zaterdag 17 maart 2018

Just for you

Vandaag nog maar 1 kaartje met die leuke challenge-sketch van De Egel.


Op een kraftkaart van 15x10 cm papiertjes van een Wibra-blokje met diverse stitched Crealiesjes uitgestanst. Op de verhoogd opgeplakte cirkel de olijke Basik van ScrapBerry's, zoals altijd ingekleurd  met Promarkers en hier en daar een beetje potlood voor wat extra kleuraccentjes.
Just for you is van Clearly Besotted, gestempeld met Versamark en daarna WOW-embossing poeder (grote pot gekocht GerJanne!!) en de heattool.

Dit is de sketch


Ik zie volgers komen en gaan (in 1 maand 5 er bij en ook weer 2 verdwenen zowel bij Bloglovin als Blogger). Met Bloglovin weet ik me geen raad en bij Blogger kan ik soms helemaal geen blog vinden en als ze geen reactie achterlaten is en blijft het een zoekplaatje. Misschien staan er ook wel nieuwe volgers helemaal achteraan maar dat kan ik niet zien want ik kan maar 1 x  doorscrollen en daarna staat volgende tussen de gezichtjes.....weet iemand daar een oplossing voor???
Bij deze dus welkom aan de nieuwe volgers en sorry als ik niet terugkom...zou niet weten waar en hoe! Lees net de reactie van Ans, dank je wel! Ik heb nu mijn hele volgerslijst kunnen bekijken en het is niet te geloven wat ik aan totaal onbekende namen zie die nooit op mijn blog reageren dus ik laat het maar hoe het is. Toch blijft het heel vreemd dat Blogger ze soms wel vooraan plaatst maar net zo makkelijk achteraan ............

Tot mijn verrassing is de wiebel-trapjeskaart voor nicht Daniela - ze vond hem zooooo leuk!!! - door het Penny Black DT  gekozen als 1 van de favorietjes, blij mee!


Ik wens jullie een gezellig en vooral WARM weekend, die dikke poezentrui kan wel weer aan ......niet te geloven hoe de wind hier om het huis loeit en ondanks dat de voorspelde sneeuw niet is gevallen en het zonnetje schijnt, het lijkt wel -20 dus ik blijf binnen tot de koelkast leeg is whahha!!





Challenges:

De Egel-53/sketch met dier
PB&More-march/feature creature
CCTC-521/celebrate
Craftliners-48/cirkels
Scrapping4fun-111/anything goes with flowers                          

31 opmerkingen:

Creanita60.blogspot.nl zei

Door dit koude weer ben jij wel lekker creatief bezig en als je koelkast nogvol is.....dan zien we nog wel veel van deze leuke creaties van jou voorbij komen.
Ik moet er zo wel door creaweek en vanmiddag krijg ik een workshop van Boukje ben heel benieuwd.
fijn weekend!
Groetjes Anita

Jantine zei

Lief kaartje met Basik! En leuk dat je schommelkaart favoriet is, hij is ook superleuk.
Hier wel (een beetje) sneeuw :-(
Groetjes,
Jantine

aussie aNNie zei

Congrats on your win Irene, fabulous card too and great take on the sketch. Hope you are doing well.xx 💖 [Aussie aNNie's Blog]

Je@net zei

En ook deze kaart is weer erg leuk, Irene.
Gefeliciteerd met je favorietenkaartje!

Danoesja zei

Hallo Irene
Wat een superlief kaartje met die schattige poes en wat is dat een mooie tekststempel.
Hier is het wel wit en het sneeuwt nog steeds zachtjes maar ik hoef gelukkig de deur niet uit.
Nog een heel fijn weekend, liefs Danoesja xxx

Danoesja zei

Gefeliciteerd met je winnende kaartje....vergat ik even.

Marja zei

Ook deze is prachtig!...de sketch is mooi verwerkt.
Leuk dat je nog een keertje meedoet aan de challenge bij De Egel.
Groetjes Marja DT.

Ans Gilbert zei

Hoi Irene,
zo kom je bij je volgers, klikken op ontwerp, dan statistieken, zie je rechts een rijtje staan pageviews etc. onderaan staat volgers op het getal klikken en je kunt pagina voor pagina je volgers zien..
Ik had vanmorgen weer 9 ! spam berichten van Piseth san, ik krijg het niet voor elkaar om hem/haar te blokkeren ..
Je hebt een keileuke kaart gemaakt, met een mooie poes..
fijn weekend,
Ansx

!neke zei

Gave kaart !!!!!
Ik kan je niet helpen met de volgers !!!!

groeten Ineke

Hobby Hoogland zei

wat een leuke sketch kaart en een leuk ingekleurd plaatje.
Ik hoop voor jou dat de koelkast vol zit.
dus lekker binnen blijven en aan de knutsel,ben ook druk bezig met iets uitproberen voor de kerst markt,had de kerst uit mijn systeem gezet. maar toch.
groetjes Marjan.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke kat met die fleurige bos bloemen Irene. Het is inderdaad echt freubelweer vandaag hoewel ik stug aan het doorgaan ben met opruimen van mijn knutselspullen ;P
Gefeliciteerd met je winnende kaart, die was ook zó cute.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij de Egel.
Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)xx

