zaterdag 28 november 2020

Embossing, stempel, sketch én sterren

Gisteren ben ik er eens voor gaan zitten om te bedenken welke kerstkaart ik aan wie zou sturen..bijna nog meer werk dan een kaartje maken hihi. Ik kom er nog wat tekort en zo veel donderdagen zijn er niet meer dus nu wat vaker een kaart op andere dagen. Bij GerJanne ontdekte ik het leuke Let's Squash it Blog waar ze bij  Challenge 2 kerst-embossing én een stempel willen zien dus een prima aanzet eens in mijn best grote stapel embossingfolders te duiken.

DP is uit diverse Craft Sensations-blokken, de embossingfolder komt uit dezelfde winkel, de rendierembossing en de stempel zaten bij een Brits Magazine. De fishtail weer van Lawn Fawn en onderaan nog een bolletjesrandje dat je overhoudt als je een notebookstans gebruikt (Miranda liet gisteren precies hetzelfde zien, zó grappig!). Voor de feestelijkheid heb ik er ieniemienie pareltjes op geplakt en daarom heb ik ook een parelsterretje in de grootste ster van MD geplakt (Geries mooie krans schudde me een beetje wakker...we hebben ook zo veel dat je er gewoon vaak niet aan denkt!). Merry Christmas uit wit en kraft is van Crealies en een beetje verspringend opgeplakt.



 

En zoals jullie wel gezien hebben is dit weer de leuke sketch van  4 Seasons Swap # 38. Deze keer geen langwerpige maar grote vierkante kaart gemaakt en de fishtail zit meer in het midden dan een beetje links dus of ik daarmee aan de eisen voldoen?? Behalve dat inkleuren behoorlijk tijd kost waren mijn laatste kaarten nogal CAS dus nu heb ik er weer wat meer werk van gemaakt. Ik had een "holle" fishtail in mijn hoofd zodat er zoveel mogelijk embossingfolder te zien zou zijn...nou het was gelet op de dwarsrand die ik in het midden niet wilde hebben een lastig uitkien/knipkarwei maar het is gelukt.


Door de sterren die óók nog op de embossingfolder zitten kan deze kaart ook meedoen bij Knutsels&Kadootjes- sterren op je kaart en bij Cutitup-214
Gezellig weekend, maandag ben ik er weer  een kerstkaart!


32 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een pracht van een kaart is dit, Irene!

Scraptastisch zei

Super mooi Irene met alle aandacht voor details! Ik word geïnspireerd door het parel randje en de embossing staat ook heel gaaf! Je hebt heel veel werk gemaakt van de sketch en een kaart waar veel is te ontdekken! We hebben zoveel dat ik ook wel eens naderhand denk dat had ik ook nog kunnen doen, haha. Je kaart voor GerJanne is ook keigaaf!!!
xx Gerie

Lia zei

Dat is een hele mooie geworden! Heerlijk om door de 'oude' spullen te struinen want er zit vaak veel moois bij wat over het hoofd wordt gezien (hier wel tenminste!)
Lia xx

aussie aNNie zei

Beautiful embossing folder and fab design. xx

Caroline zei

Wow, wat een leuke uitwerking van de sketch en het gebruik van je embossingfolders. We hebben inderdaad teveel en zo jammer. Ook leuk die parelster die je nog gebruikte hebt. Ik moet bekkennen......die heb ik ook nog wel.....
Groetjes Caroline

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat ontzettend leuk gedaan.
Groetjes Miranda

Martha zei

Heel mooi Irene dit kerstkaartje!
Prachtge details!
Fijne dag liefs Martha

Doreen zei

This is just gorgeous,love the embossing.xxx

Anita van Deur zei

Prachtig Irene, zo leuk je embossing folders, vind die met de hertjes ook heel leuk. liefs xx

Monique zei

Wow!!! Dit is een supergeslaagde kaart. Wat een mooie details en wat een mooi stempeltje van het hertje. De sterren en de parelrand maken de kaart helemaal af.
Leuk dat je weer gezellig meedoet bij K&K.
Oh ja, in de volgende blogpost van mij, zal ik de keuken laten zien 😉

Lieve groetjes van Monique

Hermien zei

Een prachtig kerstkaartje Irene, met mooie elegante details.
Bedankt voor je deelname bij K&K.

Groetjes Hermien

Crea Astrid zei

Een prachtige kerstkaart met een leuke sketch. Schattige stempel ook. Mooie embosmallen gebruikt.

Fijn weekend.

