maandag 26 september 2011

Roze voor Merit, kookboekje en tot over een poosje

Hallo allemaal,

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de super leuke
reacties op de gewonnen koffer met Promarkers. Het zal
nog een hele tijd duren voor jullie daar iets van te zien
krijgen want Nicole had gehoopt dat ze hem aan me kon
overhandigen op de KreaDoe in Utrecht maar aangezien
ik daar niet heen ga, geeft ze hem daar aan Anneke mee.

We zijn net weer terug van 2 weken Engeland. Eindelijk
hebben we de meisjes weer gezien en hun nieuwe appartement
kunnen bewonderen. Het is beeldig met schitterende houten
vloeren, hele hoge plafonds met ornamenten, open haardjes...
kortom, heel Engels en heel knus! De kleine Silas moest weer
even wennen aan de "intruders" uit Holland maar na een half
uurtje was alles goed.

Dit kaartje is voor Merit die binnenkort 16 lentes wordt en
gelukkig nog lekker thuis woont! Ze houdt van roze dus ik
hoop dat ik er voldoende van heb gebruikt. Voor ons vertrek
is het op de post gegaan dus het is al lang aangekomen en
nu mag ik het wel laten zien.


De basis is een rode kaart met daarop bruin papier met
een stiksteekje met witte gelpen.
Daarop Doodlebug "Cherry Amore" papier, de randjes
gedistressed en bewerkt met rode inkt. Daarop een roze- en
roodwit ruitje uit een blokje van ???? Het groene papier met
muzieknoten is van Dovecraft "Jolly Happy Christmas". Ook
dit gedistressed,  met groene inkt bewerkt en er met een
clearstamp "happy birthday" op gestempeld.
Boven in een hoekje omgevouwen dat ik heb "gevoerd" met
het roze ruitjespapier. Daarop een hartenbrad en op het bruine
papier met de gelpen 16 geschreven en bewerkt met Stickles.
Tilda is  ingekleurd met Derwent, wat Stickles op haar jurkje,
uitgeknipt en verhoogd opgeplakt.
Het kleine kadootje dat ze normaliter vasthoudt heb ik helemaal
weggeknipt en daar een kersencharm voor in de plaats genomen.
Ook wat kersjes uit het papier geknipt en hier en daar opgeplakt.
Verder een zelfgehaakte bloem, daar 2 geponste bloemen en een
knoopje op en boven in een grote strik van lint uit mijn voorraad
met een grote charm van Xenos.
Een Adage ticket van Tim Holtz bewerkt met inkt en verhoogd
opgeplakt maakt het kaartje af.

Begin oktober ga ik het ziekenhuis in voor een buikoperatie en
mag daarna behoorlijk lang heel weinig tot niets doen dus draait
mijn man voor de huishouding op.
De afgelopen weken hebben we samen gekookt en heeft hij
veel recepten genoteerd. Daarvoor heb ik dit boekje van de Hema
omgetoverd tot "zijn kookboekje".
Het papier komt weer uit de Kitchenserie van mijn Decorette
behangboek.
Edwin (zijn brilletje heeft glaasjes van Glossy Accent...dus nu lijkt
hij wel super kippig, hihihi!!!) en de deegroller zijn ingekleurd met
Derwent. Nog bestekcharms aan een scrappersflosje en klaar.
De M van Masterchef heeft hij inmiddels meer dan verdiend want
het gaat hartstikke goed en alles smaakt prima !


Het zal dus de komende tijd van mijn kant rustig zijn en blijven
dus bij deze zeg ik .......tot over een poosje allemaal!

Lieve groetjes,

53 opmerkingen:

Colleen B. zei

Gorgeous card Irene, love the colours!! All the best for your surgery, hope you recover quickly and see you soon in blog land again :)

marion zei

Prachtig Irene ! Wat een heerlijk zoetig kaartje en wat een mooi receptenboekje. Liefs, Marion

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

mooie creaties heb je gemaakt, de kaart van merit is prachtig en het kookschrift voor je man ziet er ook super uit.
ik wens je veel sterkte voor de operatie en ik wens je een goed herstel daarna toe.

groetjes jolande

Durvina zei

Lieve Irene,

Welkom terug!!!
Ik heb gisteren je mail gelezen, helaas toen niet beantwoord (de kids vroegen mijn aandacht!!).
Dus ik lees het verhaal nu nog een keer.
Fijn om weer van je tehoren, en heerlijk dat je het zo naar je zin hebt gehad.
Wat heb je Merit verwend met zo'n leuke roze kaart, ze zal hem vast prachtig vinden.
En je kookboek is ookm erg leuk en vooral erg praktisch, het is toch fijn als je niets kunt dat je man je helpt en voor je zal koken zodat je goed kunt aansterken!!!
Alvast heel veel sterkte, en hopelijk snel tot blogs!

liefs, Durvina

Thea zei

Prachtige kaart en receptenboekje Irene, gaat helemaal goedkomen met zo'n kok in huis.
Ik wens je sterkte en succes met de operatie en een voorspoedig herstel.

