dinsdag 19 september 2017

Letter and roses

Ik werk eigenlijk altijd vooruit en schrijf de blogpost zodra een kaart klaar is en "alle zooi" nog om me heen ligt. Vóór de datum van plaatsing zie ik dan meestal wel wat challenges langs komen waar mijn kaartjes aan mee kunnen doen maar soms komt het gewoon niet uit. Zo ook bij deze easelkaart voor de jarige Miranda die dus nét niet mee kan doen bij K&K...........zo gaat dat soms in blogland.......
Waar ik met deze kaart al niet geweest ben in huis én buiten...ik krijg de juiste (zachte) kleuren er niet goed op dus dan maar deze "bleke" versie, zo jammer!!


De basis is gesneden uit roomwitte cardstock en al het dp is van een heel groot Mix&Match-blok "Romantic Fine Art" van de Action, echt beeldschoon papier en daarom heb ik verder niet veel aan de kaart toegevoegd.
Het zijn grote vellen met af en toe een pagina met 4 vakken en daar heb ik dit schattige roosjespapier waar al een doily op zat van gebruikt en dit is gemat met roze cardstock.





Het lieve  BildMalarna stempeltje "letter and roses" is met Promarkers in de kleur van het roosjespapier ingekleurd. Daarna heb ik het uitgestanst met een stitched circle van Crealies met er onder een iets grotere uit dp dat weer perfect bij de bloemblaadjes past zodat het net wat meer afsteekt.
Rondom het plaatje heb ik heel vaag een swirl gestempeld en er met een Nellie Snellen Pontura Paint crystal clear wat druppels op gezet.
Op de onderkant van de easel heb ik weer een ander stukje van het prachtige dp gebruikt waar ook weer de roosjes van het bovenste dp op zitten.
Hier heb ik alleen nog van Crealies FOR YOU and HAPPY BIRTHDAY twee keer gestanst en op elkaar geplakt voor wat meer volume en uit de voorraad wat roze plakparels zodat de easel blijft staan.

Lieve groetjes,





Challenges:

27 opmerkingen:

Colinda zei

Wat een lief kaartje en ook zo'n schattig kanten randje om je afbeelding.
Is ook stoeien met het sombere weer om een mooie foto te maken, gelukkig schijnt hier vandaag weer het zonnetje.
Een mooie dag vandaag,
Colinda

Doris knippenenplakken zei

Hoi Irene ,Wat een super mooi lief easelkaart .
Zacht van kleur valt wel mee de foto is altijd veel mooier in het echt he vind ik wel .
Lief afdrukje weer een heel mooi geheel Irene !
Groetjes Doris

Sylvia zei

Hele mooie easelkaart,Irene.Wat een schattig stempeltje.Ik vind de zachte kleurtjes van de " bleke" versie ook prachtig.

Groetjes,Sylvia.

Sarah zei

Ik kan me voorstellen hoe mooi hij in het echt is. Lief prentje.

Durvina zei

Bleek of niet, het is een super schattige kaart!
Dat ziet iedereen ;)
En dat probleem hebben we allemaal wel eens, of te donker weer en lastig of te licht....

liefs, Durvina

bolletjelucky.blogspot.com zei

In het echt is hij véle malen mooier en hier is het al een plaatje :) Hij staat hier vrolijk te pronken Irene, dank je wel. Prachtige zachte kleurtjes en die swirl is zo fijntjes gedaan, net een kleine flonkering..schattig. Je hebt het dessin-papier heel mooi benut vind ik.
Lieve groetjes Miranda xx

Nicolette zei

Wat een mooie easelkaart heb je voor Miranda gemaakt. En fotograferen blijft soms lastig hoor.
Groetjes Nicolette

Unknown zei

Gorgeous easel card,love the pretty papers and beautiful little image.Thank you for joining us at Unicorn and good luck in the draw. Hope to see you back with us again soon. Jennifer DT member x

Ans Gilbert zei

Hoi Irene,
lastig om een easelcard mooi te fotograferen, dat ondervond ik dus ook..Je hebt een leuke digi gebruikt en het papierblok is super, dat heb ik ook..
Ze hebben nu bij Action ook mooie kerst papierblokken..
groetjes,
Ans

Joanne kramer zei

Wat een prachtige en lieve kaart! groetjes Joanne

Je@net zei

Oooh....wat een lief kaartje is dit, Irene!

