woensdag 4 december 2019

4

Pffffff......zó in de weer met kerstkaarten maken, sla de kalender om en zie dat Trijntje op de 4e jarig is.......
Haastig gespoed is zelden goed en ondanks dat alles op elkaar is afgestemd en er óók op het leuke plaatje een 4 staat is het zó niet geworden wat ik graag wilde....sorry Trijntje, volgend jaar beter!!!


De  basis is een witte kaart, er op cardstock in de eekhoorntjeskleur en daar zijn ook hoera en de halve Happy Birthday cirkel van MFT mee uitgestanst die is geplakt op een stukje dp uit hetzelfde Action-blok als het leuke plaatje dat is Van het plaatje zijn de randen geruwd en het is verhoogd op een  postzegelstans uit glittercardstock dat weer bij de 4 past geplakt. Op de 4 hoeken hotfixsteentjes en daar heb ik er ook 2 van op de muts van het eekhoorntje geplakt en 1 boven op het mini-cupcakeje voor nog meer glim glim.

Een warm welkom aan Marian en Nelleke als nieuwe volgers, gezellig! Nelleke ga ik binnenkort óók in het echt zien aan de knutseltafel bij GerJanne...heb er zin in!

Tot morgen,

16 opmerkingen:

Joanne kramer zei

Ik vind het een hele leuke kaart! groetjes Joanne

Je@net zei

Tja...soms wordt het helemaal anders dan je in gedachten had, Irene. Nou weten wij natuurlijk niet wát je in gedachten had, maar het is nog steeds een erg leuke kaart. Trijntje is er vast blij mee!

Colinda zei

Ik vind hem wel leuk hoor :)
Groetjes,
Colinda

aussie aNNie zei

Great card lovely colours too..the die is fabulous and the image too.x

Margreet zei

Druk, druk, druk....en dan gebeuren dit soort dingen. Maar het doet geen afbreuk aan je leuke kaart, waar Trijntje ongetwijfeld blij mee zal zijn!
xxx Margreet

Eri zei

Je hebt toch een leuke kaart voor Trijntje gemaakt Irene, in vrolijke kleuren die er vast uitspringen tussen de andere kaarten. Ze zal er zeker blij mee zijn.
Groetjes, Eri

Sonja zei

Ik vind hem leuk. Proficiat voor Trijntje en mezelf hiphiphoera

groetjes,
Sonja van scrapadoe

Scraptastisch zei

Hier ook zo in de weer met kerstkaarten en de Sint, dus Trijntje een kaart uit de zeer kleine voorraad die ik heb! En Trijntje is blij met alle kaarten die ze krijgt hoor Irene en je hebt alles wel weer mooi in bijpassende kleuren!
xx Gerie

Caroline zei

Ik vind hem heel leuk hoor!
Groetjes Caroline

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dat is toch een leuke kaart Irene. Vrolijke kleurtjes en een lief diertje erop. Niks mis mee.
Lieve groetjes Miranda xxx

Hermien zei

Nou je brengt me wel op een idee met dit leuke kaartje Irene, want de papierblok heb ik in mijn collectie! Leuk gedaan hoor.

Groetjes Hermien

Creanita60.blogspot.nl zei

Soms heb je dat ik had er gelukkig nog eentje op voorraad liggen,
Hier totaal geen kaarten inspiratie ik hoop dat het snel weer terug komt......
Groetjes Anita

Martha zei

Hoi hoi Irene
Ik vind het een vrolijk felicitatiekaartje!
Liefs Martha

Sarah zei

Tof! Leuk idee om die getallen te gebruiken. Wat het is zo'n tof papier. X

Pop's Cards zei

I love this especially the word die that pops right out at you, hugs Pops x

Trijntje zei

Hoi Irene. Het is een mooie kaart deze, die ik van je gekregen heb... Ik vind het al fijn dat ik een kaart krijg en vooral zelf gemaakte. Dus niet ongerust zijn.. ikben er blij mee. En heel lief dat ik een kasrtje krijg van je. Bedankt hoor. Ik was ik op zoek naar je vouw boompje . Ik heb zojuist bij de lage hoeve zoiets gemaskt ga even kijken of het dezelfde is. Want het is heel leuk zo'n gevouwen boom. Nog een goed weekend.. Groeten Trijntje