maandag 4 juli 2022

Hang in there

Omdat het vellum-boeketje in de top 3 stond mag ik vandaag gastdesigner zijn bij het 4 Seasons Challengeblog waar vandaag de nieuwe uitdaging is: Venster/doorkijkje. Deze kaart met  de Crazy Birds van Tim Holtz had ik de week vóór zijn overlijden aan Martin en Angela gestuurd. Als ik had geweten hoe kleurrijk hun vogels in de volière zijn had ik ook mijn exemplaren wat bonter gemaakt maar gelet op zijn zo ziek zijn leek me dit beter dan héél vrolijk ...

In een witte basiskaart een doorkijkje gemaakt met een stitched cirkel van Crealies. Daarna ben ik met een gras- en wolkenstencil en diverse distressinktjes in de weer gegaan en heb de met Promarkers ingekleurde en uitgeknipte vogels een plekje gegeven. Hang in there is op de pc gemaakt nav een tip van Colien van geruime tijd geleden en is verhoogd opgeplakt.

Als de kaart opengaat zie je weer de wolken en het gras en die ondersteboven-vogel die verhoogd is opgeplakt. De tak is zelf getekend met Derwent en Prisma-potloden. De blommekes zijn van MFT en MD.

Het vellum boeketje kreeg nog een keer een plekje


En de zomer kaart óók


Wat ik de afgelopen tijd heb laten zien is al geruime tijd geleden gemaakt. Ik ben al weken niet in mijn hobbyhoek geweest, voorlopig zijn er ook géén jarigen dus ik druk nu echt de pauzeknop in en geniet van buiten zijn en andere dingen doen. Fijne zomer allemaal! 




Promarkerchallenge-647Dreamvalley-273KraftyChicks-618.  LTSCB-154LTCCB-65 Allsorts-683Craftyanimals-63


29 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke vogels leuk die ene op zijn kop in het doorkijkje
gefeliciteerd met je toppertjes
groetjes ellen

Martha zei

Heel mooi dat vogelkaartje, Irene!
Van harte met je topkaarten en geniet van de zomer!
Liefs Martha

Trijntje zei

Wat heb je een supermooie kaart voor Martin gemaakt. Leuk speels model en deze vogeltjes zijn zo leuk. Geniet van de zomer. Groeten Trijntje

Trijntje zei

Ps gefeliciteerd met al je toppertjes. Leuk. Wel verdiend. Je kaarten zijn altijd toppertjes!

Mervi zei

Fabulous and so fun creation.
Thank you for sharing at Allsorts;-))m

Nicolette zei

Een hele mooie kaart maakte je nog voor Martin en Angela. Leuk met het doorkijkje.
Geniet van de zomer!
Groetjes Nicolette

Wilma zei

Hele mooie kaart is dit Irene. De wolkenlucht, het gras, maar vooral deze grappige vogels maken het tot een prachtig geheel. Mooi kleurwerk ook. En gefeliciteerd met je toppers! Hele fijne zomertijd gewenst. 🏖
GROET, Wilma

Marjan zei

Je kaart voor Martin en Angela is echt heel erg mooi, supergaaf gedaan en hij heeft er vast nog van genoten. Fijne zomer, ik ga als de challenges van DCL en Liftchallenge in de zomerstand gaan dat ook doen. Ben ook niet erg productief op dit moment.

Ellibelle zei

It's always so fun to see cards made with these fabulous birds and your card is absolutely beautiful and love the way you colored the birds!
Thank you so much for joining in at Allsorts challenge this week!
Ellie
Ellibelle's Corner

Trudy zei

Hele mooie en grappige kaart en geniet lekker van de zomer!
Groetjes Trudy

Angélique zei

Een geweldige kaart, zo gaaf gemaakt!
Gefeliciteerd met je toppers, dik verdiend.

Margreet zei

Wat een superleuke kaart met die gave TH vogels. Zó leuk dat de wolken binnenin doorlopen. Jammer dat de tekst niet heeft mogen baten.
Proficiat met je toppers.
Geniet van de zomer!
xxx Margreet

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Irene , wat heb je een prachtige kaart gemaakt met die leuke vogels en dat doorkijkje. Ik vind hem echt heel gaaf en waarschijnlijk vonden Martin en Angela dat ook. Gefeliciteerd met je toppers, een hele fijne zomer en veel plezier gewenst met het bezoek van de dames uit Engeland xxx
Lieve groetjes Miranda

Hobby Hoogland zei

Een leuk kaartje met de vogeltjes.
Geniet maar lekker van de zon en de rust.
Ik ben ook al weken niet zo actief maar komt vast wel weer.
Groetjes Marjan.