Sabine zei

Wat een prachtige kaart! Mooi gemaakt en erg lief papier Liefs Sabine

Angelique zei

Schitterende kaart, ik heb het papier ook dus ik weet hoe mooi hij van kleur is.
Hij is echt heel romantisch en lief.
lieve groetjes Angelique

Corrie zei

Ik vind het een beeldschone kaart voor Miranda Irene, wij denken hem zelf wel een beetje donkerder hoor.
Soms lukt het gewoon niet, maar dat je kaart mooi is, is een ding wat zeker is.
Lieve groetjes,Corrie

Ans S. zei

Super mooie easelkaart met een schattig stempeltje.

Groetjes Ans

Diny zei

Wat een prachtige easelkaart Irene....jammer dat je net te laat was!
Het papier is heel erg leuk.
Bedankt nog voor je tip ....ik had het nog niet gezien!
Groetjes en een fijne dag,
Diny

Marjan zei

Wat een schatje is deze kaart, mooi modelletje en zo lief is de uitstraling! Ik herken het lastige van foto's maken, heb mezelf onlangs een lichttentje cadeau gedaan, ideaal!

Dat vooruit werken doe ik ook en ik ga je voorbeeld volgen om meteen de de post te schrijven, want ik vergeet nog weleens hoe het nou ook weer precies tot stand kwam en welke spullen en zo.

Trijntje zei

Hoi Irene wat een prachtige kaart. Ja fotograferen is een kunst opzich! Je zit met het licht. Een easelkaart is door het model al heel lastig om goed op de foto te krijgen en dan moet de kaart ook nog recht op de foto komen Ik heb die van vandaag nog een keer op de foto gezet is niet helemaal recht! Inderdaad handig om tijdens het maken al te noteren wat je gebruikt ik doe dat meestal op de Ipad daar heb ik een app van Blogger en dan snel even noteren welke materialen anders moet je later weer heel erg zoeken ... en we moeten al zo vaak zoeken.... Je hebt een prachtige kaart voor Miranda gemaakt heel leuk in deze zachte kleuren. Leuk afdrukje. Goed geslaagd. Groeten Trijntje

Monique zei

Jammer dat je te laat was. Maar je kaart is er niet minder mooi om hoor.
Een bjoetie is het!

XX Monique

Lisa xx zei

aaawww, this is so sweet, this image is adorable

thank you for joining in with the Cuties xx

martine zei

Wat een lief en mooie easelkaart Irene zal Miranda heel blij mee zijn fijne dag liefs martine

Femminde zei

Heel herkenbaar Irene dat te laat zijn voor plaatsingen. En ook de juiste kleuren er niet op kunnen krijgen. Maar dat zal nog wel een poosje het geval zijn. Maar nu maar genieten van een paar mooie dagen en ook goed fotografie weer. Je kaartje is super leuk, ik kan me er de juiste kleuren wel bij voorstellen.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Margo zei

Zo mooi Irene ! Ik vind het vaak ook moeilijk om een goede foto te maken en soms moet je kaartje diezelfde dag nog op de post en kan je dus niet wachten of het weer de volgende dag voor een mooiere foto zorgt he.

Cross Stitch Claire zei

Beautiful card! Thanks for joining us at Unicorn, Claire DT x

crafty-stamper zei

Beautiful twisted easel card and cute image---Thank you for joining us at Daisy Chain
Carol DT x

Sarah zei

What a cute card. Thank you for joining in at the cutie pie challenge. Sarah DT

Annette zei

Beautiful girlie card and so pretty with all the pink florals and lacy frame around your image.
Hugs
Annette - Netty's Cards
xx
Proud to design for :
Lili of the Valley,
Dies to Die For,
In The Pink Challenge
Squirrel's not-so-random Challenge
As You Like It Challenge.