maandag 28 februari 2022

Voor Margo

Zoals ik zaterdag al schreef vandaag het kaartje voor jarige Margo op mijn blog. Ook hier uitsluitend stansjes en geen kleurwerk maar er ligt het eea op mijn bureau waar ik af en toe wat aan doe..

 

De inspiratie voor dit kaartje komt van mijn zwart/rode sneeuwmankaart: zelfde indeling en tekststempel maar andere kleuren en direct een andere look... Buiten zijn de sneeuwklokjes verdreven door krokusjes en ik zag ook al narcissen oppiepen -zéker met dit heerlijke weer - maar hier staan ze nog gezellig in een pot! 

Sorry als ik weinig van me laat horen bij jullie. Ik kijk en geniet wel maar heb mijn handjes nu zó hard nodig voor het maken van de kaarten dat ik aan al dat getyp niet meer begin want na de drukke kerstdonderdag had ik weer meer last en vooral van die zere bult op mijn middelvinger 🥴. Ik gebruik sinds een paar weken een stylus maar die drukt er ook tegenaan dus dát schiet ook niet echt op. In maart zijn er héél véél jarigen en ik wil tóch blijven proberen ze allemaal een zelfgemaakte kaart te sturen dus freubel om de dag een poosje.....wish me luck 🍀🍀🍀... 

Fijne week, 

 

 

Papercraft-79   Craftychiks-600/all occassions   FabnFunky-545/birthdays  TimeOut-208/8th bday specialCraftyCatz-584/flowers Daringcardmakers-word play=flowers, embellishments, BirthdayKIC-164/in 1 kleur  Useyourstuff/442/bday  Creatalicious-230/green

32 opmerkingen:

Je@net zei

Een super leuke kaart voor de jarige. Erg mooi geworden, Irene.
Klinkt heel herkenbaar, die klachten aan je handen. Ik ben daardoor ook veel minder online dan 'vroeger'. Het is niet anders, sterkte ermee!

Caroline zei

Prachtige kaart en ik geniet ook zo van al dat moois wat in de tuin opkomt, krokussen en narcissen!
Zo vervelend van je handen, kan me voorstellen dat je liever knutselt (als dat allemaal dan gaat) dan dat je typt.
Groetjes Caroline

GerJanne zei

Hij is heel mooi en zo toepasselijk voor deze tijd van het jaar!
ZO balen van je vingers Irene. Blijf maar lekker freubelen met wat kan. Als typen je zoveel moeite kost moet je het vooral niet doen.

Anita van Deur zei

Prachtig kaartje met deze sneeuwklokjes ik heb ze nog niet in de bloei staan. O die vingers zo erg is dat en nu vooral sparen en gebruiken voor de hobby Irene dat is veel leuker. xx

Martha zei

Wat een leuke kaarten Irene
Die sneeuwklokjes zijn schattig
En de sneeuwman ook zo leuk
Vervelend van je handen en ik begrijp goed dat je je handen dan liever gebruikt om te knutselen ipv typen
Sterkte!
Liefs Martha

Trijntje zei

Wat een prachtige kaart met de sneeuwklokjes… ze zijn zo leuk in deze tijd. De bollen schieten omhoog.. Narcissen staan in knop en crocussen al volop in bloei. Zo vrolijk. Jij maar lekker rustig freubelen… We zien je wel weer. Ben ook druk voor de komende maand met kaarten bezig. Vanmiddag maar weer lekker naar buiten… genieten van het mooie weer. Jij heel veel sterkte met je handjes.. Groeten Trijntje

Caroline Cards zei

Een prachtige kaart met deze leuke bloemetjes! De narcissen staan hier volop te bloeien en met dit mooie weer is dat geweldig genieten.
Voor jezelf lekker knutselen en doen wat mogelijk is, is het allerbelangrijkste.
Liefs, Caroline

Scraptastisch zei

Heel gaaf Irene!!! Die tekststempel is heel nice als achtergrond en heel erg mooi je pot met sneeuwklokjes en uitspringende happy Birthday tekst! Je kaart is een blikvanger en beeldig weer! Op mijn werk staan de eerste narcissen al in bloei! Doe jij maar lekker wat kan en gaat!
Zonnige groetjes Gerie ...genieten is dit weer hè!

