dinsdag 27 juni 2017

Mixed Feelings ipv Mixed Media

Wat een vreemde tekst zullen jullie denken maar dit is een blogpost met gemengde gevoelens.
Na een time-out van 3 maanden dacht ik dit voorjaar de draad weer op te kunnen pakken als DT-lid van het leuke CraftAddictionDesignteam&ChallengeBlog maar nu heb ik toch besloten te stoppen.
Nicole is haar hart gevolgd en legt de focus op het blog én in haar webshop vooral op Mixed Media. Allemaal even mooi maar op een enkele uitzondering na is dat toch niet mijn ding - vandaar ook de titel van deze allerlaatste dt-bijdrage van mijn kant.

Ik wil vooral Nicole heel hartelijk bedanken voor de afgelopen 1,5 jaar en wens haar en het team  heel veel  plezier en succes voor de toekomst!


De basiskaart is gemaakt met een DDBD-mal uit witte cardstock met er op het mooie papier uit de High Tea Rose paperstack.  De randen zijn bewerkt met groene Memento inkt.

                                                            Hier is het "swing-deel"verder open

De Clearstamp van de rozen heb ik ingekleurd met Promarkers, uitgeknipt en gedeeltelijk verhoogd op het ovale draai-deel geplakt.
De leuke tekststempel is van Marianne Design en heb ik met een stans van Ali uitgestanst, er heel vaag wat wat roze inkt op gesponst en hem daarna verhoogd opgeplakt.




De theeset is van MFT en heb ik versierd met plakpareltjes. Het theezakje is uit vellum gestanst en ik heb er wat glitters achter geplakt zodat het net is of er thee in zit.
Het roze lint en de theepotcharm zijn uit eigen voorraad.

Deze kaart gaat straks naar vriendin Hetty die echt kan genieten van haar kopje thee dus ik heb hem helemaal met haar in gedachten gemaakt. Helaas (in dit geval dan want ik vind het zo leuk dat ze het doet!) kijkt ze altijd op mijn blog dus als in juli de post komt is het niet echt een verrassing meer maar ik hoop dat ze dan ook zegt: "in het echt nog veel leuker"!!!

Morgen ben ik er al weer, tot dan!





Deze kaart stuur ik in voor de AnMaCreatiefChallenge -69/rozen


Uit webshop CraftAddiction:

Dutch Doobadoo swingcard ovaal 
Linnenkarton wit
Vellum
Paperstack High Tea Rose
Clearstamp High Tea Rozen
Roze plakparels
Memento Tuxedo Black
Inkt apllicator
Memento Pistachio
Memento Rose Bud (bij tekststempel)
Memento Angel Pink (bij tekststempel)
Foam dots
Glitter

21 opmerkingen:

Diny zei

Wat een prachtige kaart heb je voor vriendin Hetty gemaakt Irene!
Jammer dat je stopt als DT lid bij CraftAddictionDesignteam&ChallengeBlog maar begrijpelijk hoor!
Hoe is het met je kleindochter?
Groetjes en een fijne dinsdag,
Diny

Cornelie zei

Jammer, maar als het niet meer goed voelt...is dit de beste beslissing, en wie weet wat er nu weer op je pad komt. Mooie afsluiter dit kaartje!

Scraptastisch zei

Als het teveel buiten je straatje omgaat, is het een "goed" maar vast geen makkelijk besluit geweest Irene, maar volg altijd je hart en je hobby is vooral doen wat je leuk vind!!! En dit is dus echt jouw ding en ik weet bijna niet waar ik kijken moet! Altijd zijn er van die leuke details... zoals handmade theezakje en je prachtige roos! Super gave stansen en alles past prachtig...het swingt echt de pan uit, whaha wat een bofferd is Hetty!!!
Liefs van Gerie

Joanne kramer zei

Wat een prachtige kaart, zo gezellig! Soms moet je de keus maken om te stoppen. maar je moet er wel plezier in hebben. groetjes Joanne

Lia zei

Ik heb een paar kaarten van je gemist want met dat hete weer heb ik niet veel achter de computer gezeten (de meeste van mijn kaarten zijn van tevoren gepland).
Ik heb ze allemaal goed bekeken en bewonderd, want ze zijn stuk voor stuk prachtig!
Alles goed 'overseas'?
Lia xx

Margreet zei

Wat een prachtige rozenkaart heb je gemaakt, Irene!
Dank je wel voor je deelname bij AnMaCreatief!
xxx Margreet

!neke zei

Mooie kaart !
En ik begrijp wel dat je stopt !
Mixed media is ook niet helemaal mijn ding.
groeten Ineke

Nicole zei

Schitterend Irene, wat een mooie tot in de altijd puntjes verzorgde kaart. Echt wauw!! Die Hetty boft maar met jou!

