donderdag 22 maart 2018

SPRING

Vandaag geen kerstkaartje want ik heb zin in LENTE!!!!
Op mijn kaartje bloeien de tulpen en wappert de knuffel-was heerlijk buiten aan de lijn.......


Op een kraftkaart van 15x15 groen papier van diverse merken. Uit héél zachtgroene cardstock het leuke kader van Ali gestanst met er in de schattige Di's Digi Izzy's wash day.  Zoals altijd heb ik ingekleurd met Promarkers en deze keer consequent in groen, geel, oranje en beige/bruin en dat was best een uitdaging! Spring is van een clearstamp van Joy,  gestempeld met SU-Pear Pizazz nét als happy birthday van een MFT-stempel.
De bloem komt ook van Ali. Ik heb een beetje spijt van deze aankoop want de diverse maten sluiten niét mooi aan en de grootste is idioot groot. Hier heb ik dus alleen de 2 kleinste gebruikt en een beetje "losgefrummeld" en dan vind ik het wel aardig. Ze zijn 2x gestanst, met Promarker de ene helft geel gekleurd en ze verspringend opgeplakt. Het groene knoopje is uit de voorraad net als het strepenlint met plakparels links en rechts onder het plaatje.
De kleine vlindertjes zijn gemaakt met een Mireille ponsje.

Gezellige dag,





Challenges:

Di'sDigis/lots of green
StampingFairies-Maerz/Fruehling 
CutiePie-121 spring
Ally'sAngels-4/ribbon or twine (striped ribbon left and right)
Scrapping4fun-11/anything goes with flowers
CreativeMoments-139/spring
PPCC-372/anything goes 

41 opmerkingen:

aussie aNNie zei

Adorable. Love this image and your gorgeous colouring Irene, mine will be up later tonight.xx💖 [Aussie aNNie's Blog]

Angela zei

We blijven hoop houden..... de lente zal toch een kéér komen :).
Je kaart brengt me al wel in lentesferen (ff niet naar buiten kijken).... wat een dot van een kaart Irene!
Prachtige kleuren en wat een schattige digi heb je gebruikt.
Vind je bloem zeer geslaagd hoor; wellicht kun je de 'idioot grote' stans op een CAS-kaart gebruiken als onderste 'laag' van een bloementoef.... tis maar een idee ;).
De lieve vlindertjes (heb die pons ook nog ergens liggen) maken de kaart helemaal af!
Fijne dag.
xxAngela

Sabine zei

Wat een leuke vrolijke kaart! Heel mooi gemaakt Liefs Sabine

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een lieve vrolijke lente-kaart op deze druilerige donderdagochtend Irene. Het is een lief afdrukje en subliem ingekleurd. Ook de afwerking is weer om te smullen, laat de lente maar komen ;p
Lieve groetjes Miranda

Jantine zei

Wat een heerlijk lentekaartje, Irene! Lief in die zachte kleurtjes.
En je Ali-bloem...tja, op internet kun je niet altijd inschatten hoe iets in het echt zal zijn, "risico van het vak", nu zal bij Ali de schade niet enorm zijn als je een miskoop doet. En op deze manier is ie wel heel leuk hoor!
Groetjes
Jantine

Scraptastisch zei

Volgens mij heb je hartstikke zin in de Lente?! Het is een mooi gezicht jou vrolijke voorjaarskaart te zien tussen alle kerstkaartjes! Wat een enige digi Irene en weer een heel mooi totaal plaatje. Je bloem is toch prima zo en anders kun je er de heattool opzetten, dan krimpt het, hihi
Liefs Gerie

Colinda zei

Wat snoezig, zo'n lief kaartje met haar schattige wasje!!
Ben ook zo toe aan de lente!
Fijne dag,
Colinda

R's Rue zei

Great.

Hazel zei

Beautiful card. Thank you for sharing your lovely crafting for Penny’s challenge 372 – hope to see you again soon – Hazel DT x

Annerieke zei

Wat fijn dat je je lentegevoel wilt delen ;-). Je kaart is schattig, lief plaatje, mooi ingekleurd en leuke details verwerkt. Het is dat je het zegt van de bloem, want het valt mij niet op natuurlijk, vind het er best ok uitzien.

Lia zei

Wat een beeldige digi is dit en je hebt hem zo geweldig ingekleurd! Een heerlijk lentekaartje tussen alle kerstkaarten die ik vandaag tegenkom. Nu het weer buiten nog....
Lia xx

Marjan zei

Nou ... lente is het zeker op je mooie kaartje, het is een schatje! Van mij mag die lente wel komen, maar ben bang dat het nog even duurt. Vooral de zonnnn ...

Sylvia zei

Mooie kaart,Irene en wat een lieve digi.Prachtig ingekleurd.Hier schijnt de zon :).

Groetjes,Sylvia.

