donderdag 25 mei 2023

Letter to Santa...

Vandaag laat ik als gastdesigner de reminder voor de Meichallenge Kleuren met potloden zien. De kaart was al ruim een maand geleden klaar en dat is maar goed ook want er komt al weken helemaal niets van.



Ik kreeg de schattige digi Letter to Santa van Rachelle Anne Miller (RAM) doorgestuurd en daar was ik dubbel blij mee want zo heb ik er  weer een kerstkaartje bij. Ik heb voor kraft gekozen en ingekleurd met Derwent-Coloursoft en Karisma-potloden en ook de witte gelpen is weer gebruikt. Na het inkleuren heb ik hem uitgestanst met de MFT-Wonky stitched stax. Met een stencil en modelling paste heb ik sneeuwvlokken aangebracht en verder geen toeters en bellen, alle aandacht voor het tafereeltje zoals ik steeds vaker doe. Aan de zijkant een strookje dp van DecoTime waar alle gebruikte kleurtjes inzitten. De tekst It's christmas time is van de Hello Bluebird City Sidewalks stempel. 

Ik had nog heel wat topplekjes de afgelopen tijd, ben er altijd heel blij mee en nu dubbel










 
 
 

Wij hebben een heel zorgelijke en angstige maand, Ben was/is erg ziek. Het begon met gordelroos maar omdat hij zo broos/kwetsbaar is kwam er nog van alles bij - longen en hart konden het niet meer aan 😭 - dus met spoed naar IC waar hij ruim 1 week heeft gelegen en Sylvia is direct uit Engeland gekomen maar inmiddels natuurlijk al lang weer thuis want dit gaat lang duren. Hij ligt nu weer op Interne Geneeskunde ( gelukkig niét meer in isolatie) en de ene dag lijkt het of hij de strijd wint, de andere is hij nergens, het is een emotionele rollercoaster!  Hoe hij er na het ziekenhuis én revalidatiecentrum uiteindelijk 'uitkomt' is afwachten, duimen en hopen! Hij is een vechter én optimist en ik zou voor de zoveelste keer willen dat ik een toverstokje had .... helaas.... 





21 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Schitterende kaart mooi ingekleurd, gefeliciteerd met je toppertjes. Ach Irene wat naar voor Ben en jullie, heel zorgelijk, wens Bens beterschap en sterkte toe xx

Caroline Cards zei

Een prachtige kaart en je hebt de leuke digi heel mooi gekleurd. Gefeliciteerd met je topplekjes. Heel veel beterschap voor Ben en sterkte voor jullie!
Groetjes, Caroline

Lia zei

O, Irene, wat een spannende tijd voor jou en Ben. Ik hoop voor jullie dat het allemaal goed af zal lopen en draai met heel grote duimen voor jullie!!!
Je kaart is een schatje. Wat heb je de afbeelding mooi ingekleurd: echt weer een topper!
Sterkte meid,
Lia xx

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje mooi zo op het kraft gestempeld
gefeliciteerd met je toppertjes
wat een naar bericht heel veel sterkte gewenst
groetjes ellen

Anoniem zei

WoW wat een mooie kaart heb je gekleurd. Prachtig hoe alles op kraft tot zijn recht komt. We hopen met jullie mee dat het met Ben de goede kant op blijft gaan, al wisselt het nog steeds per dag hoe hij is. Sterkte en beterschap, liefs Nelleke

Eri zei

Je laat met deze kaart weer een topper zien, wat een mooi effect op het kraft. Gefeliciteerd met al die andere toppers!
Oh, wat verdrietig om te lezen dat het zo zorgelijk is met de gezondheid van Ben. Ik wens jullie veel sterkte, en ga zeker duimen dat het weer de goede kant uitgaat. Veel sterkte en beterschap!
Groetjes, Eri

Ellen zei

Och Irene wat een narigheid, hoop dat Ben gauw vooruit gaat en er goed uitkomt, ik duim met je mee!
Veel sterkte voor jullie allemaal!
Je kaart is een beauty hoor en prachtig ingekleurd.
Lieve groet Ellen

bolletjelucky.blogspot.com zei

Het vermoeden dat er iets aan de hand was had ik al door de stilte op je blog/reacties Irene en wat verdrietig om nu te lezen dat het mis was/is met Ben. Hij is al zo kwetsbaar en nu weer zoveel erbij. Het is inderdaad een bikkel maar jullie gaan weer flink door de mangel. Sterkte met alles voor jullie allemaal en beterschap voor Ben. Je kerstkaart is een plaatje en dat je kaarten in de smaak vallen blijkt wel uit al je toppertjes, superleuk!
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC xxx

