanwaaien. Een hele leuke kaart met dat meisje dat van stempelen houdt. Wat heb je weer leuke details toegevoegd zoals dat bloemetje op haar trui en de nietjes bij de tekst. Gefeliciteerd met je toppertjes Irene, altijd leuk!
Lieve groetjes Miranda xxx

Uschi zei

Your card is super cute. This little girl is so amazing, her eyebrows look so beautiful. Well done! And that flower on her dress is so great. Such a wonderful idea. I love the color scheme you used. Everything looks so calm, just tender. For me it is the perfect coloring to present the little stamper girl.
Thank you for sharing this awesome card with the latest Everybody Art Challenge .
Hugs Uschi

Ellen zei

Wat een super leuke crafty card Irene. Mooie bijpassende tekst ook. Leuk dat je meedoet met DCL.
Groetjes Ellen

Nicole Parmentier zei

Wat een snoezig meisje zit hier te knutselen op je kaartje! Dankjewel voor het meedoen met de Dutch Card Lovers!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Een heel leuk kaartje Irene! Leuk dat je met ons meedoet bij DCL! CreaTEAve groetjes, Yvonne 🌺☕️The Creative Teacup

Faith A at Daffodil Cards zei

A delightfully feminine card, love you added her eyebrows so delicately. A wonderful card in all ways. Thank you so much for joining us in our challenge at We Love Stamping. Good Luck and I hope you will join us in our next challenge.
Faith A DT