woensdag 8 oktober 2014

HERFST

Vandaag is het weer mijn Don&Daisy DT-beurt en nu we ineens volop in het stormachtige herfstweer zitten is Daisy (DDS3324) in een herfsttuin helemaal op haar plaats.
De kaart heeft in de Special van begin dit jaar gestaan maar omdat ik hem nog niet eerder heb laten zien is dit de gelegenheid!
 
Het is een framekaart met allemaal stempels en stansjes van Marianne Design, te veel om op te noemen maar degene die het precies wil weten kan alles op het D&D-Blog vinden.
Wat kleine details: de boom heb ik gehalveerd en er kleine blaadjes uit diverse kleuren cardstock - die allemaal op de kaart terugkomen - op geplakt.
De kruiwagen is van achtergrondstempel (DDS3334), net als de paddenstoelen en de diverse blaadjes in de lucht en op de grond. Ze zijn allemaal "los geknipt" en verhoogd opgeplakt en aan de glans zien jullie wel dat Glossy Accents ook weer is gebruikt.
  


Ook de binnenkant is afgewerkt met het designpapier PK9088 "Fancy Flowers" en het prachtige herfstblad.

Wat ik moest doen voor oktober is af en alles staat klaar om automatisch geplaatst te worden. Ik heb sinds september weer mijn jaarlijks terugkerende "slechte rug periode" dus ik ga even in de ruststand want freubelen en achter de pc zitten doet me geen goed helaas. Tot over een poosje!!


Challenges:

49 opmerkingen:

GerJanne zei

Hoi Irene,
wat een gaaf kaartje! Het is meer dan dat: meer een schilderijtje vind ik. Zo mooi al die blaadjes! En dan die deurtjes! Zo leuk bedacht.
Sterkte met je rug. Balen hoor! Doe kalm aan!
Groetjes,
GerJanne

cheryl zei

oh wow sweetie this is simply stunning amazing design and colours hugs cheryl xx

Grietje zei

Prachtig kaartje Irene, mooie herfstkleuren heb je gebruikt. Past inderdaad bij het weer. Jammer dat je rug niet mee wil werken. Beterschap!
Groetjes Grietje

Anoniem zei

Een prachtig tuintafereeltje!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Helen zei

Wat een ontzettend mooie creatie heb je hier weer gemaakt. Heel veel beterschap met je rug; doe voorzichtig ermee. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

Sabine zei

Wat een prachtig kaartje. Het heeft zoveel mooie details. Ik vind het prachtig. Ik hoop dat het snel beter gaat met je rug. Liefs Sabine

Je@net zei

Een prachtige herfstkaart, Irene!

Misseke zei

Een schitterend herfsttafereeltje heb je gemaakt Irene - supermooi gedaan.
Groetjes,
Misseke

Henriëtte zei

Wat een gezellige stormachtige kaart Irene, je hoort de wind bijna loeien.

groetjes Henriëtte

Adriana zei

Wat een prachttafereeltje! Heel mooi gemaakt. Je hebt de sfeer helemaal te pakken...
Beterschap met je rug! Ik hoop dat je snel in een betere-rug-periode komt. Dit lijkt me heel naar.
Liefs Adriana

Diny zei

Schitterende herfstkaart Irene....als ik naar buiten kijk ziet het er hetzelfde uit....met regen ook nog.

groetjes en nog een fijne dag,
Diny

karien zei

Superleuke herfstkaart,Irene
Beterschap met je rug
Groetjes Karien

Ans Gilbert zei

wat vervelend Irene, dat je rug maar blijft opspelen, lekker rustig aan doen dan maar..
Je kaartje ziet er prachtig uit, helemaal in de herfstkleuren, mooi gemaakt,
liefs Ans

Lia zei

Je leuke kaart past perfect bij het weer van vandaag: wind en regen... Het is wel even wennen hoor!
Doe maar lekker rustig aan want gezondheid gaat voor alles. De weeromslag doet ook mij niet echt goed maar 'daar moeten we maar mee leven' zoals men dan zegt.....
Knutselen is een fijne afleiding, toch?!
Lia xx

Anoniem zei

Wat een prachtig kaartje Irene. Datis weer erg mooi gecombineerd allemaal en leuk bij elkaar gezocht. Een echte herfstkaart is het zeker. Mooi hoor,
Groetjes Joke

Marjan zei

Ge-wel-di-ge kaart!! Zo leuk dat openslaande raam en daarachter de herfsttuin! Al die losse blaadjes, de paddenstoeltjes en de hark en schep, top!
Hèe bah meid, sterkte met je rug en ik weet dat veel zitten achter de computer daar zeker niet goed voor is, dus groot gelijk!