Ik ga je missen hoor, mijn steun en toeverlaat maar gelukkig houden we contact.
Liefs, Nicole

Hanny zei

Het is een prachtige kaart Irene.....en ja mixed media daar moet je van houden...het is ook niet helemaal mijn ding....maar achtergronden maken met de distress oxide vind ik wel weer leuk. Dus Irene ga lekker door met de kaarten waar je wel goed in bent.

Groetjes Hanny.

martine zei

Wat een schitterende kaart Irene tot in de puntjes afgewerkt
daar zal hetty in de wolken mee zijn
soms moet een mens een beslissing nemen niet altijd gemakkelijk maar je moet je hart volgen
ook je vorig kaartje is een schatje heel mooi !
liefs martine

Trijntje zei

Je hebt een prachtige creatie gemaakt. Er is heel wat leuks op te zien.. van mix media moet je echt houden. Het is ook niet zo mijn ding. Papier is leuk maar al dat geklieder en gedoe....?? Dat is mijn ding ook niet zo al vind ik het soms bij anderen wel leuk. Voor het blog is het natuurlijk jammer da je stopt. .. maar je moet zelf ook keuzes maken. Groeten Trijntje

Ans Gilbert zei

Hoi Irene,
als mixed media je echt niet ligt, heb je een goed besluit genomen..Ik wil ook geen vieze handen krijgen met kaarten maken..ieder zijn smaak.
Je kaartje is super, mooie rozen en heel veel leuke details,
groetjes,
Ans

Je@net zei

Kan me de gemengde gevoelens wel voorstellen. Maar je kaart is prachtig geworden, Irene. Zeker weten dat je vriendin er straks super blij mee is!

GerJanne zei

Hoi Irene,
het is een geweldige uitsmijter voor het blog van Nicole. Heel mooie kaart voor Hetty, de theeleut... EN ik weet zeker dat ze zal zeggen dat hij in het echt mooier is dan op je blog hoor. Dat is toch eigenlijk altijd zo. EN op je blog ziet hij er al fantastisch uit!
EN ja, dat je stopt met het DT werk, had ik stiekem al een beetje verwacht. Niet alleen omdat het bij Nicole veel mixed media is, maar ook omdat je zoveel andere dingen aan je hoofd hebt.
Het moet ook wel hobby blijven!
Liefs en tot morgen denk ik....
GerJanne

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Irene, wat een prachtige kaart heb je voor je theedrinkende vriendin gemaakt. Ik zit weer te smullen van de details, die zachte kleurtjes, mooi ingekleurde rozen en dat theezakje...gewéldig nét echt. Gave tekst op een mooie stans en dat lieve bedeltje is een mooi detail.
Jammer dat je stopt bij Nicole maar je hobby moet je natuurlijk wel liggen anders kom je jezelf tegen denk ik.
Lieve groetjes Miranda xx

Renate zei

Wat een geweldig leuk kaartje laat je ons zien vandaag.
Een kopje thee staat bij mij voor gezelligheid, en je kaartje heeft ook een gezellig sfeertje. Het kleine theezakje maakt het helemaal af.

Het zal wel heel moeilijk zijn geweest om deze beslissing te nemen.
Maar als je je ergens niet meer zo comfortabel bij voelt, dan gaat het voelen als een verplichting. Dan is je hobby, geen hobby meer. En dat moet toch ook niet de bedoeling zijn.

-xies- Renate.

Margo zei

Zo'n prachtige kaart Irene ! Heel leuk met die theepot en kopjes !

Marjan zei

Nou... als het je ding niet is, inderdaad dan maar stoppen, groot gelijk heb je. Je klaart is een plaatje, leuk dat gedeelte met het theepotje en wat een mooie afwerking toch weer. Rozen ... ik hou ervan en die je genoeg op je kaartje!

Nicolette zei

Wat een schitterende laatste bijdrage Irene. Je moet doen waar je je fijn bij voelt.
Groetjes Nicolette

Sylvia zei

Mooie kaart,Irene.Heel veel mooie details,zoals dat kleine theezakje.Enig.Ja als Mixed Media niet bij je past dan begrijp ik de keuze wel.

Ik weet nog dat je toen een broek had verpest bij een kaart maken.Het lijkt me ook niet prettig een kaart te maken in een overall :).

Groetjes,Sylvia.

Caroline zei

Wat een ontzettende leuke kaart voor een echte theeleut (denk ik).
Hetis mooie laatste bijdrage hoor. Tja, mixed media, ik kan er ook niet veel mee.
Groetjes Caroline