zaterdag 11 maart 2023

Summer

Marjan heeft een heel leuke uitdaging bedacht bij Liftchallenge-177 dus ik ben aan de slag gegaan. Appeltje eitje was het absoluut niet: Irene en heat-embossing is een ramp - 'dichtgeslibt' en onleesbaar of kale stukken en dat terwijl ik wel 5x heen en weer ga in mijn Misti 😩- dus na talloze pogingen heb ik het voor de grote tekst maar opgegeven en alleen het woordje HELLO gedaan. Gelukkig was het geen MUST en dit is het geworden, de 3e zomerkaart in deze maand: ik kijk er dus duidelijk naar uit (wie niét 😉).

Zomer-regenboog-kleurtjes met distressinkt aangebracht en daarna stempels van Neat&Tangled gebruikt en de bijbehorende diecut Summer. Ingekleurd zoals bijna altijd met Promarkers en eea verhoogd opgeplakt.


39 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw volgens mij heb je weer een toppertje te pakken Irene. Ik vind hem super. Leuke kleuren, gaaf zoals je de tekst geplaatst hebt en om het af te maken dat hele leuke nijlpaardje. Heel mooi ! Mijn oom was niet echt ziek maar door de jarenlange copd gewoon op. Hij gebruikte al heel lang zuurstof en dat hielp nu ook niet meer. Wel triest hoor. Maar vroeger haalde mijn vader en hij veel kwajongens streken uit en hij zei : "ik ga naar mijn broer, ik ben er wel klaar mee".
Lieve groetjes Miranda

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ps gefeliciteerd met je toppertje, leuk!

Ela zei

Tjonge, het is aan de kaart gelukkig niet te zien dat je zo hebt lopen 'prutsen'. Want leuk en vrolijk is ie! Sommige technieken liggen je beter dan andere, toch? Gefeliciteerd met je toppertje. Groetjes Ela

Angélique zei

Een geweldig leuke kaart! De tekst komt nu heel duidelijk over op de achtergrond, leuk dat je "hello" en "summer" verhoogd hebt opgeplakt en wel met heatembossing hebt bewerkt. Gefeliciteerd met je topper, die gave kaart heb ik even gemist, hij is geweldig en absoluut in Cornelie's straatje.

Trijntje zei

Wat een mooie zomerse kaart. Embossing met de heattool en vooral letters is best lastig. Ik ben er ook geen ster in. De achtergrond is erg mooi zo en hello is toch goed gelukt… wij vertrekken woensdag. Dus het duurt nog een paar dagen… . We gaan naar een stadscamping… Dus de stad in en niet veel op de camping… meer om te slapen.. .. we kruipen elkaar maar lekker aan.. Geniet van de zon. Die hebben we hier nu volop. Groeten Trijntje

Trijntje zei

Ps gefeliciteerd met superleuke topper.

Martha zei

Hele mooie zomerse kaart Irenw
Vandaag is de zon gelukkig weer verschenen en ben ik al gaan wandelen
Van hsrte met je mooie topkaart
Liefs Martha

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met al de leuke zomer teksten en schattige stempel erop
krijg gewoon zin om naar het strand te gaan.
gefeliciteerd met je toppertje
groetjes ellen

Eri zei

Nou, deze is in ieder geval super gelukt, en zo leuk in die heerlijke zomertinten, en het snoepende nijlpaardje. Gefeliciteerd met je topper!
Groetjes, Eri

Anoniem zei

Hele gave kaart maakte je en super hoe je heb gestempeld en bracht me op ideeën. Ik heb niet zo’n grote achtergrondstempel…op deze manier gaat het ook, top! Ook gefeliciteerd met je toppertje!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Diny zei

Wat gaaf gedaan Irene....leuke kaart!
gefeliciteerd met je topper....die is ook leuk hoor!
Groetjes Diny

Colinda zei

Super, wat een heerlijke zomerse kaart!! Zo'n schattige nijlpaardje!
Kan ook niet wachten tot het voorjaar begint :)
Gefeliciteerd met je topper!

Margreet zei

Je kunt aan je mooie kaart wel zien dat je aan de zomer toe bent. Prutswerk zie ik hier niet hoor.
Proficiat met je toppertje. Wat een leukerd.
xxx Margreet

ScrappyHorses zei

Certainly makes me happy with those bright colors and fun words!! Thanks for sharing with us at Cut It Up! ~Katrina

!neke zei

Leuk je welverdiende topper !!!!
Je kaart door de lift challenge is goed gelukt !!!
Mooie duidelijke tekst ook !!
Groeten Ineke

Scraptastisch zei

Gerie en heat embossing zijn ook geen vrienden dus ik begin er maar niet aan, hihi Het is echt niet te zien aan je kaart en deze poging hello is goed gelukt! Gaaf om een zomerse kaart te zien, ik ben zo klaar met de gladde weg! Proficiat met je kaart voor Cornelie, was ook zo tof!!! kun je weer trots op zijn!
Lieve groetjes Gerie

Elaine Stark zei

Beautiful colours. Roll on summer!. Thanks for joining Passion for Markers. Elaine

Nicolette zei

Ik vind hem heel erg leuk geworden.
Groetjes Nicolette

Wilma zei

Wat 'n mooie en blije kaart is dit geworden Irene, heel leuk gedaan zo!
En ik zei het al: 'Dit gaat ook vast weer een toppertje worden'... Proficiat ermee,
leuk voor je!
Fijn weekend verder.
GROET, Wilma.