Lieve groetjes
Thea

Christine zei

Prachtig kaartje en leuk hoe je het boekje pimpte! Ik wens je alvast veel sterkte en een spoedig herstel toe! Neem gerust je tijd Irene!!!
Knuffel
Christine

Cynthia zei

Wat een prachtige kaart is zeg heel mooi al dat roze. Alvast heel veel sterkte voor straks en doe het rustig aan na die tijd dat heb je denk ik wel even nodig.

Groetjes,

Cynthia

danielle zei

Leuk of te wel geweldig dat je de promarkers hebt gewonnen nou ben benieuwd naar je werk. Ik vindt je rols kaart prachtig in elk opzicht.
Sterkte en van harte beterschap alvast.

Groetjes, Danielle

Gea zei

Je hebt weer mooie creaties gemaakt!
Vele succes met je operatie en met de kookkunsten van je man ;-)
ik hoop dat je snel weer de oude bent,
tot binnenkort!
Groetjes Gea

Anneke. zei

Nog maar net weer in het land en je verrast ons al weer met zulke prachtige creaties. Het kookboekje had je laatst al even laten zien en je kaart is weer schitterend, Irene!
Tot donderdag!
Groetjes Anneke.

corryskaart zei

hoi irene
een pracht van een kaart en kookboek en heel veel sterkte voor de komende tijd!
groetjes van corry

Lenie Hempen zei

Hoi Irene

Wat een schatje van een kaart.
Echt super lief.
Ook is het receptenboekje heel mooi.
Ik wens je heel veel sterkte met de operatie,en een voorspoedig herstel.
Doe rustig aan en neem alle tijd die je nodig heb voor je herstel.
Alvast heel veel beterschap.


Gr leny Hempen

Annemarie en Merit zei

Lieve Irene,

Wat een schattig roze kaartje heb je toch voor me gemaakt, ik ben er heel erg blij mee. Hij staat te schitteren in de kast tussen alle andere roze kaartjes die ik al heb ontvangen! Je wordt er helmaal blij van als je ze allemaal ziet staan! En wat is je kookboekje gaaf geworden dat zal de kok zeker handig vinden,hihi!!
We wensen je het allerbeste toe en hopelijk tot snel.

liefs, merit en annemarie

Miranda zei

Wat een super kaartje !!
Heerlijk dat roze
En een mooi kookboekje, kan dat alvast niet meer fout gaan !! Hahhahaha

Gr, Miranda

Marlies zei

Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad zeker gezien dat je in oktober onder het mes moet.
Je kaart voor Merit is super mooi met prachtige details en in een hele mooie kleur. Je kookboek is ook een super creatie en een heel goed idee!
Veel sterkte met de operatie en ik hoop dat je snel zult knappen.
Liefs, Marlies

Astrid zei

Fijn dat je weer terug bent Irene, heerlijk dat jullie een fijne vakantie hebben gehad.
Je kaartje is helemaal geweldig, prachtige kleuren, lief afdrukje en je kookboekje ... wowwwww joh, die is ook helemaal te gek, wat een leuk idee !!!
Ik wens je alvast heel veel sterkte toe voor de komende operatie, ik hoop dat je snel herstelt, denk goed om jezelf !!!

liefs Astrid

Anette zei

Prachtig kaartje (behalve die Tilda dan);o) Van Anneke begrepen dat we je nog even zien voor het grote buikavontuur. gezellig!!
Fijn dat je een goede vakantie hebt gehad.
Tot donderdag!

chantal en sygrid zei

schitterende kaart en boekje irene
erg mooi gemaakt.heel veel sterkte en succes straks met ej buikoperatie
liefs chantal & sygrid

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Hoi die Irene,
Ik dacht ga eens kijken of Irene al terug is uit Engeland en ik las dat je/ jullie het naar je zin hebben gehad bij die twee meiden. Wat leuk dat ze zo'n heerlijk sfeervol huisje hebben.
Je kaartje is zo snoezig lief.
Leuk dat bloemetje met die knoopjes en een stukje karton omgevouwen. Soms denk ik....dat is leuk, dat moet ik ook eens doen en dan vergeet je het weer.
Je man aan het koken. Of kookles en een leergierige leerling. Gelukkig dat het lukt.
Want jij bent toch wel een tijdje uit de running. Een buikoperatie is toch niet niks en dan mag je echt niet veel doen. Misschien rustig kaartjes maken. Grinnik!!
Mail me even je adres a.u.b.
Ik doe altijd alle adressen weg als ik een candy weggeef.
Je kookboekje heel leuk en toepasselijk geworden.
Hartelijke lieve groetjes LIda

Aleida zei

Fijn dat je naar Engeland kon voor je operatie. Daarna zal het er wel even niet van komen. Heel veel sterkte.