Crafty KJ zei

An awesome card and I love the scene you've created for these fab birds! Your stencilling is perfect and love the upside down bird too! Thanks for sharing at Passion for Markers. Hugs, Karen x

Nelleke zei

Met een beetje geluk kan ik nu bij je reageren. Ik zit nu achter de iPad en vind ik fijner werken als op de telefoon. Zo klein…. Ook zag ik nu in de leeslijst alles foto’s van de kaarten. Wat is dit een mooie kaart geworden, mooi bedacht ook, wat toepasselijk voor de vogels van Martin.
Geniet van de zomer! Ik mag het nu ook rustiger aan gaan doen, er waren er zoveel jarig in juni en juli, en dan nog wat er bij komt. Ik hoop maar dat ik weer mensen blij hebt gemaakt met een zelfgemaakte kaart. Groetjes Nelleke

Angela zei

Martin heeft zéker genoten van je kaart Irene. Hij vond het een mooie afspiegeling van de amadines😊. Nogmaals dank voor de prachtige kaarten die we mochten ontvangen.

Heel verstandig om de pauzeknop in te drukken..... geniet van de zomer en straks van het samenzijn met jullie meiden en de kleine meid 😍

Proficiat met je topnoteringen 👍

Angelique zei

Prachtige kaart met de Crazy Birds, leuk hoe die ene op z'n kop door de opening kijkt. Ook je ronde, zomerse kaart is leuk geworden met de leuke dame. Gefeliciteerd met je topkaartjes. Geniet van de zomer en geniet van alles.
lieve groetjes Angelique

Linda Mc Enery zei

This is such a fun card! Love your super design! Thanks for sharing this with us at Passion for Markers!
Linda

Diny zei

Wat een schitterende kaart Irene.....heel erg leuk gedaan!
Ook ik heb zeer binnenkort een blog stop.....onze kinderen en kleinkinderen komen over uit Australie....en dan hebben we geen tijd om te bloggen he!
Groetjes Diny

Rainey's Craft Room zei

Many thanks for joining us at Allsorts this week with this fabulous and fun card.
Lorraine

Marja zei

Superleuke kaart Irene!
Jij ook een fijne zomer geniet ervan.
Groetjes Marja.

Femminde zei

Wat een toffe kaart met het doorkijkje. De aanleiding was natuurlijk minder. Maar fijn dat je toch nog een kaartje kon sturen.
Geniet van je pauze!! Zie je wel weer.
Fijne dag!!
Groeten van Femminde

Doris knippenenplakken zei

Wat een schitterende kaart met het vogeltje. Fijne vakantie geniet ervan!
Groetjes Doris

Deborah Wheeler zei

THat's a fabulous card Irene - I love those three birds hanging out! Thanks for joining us at Love to Craft Challenge. Deborah DT

Colien zei

Echt een heel leuk kaartje, goed bedacht met het gat zo en die vogels blijven tof! Bedankt dat je gastdesigner wilde zijn op het 4 Season blog, daar zijn we blij mee.
Grtz Colien

Ina ( Frysk Famke ) zei

Wat een mooie kaart Irene, daar heeft Martin vast en zeker nog van genoten. En ik geniet er nu van zittend in de schaduw. Geniet lekker van de rest van de zomer en je bezoek uit Engeland. Hoe fijn dat ze bij jullie zijn.

Leafs fan Ina

Monique zei

Hoi Irene,

Deze kaart is heel mooi. Ik moet ook eens aan Colien vragen hoe ze dat doet.
Als het goed is hebben jij en Ben nu een heleboel lieve mensjes uit Engeland! Misschien heb je ook helemaal geen tijd nu om je mail te bekijken. Maar ik wil jullie toch een hele fijne tijd met elkaar wensen! Genieten met een grote G!!
Liefs Monique

Whimsey zei

Absolutely adorable - the inside is just as cute as the outside! Great job!!

Thank you for joining us at Love to Scrap!!
~Michele