zaterdag 26 november 2022

GerJanne is 60

Vandaag is het groot feest in Twello want GerJanne bereikt een kroonjaar! Ik heb een doosje - van sachets die ik gebruik - gepimpt en daar wat in gestopt: oa de kaart waarmee ik in maart bij Knutsels&Kadootjes (waar ze in het DT zit) in de top 3 stond en die ze zo leuk vond. Ik heb hem dus voor vandaag bewaard want een betere bestemming dan voor deze drukke duizendpoot/keukenprinses zou ik niet weten ook al heeft ze het dit jaar bij taarten en een grote pan snert (géén vissoep 🤣) gehouden. Ik heb er nu 60! aan toegevoegd en wat van de die leuke Coolest Cook stempeltjes er bij gedaan.


Bij het doosje is uitsluitend gebruik gemaakt van deze gave Creative Paper Collection van CraftSensations.
 

het vooraanzicht met de datum
 

De zijkant
 

 De bovenkant, plaatje gemat met één van de vele papiertjes, 60 en vlaggenstickers er bij


En als je aan het witte lintje trekt gaat het doosje open en zie je hetzelfde papier als op de zijkanten én een lekkere cupcake. Oók die is van de A en de onderkant is uit een 'afval"rand van de ticketstans gemaakt en heeft wat rillijnen gekregen met mijn scorebord. Verder nog wat leuk ingepakte hobby-presentjes die ze hopelijk nog niet heeft


De witte toef op de cupcake is gemaakt met die "winter"achtergrondstans van Avec die dus voor véél meer gebruikt kan worden

                                                       
Op 9 november hadden we die gezellige alcoholinkt/kletseldate en kon ik het meenemen want met de post is dit doosje wel een dingetje natuurlijk. GerJanne heeft een ijzeren discipline en laat ook alle kaarten dicht tot haar verjaardag maar voor de zekerheid had ik nog even een schattig Magnolia-labeltje aan het cadeautasje gehangen 😀!!!!


 
                                                                            HAPPY 60th B-DAY GERJANNE!
 
 

 
 
 


23 opmerkingen:

Els zei

Wat een pracht kaart heb je voor Gerjanne gemaakt en wat leuk met dit doosje erbij en ook het tasje met label is natuurlijk erg leuk.
Groetjes, Els

Ela zei

Mooi zeg allemaal! Groetjes Ela

Martha zei

Woow Irene, wat heb je dit creatief gemaakt!
Prachtige kaart en zo leukbal die dingetjes die zo bij GerJanne horen!
Prachtig gemaakt!
Zal GerJanne mee in haar sas zijn!
Liefs Martha

Colinda zei

Wat leuk, je hebt een mooie cadeauverpakking gemaakt!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de vrolijke kok wat een lekkere dingen heeft hij gemaakt en wat een leuk doosje erbij en dat allemaal in zo'n leuk tasje
groetjes ellen

Diny zei

Prachtig Irene....zowel het doosje als de kaart....heel erg leuk gedaan!
Ze heeft veel post en cadeautjes open te maken vandaag....alles wat je ziet in blogland is zowat voor GerJanne!
Groetjes en een fijn weekend,
Diny

Margreet zei

Wat een verwennerij voor de jarige GerJanne. Je hebt een mooi doosje voor haar gemaakt en de kaart is ook heel toepasselijk. Chapeau!
xxx Margreet

Angélique zei

Geweldig, wat heb je kaart én doosje prachtig gemaakt! Een feestje opzich om het tasje uit te pakken.

Eri zei

Wat heb jij Gerjanne verwend met je prachtige passende kaart en doosje Irene! Een feest om dit alles uit te pakken!
Groetjes, Eri

Trijntje zei

Wat een prachtige kaart voor GerJanne. Erg leuk gemaakt persoonlijk gemaakt voor haar. Een mooi doosje heb je erbij gemaakt. Zeker niet handig voor de post. Groeten Trijntje

Wilma zei

Prachtige creatie heb je gemaakt Irene, erg mooi gedaan dit, je hebt op veel details gelet. En de gave kaart heb je leuk toepasselijk gemaakt! 🙂
Fijn weekend gewenst.
GROET, Wilma.

Scraptastisch zei

Whaha, echt iets voor ons om zonder het te weten het zelfde papierblok en plaatje te gebruiken! Dat plaatje vond ik wel op GerJanne lijken...jij ook?! Ik moest er zeker om lachen maar heel verschillend de uitwerking en GerJanne vind dit ook vast hilarisch en nee het is geen afgesproken werk!!!!
Je kaart was ook geweldig en super leuk voor de keuken princes! Slim om het mee te nemen naar haar toe en het is een gaaf tasje geworden met inhoud van het ge-pimpte doosje!
Ik heb vanmorgen gewerkt en geniet nu van alle kaarten die er zijn gemaakt voor de jarige REBEKKA!
fijn weekend Irene,
xx Gerie

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh ja dat is het voordeel als je elkaar ziet. Wat een mooie creatie voor deze mijlpaal van GerJanne. Een toepasselijke kaart en zo leuk hoe het doosje gedecoreerd is. Dan nog zo'n leuke tas eromheen, het lijkt haast een matroesjka, een kadootje in een kadootje in een kadootje in een...hihi Heel leuk Irene.
Lieve groetjes Miranda

Anita van Deur zei

Schitterende creatie alles wat je maakte is zo leuk en mooi.xx

Aartje zei

Wat ziet dit er geweldig uit en wat ik zo leuk vind is dat veel naast de 60 op de kaart die ze zo graag wilde haar bak en kookkunsten terug hebben laten komen.
Groetjes Aartje

Caroline Cards zei

Een prachtige creatie met mooie details. Daar is GerJanne gegarandeerd blij mee!
Groetjes, Caroline

Marjan zei

Geweldig, Irene, wat een gaaf cadeautje en mooie kaart!! Heel feestelijk en wat knap hè, dat je dat dan allemaal niet open maakt! Volgends mij gebruiken wij dezelfde sachets ik herken het doosje, begint het met een R en een x op het eind? :)

GerJanne zei

Ja, hij is geweldig, die kaart! Past helemaal bij me en dat doosje komt natuurlijk op mijn knutselkamer te staan. Zo mooi gemaakt en met veel liefde, dat kun je zien. En ijzeren discipline, ach ja. Het is zo leuk om met een mok koffie al die leuke post open te maken en te te bekijken en te lezen wat iedereen schrijft.... maar deze keer was jouw tasje wel de allereerste die ik opende, hoor!🤗

Nicolette zei

Wow wat mooi Irene. En leuk om te lezen dat GerJanne er blij mee was.
Groetjes Nicolette

Nelleke zei

Ik zag hem gisteren al voorbij komen onderweg naar Utrecht. We waren een dag weg. Wat is dit een schitterend doosje met een hele mooie kaart die je slim hebt aangepast. Prachtig geheel geworden en heel toepasselijk allemaal. groet, Nelleke

Lia zei

Ik weet wel zeker dat GerJanne hier erg blij mee is geweest. Wat heb je er een prachtig werkstuk (een echt cadeau!) van gemaakt.
Lia xx

Angelique zei

Een heel toepasselijke, vrolijke keuken-verjaardagskaart met zoveel details. Wat een mooi doosje om je cadeautje te overhandigen. Heel mooi kerstlabel zo helemaal in het wit.
lieve groetjes Angelique

aussie aNNie zei

So beautiful and what a fabulous image/die too, very exquisite ♥