donderdag 22 juli 2021

Zomer en tóch BRRRRRRRRRRR

 


Het is een wisselvallige zomer maar mij hoor je niet mopperen, de temperaturen zijn heel aangenaam en op een mindere dag kreeg ik zowaar zin in een Christmas in July kaart. 

Witte basiskaart, dp van Craft Sensations , Three chilly Polar bears van Di's Digis, Northpole-bordje en BRRRR van de clearstamp Cool Day van MFT , alles ingekleurd met Promarkers en Derwent Coloursoft en tot slot Stampendous Fun Flock op de pompoms van de mutsen en het bord. Mijn foam ball clay is keihard geworden, 2 bijna nog volle potjes mét en zonder glitter..jammer..heeft iemand een tip om het weer zacht te krijgen? 

49 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat een super koud en lief kerstkaartje en een mooie kleurencombinatie Irene,
liefs xx

Rosina zei

Een geweldig mooi kerstkaartje op deze zomerse donderdag Irene...De warm aangeklede ijsbeertjes heel mooi ingekleurd...TOP!!!
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Trudy zei

Wat een super gave kaart en wat heb je die lieve beertjes prachtig ingekleurd! Zeer geslaagd je Christmas in July kaart!!
Groetjes Trudy

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de schattige beertjes gelukkig zijn ze goed gekleed op de kou
groetjes ellen

Kaartenkraam zei

Leuke kaart in echt koude winterse kleurtjes!

groetjes van Ank

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat heb je een mooie ijskoude kaart gemaakt. Brrrrrr.. nee mij hoor je ook niet klagen over het weer, alleen de heftige regen, daar was ik niet blij mee…..bedankt dat je mee doet bij 52WTC. Groetjes Ingrid

Elaine Stark zei

Super colours and so cute. Thanks for joining Passion for Markers. Elaine

Eri zei

Brrr, wat een kou straalt leuke jouw kaart uit! Gelukkig zijn de ijsberen goed ingepakt. En mij hoor je ook zeker niet klagen over het weer.
Groetjes, Eri

Je@net zei

Wat een leuke winterse kerstkaart heb je gemaakt, Irene!

aussie aNNie zei

Cute trio of polar bears, absolutely gorgeous card.
xx

Annemarie en Merit zei

wat een te schattig stel zit hier op de kaart...
Heerlijk dat winterse tafereeltje..
Inderdaad een prachtige zomer voor ieder wat wils, en niet die TE gekke hitte..

Gezellig dat je er vandaag weer bij bent.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC

Marijke zei

Wat een schattig kaartje! Zo leuk al die kleurtjes en die ijsbeertjes op een rijtje. Zo leuk gedaan! Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

Renate zei

Super schattig Irene.
Dank je wel voor je deelname aan KIC
Groetjes Renate DT

Trijntje zei

Nou het is zeker brrr op je kaart. Je kaart is wonderschoon. Een topper! Heel leuk met deze digi’s die zoals het lijkt uitgeknipt zijn. Mooie achtergrond papier. Je bent goed geslaagd. Hi hi. Groeten Trijntje

Lady Joyful zei

This is very sweet! Lovely colours and the bears are very cute. Please note that to be eligible for our prizes, or to be our winner or honourable mention, you should include our challenge graphic in your blog post. I'll check back before the challenge end date to see if you've updated to be eligible. Thank you for joining us at Christmas Craft Creations - Charlotte/Lady Joyful, DT

Angélique zei

Wat een superleuke kaart met die geweldige beren. Als hier eiemand moppert dat hetzo koud is zeb ik altijd "het is pas koud als de ijsberen een bintjas aantrekken". Dit kojt gekoof ik aardig in de buurt, haha! Dat fun flock ziet er prima uit, wel zonde van je andere potjes. Ik heb helaas geen tip voor je, ken het spul niet eens, hopelijk heeft een ander wel de gouden tip, het is zo zonde.

Nicolette zei

Een leuke winterse kaart.
Leuk dat je meedoet bij Kaartjes Inspiratie Challenge, dankjewel.
Groetjes Nicolette DT

Gina zei

Heel schattig sneeuwpoppentrio ! Mooi ingkleurd en afgewerkt met de pelsrandjes en sneeuw! groetjes, Gina

Margreet zei

Brrr, wat een leuk ingekleurde ijsberen. Heel de kaart is trouwens leuk!
Heb helaas geen tip vwb de foam ball clay (heb net in mijn potje gekeken: voelt ook niet echt jofel meer aan).
xxx Margreet

Jantine zei

Wat een leuke kerstkaart in juli, Irene. Dat je tot zoiets kouds geïnspireerd werd...
Ik vind het ook niet zo erg dat het niet zo bloedheet is, maar al die regen vond ik wel minder! Maar deze week maakt veel goed.
Mijn foamballclay is ook uitgedroogd, daar kwam ik een tijdje terug achter. Superjammer, maar blijkbaar is dat iets dat je dus snel moet opgebruiken, net zoals structuurpasta. Ik zou in elk geval niet weten hoe je het weer zacht krijgt. Neemt niet weg dat je wel kunt experimenteren, zo heb je er toch niks aan...dus verwarmen? Mijne heb ik weggegooid, niet eens aan gedacht om te experimenteren. :-(
Fijn dat je weer eens meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

marian zei

Een prachtige kaart heb je gemaakt met de ijsbeertjes, nee ik heb ook helaas geen tip voor je. Want ik heb zelf ook dat probleem. Had ook op een tip gehoopt.
Groetjes van Marian.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een schatjes die warm ingepakte sneeuwpopjes. Mooi ingekleurd en een leuk tafereeltje om naar te kijken Irene. Als er nog een beetje veerkracht inzit kun je je handen nat maken met warm water en goed doorkneden (als dat gaat met je handen), het drogen duurt dan iets langer. Is het keihard dan weet ik geen tip. Wel zonde hoor.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Heather zei

What sweet background paper for your fun bears! Love this color scheme, makes for such a cool snowy look! Thanks so much for playing at Sparkles!