Colinda zei

Super kaart!!
Ben vandaag al twee keer nat geregend, bleh.
Vervelend dat je zo'n last van je rug hebt.
Doe maar lekker rustig aan,
Colinda

Erica ♥ zei


Hoi Irene,

Als eerste wil ik je heel veel sterkte wensen met je rug, ik zit in het zelfde
schuitje, dus ik weet precies wat je doormaakt. Kan al weken niet slapen en lopen van de pijn. Heb vandaag nieuwe
medicijnen gekregen van de huisarts,
voor zenuwpijn, omdat er een zenuw beklemd zit, hopelijk slaat het iets
aan, want het is zo vermoeiend om weken
lang 24 uur pijn te hebben zucht...
Maar gelukkig houdt onze hobby ons een beetje op de been toch ?
Ik ben tussendoor toch ook aan de knutsel hoor, wissel het alleen af
met zitten, staan en lopen en dan weer verder haha.
Maar ik kom hier ook om je kaart te bewonderen, en deze mooie herfst
kaart maakt me helemaal blij, die heb je erg mooi gemaakt Irene ☺

Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

corryskaart zei

hoi meissie hopelijk gaat het snel beter met je rug want dat is echt balen! je kaart is helemaal geweldig leuk en die herfstkleuren maken het allemaal zo lekker warm om naar te kijken(beter dan buiten hihi)
groetjes corry

Gea zei

wat een mooi herfst tafereeltje!
Logisch dat deze in een magazine heeft gestaan.
Beterschap met je rug,
groetjes gea

Rene zei

Oh my goodness this is AMAZING!!!!!! I love it! Thank you so much for sharing this with us at Stamp and Create! Good luck,
Rene :D

Scraptastische hobby zei

Hoi Irene,
Wat een schitterende frame kaart en heel mooi die trellis erbij het is net een openslaand raam en de herfst spat van het scherm af...prachtig!

En gedsie dat je weer wordt geplaagd door je rug, steeds maar pijn hebben en er altijd maar rekening mee moeten houden en aldoor weer die rem erop zetten, is waardeloos! Denk goed om jezelf en wij komen wel bij jou, zodat jij alleen kan kijken! Heel veel sterkte!
Lieve groetjes van Gerie

Unknown zei

Wat een mooi kaartje, helemaal in de herfstkleuren. Leuk zo'n kijkje in de tuin :).
Sterkte met je rug!

groetjes, Joke

Rosina zei

Wat een geweldig mooi herfstkaartje Irene....kaartje past precies bij het weer buiten...
en beterschap met de rug....

groetjes Rosina

Marleen zei

Schitterende herfstkaart heb je gemaakt Irene!!
Prachtige kleuren en de afdrukjes zijn ook weer zoooo mooi ingekleurd!
Helemaal super.
Groetjes, Marleen

Wil Frutsel zei

Whoww schitternde kaart in prachtige herfstkleuren. Heel leuk zoals je de verschillende kleur blaadjes op de bomen hebt gemaakt!!!
liefs Wilma

Wybrich zei

Ik had hem al gezien in de special, hij is echt super leuk Irene!
Beterschap met je rug!! Rustig aan doen!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat vervelend toch dat je zo'n last van je rug hebt Irene, zo balen...Ik snap dat op een gegeven moment geen enkele houding meer comfortabel is, zeer vermoeiend.
Deze kaart is wel helemaal super en past uitstekend bij het weer van vandaag. Zo leuk hoe je alle arikelen gebruikt hebt en in die warme herfstkleuren komt het zo mooi over. Ik duim voor je dat de pijn weer snel minder mag gaan worden.
Lieve groetjes Miranda

Stella zei

Jij kan echt toveren met stansen en papier. Wat een prachtig tafereel; of je zo door het raam kijkt. Ben helemaal wég van je paddestoelen en boom. Echt een pronkjuweel!