Groetjes, Astrid.

Annerieke zei

Wat een mooie kaart Irene. De kleuren matchen zo goed en alles heb je weer mooi afgewerkt. Leuk zijn embossingfolders eigenlijk hè, ik merk dat ik ze ook weer iets vaker ga gebruiken.
Groetjes, Annerieke xx

Ina ( Frysk Famke ) zei

Wat een prachtige kaart Irene,

Eigenlijk gebruiken we embossing folders te weinig. Deze die je vandaag gebruikt hebt, ligt nog ongebruikt op mijn bureau.

Je kaart voor GerJanne is ook erg mooi!

Leafs fan Ina

Nicolette zei

Je hebt er een prachtige kaart van gemaakt.
Groetjes Nicolette

Bernadet zei

Wat een gaaf kaartje Irene!
Mooie kleurtjes en sketch

Marlies zei

Een hele mooie kaart Irene. Een leuke sketch en leuk gedaan met de embossing. Verder ook leuke details erop verwerkt. Ik ben meteen gaan kijken bij de embossing challenge blog, daar doe je weer inspiratie op om de "vergeten" folders te gaan gebruiken. Je kaart voor GerJanne hieronder is ook heel mooi, fleurig en vrolijk. groetjes, Marlies

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje leuk hoe je alles hebt gecombineerd en dan dat stoere hert erop helemaal super
groetjes ellen

Margreet zei

Wow, supermooi, Irene! Lief en stoer tegelijk. Wat is dat een mooie embossingfolder!
Ik vind het maken van kerstkaarten superleuk, maar het uitzoeken voor wie en het versturen blijf ik uitstellen. Wat een verschrikking is dat.
Fijne zondag.
xxx Margreet

Doris knippenenplakken zei

Wat een prachtige kerstkaart Irene!
De embossing achtergrond is heel mooi en wat een sierlijke rendier.
Fijne zondag, groetjes Doris

Colinda zei

Hij is prachtig en een mooie kleurencombinatie! En met het uitzoeken van de kaarten klinkt erg bekend, hihihi.
Fijne zondag en succes met de laatste kaartjes maken,
Colinda

Marjan zei

Prachtig deze kaart! Sowieso al de kleuren die je koos, maar mooi ook met de embossing, het hert en het twine met strik! Fijntjes ook dat pareltjes randje!

Trudy zei

Wow prachtig kaartje met de schets! Wat een ontzettend leuk stempel en ik zag dat er nog meer hele leuke stempels in dat setje zitten dus je kunt nog even vooruit!
Groetjes Trudy

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauwww, wat een beauty Irene. Gaaf met die geëmboste achtergrond én holle fishtail. Lachen dat je ook dat randje van de note-bookedge hebt gebruikt. Sierlijk met die plakpareltjes erop, ideetje hihi. Ik vind het een prachtige kerstkaart.
Lieve groetjes Miranda xxx

karien zei

Wow wat een mooi kaart
Groetjes Karien

Trijntje zei

Wat een prachtig kerstkaart Irene... heb deze even gemist.. maar wat heb je de kaart leuk afgewerkt. Hebt is een topper. Mooi papier. Groeten Trijntje

ionabunny zei

Very pretty. Love the elegant deer and the combination of embossing folders you used. Fabulous card. Thanks for joining the fun at Let's Squash It!! Hugz

Dotty Jo zei

Love your Scandi style deer! Lovely card, thanks for playing at Let's Squash It! Jo x

GerJanne zei

Sjonge Irene, ik loop echt achter! En ik maar denken dat je niets plaatst. Deze is heel gaaf en wat leuk dat je ook dat blog bent gaan volgen. Heel mooie embossing en die stempelset is ook gaaf. Ik ben nu serieus aan het denken om volgend jaar niets ondoordacht te kopen. Dat heb ik het afgelopen jaar wel gedaan en geen spijt hoor, maar nog teveel wat ik niet gebruikt heb...
Dank je ook voor het meedoen bij K&K.

Colien zei

Heel leuke uitvoering van de sketch, mooi!
Bedankt voor je bijdrage aan onze challenge.
grtz Colien [4 SCB]

Nelly zei

Superleuke kaart heb je gemaakt met onze sketch. Bedankt voor je deelname bij 4-Season Challenge Blog.

Groetjes Nelly (DT 4-SCB)

Gerda zei

What a gorgeous card!! Love the color combo and the pretty embossing!! Great take on the sketch!! Thanks for joining us at Cut it Up challenge!
Have a great day.
Gerda