Wilma zei

Hele mooie kaart met de sneeuwklokjes Irene, is ook nog 'n heel werk! Al met al weer een mooi geheel. En wees vooral zuinig op de handjes, die heeft 'n mens zowiezo hard nodig, ook zonder hobby...
Fijne dag vandaag.
GROET, Wilma

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de vrolijke sneeuwklokjes, altijd zo leuk om te zien bij ons staan er ook al veel krokussen langs de weg
groetjes ellen

Eri zei

Wow, ik vind hem geweldig leuk met die sneeuwklokjes, en de mooie achtergrond stempel! Volgens mij wordt het hoog tijd dat ik die ook eens ga gebruiken, ligt al wel een paar jaar in de kast, nu heb ik toch een schitterend voorbeeld om er iets mee te doen! Veel sterkte met je handen, wat vervelend toch dat het niet wil.
Groetjes, Eri

Margreet zei

Wat een prachtige pot vol met sneeuwklokjes. Éen van mijn favoriete voorjaarsbloemen. Ze staan bij ons nog volop hun best te doen in de voortuin.
Spaar je handjes maar om lekker te knutselen hoor! Veel belangrijker dan typen.
xxx Margreet

Annemarie en Merit zei

wat een beeldig boeketje met sneeuwklokjes .
Ja knutsel jij maar lekker erop los spaar daar je handjes maar voor. ipv te reageren.

Liefs Annemarie en Merit.

Chris zei

Wow! This is a fabulous card- love your design with the lovely die cut snowdrops and big bold greeting. Thanks for joining in at Fab'n' Funky and Crafty Catz.
Chris
x

Hermien zei

Prachtig kaartje Irene, echt voorjaar buiten en binnen op je kaart! Beterschap met je vinger.

Groetjes Hermien

bolletjelucky.blogspot.com zei

Spaar je vingers maar om te knutselen Irene want ik geniet van je mooie creaties. Dit is ook weer een beauty. Zo lief al die sneeuwklokjes in die grote pot en mooi die tekststempel erachter. Een hele leuke felicitatie-kaart.
Lieve groetjes Miranda xxx

Angélique zei

Wauw, wat een mooie kaart! De kleuren, stansjes, stempels en lay-out zijn zo goed gekozen, een perfecte combinatie.
Balen dat je je hobby maar zo mondjesmaat kunt uitvoeren, heel veel sterkte en beterschap.

!neke zei

Dat is een hele mooie !!!
Sneeuwklokjes op je kaart , geweldig !
Groeten Ineke

Elly zei

Ik vind het een prachtige kaart! Heerlijk lente gevoel.
Bedankt voor je deelname bij KIC
Groetjes Elly DT

LisannesKaartenhobby zei

Prachtige kaart voor Margo! Naar dat je je handen nu niet kunt gebruiken zoals je zou willen... Sterkte ermee hopelijk mag het snel beter gaan

Hobbygroet Lisanne

Nicolette zei

Een prachtige kaart Irene. Ik hou zo van sneeuwvlokjes, jammer dat ze er maar zo kort zijn.
Sterkte met je handen.
Leuk dat je meedoet bij KIC.
Groetjes Nicolette

Ellen zei

Prachtige kaart Irene met de mooie fijne sneeuwvlokjes…mooi gedaan!
Ik heb ook zo’n last van mn handen en merkte pas dat knippen pijnlijk gaat worden, echt niet fijn 🙈 ik voel met je mee!
Sterkte en groetjes Ellen

Renate zei

Prachtige kaart, Irene.
Dank je wel voor je deelname bij KIC
Beterschap met je handen, groetjes Renate DT

Marjan zei

Ik vind je kaart helemaal supergaaf, de teksten onder en boven , de achtergrond en de mooie sneeuwklokjes! Die handen van jou... natuurlijk spaar je ze en moet je gewoon doen wat voor jou het beste is! Sterkte hoor, meid X

Trudy zei

Wow wat een schitterende kaart! Leuk die achtergrond!
Heel veel sterkte met je handen, wel fijn dat je nog kan knutselen, laat die reacties maar zitten.
Groetjes en sterkte, Trudy

Ink Outside The Box With Diane zei

Very cute card! Thanks for joining us at Krafty Chicks Challenge this past week for our All Occasions theme :) Hope you join us again soon.
Diane - DT

Nonni zei

Beautiful card! I love your use of dies and all the pretty green! Please remember next time that for our player to be considered as a prize winner we only allow 5 challenges combined at Time Out! Thank you for playing along!

Antjes kaartcreaties zei

Wow, wat een mooie verjaardagskaart Irene.
Prachtig de combinatie groen - wit en zwart.
De sneeuwklokjes zijn fantastisch.
Groetjes Antje

Karen Letchworth zei

This is beautiful. So creative and lovely.
I would like to invite you to play along:
www.wordartwednesday.blogspot.com
Always Anything Goes/Family Friendly
Lots of great PRIZES
I hope you will join us.
Blessings,
Karen L

Doris P. zei

Wow, what a beautiful card! I love the little snowdrops. Thanks for joining us at the Papercraft Challenge.

jolanda creatief bijtje zei

een super mooie kaart
leuk dat je meedoet aan onze challenge
groetjes jolanda bongers
dt KIC

Helma zei

Wat een mooie kaart is dit. Dankjewel voor het meedoen aan de challenge. Groetjes Helma DT Kicteam