Kaartenkraam zei

Ik vind je kaart geweldig goed gelukt en mooi bovendien. Aan niets is te zien dat je het lastig had. Prachtig het kleurverloop en leuk de afwerking!
Gefeliciteerd met je toppertje!

groetjes van Ank

GerJanne zei

Oh... ik moest lachen toen je dat schreef over heat embossen.....ik zie je nog zitten bij mij, hihihi... Maar dit kaartje is helemaal geweldig! Echt een beauty.
En van harte met je topper!

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat een leuke vrolijke kaart.
Gefeliciteerd met je topper.

Marjan zei

Nee hoor, embossing is geen must en dit is ook heel tof zo tegen je kleurrijke achtergrond, het is echt een heel leuke en vrolijke kaart met dat meloen etende nijlpaard dametje en de leuke teksten! Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge Irene!

Angela zei

Wat een heerlijk vrolijke kaart Irene! Als we maar genoeg lente- en/of zomerkaarten maken, zou dan de lente eindelijk eens komen 😏...
Ik ben ook niet zo handig met heat embossing..... maar jouw kaartje heeft dit ook helemaal niet nodig 🥰.
Proficiat met je toppertje.... ook al zo'n prachtige zomerse kaart.

Hermien zei

Een prachtig kaartje Irene, het gewenste resultaat liet even op zich wachten maar dan heb je ook wat. Laat de zon maar komen.

Groetjes Hermien

Nelleke zei

Ik zie het al voor mij hoe de embossingpoeder alle kanten opvliegt. Jouw kaart vind ik geweldig, prachtige kleuren en tekst met ene mooie afbeelding. Groet, Nelleke

Els zei

Wat een pracht kaart met de tekst op deze mooie achtergrond.
Groetjes, Els

Nat zei

This is fabulous! I love your cute image, pretty colours and fab bakground. Thanks for sharing at PFM
Natx

Nancy Soetaert zei

Wat een leukerd! Ik kijk ook al uit naar zomerse dagen, de zon schijnt nu wel maar de wind guert rondom het huis, er vliegt hier van alles door de lucht..
Groetjes
Nancy

Femminde zei

Wat een super zomer kaartje!! En zo lekker vrolijk. Helemaal niet te zien dat je er zo mee hebt zitten te stoeien.
Hier kijken we ook echt uit naar lekker weer. De zon schijnt volop. Wel een beetje veel wind. Dan maar lekker uitwaaien. Ik stap nu op de fiets om de kids te halen.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Caroline Cards zei

Een super leuke zomer kaart. Mooi gekleurde achtergrond met leuk nijlpaard. Hier word ik echt blij van!
Groetjes, Caroline

Doris knippenenplakken zei

Wat een geweldige kaart, schitterend gedaan. Groetjes Doris

Yvonne zei

Je kaart ziet er heerlijk zomers uit Irene.
Zo'n leuke kleurtjes heb je gebruikt.
Het is er niet aan te zien dat je er zo met zitten prutsen.
Groetjes, Yvonne.

Anita van Deur zei

Gefeliciteerd met je super leuke topper! ook deze kaart die je laat zien is toppie zo leuk gedaan met de verschillende kleurtjes onder de tekst, het nijlpaard geniet van zijn meloen! xx

Nicole Parmentier zei

Wat een tof kaartje Irene! Ik krijg er helemaal dat heerlijke zomergevoel van! Dankjewel voor je bijdrage aan de lift challenge.

Larelyn zei

Wonderful summer card. After so many days of rain and wind, I think we're all ready for summer. Thank you for joining our Cut it Up This Makes Me Happy challenge.
Hugs,
Larelyn (CIU owner)

Lynda zei

What a fun and colourful card. Love the melon-eating hippo. Thank you for joining us at The Alphabet Challenge xx Lynda/Loopyloo DT

nicolevb zei

Oh wat een leuke zaomerige kaart
Krijg gewoon zin in meloen en zon

En dat embossen Ifeel you
Dat mislukt ook altijd bij mij ;-)

Cornelie zei

Hé Irene, wat een hartstikke, leuke en vrolijke kaart heb je gemaakt. Dat nijlpaardje is toch ook te cute! Wat is dat een leuke set ook!! Heerlijk in die regenboogkleurtjes!
En natuurlijk krijgt mijn verjaardagskaart een plaatsje. Hij is zó leuk!!
Bedankt voor het meedoen met de Liftchallenge Irene!