zaterdag 20 januari 2018

No-line liftchallenge 125

Er zijn challenges en challenges maar deze Liftchallenge-125 is er wat mij betreft dus écht een en ook voor mij iets geheel nieuws met heel wat mislukte pogingen in de  prullenbak haha!

Op het blog zag ik allemaal bloemen maar ik heb voor de super cute MFT-nijlpaardjes gekozen.......pffff wat was het moeilijk (EN LEUK!!). 
Ik heb er een CAS-kaart van gemaakt, witte basis en er op een hartenpapiertje van de Action.
Randjes met grijze inkt bewerkt waar ook de tekst mee is gestempeld en rondom een doodeltje getrokken.


Eerst had ik voor alles heel lichtroze Angel Pink Memento-inkt gebruikt maar die zag je gewoon door het grijs heen dus daarna heb ik voor de nijlpaardjes gekozen voor Gray Flannel van Memento en die eerst nog een keer "afgestempeld" op een kladje......nou dan zie je dus bijna niks meer maar ik las ergens de tip dat je een gewoon  gestempeld exemplaar er naast moest leggen als referentiekader en dat heb ik dus gedaan. Natuurlijk moet je schaduw en details aanbrengen waardoor de omtrek wat donkerder is, toch is het een hemelsbreed verschil met een zwart gestempeld beestje maar bij de taart en de ballon is echt geen buitenkant te bekennen............heel verrassend vind ik het!!
Deze keer niet met Promarkers maar met Derwent Colour Soft potloden ingekleurd.

Een warm welkom aan Marjan en Syl, gezellig dat we elkaar gaan volgen!

Nog meer leuk nieuws: 

Aussie-Annie is DT-lid bij Double D Challenges (ben ik de enige die hierbij aan een heeeeel grote beha moet denken??) en heeft op haar eigen blog mijn kaart voor Gerie als winnaar gekozen en deze leuke stempel komt vanuit Australië deze kant op....hoe leuk is dat???


Bijlagen
                                                     
                                          



                                          Deze kaart staat in













Gelukkig was dit challenge-kaartje al 2 weken af want er is ook minder leuk nieuws: mijn rug laat me weer eens behoorlijk in de steek dus ik ben -op een automatisch bericht na - helaas weer even de lucht uit!

Fijn weekend,





Challenges:

CCTC-513/something fun
PPCC-363/anything goes

35 opmerkingen:

Je@net zei

Aaah...wat een schatjes. Heel erg mooie kaart, Irene.
En wat gaaf dat je bij Annie in de prijzen gevallen bent.
Gefeliciteerd met je topplaatsje, fijn weekend en beterschap met je rug!

Marjan zei

Ik vind het heel knap gedaan, jouw nijlpaardjes, een mooie kaart en zo leuk dat je de uitdaging bent aangegaan en meedoet met de Liftchallenge.
Van harte met je prijs bij Annie en met je topplaats, terecht!
Sterkte met je rug, zo naar!

Nancy Soetaert zei

je feestende nijlpaardjes zijn schitterend geworden Irene!
Neem maar je rust, hopelijk snel beter met je rug!
Groetjes
nancy

marja zei

Wat is deze kaart je goed gelukt. Echt complimenten!!!! Ik ben er ook mee bezig geweest en die van mij liggen nog steeds in de prullemand :( WEl erg leuk om te doen dus ik ga zeker door om dit te oefenen. Maar die van jou is echt supertop. En oh wat vervelend van je rug zeg. Ik voel zo met je mee. Diegenen die het niet kennen weten niet wat je bedoelt, maar het belemmrd je zo in alles. Heeeeel veel sterkte en probeer de moed erin te houden hoor. Lieve groet van marja

Lia zei

Wow, dat is je echt heel goed afgegaan, want dit ziet er geweldig uit! Ik kan deze keer helaas geen tijd voor de challenge vinden maar de techniek ga ik wel proberen. Het is té leuk!
Heel veel sterkte met je rug. Doe maar kalm aan!!
Lia xx

Annemarie en Merit zei

Wat is het goed gelukt Irene, te gekke kaart!!!
Wat naar weer van je rug, heel veel beterschap!!

fijne dag liefs Annemarie en Merit

Marja zei

Wat een leuke kaart Irene!...heel mooi gedaan hoor lijkt allemaal heel eenvoudig maar volgens mij is het zo makkelijk nog niet.
Gefeliciteerd met je prijsje.
Groetjes Marja.

