donderdag 22 juni 2017

HUGS.........

Vandaag is Alina jarig en voor haar heb ik dit bloemenkaartje gemaakt dat ik wel een beetje bij haar stijl vind passen. Stempels inkleuren ben en blijf ik dol op maar dit soort kaarten ga ik ook steeds leuker vinden.


De basis is een kleine kaart uit witte cardstock.
Uit roze stippenpapier van BoBunny "a gift for you" heb ik met een Crealies-stitched stans een frame gemaakt.
De prachtige bloem komt van Ali: 1 x alle drie de bloemen gestanst en steeds met een dun foampje verhoogd op elkaar geplakt en 1 x alleen de tweede maat gestanst, gehalveerd en zo op elkaar geplakt.
Van de SU-Lotus Blossom clearstamp heb ik de steel 2x gestempeld met Memento Pistachio inkt, uitgeknipt en op elkaar geplakt voor wat meer volume.
De bloemhartjes heb ik bewerkt met SU-Pear Pizazz inkt, net wat donkerder dan de steel.
Het blad hoort bij de bloem en is gestanst uit groene cardstock.
Het roze vlindertje is gemaakt met een ponsje (merkloos) en HUGS is weer van Ali...een van mijn laatste aankopen en super blij mee!

Óók op deze tropische donderdag is het kerstkaart-dag en ik heb er nog steeds 0............dat gaat dus een drama worden tenzij ik de 2e helft van dit jaar als een zotte aan de slag ga en heel veel serietjes ga maken.............ik vrees het ergste .........

Lieve groetjes, stay cool!






Challenges:


28 opmerkingen:

GerJanne zei

Ha Irene,
nu ben ik wel snel ;-)
Je kaart vind ik leuk, je weet dat ik ook van dit soort kaartje houd, Niet te moeilijk met een groot effect! En wat een gave stans weer! Je bet een kei in het vinden van die dingen!
Liefs,
GerJanne

Trijntje zei

Hoi Irene Wat een leuke bloemige kaart. Weer erg leuk gemaakt. Mijn kerstkaart kwam deze week uit mijn tenen. Warm en weinig tijd. Maar het is gelukt. We gaan er nu veel op uit. Dat is nu heerlijk. De kaartenhobby op een laag pitje. Er is ook nog een kaart voor jou in de maak... Dus nog even geduld oma... Is alles goed met de kleine meid? Maar rustig aan. Groeten Trijntje

Nicolette zei

Wat een schitterende kaart en je bloemen zijn zo mooi. Had ze bijna ook gekocht, maar heb nu een andere mooie(hoop ik) besteld.
Groetjes Nicolette

Rimmie zei

Prachtig!
Dit kaartje heeft niets meer nodig!

Groetjes

Rimmie

Scraptastisch zei

Wouwie Irene wat een gaaf effect heb je gecreëerd!!! Ik hou ook heel erg van deze stijl! Prachtig zijn je bloemen en zo goed bedacht om die dubbel te vouwen! Eenvoud siert, maar waanzinnig mooi zo als je alles bij elkaar hebt gevoegd!
Liefs van Gerie

Sabine zei

Wat een leuke kaart! Gaaf gedaan met die bloemen zo Liefs Sabien

Jantine zei

Mooie kaart Irene! Leuk. Zo anders dan je andere kaarten, maar ook erg mooi!
Groetjes
Jantine

Joanne kramer zei

Wat een prachtige kaart! Super. Groetjes Joanne

Alina zei

en in het echt veel mooier, dank je wel, Irene, ik ben er helemaal weg van! echt prachtig!
liefs, Alina

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke fleurige kaart heb je gemaakt Irene. Ik vind deze stijl ook erg gaaf, maar ik vind heel veel wel mooi, en zeker als ik kan zien dat mensen er met plezier aan gewerkt hebben :)
Voor mij ook al een paar weken geen kerstkaart, op mijn knutselkamer loopt de lijmtube vanzelf leeg zo warm is het. Op het moment wordt hier veel gelezen, gehaakt en gepoedeld in het kinderbadje...LOL. Als ik deze leuke kaart zo zie gaat het wel erg kriebelen. Jij heb Ali ook al gevonden zie ik..hihi Ik wens jou ook koelte toe.
Lieve groetjes Miranda xx

Marja zei

Leuke fleurige kaart heb je gemaakt!
Altijd leuk om een keertje iets anders te maken...vind op het moment stempels inkleuren ook zo leuk om te doen. En ik heb altijd heel hard geroepen dat ga ik nooit doen ...en nu kleur ik bijna elke dag wel even haha.
Groetjes Marja.