Je kaartje en het kookboekje zijn weer super!
groetjes,

Elly zei

Ik dacht al,lang niets van Irene gehoord,die is vast bedolven onder al die candy's,maar je was fijn op vakantie.Wat gezellig om dan alles even te bekijken en hun even weer te zien!
Oeff,een buikoperatie dat is niet niets,inderdaad rustig aan en aandacht aan je lichaam schenken.Maar goed dat je man dan je taken over kan nemen!
Ik wens je veel succes en sterkte!


Tot gauw Elly

Elly zei

En helemaal vergeten,het is een prachtig kaartje,heerlijk rose met een geweldige strik!

Elly

Liberta zei

Mooie kaart voor Merit.
Heerlijk al dat roze.
Pfff ik vind Doorn al ver. Jou meiden zitten in Engeland.
Ik ben er met een uurtje.
Heerlijk om te horen dat ze zo knus zitten.

Liefs, Lieb

GerJanne zei

Hoi Irene,

om te beginnen vind ik je kookboekje een superidee! natuurlijk is de reden wat minder leuk, maar je bent nu verzekerd van een goede verzorging van de inwendige mens na je operatie.
Slim om recepten samen uit te proberen en te noteren.
Je kaart voor Merit is werkelijk enig!!
Ik wens je veel sterkte alvast!

groetjes,

GerJanne

stempelfreaks zei

Wat een prachttig kaartje heb je voor Merit gemaakt. Het kookschrift voor je man is ook erg mooi geworden.
Fijn dat je het zo leuk in Engeland hebt gehad. We wensen je alvast veel sterkte toe voor je komende buikoperatie.
Groetjes Astrid & Larissa

Marijke zei

Hoi Irene, welkom terug in blogland, we hebben je gezellige reacties wel gemist hoor. Fijn te lezen dat je vakantie geslaagd was en dat de meisjes een leuk huisje hebben. Wat heb je een lief kaartje voor Merit gemaakt, leuk idee om het kadootje te vervangen door een bedel. Je kookboekje is ook superrrrr, wat een goed idee! Zo moet het vast goedkomen met de kookkunsten van je man. Sterkte alvast met je operatie en tot blogs!
Groetjes van de Molletjes

Jolanda Cuper zei

Schitterende roze kaart!
Het recepten boekje ziet er ook geweldig uit de aanleiding is denk ik een stuk minder mooi!
Hoop voor je dat het geen ernstige of gevaarlijk operatie is! In ieder geval heel veel sterkte en doe het kalm aan!
Groetjes Jolanda.

Alle mooie dingen zei

leuke kaart... en doe je rustig aan.. ik geloof best dat je man het allemaal kan redden.... we zien je het liefst weer helemaal heel terug.
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/

Aartje zei

Hallo Irene, had je al gemist in blogland, lekker om voordat je onder het mes moet nog even te genieten van een lekkere vakantie. Je kaart en kookboekje zijn weer helemaal top. Vind de kaart voor Merit erg mooi.
Doe rustig aan de komende weken en een voorspoedig herstel gewenst.
Groetjes Aartje

Wilma zei

Hallo Irene,
Welkom terug in blogland en wat SUPER van je dat jij je fotograaf hebt leren koken ☺☺☺. De reden hiervoor is echter iets minder, dus wens ik je het aller beste toe en een voorspoedig herstel.
Je roze kaart voor Merit ziet er PRACHTIG uit met deze LIEVE Tilda.
Tot blogs maar weer.
Liefs Wilma

arjette zei

Hoi hoi,

wat een prachtig kaartje heb je gemaakt zeg!!! Heerlijk roze!!
En je kookschrift is ook helemaal leuk, gaat vast allemaal goed komen. Heel veel sterkte met je operatie en met het herstel daarna, ik zal aan je denken!!!

groetjes Arjette.