Diny zei

Wat een super leuk kaartje Irene!
leuk gedaan met de sneeuwpopjes.
Groetjes Diny

Antjes kaartcreaties zei

Wat een snoezige kerstkaart met de ingepakte beertjes Irene!!
Super mooi ingekleurd met de pasteltinten.
Groetjes Antje

jolanda creatief bijtje zei

lief kaartje
bedankt voor het meedoen aan onze uitdaging
groetjes jolanda bongers
DT kaarten inspiratie challenge
als jullie een intentie nemen op mijn blog
zou ik achter leuk vinden als een reactie
http://jolandacreatiefbijtje.blogspot.com

Billie A zei

Awesome card. Darling images and love your colors and coloring. Great idea with the snowflake background. Thanks for sharing over at Sparkles Christmas, Crafty Gals Corner.

Nancy Soetaert zei

Prachtig winters kaartje Irene.
Ik heb ook al een potje moeten weggooien. Heb er nu nog een nieuw staan, denk dat ik die maar open zal doen om eens een hele reeks met dat spul te maken... Flauw dat al die dingen niet lang bewaren, kost och allemaal een pak geld.
Gisteren is je kaartje aangekomen hoor, heel heel tof gemaakt, dankjewel hoor !
Groetjes
Nancy

Marlies zei

Een hele mooie kerstkaart Irene. Wat een schattige ijsbeertjes. Ook mooie kleuren en design. Helaas heb ik ook geen tip voor je, ik heb het spul ook niet. groetjes, Marlies

Martha zei

Leuk winters kaaje Irene
Leuke beertjes!
Ah jammer dat de klei is opgedroogd, misschien aubainmarie verwarmen of in de magnetron?
Liefs Martha

Hermien zei

Prachtig kaartje Irene.

groetjes Hermien

Lia zei

Aaah, wat een schatjes! Je zou ze zó vastpakken! Geweldig leuke kerstkaart Irene.
Lia xx

!neke zei

Een geweldige kaart Irene !!!
groeten Ineke
DT 52 WTC

Nat zei

Super cute card! I love your colour scheme. Thank you for sharing at PFM
Natx

Colinda zei

Ohh, wat een leukerds!!! Een heerlijk kaartje, ze zijn lekker warm aangekleed en een mooie fluffy pompon op hun muts!
Een fijn weekend,
Colinda

Furrbster zei

This is grgeous!

Thanks for playing along over at I Love Promarkers,

Hugz Tinz

Angela zei

Geweldig leuke kerstkaart Irene....
Mij hoor je ook niet klagen over het weer. Bij deze temperaturen kun je tenminste nog iets doen zonder dat het zweet over je rug gutst 😊

Leanne zei

Such a wonderful card, I like bears and the colors are amazing.

Thank you for playing our All Occasions challenge this week at Krafty Chicks Challenge.

Leanne DT/KCC

Arlene zei

So very cute!

Femminde zei

Wat een mooie Irene!! En ja dit zijn best fijne temperaturen om wat te doen. En jij hebt mooi van de gelegenheid gebruik gemaakt. Ik ook. De afgelopen dagen tussendoor steeds momentjes kunnen pakken en weer een stapeltje klaar. Heerlijk.
Fijne dag!!
Groeten van Femminde

Marjan zei

Nou, jij hebt ondanks je blogpauze toch ook nog wat gehobbyd zo te zien. gave kaartjes, Irene en ook deze is dat met de schattige beertjes in hun mooie outfits! Ze staan prachtig bij de ijskristallen achtergrond.
Ik mopper ook niet echt, maar wat minder regen zou toch wel leuk zijn.

Cazro zei

Hello, This is a beautiful card, so sweet and loving. Thanks for sharing with us at Sparkles Christmas challenges. Caz. DT.

Sheryl zei

What a beautiful scene. Your colouring is perfect.
Thank you so much for entering our challenge at I Love Promarkers looking forward to see you again next challenge.
Hugs Sheryl xx

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat een superschattige kaart.
Groetjes Miranda

Mandy zei

Irene your card is beautiful and the fun flock is a fabulous touch.

Thank you very much for entering your lovely card into our challenge. Good luck with the prize draw.

Stay healthy, happy, keep crafting and Creating Joy :)

Mandy ♥
DT for The 12 Months of Christmas Link Up
Made By Mandy – My personal Blog

Monique zei

Wat een coole kaart met deze lieve beertjes. Ik ben ook helemaal in mijn nopjes met deze temperaturen. Warmer hoeft voor mij echt niet. Dit jaar hoeven we niet naar de North Pole te gaan.

Liefs Monique

Kim zei

Beautiful card. Love the colors you chose and the image is so cute. Thanks for joining the challenge at Crafty Gals Corner.

Michelle B. zei

Beautiful and love the soft pastel colors with your touch of texture! So glad you joined us for our ATG Challenge at CCC!

ionabunny zei

So cute. Love the snowstorm. Thanks for joining the fun at Christmas Kickstart. Hugz