Diny zei

Ach Irene....wat heftig allemaal voor jullie.
Fijn dat Sylvia is overgekomen uit Engeland....je kunt haar steun heel goed gebruiken! Ik hoop voor Ben het allerbeste en voor jullie ook heel veel sterkte!
Ik had je al gemist in blogland!
Je kaartje is prachtig en zoveel toppers....gefeliciteerd!
Lieve groetjes....ik denk aan jullie,
Diny

Martha zei

Ach Irene, wat een zorgen voor jullie, ik miste je al in blogland
Heel veel sterkte voor jou en Ben, fijn dat je dochter ook over is geweest
Je hebt een mooie kerstkaart gemaakt
Liefs Martha

Wilma zei

Allereerst heel veel STERKTE gewenst Irene met de hele situatie. Dit wil je niet, maar helaas hebben we de dingen in het leven niet in de hand en ik zou willen dat ik je dat toverstokje kon geven... Ik hoop en duim voor jullie mee.
Je hebt een schitterende kaart gemaakt met prachtig kleurwerk waar je door de tijd heen geweldige vorderingen in hebt gemaakt. Wens jullie het allerbeste. 💐 🍀
GROET, Wilma.

Wilma zei

En natuurlijk gefeliciteerd met al je toppertjes!

GerJanne zei

Wat een mooi kaartje Irene. Kleuren op kraft is geweldig en jij kunt dat als geen ander.
Ik lees nu je blog en ik was vandaag al op de hoogte.
Heel veel sterkte gewenst met de instabiele situatie..

Nicolette zei

Wat een zorgen hebben jullie. Heel veel sterkte gewenst. Fijn dat Sylvia even over is geweest, dat zal vast heel fijn zijn geweest.
Je kaart is weer een plaatje.
Gefeliciteerd met je toppertjes.
Groetjes Nicolette

Margreet zei

Wat een moeilijke tijd heb je achter de rug en helaas zijn jullie er nog niet. Ik kan me voorstellen dat je een toverstokje had. Wel fijn voor je dat Sylvia er was om je te steunen. Ik kan je alleen maar kracht en sterkte wensen en ik ga heel hard voor jullie duimen.
Je kaartje is prachtig en zo lief. Leuk gedaan met dat kleine randje op zij.
Wat een boel toppertjes en zo terecht verdiend! Proficiat.
xxx Margreet

Angélique zei

O jeetje, wat een nare situatie!natuurlijk k9mt er niets van kaartjes maken met zulke enorme zorgen. Ik hoop van harte dat Ben er goed doorheen komt. Heel veel sterkte voor jullie.
Deze kaart heb je prachtig gemaakt, de superleuke digi is zo mooi gekleurd!
Gefeliciteerd met je toppers, wat veel.

Scraptastisch zei

Wow wat weer een topkaart Irene! Onwijs leuke digi en prachtig gekleurd op kraft! Gefeliciteerd met je toppers, super fijn voor je!!! Dikke knuf kanjer en sterkte 😗

Yvonne zei

Aaahh Irene, wat een vervelend bericht over je man. Ik wens jullie heel erg veel sterkte, wat een zware tijd is dit voor jullie.
Je kaart is heel erg mooi, zo prachtig ingekleurd weer op het kraftpapier.
Dikke knuffel, Yvonne.

Femminde zei

Hallo Irene,
INderdaad fijn dat je deze mooie kaart al af had.
En heel veel beterschap voor jouw Ben nu hij weer zo ziek is. Wat heftig allemaal. Dat de stijgende lijn zich maar door mag zetten en hij over een tijdje weer lekker bij jou in het appartement kan wonen.
Veel sterkte met alles!!
En toch een fijn pinksterweekend!!
Groeten van Femminde

Trijntje zei

Hoi Irene. Je hebt een prachtige kaart gemaakt. Gefeliciteerd met al je toppers. Dat zijn mooie berichten… Devgezondheid van Ben niet…Ik had je al gemist…. Wat hebben jullie een nare tijd gehad… Hopelijk gaat het nu weer de goede kant op. Ik wens jullie heel veel sterkte. En voor Ben veel beterschap. Groeten Trijntje

Colinda zei

Prachtige kaart en een erg lieve digi!! Zo, dat gaat goed met de toppers!!
Wat een zorgen, heel veel sterkte voor jou en Ben, hoop dat hij zich al een beetje beter voelt!