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een leuk en mooi kaartje heb je voor Merit gemaakt en je receptenboekje voor je man is ook erg leuk! Ik wil je veel sterkte wensen met de operatie en hoop dat je snel weer opknapt.
Groetjes van Jacqueline

cheryl zei

oh hun these are just amazing such gorgeous detail on both of them,hope all goes well with the surgery hun and,take care and hope too see you back here really soon hugs cherylxx

Hanny zei

Wat een leuke kaart en een evenzo mooi recepten boekje. Ik wens je veel sterkte met de operatie en een spoedig herstel.

Groetjes Hanny.

Riet zei

Schitterend Irene,lief die stempel,mooi ingekleurd.
Heel mooi papier.

Liefs Riet.

Ans zei

Schitterend kaartje en het kookboekje is supermooi, leuk dat brilletje.

Heel veel sterkte met je operatie en een spoedig herstel daarna.

Liefs Ans

manuela zei

mooie creaties heb je gemaakt, de kaart van merit is prachtig en het kookschrift voor je man ziet er ook super uit.
Heel veel sterkte met je operatie en een spoedig herstel daarna.

liefs manuela

Rachel zei

Prachtige creaties hoor!!!
Heel veel sterkte straks en als je je verveelt kun je altijd nog je adres op je blog plaatsen, misschien krijg je dan wel héééééél veel beterschapskaartjes toegestuurd!
Groeten Rachel

greet zei

Je kaart en je receptenboekje zijn prachtig.
Ik wens je veel sterte toe voor de operatie voor daarna een heel voorspoedig herste.

Lieve groetjes Greet

Agnes zei

Hoi Irene,
sterkte met je operatie en een voorspeodig herstel
Groetjes, Agnes

Yvonne Donders zei

Hoi Irene, ik heb je blog maar gelijk even opgezocht en zag gelijk het roze kaartje waar je het vanmiddag over had. Hij is echt schitterend. Was echt heel gezellig vanmiddag, en ik heb nu al zin in zondag! Tot dan,

Groetjes Yvonne

Christa zei

ziet e allemaal weer geweldig uit zeg!! xx christa

Stempeltiger zei

Deine Karte schaut ganz bezaubernd aus liebe Irene! Das süsse Motiv hast Du wundervoll coloriert. Alles passt so toll zusammen. Das Kochbuch schaut auch klasse aus. Eine tolle Idee.
Wünsche Dir alles Gute für den bevorstehenden Klinikaufenthalt und hoffe, dass Du ganz ganz bald wieder auf den Beinen bist und es Dir gut geht.
Ganz liebe Grüße
Swantje

Angela zei

Ben ik een tijdje niet zo actief in blogland.... mis ik gelijk van alles!!!
Allereerst wens ik je héél veel sterkte met je operatie en hoop dat je een spoedig herstel hebt.
En ik las dat je 'DE' koffer bij Nicole gewonnen hebt.... gefeliciteerd meid; dat wordt oefenen!!!
En dan je creaties; geweldig allemaal. Vind je kaartje voor Merit écht lekker zoet!!!! Je receptenboekje is toppie hoor!!!
Sterkte en tot gauw...
grt Angela

Wybrich zei

veel sterkte Irene!
prachtige kaart, maar je kookboek is ook echt super!

Jolanda zei

Hoi Irene,

Ik weet niet of je al in het ziekenhuis ligt, maar wil je bij deze heel veel sterkte wensen en hopelijk tot gauw!! Het kookboekje vind ik helemaal toppie! laat je maar flink verwennen...
grtz Jolanda

Nathaly zei

Lief kaartje, Irene. Heel mooi. Enne...nog gefeliciteerd met je koffers met markers. Nathaly

Marianne Schut zei

Hai Irene, even een berichtje van mij om je te laten weten dat ik aan je denk...hopelijk maak je het goed en knap je snel weer op! Veel beterschap en pas goed op jezelf! Liefs Marianne

Aleida zei

Ha, je bent weer thuis? Ik had al op een paar blog's een reactie van je gezien en was blij dat je weer zover opgeknapt was dat je weer online was.
Sterkte!
groetjes,

Aartje zei

Hallo Irene, ik las net je berichtje op mijn blog. Je bent weer terug... Ik hoop dat inmiddels je operatie achter de rug is en dat je al weer flink hersteld bent. Heb je leuke reactie de afgelopen weken echt gemist (en je creaties natuurlijk ook he, maar dat snap je wel.)
groeten Aartje

Alina zei

Hoi Irene, bedankt weer voor de leuke reactie! ik hoop dat alles goed met je gaat na de operatie, ik denk aan je!
groetjes, Alina

Kim Dellow zei

Gorgeous. Just love your details. Kim

Unknown zei

Lovely cards Irene - Lovin the pink cherry theme - v.cute!
Deb.x