Diny zei

Wat een ontzettend lief kaartje heb je gemaakt Irene!
Groetjes Diny

Ans Gilbert zei

Prachtige kaart Irene,
de bloem is echt heel mooi, ik denk dat ik dezelfde heb, ben nog niet in mijn hobbykamer geweest vandaag,veel te heet..Wat heeft Ali toch veel mooie spulletjes, kreeg vandaag ook weer 2 stansen binnen.
Ook een horloge gekocht, zag hem om op een Ned.website voor €99,-- ( het bandje is van leer en kost op die website €29,--) weet je wat ik er voor betaalde ?? het is geen nepper..echt dezelfde €4,29 niet te geloven toch !!
gr.Ans

Je@net zei

Wauw...wat een mooie kaart heb je gemaakt, Irene!

Annemarie en Merit zei

wat een plaatje van kaart, begrijpelijk dat Alina hem prachtig vind...
ga Ali toch ook eens ontdekken....'

fijne avond liefs Annemarie

Sylvia zei

Hele mooie kaart,Irene.Inderdaad een prachtige bloem en een mooie woord stans.Nog gefeliciteerd met het fijne nieuws dat je oma bent geworden.

Groetjes,Sylvia.

Angelique zei

Prachtige, stijlvolle kaart. Ik vind deze stijl heel mooi maar krijg het zelf niet goed voor elkaar. Leuke stans van Ali, ook jij bent al gezwicht voor China.
Als het weer wat koeler wordt gaat het vast wel lukken met de kerstkaarten.
lieve groetjes Angelique

Joke zei

Dit is zeker ook heel erg mooi. Prachtig gedaan Irene.
Groetjes Irene

Sarah zei

Die hugs stans is mooi. Jouw kaart helemaal! Die Ali dat passeert vaak. Is het goed? Gaat het bestellen vlot?
Doet Zoe het goed?

Rosina zei

Een schitterend verjaardagskaartje irene....zo mooi die stansjes zo bij elkaar...
groetjes Rosina

Nancy Soetaert zei

vond die hugs zo mooi dat ik hem zelfs per ongeluk 2 keer bestelde...
De bloem is heel mooi, proberen te onthouden... Leuk om hem ook in de helft te gebruiken!
schitterende kaart!
En voor reekjes kerstkaarten vind je vast ook wel inspiratie in de Chinese grot...
fijne avond
Nancy

Renate zei

Graag wil ik je bedanken voor je reactie op mijn blog.
En natuurlijk wil ik je ook een hele dikke proficiat geven, voor de geboorte van Zoe.
Je hebt een prachtig kaartje gemaakt voor Alina. Het is een beetje CAS, dat ben ik niet gewend van je. Maar het gaat je wel heel goed af.
Ook ben ik even gaan spieken bij je babykamercanvas. Wauw!!! Die heb je wel ff super mooi gemaakt. Zo grappig dat de giraf een lekker blaadje uit de boom probeert te halen. En aan elk detail is gedacht. Zelfs teckel Silas heeft een prominente plek gekregen op je canvas.

-xies- Renate.

Miranda K zei

Oooh ben zo slecht in het reageren op blogger de laatste tijd, en ik dacht vandaag .. even bij Irene kijken. wat een prachtige kaart. en wat is je 'hugs' tekst leuk! de kerst kaarten gaan hier ook niet heel hard. zo af en toe maak ik er eentje. wel leuk om er weer mee aan de slag te gaan. gelijk na december ben ik er wel klaar mee. Er komen weer leuke nieuwe materialen uit en dat maakt het ook weer leuker om er mee te beginnen ;) Je kaart is super vrolijk! Groeten Miranda K

Marjan zei

Wat een plaatje Irene, een echt heel erg mooi kaartje met die prachtige bloemen!
Tja, die kerstkaartjes... bij mij vlotten ze ook niet zo ...

Colinda zei

Geweldig leuke kaart!!
Inderdaad een prachtige bloem en ook de tekst vind ik super!!
Hier wil het kaarten maken niet echt lukken( heb nog een bak vol om te versturen) dus ook nog geen kerstkaarten.
Gister mijn hobbykamer is flink onder handen genomen, wie weet komt het kaarten maken dan ook weer vanzelf.
Colinda

Mandy zei

Gorgeous card Irene! It's so elegant and pretty & I love how you've used the patterned paper.
Thanks for joining us at Simon Says Stamp Wednesday Challenge
Mandy xx

Marlies zei

Een super mooie kaart met een prachtig design. Ik ben er helemaal weg van. Ik vind deze stijl ook zo mooi maar het lukt mij niet om zo iets te maken, ik blijf automatisch weer terug naar mijn eigen ding gaan haha. groetjes, Marlies

harada57 zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.