Annerieke zei

Geweldig Irene, wat heb je dit mooi gedaan! Ik heb me er nog niet aan gewaagd ;-). Vervelend met je rug, veel sterkte!

Ans Gilbert zei

Je hebt een prachtige kaart gemaakt met deze techniek, leuk stempels mooie kleurtjes, beterschap voor je rug.
groetjes,
Ans

karien zei

Wow dat is je goed gelukt is heel mooi geworden sterkte met je rug
Groetjes Karien

Scraptastisch zei

Ik vind het heel leuk om alle kaartjes te zien van deze uitdaging en jullie kleuren altijd al zo mooi en vinden het nog pittig, dus ik waag me er dus niet aan whaha Het is zo mooi geworden met je hippo's en ook het handgetekende lijntje maakt het af! super tof gedaan Irene en heerlijk dat je zo in de prijzen bent gevallen! Gister ben ik mer Marjan naar Elly geweest in AnnaPouwlona en heb hele leuke stempels gekocht en ga ook weer inkleuren....veel te lang niet gedaan, maar wel met een zwart afdrukje hoor hihi. Vandaag lekker gewerkt en morgen alweer vrije dag, maar volgende week 4!
Flink balen dus met je rug! hopelijk gaat het niet te lang duren!
Liefs Gerie xx

Trijntje zei

Wat heb je dit geweldig mooi ingekleurd Irene. Heel mooi gelukt. Inderdaad bij de taart helmaal geen lijntjes... knap hoor. De nijlpaarden grijs past heel mooi . De kleurtjes lopen mooi af. Heel knap gedaan. Ik moet nog veel leren wat inkleuren betreft. Je kaart is erg mooi geworden. Heft leuk papier met de hartjes. Gefeliciteerd met je succesjes. Leuke stempel heb je gewonnen. Ik lees dat je op dit moment weer last van de rug hebt. Hel vel sterkte. Groeten Trijntje

Wendy Koorevaar zei

Wow wat heb je dat knap gedaan met de no line inkleurtechniek, ik heb dat ook nog nooit gedaan en het lijkt me zeker niet eenvoudig.
Je kaart is zo schattig en leuk geworden! Ik vind het hartjespapier er ook zo goed bij staan, echt een plaatje zo.

Liefs,
Wendy

Aartje zei

Wat is deze no-line techniek je goed gelukt. Prachtige kaart.
En wat leuk dat je in de prijzen viel. Dat van die double D als bh maat herken ik wel.
Groeten, Aartje

Nicolette zei

Wat een schattig kaartje. En leuk dat je in de prijzen viel.
Sterkte met je rug.
Fijn weekend,
Groetjes Nicolette

SylS creaties zei

Een heel lief en schattig kaartje, met die nijlpaardjes!
Sterkte en beterschap met je rug!
groetjes,
Syl

Creanita60.blogspot.nl zei

Wat een leuk en lief stempeltje heb je voor de liftchallenge gebruikt en ik vind dit kaartje dan ook weer een toppertje!
Gefeliciteerd met je dik verdiende prijs!
Beterschap gewenst ik hoop dat je niet te lang uit de running houd! Sterkte ermee!
Groetjes Anita

Marjolein zei

Mooi Irene! Wat leuk om te zien dat de techniek ook met wat strakkere stempels een gaaf effect heeft. Superleuke kaart!

