zondag 11 september 2022

Torn paper verjaardagskaart

 

Bij DCL #362 is de leuke uitdaging een kaart in "the torn paper technique" en ik heb nog even verder gegoogeld en zag een kaart met meerdere gescheurde laagjes en dat heb ik ook gedaan met deze verjaardagskaart voor Lia. Erg makkelijk vond ik het scheuren niet gaan (verkeerd papier??) en misschien had ik nog wat verder naar boven moeten gaan??? Achteraf kijken we allemaal de 🐄 in de .... dus ik heb het maar zo gelaten 😁. 

Op een standaard glanskaart een stuk blauw dp en er op wit met het rolletje. In de uitsparing zit een stukje dp met schattige kleine bloemetjes van een heel oud blokje van Eline. Happy Birthday uit het blauwe dp is van Crealies, de glimmers en het lint zijn uit de voorraad.  

Een toppertje met Zoe's kaart die helaas nog steeds niét is aangekomen want de Royal Mail houdt de ene staking na de andere .. ik duim dat hij niét verloren gaat in de onbezorgde postberg...




Gezellige zondag,




LTSCB-157HLS-Sept-birthdaySeizethebirthday-246

26 opmerkingen:

Je@net zei

Erg leuke kaart, Irene.
Gefeliciteerd met je toppertje en wat balen dat juist dat leuke kaartje dan niet op tijd aankomt. Hopelijk wordt het nog wel bezorgd!

Caroline zei

Ik vind het goed gelukt hoor, leuk kaartje!
En hopelijk komt het kaartje voor Zoe nog wel aan.....
Groetjes Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de scheur techniek goed gelukt hoor
gefeliciteerd met je toppertje jammer dat de kaart nog niet bij Zoë is aangekomen
groetjes ellen

Anoniem zei

Wat een leuke kaart! Tijdje geleden ook dit idee geprobeerd maar niet tevreden over het scheurgedeelte, had denk te dik papier gebruikt.
Gefeliciteerd met je top 3 plek, hoop dat je mooie kaart nog de brievenbus van Zoë gaat vinden.

Anoniem zei

Zie ineens dat ik anoniem heb gereageerd,

Groetjes Colinda

Ellen zei

Hoi Irene, alle kaartjes zijn beeldschoon…hele leuke techniek is dit en jouw dubbele randjes zijn toppie en zeer fijntjes met het leuke bloemetjespapier erop!
Gefeliciteerd met je toppertjes, jammer dat hij nog niet is aangekomen! 🤞🏻
Fijne dag, groet Ellen

Diny zei

Heel erg leuk Irene....het is misschien te dik papier om te scheuren....maar ziet er goed uit hoor!
Gefeliciteerd met je toppertje....jammer dat het kaartje nog niet is aangekomen bij Zoe!
Groetjes en een fijne zondag,
Diny

Nicole Parmentier zei

Leuk hoe het strikje het rolletje omhoog lijkt te houden. En dan ook nog de verschillende gekleurde laagjes bij het lieve bloemetjes papier. Heel leuk en fris kaartje! Dankjewel voor je bijdrage aan de DCL challenge.

Anita van Deur zei

Wat jammer dat de Royal Mail staakt hopelijk komt het toch goed en krijgt Zoe haar kaartje.
Heel leuk deze kaartje Irene, wil ik ook nog proberen. Gefeliciteerd met je toppertje xx

Wilma zei

Wat is dit een leuk idee! Je hebt er een hele mooie kaart mee gemaakt Irene, voor Lia, fijne kleuren ook. En gefeliciteerd met je topper, leuk voor je!
Nog een mooie zondag.
GROET, Wilma

Margreet zei

Supermooi gedaan met dat leuke strikje. Wat een lief bloemetjespapier heb je gebruikt. Wat sneu voor zowel Zoë als jou dat haar verjaarskaart nog steeds niet aangekomen is.
xxx Margreet

Martha zei

Prachtig kaartje met dat gescheurde rolletje papier, Irene
Ziet er leuk uit!
Wat jammer nou dat de engelse post staakt en het kaartje nog niet is aangekomen, daar mask je geen kaartjes voor nietwaar!van harte met je toppertjes
Fijne dag liefs Martha

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ik vind hem goed gelukt hoor. Gezellig in die frisse kleurtjes. Hopelijk komt die mooie kaart voor Zoe nog aan, gefeliciteerd dat het al een toppertje is geworden. Mijn vader is inderdaad door het oog van de naald gekropen en heeft echt weer kritiek gelegen (de tweede keer in 4 maanden op de I.C). De bestraling is nu gestopt want hij is te zwak. We zien wel hoe het verder gaat.
Lieve groetjes Miranda

Trijntje zei

Wat een mooie verjaardags kaart heb je met deze techniek gemaakt. Het strikje maakt het helemaal leuk. Ook mooi dp met de bloemetjes, lief. .Balen dat de kaart voor Zoe nog niet aangekomen is. Altijd zo jammer. Fijn dat het een toppertje is geworden.. groeten Trijntje

GerJanne zei

Leuk met de dubbele laag! Ziet er mooi uit. En de post zal nu wel helemaal vertraagd zijn met alle (ik zou bijna zegen festiviteiten) voorbereidingen voor het afscheid van the Queen en haar begrafenis...

Nicolette zei

Heel mooi gemaakt.
Groetjes Nicolette

Marjan zei

Heel leuk en fris is jouw uitwerking, Irene! het scheuren gaat inderdaad niet met al het papier even makkelijk. Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge!
Ik hoop ook dat de kaart aankomt, zou zo jammer zijn als hij verloren gaat!
Maar van harte met je toppers in ieder geval.

Femminde zei

Wat een super mooie kaart met die leuke techniek!! En misschien scheurde het zo lastig omdat je twee laagjes had.
Hopelijk komt je kaart voor Zoe gauw aan.
En volgens mij wordt het nu vast weer wat koeler in jullie apartement. Ik heb al weer zin in het voorjaar haha.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Glenda J zei

This is such a fun card! I'm going to have to try this technique as I really like the look of your card. Thank you so much playing along with Seize the Birthday.

LisannesKaartenhobby zei

Leuk die scheurtechniek, die van jou is ook goed gelukt en mooi afgewerkt! Wat een gedoe he met die stakingen... Ik duim voor je dat de kaart snel en goed bij Zoe aankomt!

Hobbygroet,
Lisanne

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Heel leuk kaartje geworden Irene! Mooi in deze frisse kleuren. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL 🌺☕️

Doris knippenenplakken zei

Heel mooie leuke kaart met het scheurtechniek.
Groetjes Doris

anja curvers zei

Heel erg mooi met die dubbele scheurrand. Leuk dat je meedoet bij DCL.

aussie aNNie zei

Beautiful stunning and fabulous post, gorgeous colours and papers xx

Cards with Caitlin zei

What a fun take of a birthday cake! Nice job. Thank you for joining us at Happy Little Stampers for our Birthday Challenge!

Aartje zei

Ik vind het een geslaagde kaart irene. Zelf heb ik ook wel eens als de kaart af is dat ik toch niet helemaal tevreden ben, maar dat is hier helemaal niet nodig.
Groetjes Aartje