Beterschap met je rug; achter de computer zitten is dan echt niet te doen dus laat het bloggen maar mooi gaan. Slim om je berichten te plannen. Denk om jezelf; kalm aan!!
XX

Trijntje zei

Hoi Irene wat een prachtgie herfstig kaartje Heel mooi gemaakt. Dit is een hele leuke afbeelding. Jij hebt de kaart heel erg mooi afgewerkt. Groeten Trijntje

Danoesja zei

Hoi Irene
Wat vervelend dat je weer zoveel last van je rug hebt, geen enkele houding is dan lang vol te houden, hopelijk gaat het snel weer beter met je, veel sterkte ermee.
Op je kaartje is het echt herfst net als hier buiten, het zijn mooie warme kleuren en die hekjes heb je heel mooi gebruikt.
Liefs, Danoesja

Antoinette Voorn zei

Tssss Irene wat schattig en die paddenstoeltjes zo lieff prachtig tafereeltje!

Mieke'S zei

Schattig kaartje.
Vooral de paddenstoeltjes staan zo grappig!
k'Wens je beterschap!
Groetjes Mieke'S

De hobbydroom zei

Als je naar dit kaartje kijkt voel je de herfst gewoon! prachtig met al die bladeren en deze mooie herfstkleuren natuurlijk. Pas je wel op dat Daisy niet weg waaid?! Hihi. Maar ik wens je het allerbeste toe met je rug. Erg naar allemaal zeg :( maar hou je eigen inderdaad maar erg rustig en luister bovenal naar je lichaam.

Lieve groetjes, Mandy

Jantine zei

Wat een mooi herfstig kaartje!
Heel veel sterkte met je rug!
Groetjes
Jantine

jolanda zei

heel erg leuk gedaan

Thea zei

Een schitterende herfstcreatie Irene! Prachtig hoe je alles hebt opgebouwd en dan die kleuren, helemaal geweldig. Uiteraard heb ik dit magazine gekocht ;-) Wens je veel beterschap met je rug, gaat nog niet echt lekker hè?

Dikke knuff
Thea xx

Home sweet home zei

Hi Irene

Your card is stunning and I love the image and colours are fab. too.

Your cards below are fab too:D

Have a nice day:)

Merethe

Dora zei

wat een gave kaart heb je gemaakt! hier zit veel tijd in. maar ik vind het geweldig! de stansen die je hebt gebruikt passen prachtig bij elkaar. net als je afbeeldingen. en dan die paddestoelen met hun blaadjes. tjee..stuk voor stuk uitgeknipt?
Ik vind dit een prachtige creatie.

Alina zei

mooi, Irene, en weer zo leuk bedacht!

heel veel beterschap met je rug, (ik weet er alles van), doe maar rustig aan!!

Sarah - Crea S zei

Verzorg je goed Irene!!
Superleuk herfstkaartje laat je ons zien en erg mooi gekleurd! Liefs,
http://littlecreass.blogspot.be/

Jolanda Cuper zei

Prachtig met al die gekleurde blaadjes!

Durvina zei

Lieve Irene,

Wat naar voor je met die rug, helaas ken ik dat ook wel....
Maar wat een gave kaart, je hebt er weer een heel verhaal van gemaakt!

liefs, Durvina

Ans S. zei

Wat een super mooie kaart, het is net een schilderijtje.
Beterschap met je rug.

Groetjes Ans

FiestyCrafter (Tina) zei

I'm in love with this!! You created an adorable Autumn scene. So many wonderful details. Amazing work!
Thanks for joining us at Love to Scrap! Challenge Blog
Tina dt

Tinie zei

Wat een schattige herfstkaart!! Met vandaag dit mooie weer vind ik herfst helemaal niet zo erg!! Maar ik ben bang dat het niet zo zal blijven..........

Groetjes Tinie

WeirdCat zei

What a fabulous card, love the design, thank you for joining us at I♥ProMarkers this week,
Ruth x

Anoniem zei

This is spectacular! I love the inside and all I can say for the outside is WOW!!! There is so much detail and it is a fantastic scene. You did an incredible job! Thanks for sharing at Love to Scrap.

Margreet zei

Wat n prachtige kaart Irene en leuk dat je met onze challenge mee doet op het Duymelot challenge blog

Groetjes Margreet