Colinda zei

Super!! Ziet er zo schattig uit, prima gelukt!!
Leuke challenge en inderdaad een uitdaging maar nog niet aan toe gekomen om mee te doen.
Gefeliciteerd met je prijs en je top 3 plek!
Sterkte met je rug en rustig aan,
Colinda

aussie aNNie zei

Oh Irene what a gorgeous card, love this one. Your prize was posted yesterday, Saturday, so hope it arrives soon...congrats on your win...hugs.xxHave a lovely weekend.♥
[aNNie]

Creaellenknutselsite zei

wat een schatjes je kaart is geweldig geworden
groetjes ellen

Erica ♥ zei


Wat een gaaf kaartje,
erg mooi gemaakt,
en de stempels zijn super !
Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
Liefsss van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel-Bruin & Blauw}

Cornelie zei

Onwijs leuk dat je voor andere afbeeldingen hebt gekozen. Dit wil ik zelf ook nog eens proberen, want het resultaat is zo gaaf! Dat heb je echt mooi gedaan! Op het blog van My Favorite Things staan regelmatig kaarten van iemand die dit tot in de puntjes beheerst, erg inspirerend!
Ik vind jouw kleurwerk meer dan geslaagd, erg knap, dank je wel en sterkte met je rug, want O, O, O wat is dat vervelend!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Whaha, ze zijn súpergaaf die "lijnloze" nijlpaardjes met taart. Het is echt heel goed gelukt bij jou, het lijkt wel een prentje uit een boek...
Gefeliciteerd met je leuke stempelprijs en met je top-notering.
Om dat over je rug te lezen vind ik minder, jeetje..Veel beterschap Irene xx
Lieve groetjes Miranda

Caroline zei

Heel knap hoor. Ik heb het filmpje gekeken maar ik waag me er niet aan. Ik vind het kleuren zowieso al moeilijk haha.
Wat vervelend van je rug...... sterkte hoor!
Groetjes Caroline

Joanne kramer zei

Wat een leukerd! Super gedaan!!
Gefeliciteerd met de stempels.
Sterkte met je rug. Groetjes Joanne

Margot zei

Zeer goed gelukt! Ik heb zelf ook voor een beestje gekozen voor deze uitdaging, maar volgens mij was dat extra moeilijk, vooral om de uitdrukking van de gezichten goed te laten lukken, vond jij dat ook?

Monique zei

Een superkaartje Irene!
Beterschap met je rug...
Liefs Monique

GerJanne zei

Dat heb je heel mooi gedaan Irene!! Het ziet er zo zacht en lief uit! Ik ga het nog proberen van de week.
Leuke prijs komt er uit Australië naar je toe! Vraag even of ze wat warmte mee stuurt ;-)
Sterkte met je rug, balen weer!

Femminde zei

Wauw Irene wat zijn ze goed gelukt!! Ik waag mij niet aan inkleuren maar dit is super.
En je wilde weten wat voor kaart model ik gebruik. Het is de tentkaart van DDBD.
Als je er op googled dan vind je hem denk ik wel.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Femminde zei

Hoi Irene,
Nog even wat duidelijker:Dutch Doobadoo Dutch Card Art Tent A4 470.713.312 (08 16)
Veel sterkte met je rug!!

Enny zei

Wauw, je nijlpaardjes-kaart is prachtig geworden, en proficiat met je prijs van Australië !! Spoedig beterschap met je rug ! Groetjes, Enny

Hazel zei

Thank you for sharing your lovely crafting for Penny’s challenge 363 – hope to see you again soon – Hazel DT x

Sylvia zei

Wat een leuke nijlpaardjes,Irene.Gefeliciteerd met je leuke prijs.

Groetjes,Sylvia.

Margo zei

Wat een prachtige kaart en wat heb je dat mooi gekleurd zeg !
Veel beterschap met je rug ! Doe maar rustig aan !!!
Groetjes
Margo