maandag 27 april 2020

Voor Marjan

Nog steeds géén inspiratie/freubelzin maar de jarige Marjan kán en wil ik niet overslaan want wij hebben buiten het blog om een heel fijn contact al hebben we elkaar nog nooit ontmoet: dat zou bijna afgelopen november op Tenerife gebeurd zijn maar helaas......die vakantie ging bij ons niet door.
Elk jaar is ze met haar Rob naar warmere oorden rond haar verjaardag maar door het virus viert ze deze "speciale" verjaardag nu noodgedwongen thuis en met dit stralende weer heeft ze het vast wel gezellig!
Ze is géén groot fan van cute maar wél van bloemen die ze schitterend inkleurt dus van mij een fleurige kaart voor haar 65e verjaardag met de LOTV-digi Sweet peas in a jug, ingekleurd met Promarkers en Karisma potloden.
                                                        

Op een witte kaart 2 kleuren karton van de Wibra, ooit gekocht om kaarten van te maken maar verder dan wit of kraft kom ik zelden 😉. Tekst van Craft Emotions, Perlenpen Flieder (die het na jaaaren liggen waarachtig nog deed!) en Crealies stitched vierkanten.     
En zowaar zag ik ook nog wat challenges  waar deze kaart aan mee kan doen...

                                                                                                    
                                                                      Catch the Bug



                                                                          All Fun

Blijf gezond en hou vol hóe moeilijk óók..en natuurlijk een gezellige "(k)woningsdag"!





Challenges:

Catchthebug-May/color
AllFun-#7/ag option colours
K&K/old stuff (karton Wibra en Perlenpen )

38 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wow wat een prachtige kaart, super mooi de kleuren.
Liefs xx

Margreet zei

Aan je mooie kaart kun je niet zien dat je er nog geen zin in hebt, Irene. Wat is deze bos bloemen schitterend ingekleurd. En je hebt er een mooie kaart mee gemaakt.
Met mijn DT hoed van Catch the Bug wil ik je bedanken voor het meedoen met de kleurenchallenge.
Fijne dag.
xxx Margreet

Je@net zei

Wat een pracht van een kaart heb je gemaakt voor Marjan, Irene!

Creanita60.blogspot.nl zei

Schitterende kaart is het geworden zo heerlijk van kleur echt weer een toppertje.
Groetjes Anita

Diny zei

Wat een schitterende kaart heb je voor Marjan gemaakt Irene.....heel erg leuk gedaan!
Fijn om weer wat van je te horen.
Groetjes en een fijne (K)woningsdag,
Diny

Trijntje zei

Wat een prachtige kaart heb je voor Marjan gemaakt Irene. Supermooie kleuren en een leuke digi met deze mooie bloemen. Prachtig ingekleurd. Jammer dat de reisplannen niet door kunnen gaan.... . Maar rustig aan. Het ga jullie goed. een fijne dag.Groeten Trijntje

Eri zei

Wow, wat een prachtige bos, en mooi ingekleurde bloemen! Fijne dag!
Groetjes, Eri

aussie aNNie zei

Beautiful designed project, love the image and papers, as always it's a gorgeous post. xx

Colinda zei

Wat een prachtige kaart, wordt vrolijk van die kleurencombi's!!
Jullie ook een fijne dag, ik mag weer een mini tompouceje :)
Colinda

Femminde zei

Oh wat een supermooie kaart Irene!! Heel tof gedaan. Fijn dat het toch gelukt is om een kaart voor Marjan te maken. Snap dat dit echt niet makkelijk is nu. Misschien geeft het een beetje afleiding. Normaal zou ik zeggen heerlijk naar buiten je hoofd leegmaken. Maar ja, dat zit er nu ook even echt niet in .
Sterkte en toch ...een fijne koningsdag!!
Groeten van Femminde

Nicolette zei

Prachtige kaart Irene, en zo mooi gekleurd. Sterkte hoor.
Groetjes Nicolette

Martha zei

Hoi hoi Irene
Mooie kaart heb je voor Marjan gemaakt, helemaal in haar stijl!
Liefs en sterkte! Martha

Miranda Slagboom-de Groot zei

Je hebt er een prachtige kaart van gemaakt.
Groetjes Miranda

Annerieke zei

Ohh prachtig Irene, wat een mooie kleuren op deze kaart! Sterkte en hou je haaks hoor, xx.

Scraptastisch zei

En daar kom ik nog aan sloffen haha Je hebt een super toffe kaart voor Marjan gemaakt die zelf ook heel vaak lekker aan het kleuren is! En goed zeg dat je pearlen pen het nog deed....zelf al een paar doosjes van viva decor weggegooid helemaal uitgedroogd toch ook weer zonde van het geld, amper gebruikt! Hele geslaagde kaart de mooie vaas met bloemen!!!
Liefs Gerie

Aartje zei

Ha Irene, wat lief dat je, ondanks dat je er nog niet echt zin in hebt, toch zo'n mooie kaart voor Marjan hebt gemaakt. Het is werkelijk een plaatje en hij past perfect bij haar.
Liefs Aartje

!neke zei

Prachtige kaart voor Marjan !
Groeten Ineke

GerJanne zei

Hoi Irene,
dat is een prachtige kaart voor Marjan! En inderdaad ik dacht ook meteen aan bloemen voor haar. Mocht je puf hebben kijk dan morgen even op mijn blog, dan kun je hem zien!