Scraptastisch zei

Ik blijf binnen tot de koelkast leeg is whaha...hamsterennnnn...
Vanmorgen om 6.00u was het echt niet lollig, maar heb het overleefd, hihi en ik dacht Irene is mooi weer aan de knutsel bij de warme kachel! Het is weer een snoepie je kaart! En met de volgers snap ik het ook niet net als jou 5 erbij en twee eraf, dan denk ik zijn er echt blogsters die zich weer verwijderen??? Fijne avond en zondag hoor!
xx Gerie

Scraptastisch zei

Vergeet ik je te feliciteren met je prachtige schommel kaart
wouw favourite, kun je weer trots op zijn!!!
xxxxx

SylS creaties zei

Leuke kaart en wat een grappig plaatje!
Fijn weekend!
Syl

Enny zei

Wauw, wat een keileuke kaart Irene, heel mooi gedaan ! Goed dat Ans je kon helpen met je volgers. Bij mij was Aussie Annie ook verdwenen, niet zij zelf, maar schuld van Blogger, denk ik. Die doen soms raar. Groetjes, Enny

Enny zei

Vergeet ik nog te feliciteren met je winnende Penny Black kaart ! Hier in België is wel een halve dag wat sneeuw gevallen, en het is ijskoud ! De koudste 17 maart in meer dan 100 jaar, bah, weer een triest record... :o) Groetjes, Enny

Colinda zei

Wat een lief kaartje, lekker fleurig zo'n mooie grote bos bloemen!!
Heb gister ook de hele dag gewacht totdat het ophield met regenen maar helaas geen boodschappen gedaan, hihihi. Vanmorgen lag hier wel een beetje sneeuw maar is alweer verdwenen.
Gefeliciteerd met je favorieten plekje, schattige badge!!
Een warm weekend,
Colinda

ingunnsinekort zei

Beautifull colores and cute flower cat:)
Ingunn

Nicolette zei

Die rare reacties heb ik ook. Ik verwijder ze maar ze komen gewoon weer terug.
Je kaart is wel super leuk zo.
Groetjes Nicolette

brenda zei

A sweet creation for our 'Feature a Creature' theme at Penny Black and More challenge, many thanks for joining in.

B x

Monique zei

Ik hoop dat je koelkast goed gevuld is Irene, want het is snijdend koud! Dat zou je niet zeggen als je achter het raam in het zonnetje zit. Hier staat de koelkast vol met taart en hapjes. Laura is morgen jarig maar we vieren het vandaag. Dus ik hoef er ook niet uit vandaag ;-))
Ik zou haast je kaart vergeten maar die is prachtig!!! Mooie papiertjes en super leuk ingekleurd!
Fijne zondag binnenshuis, liefs Monique

karien zei

Leuke kaart heb je gemaakt
Groetjes Karien

Wybrich zei

Ben ik ook weer eens een keer! Kom wel regelmatig even kijken, maar het ontbreekt me wel eens aan tijd om een reactie achter te laten.
Prachtige kaarten staan er op je blog en ook zag ik een schattig kleindochtertje voorbij komen, wat een prachtig kindje!
En ja, ik maak al jaren scraplings....hahaha
Hier in het hoge noorden, stralend mooi zonnig weer, met een straffe ijskoude oostenwind! bijna een halve storm! (Verder is alles goed)

Nancy Soetaert zei

Ook hier in het 'zuiden' heel koud door de wind... maar leuk om aan de knutsel te gaan hé!
Toffe kaart met Basik, mooi met het oranje, niet echt een kleur die ik gebruik, maar dit is echt vrolijk zo, lente/zomer!
Proficiat met je Penny Black toppertje! super!
Ik zag bij Ali al een barbq-stans, maar als mijn pa een kaart vraagt, dan wil hij die meestal al de week of 2 weken nadien... Geen tijd om te bestellen dan... Pa was in elk geval blij met het gemaakte kaartje, dat is het voornaamste...
Groetjes
Nancy

Diny zei

Wat een leuk kaartje Irene!
Ik heb nog even bij je rondgekeken en heel veel moois gezien!
Bedankt voor je lieve berichtje op mijn blog.
Lieve groetjes Diny

Annerieke zei

Wat een lief kaartje Irene, mooie papiertjes heb je gebruikt! Leuke sketch is dit toch hè, ik ga hem ook nog eens maken denk ik. Het is inderdaad berekoud, brrrr, wij zijn flink geweest en vanmorgen toch even naar buiten geweest, maar het was heerlijk om weer thuis te komen hoor ;-).

Trijntje zei

Hoi Irene wat een prachtige kaart . Het afdrukje is weer zo leuk! Lekker vrolijk. Deze valt ook vast in de smaak. Gefeliciteerd met je succesje. Altijd leuk. Hier ook harde wind gehad. Nu lijkt het wat rustiger. Gelukkig geen sneeuw. Hopelijk gaan we snel richting voorjaar. Groeten Trijntje

Leanne Harris zei

A really cute creation and thanks for sharing it with us at Penny Black and More Challenges xxx

Priya zei

Such a pretty card.
Beautiful coloring.
Thank you for joining us at Scrapping4fun Challenges this time.
Hope to see you again soon.
Priya-DT

Daniela zei

Wonderful card! Thanks for joining us at Penny Black & More!
x Daniela (DT)

Scrapping4funChallenges zei

Beautiful card, love the image and flower paper
Have a Blessed easter weekend
Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
Rachelle DT
https://scrapping4funchallenges.blogspot.com