donderdag 27 augustus 2020

Kerst

Goedemorgen!!!
Eindelijk weer eens een kerstkaart op mijn blog!
Van GerJanne kreeg ik voor mijn verjaardag het enige by Marleen-mandje vol zonnige bloemen en ik mocht daarna het stencil van haar lenen.Gelukkig had ik haar mandje als voorbeeld voor mijn neus want ik heb altijd ruzie met die dingen en zo is het toch nog goedgekomen!! Ik heb er een kerstmandje van gemaakt.


De basis uit witte cardstock, het dp allemaal uit een Action-blok. Uit witte en warmroze glanscardstock de schattige kleine Joy Craft-poinsettia gestanst. Bij de roze heb ik de hartjes dubbel gelegd met in het midden een dotje Perlenpen -Flieder. Uit groene cardstock en een heel lichtgroen behangstaaltje de blaadjes en takjes gestanst, een mooi rondje op het hengsel (hoe heet zo'n ding ???) en Kerst is afgeknipt van Kerstdagen van Crealies en 2x gestanst voor wat volume.

Groetjes,






29 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat is het mooi je mandje super in deze kleuren.
Fijne dag.

Annemarie en Merit zei

WOW Irene, wat een schitterende mand vol prachtig kleurende poinsettia's.
Gezellig dat je er van de week weer bij bent.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

Marja zei

Wow wat een prachtig mandje vol mooie poinsettia's!
Mooie kleuren heb je gebruikt.
Groetjes Marja.

Caroline zei

O wow, je hebt wel je best gedaan, wat mooi!
Groetjes Caroline

Doreen zei

Love your gorgeous basket.xxx

Martha zei

Wat een lieflijk mooi kerstmandje, Irene!
Volgens mij heet zo'n parel een zeeuwse knoop...
Liefs Martha

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh wauw wat een beeldig mandje heb je gemaakt Irene. Zonde om te versturen, ik zou hem zelf houden whaha. Prachtige zachte kleuren, ik hou ervan.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda (dt 52 WTC)xx

Enny zei

Wauw, wat een prachtige kerstmand vol bloemen, supermooi ! Groetjes, Enny

Annerieke zei

Ohh ik vind het een plaatje Irene. Helemaal mijn kleuren ook, hihi. Prachtig al die bloemen die je hebt verwerkt met de sprietjes en verschillende takjes en blaadjes eronder.

Trijntje zei

En wat voor een kerstkaart-creatie.... Gelijk een topper. Wat leuk al deze mooie poinsettia's in de mand. Een heel leuk idee!. Mooie kleuren. Handig en voorbeeld erbij.. Groeten Trijntje

Creaellenknutselsite zei

wat een prachtig mandje is het geworden wat staat de kerstster er mooi in geschikt
groetjes ellen

Doris knippenenplakken zei

Wat een prachtige mand! Mooie papiertjes en wat een prachtige kerstrozen top!
Groetjes Doris

Margo zei

Wat prachtig Irene. Zo mooi gedaan. Ik vind het ook altijd een heel gedoe van die mallen, maar het resultaat is altijd de moeite waard.
Groetjes
Margo

Scraptastisch zei

WOUW....beeldig Irene!!! sorry ik ben aan de knutsel andere keer weer langer!
xx Gerie

Diny zei

Wat een schitterend mandje met prachtige bloemen heb je gemaakt Irene!
Fijn dat je de mal mocht lenen van GerJanne.
Groetjes Diny

Eri zei

Wow, wat een geweldig mooie kerstmand heb je ervan gemaakt Irene. Supergaaf met al die kerstrozen. Ik geloof er niets van, dat je zo hebt zitten stoeien met die mand;-)
Groetjes, Eri

Trudy zei

Wow wat een schitterende kerstmand heb je gemaakt! Het ziet er echt geweldig uit. Ik zou hem gezellig onder de kerstboom zetten in december!
Groetjes Trudy

Jantine zei

Wat een vrolijk mandje vol kerstbloemen, Irene! Mooie zachte kleurtjes!
Heel erg leuk.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Tante Kaat zei

Oooooooooh, zo mooi 😍
Grtjs,
Katrin
https://derodedraadvantantekaat.weebly.com/mijn-blog

Je@net zei

Wauw...wat een pracht van een kerstmand, Irene!

Nicolette zei

Wat is deze mooi. Leuk met al die poinsettia's.
Groetjes Nicolette

Kaartenkraam zei

Prachtig zeg! De kleuren vind ik super mooi en geheel is echt geweldig.

groetjes van Ank

Nelleke zei

Wow wat ene plaatje zeg, die valt op in de leeslijst. geweldig mooi gemaakt, moet ik maar eens onthouden. Groetjes, Nelleke

aussie aNNie zei

wow this is so stunning, love the gorgeous basket of poinsettia's xx

Marjolein zei

Wat mooi en zacht van kleur! Groeten Marjolein

GerJanne zei

Ha Irene,
ja ik loop nog wat achter met reageren. Kon niet alle blogs langs donderdag, maar goed dat je het zegt, anders had ik deze nog later gezien en hij is helemaal geweldig! Wat een mooie kerstmand heb je ervan gemaakt. En ik weet hoe klein hij in het echt is. Op de foto lijkt hij toch groter.
Heb je meteen wat extra mandjes getekend en geknipt?
Misschien kunnen we dit als reden voor en afspraak aangrijpen? Dat ik het mandje bij je kom halen, op afstand een kopje koffie doen??

Crealientje zei

Prachtige kerstmand met zulke mooie kerstrozen!
Een kunstwerkje heb je ervan gemaakt Irene.
Ik had geklikt in de leeslijst op een kaart met een te zoeken vogeltje in rood groen, die zie ik echter niet. Ging er iets mis?
Plakparel: rondje op hengsel:)
Fijn weekend verder, liefs Crealientje.

Hobby Hoogland zei

Gelukkig keek ik nog even verder op je blog ,vindt dit tasje prachtig en die kleuren kunnen makkelijk voor kerst.
Groetjes Marjan.

Marjan zei

Beeldig die mand vol met poinsettia's in zachte tinten! Mooi, Irene!