Lia zei

Wow Irene, je wordt een prof met inkleuren. Echt geweldig mooi gedaan en ik weet zeker dat Marjan hem ook mooi vindt.
Blijf gezond!!
Lia xx

Creaellenknutselsite zei

wat een prachtige kaart en zo mooi ingekleurd hier word je blij van
groetjes ellen

Marjan zei

Nou, ik vind het een heel mooie kaart, ondanks dat je zelf vond dat het beter kon. Mooi is je kleurwerk, je mag best wat minder kritisch zijn. Maar ik herken het wel hoor. Eigen werk ...
Ja, die perlenpennen zijn onverwoestbaar, ik heb er ook een heel stel van, gebruik ze bijna nooit, erg...
De mousses drogen daarentegen heel snel uit, zo jammer.
En ja, ik heb heerlijk genoten van mijn eigen Koninginnedag :) Onverwachte bezoekjes van vriendinnen met bloemen, zo lief! En de kids natuurlijk, verspreid over twee dagen, anders teveel op elkaar. Heel erg verwend ook, zelfs door mijn buurtjes.

Trudy zei

Schitterende kaart heb je gemaakt!
Bedankt voor je leuke en snelle reactie op mijn Hollandse kaartje!
Groetjes Trudy

Pop's Cards zei

Thank you for your kind words, I am so sorry for your loss too, its such a weird and sad time at the moment...

This is simply stunning, sending you big ((((hugs)))) love Pops x

Marja zei

Superleuke verjaardagskaart heb je voor de jarige gemaakt Irene!
Mooi afdrukje heb je gebruikt en de kleuren zijn helemaal mijn ding vind ze prachtig.
Groetjes Marja.

Doris knippenenplakken zei

Wat een prachtige gekleurde bloemen, echt wel een prachtig geheel!
Groetjes Doris

Marlies zei

Een hele mooie kaart voor Marjan met een prachtige vaas vol heel mooi gekleurde bloemen. Leuk met de parel accenten op je kaart je hebt geluk dat je pen nog werkt.
groetjes, Marlies

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een prachtig boeket bloemen in lieve pastelkleurtjes heb je gemaakt Irene. Wat leuk die parel-accentjes erbij en die kleine teksten leiden ook niet af van het mooie boeket. Ik vind hem móói. Marjan zal dit zeker weten te waarderen. Hou vol hè xxx
Lieve groetjes Miranda

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een mooi boeket met bloemen voor Marjan, haar 65e verjaardag, dat zal ze zeker heel erg gewaardeerd hebben. Leuk dat je je oude spulletjes ook verwerkt hebt op je kaart Irene....Bedankt dat je mee doet bij K&K. Groetjes Ingrid.

Rosina zei

Een prachtig kaartje had je voor de verjaardag van Marjan gemaakt Irene...die mooie digi schitterend ingekleurd...dank je wel nog voor je lieve mailtje
groetjes Rosina

Jantine zei

Prachtig kaartje voor Marjan. Echt een plaatje met die schitterende bloemen, zo mooi gekleurd, Irene!
Groetjes
Jantine

Monique zei

Je kaartje voor Marjan is prachtig, Irene.
Ik heb ook geen inspiratie, het moet uit mijn tenen komen. Vandaag wel een label gemaakt waar ik wel blij mee ben.
Dank je wel voor je deelname bij K&K.
Lieve groetjes, Monique

JOKE zei

Ik zou willen dat ik zo kon kleuren...dan ging ik er dagwerk van maken!
In één woord schitterend...
Ik had even terug zitten lezen omdat ik me afvroeg waar je inspiratie was gebleven en ik schrok er van. Wat een verdriet om je zus zo plotseling te moeten verliezen. Heel veel sterkte nog...
Liefs Joke

Pia S zei

So beautifully colored and I love how the panels pick up the colors of the flowers as well. This is a lovely design, thanks so much for sharing with us at Catch the Bug.

Margo zei

Wat een prachtige kaart Irene en wat heb je die bloemen mooi ingekleurd ! Daar is de jarige vast heel erg blij mee !
Veel liefs !
Margo !

Sarah zei

Prachtig!x

crafty-stamper zei

Gorgeous image and beautifully coloured-Thank you for joining us at All Fun Challenges
Carol GD x

Lady zei

wonderful card ...love the design and those flowers are beautiful
thanks for joining us at All Fun Challenges
wish to see you again soon
Lady owner/DT- AFC

GerJanne zei

En natuurlijk bedankt voor het meedoen bij ons van K&K!