Joanne kramer zei

Wat een mooie en super leuke kaart. Ik word er vrolijk van! groetjes Joanne

Creanita60.blogspot.nl zei

Heerlijk laat de lente maar komen! Leuk om dit kaartje tussen de kerst te zien staan!
Groetjes Anita

karien zei

Wat een lief kaartje krijg helemaal zin in de lente
Groetjes Karien

Ans Gilbert zei

Prachtige lentekaart in deze zachte kleurtjes, wat een mooie digi. Ik gebruik de 2 kleinste maten van Ali, met de set van Crealies, krijg je een mooie, volle bloem, je verjaardagskaart is onderweg, daar zit die chrysant ook op, maar ja, je mag de envelop maandag pas open maken..
Ansx

GerJanne zei

Het is een heel lief en zeker voorjaarskaartje! Zo leuk die digi en je hebt het weer geweldig mooi ingekleurd. Ik zie dat Ans helemaal in de waan is dat jij de post dicht laat. Whahahhaaha.....
Ik vind het flauw om je een te laat kaart te sturen, maar heb het wel even overwogen omdat de post niet op maandag wordt bezorgd. Of zal ik toch.......;-)
Liefs,
GerJanne

Marja zei

Prachtig lente kaartje op deze druiligere donderdag!
Als je na buiten kijkt lijkt de lente nog zo ver weg...het is maar koud.
Groetjes Marja.

Enny zei

Oh, wat een prachtige lente-kaart, dat doet deugd op zo'n grijze dag ! Zo'n schattige digi, echt heel mooi gekleurd, en je versieringen zijn weer super ! Groetjes, Enny

Je@net zei

Echt een super schattig lentekaartje, Irene!

Diny zei

Wat een heerlijk lentekaartje Irene.
De overgang bij ons is ook heel groot.....wij hadden de laatste dagen in Australie constant 30 graden.
Het is erg wennen.....maar soms als de zon erdoor komt en je uit de wind blijft geeft de zon al best wat warmte.
We blijven hopen op heerlijk lenteweer!
Groetjes Diny

Nicolette zei

Wat een super schattig kaartje Irene. De bloem van Ali is erg leuk, ik twijfel of ik hem zal kopen, maar als hij zo groot is, misschien toch maar niet.
Groetjes Nicolette

Jean zei

Oh how cute is this.Loving the image and your layout.
Thanks for joining us over at Penny's.
Jean xx

Trijntje zei

Hoi Irene wat een leukerd! De digi is erg mooi. Je hebt de kaart erg leuk gemaakt met deze mooie lente groene kleur. . We krijgen zin in de lente masr helaas wil het nog niet zo... we moeten het nog masr even van de vrolijke kaartjes hebben,. groeten Trijntje

SylS creaties zei

Schattig voorjaarskaartje. Die bloemen vind ik heel mooi hoor!
En inderdaad, laat die lente maar komen!
groetjes,
Syl

Sarah zei

Prachtig kaartje! Zo tof, ik krijg er lentekriebels van! Mijn kaart voor jou post ik morgen, die zal dus een tikkeltje later aankomen. X

Rosina zei

Een super leuke lentekaart Irene, wat een geweldig lief stempeltje en ook zo mooi ingekleurd...heel mooi geheel....Laat de lente maar komen!!!

groetjes Rosina

Caroline zei

Superlief kaartje, laat de lente maar komen hoor!
Ik had de bloem van Ali op mijn lijstje staan maar twijfelde ook nog. Ik heb nu voor mijn verjaardag zoveel hobbybonnen gekregen dat ik de originele maar ga kopen. Maar je hebt het mooi opgelost.
Groetjes Caroline

Femminde zei

Ha die Irene,
Groot gelijk dat je even een keer geen kerstkaartje doet op donderdag. Heerlijk die lentekaartjes. Zo lekker vrolijk, je scraplings ook al. We zijn wel toe aan een beetje zon.
Fijn weekend!!
Groeten van Femminde

Linda zei

Hoi Irene,
Wat een heeeerlijk lente kaartje!
Leuke digi en wat heb je 'm weer mooi gekleurd.
Lieve groet, Linda

Creaellenknutselsite zei

wat een heerlijk lente kaartje wat een lief stempeltje heb je gebruikt
groetjes ellen

aussie aNNie zei

Hey lovely lady you won over at Di's with this gorgeous card.

Has my card arrived yet...xx💖 [Aussie aNNie's Blog]

Priya zei

Love this Creation.
So beautiful.
Thank you for joining us at Scrapping4fun Challenges this time.
Hope to see you again soon.
Priya-DT

ingunnsinekort zei

Beautiful spring creation
Ingunn

Marlies zei

Een prachtige kaart Irene. Mooie lente kleuren en wat een lief digi! Ook prachtig gekleurd! Een super geheel. groetjes, Marlies

Enny zei

Nog een extra berichtje van mij, om je van harte een heel gelukkige, mooie en gezonde verjaardag te wensen ! Groetjes, Enny

Durvina zei

Wat een superschattige kaart!!
Prachtig!!

Enne vandaag is het jou dag!!
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, de post is onderweg ;)

liefs, Durvina

Lisa xx zei

Thank you so much for joining in with the Cuties! Your card is adorable, such a sweet image and gorgeous colours too

Scrapping4funChallenges zei

Fabulous card
Have a Blessed easter weekend
Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
Rachelle DT
https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

Sarah zei

I love this "Spring cutie"!! Thank you for sharing with us at the Cutie Pies. Sarah DT